Jump to content
Beyond Invisible

Touran probleme injectoare

Recommended Posts

alecs.ro

Salutare,

Recent am schimbat distributia completa si de atunci scutura motorul la relanti... daca o mentin turata la 1500 nu se mai simte dar la relanti la 800 si ceva de turatii imi scutura masina.Sa fi gresit mecanicul cu ceva?sau trebuie ceva reglaje?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

A uitat sa regleze doar cantitatea injectata si unghiul de sincronizare

Ce cod de motor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
alecs.ro

Cod motor AZV 2.0 TDI 100kw,2 axe cu came daca nu ma insel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

A uitat sa regleze doar cantitatea injectata si unghiul de sincronizare

Share this post


Link to post
Share on other sites
alecs.ro

Pot cumva sa imi dau seama daca e sicronizata sau nu?Sau sa ma duc inapoi la el?:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

posteaza grup 001 ,004,015

Share this post


Link to post
Share on other sites
alecs.ro

asta e cu motorul rece.

01.png

004.png

015.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

la cald fara consumatori.Pune si 013,018,023

Share this post


Link to post
Share on other sites
alecs.ro

valorile din screenurile de mai sus sunt cand motorul era rece:) maine o sa circul cu el si am sa pun si valorile la cald.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdansv02lah

Salutare tuturor. Am si eu o problema care ma enerveaza de nu mai pot sta linistit.

Sambata am dus masina la service pentru ca :

1-avea perioade cand nu pornea dimineata ( odata la 2 saptamani), pornea si se oprea imediat, apoi pornea dupa 20-30 secunde de dat la automat

2-avem un trepidat pana sa ajunga apa la 90C parca zgataia masina cineva 

3-in fiecare dimineata cand plecam de pe loc dupa fix 500-600m incepea sa trepideze cum nu ar avea motorina circa 2-4 secunde apoi isi revenea.

Am decis dupa ceva cautari pe forum ca ar fi de la oringurile de la injectoare. Am comandat oringuri si garnituri la pompa tandem sa fiu sigur ca si la pompa sunt schimbate. 

Ma sunat mecanicul si mi-a zis ca sunt sarite cate un dop tehnologic la fiecare ax de la injectoare si a zis ca poate sa puna el ceva provizoriu pana ma hotarasc de care piese sa cumpar. Dupa 3 ore ma duc si iau masina si surpriza, masina nu mai trage cum tragea inainte, am impresea ca nu mai pot pleca de pe loc si nu se tureaza cum se tura inainte iar consumul a crescut. De acasa pana la munca si iar acasa seara avea consum de 7.5/100km  iar acum am 11/100km acelasi stil de condus. in gol se accelereaza dar in sarcina ba. Am atasat un video aici poate va este de folos https://goo.gl/photos/yhYQKJ31KUSJm4G18

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Service inseamna sa repare nu sa strice,du masina inapoi si ia-o cand functioneaza corespunzator.

Probleme pot fi multe ,de la oringuri ciupite ,reglaj injectoare  inexistent ,suruburi care nu au fost stranse la cuplu....

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdansv02lah

Masina nu mai are acele 3 simtome doar ca nu mai are puterea cum avea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
alecs.ro

La cald pe canalele cerute fara consumatori:) e ok?

 

Untitled1.png

Untitled.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Conform grupului 023 trebuie inlocuite injectoarele 1-2-3 . Mai intai trebuie verificate oringurile si reglate

Share this post


Link to post
Share on other sites
alecs.ro

Pai inainte de a schimba distributia nu scutura la relanti masina,si la injectoare nu a umblat nimeni:))Si am facut un test la cei de la pitstop timisoara si au spus ca injectoarele sunt ok nu e din cauza lor acel scuturat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Grupul 023 contrazice diagnoza de la pitstop

Share this post


Link to post
Share on other sites
alecs.ro

Nasol:( dar ce anume au defect?sau ce valori trebuie sa fie la grupul 023?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bogdansv02lah

Problema mea sa rezolvat. Am avut un furtun crapat la pompa tandem si pierdea vacuum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex J

Salut!

Am un VW Touran 2005, 1.9TDi ,pe care il conduc din 2008, luat din Germania.

Masina mergea foarte bine(singurul lucru schimbat este kitul volant-ambreiaj , lucru normal la aprox 280000 km).De asemenea furtunele intercooler au cazut in numar de 3 intr-un an sijumatate,lucru cam suspect(un furtun e cam 300 lei si ar trebui sa tina ani buni) .iar acum 3 luni am schimbat turbosuflanta.

ideea e ca acum 2 saptamani i-am dat-o unui agent  nou din firma 2 ziel pe un traaseu de 500km, iar cand am preluat-o , dupa cativa km a inceput sa tremure puternic si sa gripeze la turatii peste 2000.Mergea in 3 cilindri dupa cum mi s-a spus, lucru confimrat si de service la tester(eroare injector 1).

A doua zi cand am pornit nu avea nimic, si iar am mers 2 saptamani perfect cu ea. Zilele trecute insa a trebui sa o dau iarasi, si ieri, mergand spre iasi,am simitit sa nu mai trage asa bine, adica o acceleram dar avea forta doar pana la o anumita limita, nu intra adaosul de putere care ar trebuie sa se simte la turbo, la peste 100-110 nu prea mergea, si nici nu o fortez niciodata cand simt ca e ceva suspect. 

La intoarcere iarasi am avut faza cu mers gripat, am sunat mecanicul, a zis sa o las 15 min si merge. Am scos-o la capat, dar e clar ca trebuie sa vad ce fac de acum cu ea.

 

Eu sunt curios daca aceste probleme pot fi de al un condus subturat si fortat(agentul are obiceiu acesta), sau e un lucru care se intampla in mod normal,

Pentru ca atunci cand am inlocuit turbosuflanta mi s-a spus clar ca ea nu se duce de al sine, doar mersul subturat si alti factori ce tin de service duc la schimbarea ei, si deja mi-e frica sa o dau iar altcuiva. 

 

Va rog mult cu un sfat, cei care aveti cat de cat experienta in domeniu!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Cand trepideaza in acceleratie verifica pompa de motorina din rezervor

Share this post


Link to post
Share on other sites
romytaxy

Alex, in Bacau il ai pe EXCALADE/fa i o vizita, si o sa te lamuresti ce e cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex J

eu merg la Global Auto, mi-au pus-o pe tester, intreb doar ce paote infulenta acest lucru, uzura masinii sau un stil cu totul nepotrivit de condus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

In 500 km cat de subtutat poti merge si cata uzura poate acumula motorul ?

Clar e o defectiune .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex J

multumesc frumos! Unde te gasesc in Bacau?

 

AM vazut ca sunt service ce repara injectoare, ce aprere ai despre asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bobanu

Din ce spui tu aici pare a fi cablajul injectoarelor vinovat. Incearca sa mai strangi mufele lor, mai ales cel de pe care ai zis ca ai eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri