Jump to content

Suspensie pneumatica - Probleme (Touareg 7L)


Tombstone
 Share

Postare recomandată

Nu te-ai dus la Midocar sa le propui ca in caz ca nu este compresorul defect sa-l plateasca ei?

Bun punctul tau de vedere. Nu cred ca e cazul sa va "invat" eu despre Midocar sau PBN. Si de fapt cred ca la fel stau lucrurile si prin provincie. Mi-e sila de sistemul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, problema asemanatoare am si eu la masina mea....dupa ce mi-a mers releul in continuu s-a auzit o pocnitura pe dreapta fata si masina s-a lasat din suspensii. Am dus-o pe platforma la Cybernet in Piatra Neamt unde au constatat ca s-a fisurat o conducta datorita functionarii neintrerupte a compresorului si....spun ei ca problema ar fi senzorul de temperatura de pe compresor. Bineinteles acesta nu se schimba decat impreuna cu compresorul...cu totul vreo 84mil. Nici vorba de releu...Au reparat conducta (au scurtat-o) si mi-au reparat "provizoriu" masina.Am gasit un cap de releu (SH dar sigur bun) si am schimbat senzorul de pres si temperatura....degeaba! Am mers la Cybernet in Bacau (eu sunt din Roman), unde cei de acolo mi-au spus de releu ( pe care l-au si inlocuit) doar ca l-a doua zile a aparut din nou in bord acea eroare "Fault runing gear workshop..."...

Deoarece nu au avut timp sa ma programeze decat peste vreo 2 sapt. la reprezentanta,intre timp in care am achizitionat o interfata VagCom. Problema e ca reusesc sa sterg eroarea dupa care masina functioneaza normal o perioada mai lunga ( aprox o sapt.) dupa care eroarea reapare in bord. Daca opresc motorul cca 30 sec si pornesc din nou aceasta dispare pentru o anumita perioada....15 min...1 ora sau o sapt. Nu reusesc sa-mi dau seama despre ce este vorba....posibil o pierdere de aer din instalatie si suprasolicitarea compresorului? Uneori eroarea apare la pornire si compresorul nici nu reuseste sa incarce butelia cu aer. In rest raspunde la comenzi. Daca ati intampinat problema dati-mi un sfat va rog.

P.S. Din pacate plec din localitate si nu por raspunde pana vineri dar astept opiniile voastre. O sapt. placuta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers din nou astazi la Cybernet, am dat masca de la compresor jos, am dat cu spuma pe conductele de la blocul de valve....nu am constatat pierderi de aer. Operatiunile cu motorul pornit....timp de 20 min compresorul a pornit de vreo 3 ori...nu stiu de ce. Dupa ce am sters eroarea am reglat suspensia, calculatorul a dat totul fiind ok .

Toate bune si frumoase....dupa cca 40 km aceeasi eroare in bord. Am vorbit cu cei de la service si au adresat o scrisoare catre Porche Romania...astept raspuns in max o saptamana...va anunt ce o sa-mi zica...

P.S. Tombstone...nu mai ai compresorul achizitionat din Germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

stie cineva unde se afla pozitionat releul si siguranta compresorului?

multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sub scaunul fata dreapta se afla o priza de furtun . Din cate am inteles acolo s-ar conecta furtunul pe care il folosesti la umflarea rotilor (doar la suspensie pneumatica). Stie cineva unde pot gasi un asemenea furtun si daca voi ati folosit pana acum optiunea asta..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

daca ai mufa, ar trebui sa ai si furtunul cu manometru sub bancheta stanga spate, intr-o husa neagra...

Daca nu o ai, merita investitia decat daca esti dedicat off-road.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. Scuze ca nu am mai raspuns de ceva timp. La mine lucrurile s-au schimbat cam 360 de grade. Pana la urma, la cateva zile dupa ce mi l-au curatat acei baieti, la prima zapada mare de prin ianuarie, a cazut de tot compresorul. S-a ars din cauza releului. Acest releu il gasesti sub bord, partea volanului. trebuie date jos cam doua scuturi ca sa ajungi la el. NU are nicio legatura cu siguranta de sub scaun. Eu mi-am luat compresor nou din germania la un pret pe care daca il spun, nu ma veti crede. Licitatie ebay, produsul nou nout, 461 Euro. Plus drumu, faceti si voi un calcul. Masina merge ceas acum. Se simte ca e nou comrpesorul. Porneste foarte rar si atunci cand o face, dureaza f putin. Se vede ca reuseste sa creeze f rpd presiunea necesara.

Legat de vechiul compresor, o sa il caut sa vad daca il mai am sau nu. Sincer, stiu ca l-am plimbat o perioada in portbagaj, dar nu stiu ce s-a mai intamplat cu el. O sa verific si te anunt. Daca pot sa te ajut cu ceva de pe el, cu mare plcere. Insa, nu cred ca are la ce sa te ajute. Cat am avut problema cu compresoru, crede-ma ca am vb cu f f multi din domeniu. Am un prieten la importatorul PBN. Cunoaste Touaregul altfel decat il cunoaste mecanicul. Omul e dox. El mi-a explicat clar ca nu mai ai ce sa faci cu compresorul o data ce functioneaza mai mult decat trebuie si sare de cele 200 de grade. Tine-ma la curent cu noutatile. Mai simplu ma poti adauga pe mess la adrian.bacneanu sau pe mail la adrian.bacneanu@rosat.ro

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Deci lucrurile au luat o intorsatura totala! Am stat o luna de zile fara masina, ca sa fie reparata in mai putin de 2 ore. Asa cum am spus ieri, am dus masina la un service profi si la preturi normale. Baietii de acolo au constatat ca era ars releul, si compresorul avea supapa infundata, cu praf, mizerie adunata in cei 3 ani ai masinii. Totul m-a costat 1.200 de lei. O sa spuneti ca a fost mult tinand cont de ceea ce au avut de facut, insa decat sa dau aproape 10.000 de lei la Midocar...eu zic k e mai ok asa. :) Si mai ales ca dadeam banii aia, pt. nimic, abosolut nimic util. Masinile astea sunt ok pana ce-si baga romanii mana la prima revizie. Sfatul meu este ca dupa ce masina iese din garantie, sa va faceti rost de cate un mecanic specialist sa se ocupe de masina voastra si sa nu mai mergeti la service'ul oficial, pentru ca trebuie sa aveti si un cont de cateva sute de mii de euro k sa intretineti o masina de maxim 50.000Euro.

Am sa mai postez pe forum si o sa povestesc cum evolueaza km la masina mea. In momentuld e fata am 65.000km. Bafta

Crezi ca e prea mult daca te rog sa ne spui si noua service-ul la care ai fost? Nu de alta dar as face si eu o verificare la acea supapa si la releu - preventiv. Al meu are acum 91.000km (V6).

Merci pentru informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie NON-STOP, furtunul era la locul lui, nefolosit niciodata. Asa ca l-am folosit eu de vreo 2-ori pana acum...umfla o roata lasata pe janta ( de masina mica) in cateva secunde. Sunt ff multumit.Oare folosirea repetata dauneaza compresorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere!

Sunt convins ca nu-i face nici un rau compresorului... Oricum este conceput sa fie folosit mult mai intens decat o vom face noi vreodata:

- umflat / dezumflat roti pentru off road (teren accidentat, namol, mazga, etc.);

- roata rezerva;

- cric pneumatic;

Eu l-am folosit mai mult ca sa-mi umflu mingea de fotbal decat rotile :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor.....dupa cateva luni, "de suferinta", am schimbat si eu compresorul impreuna cu blocul de valve. Desi vechiul compresor inca functiona, din cand in cand, in special cand afara era umezeala imi dadea acea eroare in bord si nu mai puteam sa reglez suspensia decat daca opream si reporneam motorul. Am gasit pe net un compresor SH (400EUR)dar care s-a dovedit a fi de Q7. Acesta desi functioneaza perfect nu mai are pe el priza pentru conducta care merge la acea mufa de sub scaunul din dreapta.Se pare ca Audi are roata de rezerva si nu necesitra aceasta optiune. Intr-un fel s-au rezolvat problemele majore, o sa-mi iau un compresor auto portabil si o sa-l tin la roata de rezerva. Acum, sfatuiesc pe toti cei care au masina pe suspensie pneumatica sa schimbe preventiv acel nenorocit de releu care nu costa vreo avere (120 Ron la reprezentanta) dar care iti poate face viata un cosmar, undeva la fiecare 100 mii de km parcursi.

Va urez o zi placuta tuturor si fara evenimente neplacute! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

unde se afla acel releu si ce cod are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, releul se afla in (sub) bord, undeva in stanga volanului. Nu am stat prea mult in preajma mecanicului cand l-a schimbat, toata treaba a durat undeva la 20-30 min la reprezentanta.

Cat despre cod nu il stiu...eram destul de suparat si am aruncat releul in primul tomberon ce mi-a iesit in drum!

O zi buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Salut,

am sunat si eu la www.piesewabco.ro pentru un bloc de valve insa nu aveau.

In schimb cand am intrebat de compresor Touareg mi-au spus ca e 3300 lei + TVA si ca cel de 1900 de lei e de Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut ,

Ma poate ajuta si pe mine cineva cum ajung la releul ala pentru compresor( ca nu sa mai oprit ieri si tot asa din auzite i-am scos mufa de alimentare) cum il identific ,sper sa scap si eu numai cu releul ,stiti vreun cod?

Multumesc!

Revin

Mi-am schimbat masina este vorba de un touareg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu noutati

Am desfacut si am ajuns la releul cu pricina prin eliminare fiinca sunt trei relee asa ca am procedat la metoda cea mai simpla, primul scos surpriza compresorul s-a oprit, 8D0 951 253A l-am desfacut ,l-am curatat cu un pic de smirghel pe contacte l-am pus la loc si EVRIKA ,dupa 15 sec a decuplat.

Maine o sa fac si poze cu toate detaliile.

Sper ca nu vam plictisit.Multumesc pentru intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

acum vreo 2 zile mi-a aparut in bord eroarea stop runing gear si ca desen o masina cu sageata sus jos!

intrebarea mea este: se poate sa se fi stricat compresorul sau vreo perna de aer? sau o fi de la geata si sa tina vreo perna? specific ca afara sunt -10 grade!

sau poate fi doar o defectiune la martorul care anunta defectiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Referitor la suspensia pneumatica ,acelasi lucru patesc si eu dar in urma cu patru zile deja becul de avertizare cu masinuta si sageti culoare galben se mai aprinde inca unul identic ca desen  culoare rosie.Opresc motorul si pornesc nu se mai aprinde dupa 2-3min iar se aprinde cel de avertizare galben iar daca merg mai mult de 10 min se aprinde cel de avertizare cu rosu.

Compresorul se aude foarte putin timp functionan iar cand se aprinde becul de avertizare cu masinuta de culoare galbena se opreste compresorul iar masina nu mai urca nici nu mai coboara

 Nu tine seama de temperatura externa,azi de exemplu a fost ploaie 

Daca stie cineva ce se intampla,poate are vreu sfat ,am citit despre releul aflat in bord,poate mai stie cineva sau are un sfat

Am sa ma duc sa pun testarul pe ea

Modificat de georgeion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai pierdere de presiune in circuitul suspensiei pneumatice.

Am patit-o si eu , plecam in Austria si la iesirea din Bucuresti mi-a aparut eroare la suspensie . 

Am oprit la Tess in Brasov era pe 4 Ian -vineri si masina era lasata pe burta in fata .

Am incercat sa o ridic sus ,a mers si a ramas intepenita in pozitia Off road sus.

Au venit baietii de la Audi ca erau mai liberi decat cei de la Vw si au mers direct la roata fata dreapta constatand ca senzorul de presiune era rupt .

Senzorul este o piesa din plastic care are atasat conducta de alimentare cu aer intr-o parte si in cealalta parte  intra in perna de aer a rotii respective.

De la socuri se intampla frecvent sa crape plasticul - piesa costa 800 ron dar nu o aveau pe stoc.

Eu trebuia sa ajung cu bagaje , cu familie la schi in Austria  si baietii amabili au rezolvat-o artizanal cu un surub fara sa inlocuiesc senzorul .

Garantia a fost verbala pe zece ani si cand am timp si drum prin Brasov sa trec sa rezolve si stanga fata senzor .

Concluzie m-am dus -intors Austria l-am sunat de acolo pe Ciprian -Audi Tess - daca e necesar sa schimb senzorul la Porsche Zell am see si mi-a zis sa-mi vad de concediu ca a facut frecvent adaptarea cu surub si 10 ani n-am treaba .

Concluzia mea - tess a facut treaba buna , baietii nu au cerut ceva ,eu fiind in necaz le-am dat 200 ron si masina merge perfect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am omis in postul anterior sa mentionez ca in luna decembrie am facut o verificare a suspensiei pneumatice deoarece auzeam compresorul pornind de 3-4 ori in 2 kilometrii si banuiam un defect -compresor obosit sau pierderi de aer in instalatie.

Masina a fost verificata la Porsche Buc -nord nu s-a constatat nici un defect si consilierul a cerut o verificare la tehnicienii de la Bentley.

Concluzia lor a fost ca totul functioneaza in parametrii si nu are rost sa ma pregatesc de un compresor nou -7500 ron la porsche  si nici sa-mi cumpar din Austria compresor in caz ca pica cel original.

Raportul de la tester a evidentiat un defect sporadic la o boxa pe instalatia de sunet , fara pierderi de aer in instalatia pneumatica .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc e de retinut chestia cu surubul,maine trebuie sa caut releu de la compresor ,asa spune testarul,dar s-ar putea ca asta sa fie ,,inceputul sfarsitului,,adica compresorul sa fie obosit si chiar daca schimb releu sa am surprize

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa blocheze suspensia cu acel ,,surub" in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

mi-a aparut si mie eroarea Fault runing gear workshop , am pus tester si mi-a dat urmatoarele erori

 

Address 34: Level Control        Labels: None
   Part No: 7L0 907 553 F
   Component: LUFTFDR.-CDC- 3C3P1 3081  
   Coding: 0015521
   Shop #: WSC 31414 000 00000
   VCID: 3668A32E382F

2 Faults Found:
01770 - Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290)
            007 - Short to Ground - Intermittent
01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)
            008 - Implausible Signal

 

-am verificat cablurile , toate erau in regula .

-siguranta pentru compresor era arsa , este cea portocalie de 40A  de sub scaunul soferului , am schimbat-o totul a fost ok compresorul a pornit si i-a fost  taiat curentul pe releu cand a ajuns la 230 grade

dar  dupa ce am oprit motorul compresorul a pornit din nou .

deci buba releul

-am cumparat releu nou de la reprezentanta 76 RON

l-am schimbat , acesta se afla sub capacul de sub volan

cum spunea cineva mai sus sunt 3 , acesta este cel mai mic

 

codul releului vechi  8D0 951 253A
codul nou 4H0 951 253 A

 

concluzia schimbati-l , pentru 76 ron riscati sa cumparati compresor nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

am si eu o nelamurire!

cum pot bloca masina sa stea intr-un loc la un anumit nivel!

eu o tin pe confort dar de ficare data cand opresc motorul ea se lasa iar cand pornesc se ridica la loc!

dimineata o gasesc lasata la maxim iar cand deschid din telecomanda revine la pozitia normala!

chiar si uneori cand opresc la semafor se lasa sau se ridica in fuctie de cum vrea ea! in mers nu am sesizat daca se lasa sau urca dar aud din cand in cand compresorul mergand! e normal sau am vreo defectiune? acum 2 luni am facut la reprezentanta un test sa vedem daca e vreo problema si au zis ca totul e ok! dar mergand atat compresorul cat si pernele eu zic ca se uzeaza mai repede decat e normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!