Jump to content

simeringuri


jan
 Share

Postare recomandată

Intrebare: Motorul de broasca are, ca orice motor, doua simeringuri de palier?

Adica ala de la volant ezixta, dar spre fulie o fi, de asemenea, unul?

Nu reusesc sa-mi dau seama din diversele poze si desene pe care le-am vazut.

Asata fiindca as vrea sa dau jos motorul, ca patineaza ambreiajul si odata cu povestea asta, as schimba si simerigul(rile). :D

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un singur simering, si anume cel dinspre volant...in partea opusa are un soi de tabla care are acelasi rol, asa numitul "oil-deflector", iar asta nu prea se strica...adica nu prea ai ce schimba... am gasit si poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, tabla aia e si in RTA, dar aia au uitat sa puna legenda la desene, au numerotat piesele si-atata.

Iar in ofertele de piese nu aparea decit ala de la volant.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in plus fulia de generator/aternator are un filet pe invers care arunca inapoi uleiul

doar motorul de tip 4 (1700/1800/2000cm) are simeringuri la ambele capete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, da, si filetul ala are rol si in ventilatia carterului, parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Motorul de broasca are, ca orice motor, doua simeringuri de palier?

Adica ala de la volant ezixta, dar spre fulie o fi, de asemenea, unul?

Nu reusesc sa-mi dau seama din diversele poze si desene pe care le-am vazut.

Asata fiindca as vrea sa dau jos motorul, ca patineaza ambreiajul si odata cu povestea asta, as schimba si simerigul(rile). :lol:

Multam

70

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie clasica, cu trompe, sau cu planetare umede. Simeringul respectiv se gaseste in "carterul" rulmentului de roata, chiar in spatele tamburului. Din cauza acestui simering si a oringurilor uzate, in tambur poate ajunge ulei de transmisie, care distruge frinele. Multuimesc pentru sugestie. :)

Intrebare pentru cei care au schimbat rulmenti si simeringuri la puntea spate: schimbarea lor presupune dificultati majore si reclama cunostinte de mecanica broscareasca peste medie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu trebuie sa-l bati cu ciocanu daca refuza sa intre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru cei care au schimbat rulmenti si simeringuri la puntea spate: schimbarea lor presupune dificultati majore si reclama cunostinte de mecanica broscareasca peste medie?

Eu am schimbat in toamna garniturile de la rotile spate. Insa mi-am comandat din Ungaria seturile de garnituri, fiindca pretul era neglijabil (parca sub 200 ROL) si setul contine tot ce trebuie (doua garnituri de hirtie, doua oringuri, siemeringul, deflectorul de ulei, siguranta pentru piulita de 36.

Blocat rotile, ridicat masina pe cric, si dat jos roata si tamburul, ocazie cu care am gasit uleiul disparut din cutie si cauza nefunctionarii frinei pe spate.

Am dat jos si talerul, deoarece una din garniturile de hirtie se pune in spatele lui (ocazie cu care am schimbat si tamponul crapat).

M-a ajutat mult desenul pus de tibimakai ( http://img96.imageshack.us/img96/3983/dsc00005edited1qm.jpg ).

Garniturile si siemeringul le-am etansat si cu silicon (teoretic, nu e necesar)

Ferodourile nu erau deloc uzate (cu asa ungere, nu e de mirare :) ) asa ca nu m-a lasat inima (si buzunarul) sa le inlocuiesc. Le-am curatat bine si le-am shmirgheluit.

Am pus tamburul la loc si am strins piulita cu inelara cotita de 36, prelungita cu ranga de peste 1 metru (cam ca la volant)

Toata operatia mi-a luat probabil vreo ora (nu mai tin minte exact), dar merge repede si nu presupune "dificultati majore".

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, zi-i si lu' Bubu ce sa comande (tot cu trompe, nu?) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Osi: Multumiri si toata admiratia pentru tutorial. Am deja un set in torpedou.

@ Jan: Nici un fel de multumire. Dar mai incearca, poate reusesti sa demonstrezi si tu ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acia e vorba de diametre, nu de sentimente.

Daca s-a inteles altceva decit am scris, send error report.

Daca nu, q.e.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jan, ai pus o intrebare la care mai mai multi oameni ti-au raspuns fara sa faca misto. Printre ei, si eu.

In loc sa fii rezonabil si, eventual, sa raspunzi concret si la obiect, punind la bataie o informatie sau experienta personala, tu iti exersezi simtul umorului si al ironiei pe socoteala mea tocmai intr-un topic tehnic, unde rafuielile nu isi au locul. De altfel, cum nu ne-am intersectat, nu avem ce imparti.

Nu iti trimit error report, pentru ca ar trebui sa-ti faci o reinstalare de sistem si sa dezactivezi optiunile "misto", "ironii de doi lei", "aflare in treaba", "flame" etc.

Din punctul meu de vedere, discutia asta este incheiata, ca sa nu inflamam din nou forumul nostru. Si, daca iti plac vorbele latinesti, ia aminte: "Medice, cura te ipsum".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu: pt. 2-3 Ron diferenta ( unul strainez e 10 Ron ) nu cumparati simeringuri romanesti (aceeasi problema e si cu rulmentii) munca pentru a le inlocui frecvent e mult mai neplacuta si costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, nu stiu cit e simeringu de dacie de palier, da parca as lua unul din ala din Ungaria. Coasta vreo 30 de LEI. Probabil ca-i mai bun, desi ce mare lucru poti gresi cind fabrici un simering? :P

Bubu: Multumesc, in primul rind, pentru postul cu dimensiunile. Ca sa-ncheiem cu tiganeala, trebuie sa precizez ca ma refeream la trompele planetarelor. M-am gindit si ras-gindit ce sens ar fi avut ce-am scris acolo, dac-ar fi fost la misto, etc. Nu pot sa-mi dau seama. E ceva de o adincime insondabila, probabil foarte jignitor. Dar noi nu ne cunoastem, dupa cum ai si remarcat. Nu mi-as fi permis o obraznicie care sa cuprinda cuvintul trompa. Cu aflatul in treaba asa-i, trebuia sa ma abtin. Pentru asta imi cer scuze, daca te-ai suparat asa rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea cauciucului lasa mult de dorit. Cred ca si pe la hoffmann de ex. se precizeaza uneori in privintza pieselor de cauciuc ca e de calitate braziliana, nemtzeasca, etc. Multe SRL-uri se lauda ca pot sa toarne cauciuc in forme - problema e cu compozitia cauciucului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da', apropos, revenind, cit e cota simeringului rulmentilor la puntea spate ?

Dar daca comand de pe www.simering.ro si-mi aleg din ce matrerial sa-mi dea e vreo problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi o problema, daca vrei unul-doua. Probabil sint dispusi sa stea de vorba despre 500-1000 :P .

Deci un simering Brazil poate fi mai prost ca unu Mioveni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi o problema, daca vrei unul-doua. Probabil sint dispusi sa stea de vorba despre 500-1000 ;) .

Deci un simering Brazil poate fi mai prost ca unu Mioveni?

Nu stiu simeringurile, dar toba braziliana e sigur mai proasta decat una de dacie

PS. apropo de simeringurile "de dacie" ... in majoritatea magazinelor de piese dacia gasesti si alternativa frantuzeasca sau nemteasca a pieselor. Posibil si simeringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.bad.ro

Rulmenti, oringuri simeringuri Fartec (Fartec e o firma romaneasca, nu?), unsori, scule etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da', apropos, revenind, cit e cota simeringului rulmentilor la puntea spate ?

Cred ca a trecut neobservata intrebarea lui tipatescu. Sunt convins ca sunt membri care l-ar putea lamuri. Eu mi-am notat dimensiunea cind am pus siemeringurile, dar la ce haos e in notitele mele, nu mai stiu exact care din astea doua e corecta: 42x62x10 sau 45x62x10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-s, mi le-ai spus tu odata la Pardon, da' n-am retinut, fi'nca, vorba ai, "verba volant".

Am un simering de roata spate, nou, aftermarket, da' nu stiu cum se masoara diametrul interior... :scratch: adica trebuie sa tin cont si de partea aia flexibila care etanseaza, sau de partea mai dura? Recunosc, aici sint total incopetent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e nou nu tre sa il masori, ar trebui sa scrie pe el dimensiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!