Jump to content

Touran probleme injectoare


Beyond Invisible
 Share

Postare recomandată

Alex ai deschis deja 2 topic-uri in care se discuta deja problemele tale. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lucaflo26 pinned, unpinned, pinned şi unpinned this topic
  • lucaflo26 locked şi unlocked this topic
  • 6 months later...

De cateva zile am un tremurat la relantiv iar consumul instant a crescut de la 0.5-0.6 la 0.7-0.8.

Asta se intampla dupa ce motorul ajunge la 90 de grade.

Cu motorul rece nu tremura iar consumul instant e mai mic decat atunci cand se incalzeste.

Nu am nicio eroare.

Daca a mai patit cineva niste sfaturi sunt binevenite.

Multumesc.

20171103_093318_crop_664x370.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica axa came/tacheti / etansietate oringuri /inlocuieste injectorul 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inversat injectorul 3 cu 4 fara sa schimb oringuri.

Consumul instant la relantiv a revenit la 0.5 iar tremuratul a disparut.

E posibil ca injectoarele datorita uzurii sa fi fost dereglate?

 Au fost reglate corespunzator.

Multumesc pentru ajutor.

 

20171107_171931.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil din cauza reglajului au scazut valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare.Am un Touran 2004 2.0TDI 136 CP,motorul are trepidatii la relantii uneori mai tare alteori mai putin.la rece nu are nimic ci dupa ce se incalzeste.Mentionez ca in afara de trepidatii masina trage bine,nu scoate fum,nu consuma mai mult carburant...Am schimbat volant.De la ce sa fie?Multmesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza,log in mers la injectoare......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am făcut diagnoza ceva vreme in urma dar nu in mers. Da valori ciudate la injectorul 3. Cineva m-a sfătuit să schimb cablajul de la injectoare. Ce părere Ai? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Luca Dumitru

Bună seara. Am un Touran 2006 2.0 tdi cod motor BMM de câteva zile merge în trei pistoane, sant momente când merge normal, cu cât se încălzește motorul începe sa crească și valoarea injectorului 2 pina  la 2,99 și scoate un miros urit și tremura masina. Am mai intervenit de 2 ori la injectoare pe injectoru 3 lam schimbat și după am schimbat garniturile la toate a mers din septembrie ok și de duminica au început problemele, ce ma sfătuiți sa fac. O seara buna! 

Modificat de Luca Dumitru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai verifica cablajul de la injectorul 3, intareste pinii la mufa, etc. Daca tot asa face, muta injectorul pe alt cilindru. Daca se muta si valoarea, schimba injectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luca Dumitru

Salutare! Astăzi m-am pornit sa rezolv problema cu injectoarele, la George care are service în cățelu și repara injectoare, un om super, în drum spre service am alimentat de la Socar și surpriza când am ajuns a pus laptopul,  injectoarele perfecte, George a spus ca e posibil sa fi prins un gunoi sau sa fie motorina nasoală, de obicei alimentez de la Lukoil cu motorina aditivata. Acuma merge ok nu știu ce sa mai zic, va țin la curent! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luca Dumitru

A mers ok și ac a luat-o nebunia iar. Am mers prin oraș mi-am făcut treaba a mers ok am parcato  a stat vreo 4 ore în parcare, cind am pornit-o a început sa tremure și sa meargă în 3  ce sa fie la test a ieșit foarte bine

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era normal... daca era de la motorina, nu era numai pe injectorul 3.

Ti-am scris mai sus ce iti recomand sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebi74vwpolo

Salut 

De vreo doua zile după pornire tremură la relanti până se încălzește motorul.

Eroarea care apare e 16685 cylinder 1 misfire detected.

De la 70 de grade in sus merge ok, nu mai tremură. 

Atasez și log ul.

Orice sfat e binevenit. 

Multumesc 

 

LOG-01-001-002-013.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Zilele astea am fost la mecanic, și din ce am mai auzit  și am citit pe forum am  intervenit la următoarele. Am întărit pinii la cablaj injectoare dar nu sa schimbat nimic. Astăzi am vorbit cu un prieten care se pricepe la mecanică și am fost de-acord sa schimbam injectoru 2 cel cu valoare mare cu injectoru 1, când le-am dat jos injectoru 2 avea origul rosu de jos turtit ca o verigheta, am avut un injector și am luat oringul și le-am montat. Surpriza merge ok  dar trebuie schimbate toate oringurile, pe care le schimbasem  ac 10000 km cu oringuri Bosch cumpărate de la Augsburg, și am mai observat ca are uzura și chiulasa dar pe partea opusa surubului de fixare injector. Ce oringuri ma sfătuiți sa cumpăr? Sau alte păreri. O seara buna! 

Modificat de Luca Dumitru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune oringuri bosch ,suruburi noi si stranse la cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat oringurile  și șuruburile  la injectoare cu chit reparații Bosch și acum am următoarele valori, cil1 0, 02, cil2 -0,16  cil3 - 0,22  cil4 0,38 și pe canal 23 cil1 - 46.0 cil2 - 63.0 cil3 - 35.0 cil4-55.0. O zi buna tuturor! 

Modificat de Luca Dumitru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,intampin urmatoarea situatie la vw touran 2.0tdi bkd:

-uneori la prima pornire,motorul scoate un nor de fum(de obicei la temperaturi mai joase)

-dupa ce se incalzeste motorul pornirea este putin mai greoaie

-la relanti motorul are unele vibratii,nu merge rotund;consumul instant oscileaza intre 0.5 si 0.7 indiferent daca este cald sau nu motorul

-consum mai mare de motorina(peste 11% in oras si intre 7.5-8.5% in exterior);am observat insa daca merg cu masina pana in 2500 de ture are un consum normal(8% in oras)

recent i-am facut o diagnoza si mi-a aparut misfire la cilindrul 2,mentionez ca mi s-a spus si ca valorile injectorulului 2 sunt prea mari si ca ar trebui schimbat.

 Ma puteti ajuta cu un sfat,stie cineva un service ce reconditioneaza injectoare(preferabil in Timisoara)?Multumesc!

misfire.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna. Azi din senin motorul mea a inceput sa se balbaie ca si cum ar ramanea fara motorina. Abia am ajuns cu el acasa. Rezervorul e jumate am bagat motorina de iarna din Petrom aseara. In relantii trepideaza motorul de zici ca sare din suporti. Aveti idee? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună am un touran 1,9 AVQ... De câteva zile încoace la început mi-a apărut pe bord martorul de la bujii, aprinzindu-se și stingandu-se, apoi mi-a apărut martorul motor. Motorul mergea ca inainte, n-am sesizat nimic însă după două zile ambi martori au rămas aprinsi;apoi a început sa meargă în trei, parcă nu mergea un injector.

Inițial am mers la mecanic, și mi-a dat capacul jos crezând ca sunt mufele de pe injectoare... Am pornit-o și tot asa mergea. I-am făcut apoi un tester... Mi-a zis că e defect electric la rampa cu mufe de pe injectoare... Am schimbat-o... La pornire a mers ca inainte parca în 3...am oprit-o și am pornit-o după care a început sa meargă bine. Problema e că nu mi s-a stins martorii de pe bord..la pornire. Mentionez că locuiesc la vreo 13 km de service. Pe drum s-au stins, apoi a pâlpâit martorul bujii... Azi am pornit-o dar au reapărut ambii martori, merge bine dar din când în când parcă ar vrea să,, tușească"...Ce ar putea avea? Până acum mașina a mers ok... 

Atașez și codurile de la tester... Mulțumesc... IMG_20190112_105929.thumb.jpg.dac3d13d6a00d470dbffa3e19bc28a90.jpg

Modificat de Grigore Mar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat cablajul injectoarelor mai verifica si traseul pana in ecu sa fie ok ,respectiv traseul la inj 1 posibil sa fie intrerupt si de acolo sa genereze missfire.Idem pentru G40. Izolatia cablajelor la generatia asta se sfarama precum biscuitii de la o varsta.

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTD, testerul de mai sus a fost făcut înainte să schimb cablajul la injectoare... Cablajul l-am schimbat, motorul merge bine, doar că nu o dispărut martorii de pe bord și în relanti parcă se bâlbâie uneori... 

Eu sper să nu fie ceva din soft sau calculator... Așa mi-o mai zis cineva că ar putea fi... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti  raman martorii aprinsi de la prima eroare cea cu senzorul pozitie axa cu came

motorul cat de repede porneste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok care parte din

"Azi am pornit-o dar au reapărut ambii martori, merge bine dar din când în când parcă ar vrea să,, tușească"...

te face sa crezi ca masina merge bine ?

Scaneaza din nou sterge erorile vezi ce a ramas cand se aprinde din nou  .Reiterez ideea de a verifica cablajul injectorului 1 N240  toate firele respectiv maro care merge in E48 , gri care merge in conectorul T80 pin 5 si continua cu maro/rosu pana in T60 pin 46. Pe romaneste nu doar bucata de cablaj din capac schimbata de tine cat traseul complet de la conectorul de pe chiulasa pana in ecu, atat pentru continuitate cat si pentru rezistenta.

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!