Jump to content

Service-uri Porsche Romania


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Un prieten in TM. Mers la Q... pt schimbat clanxon la un Vento. Schimbat, dar suna infudat. Intors la reglat. Un destept de electrician a reglat ce a reglat el si la fiecare clanxon se ducea siguranta. Bun. Montat siguranta de 30 A (tare inteligent trebuie sa fi) asta dupa ce initial a vrut sa traga fir direct in loc de siguranta. Rezultatul: nu s-a ars siguranta. S-a ars imobilizatorul.

Parerea lor: dat din umeri, noi doar am reglat clanxonul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Feriti-va, fratzilor, feriti-va! Pericol mare la Constantza!

Mi-am luat, deunazi, un Lupo 1.0 MPI - toate bune si frumoase... am simtit eu un relanti mai oscilant si am dat vina pe o fisa evident non-originala... deh, intrerupea... :)

Si am fugit in concediu la marea cea mare si pontica, unde lucrurile s-au agravat si s-a aprins si martorul de engine check. Drept urmare, educat, m-am programat la reprezentantza oficiala VW pe zona, undeva la Palazu Mare (?). Am ajuns acolo, mi-am marturisit durerea si banuiala: "intrerupe la relanti, probabil o fisa, ceva..." Receptionerul proaspat barbierit si cu nod savant impletit la cravata a luat la cunostintza, a introdus mashinutza in service (unde, evident, eu nu aveam acces) si m-a invitat la o cafea - pe banii lor...

Dupa o juma' de ora, am aflat ca fisa cu pricina nu isi face treaba si ca bujiile sunt praf / pulbere. Piese nu aveau pe stoc dar ma puteau rezolva in 5 zile lucratoare... Am zis multumesc si am achitat 1 milion (si ceva) ptr. amabila constatare facute de domnii frumos parfumatzi (urma sa plec spre BV in 3 zile - tot lucratoare).

Cu chiu cu vai (ulterior am descoperit ca bajetzii "uitasera" sa re-racordeze un furtun de vacuum la motor...) am ajuns la Bucuresti, unde personalul cu mult mai putzine ifose al unui mult mai non-VW service mi-au gasit o eroare la senzorul clapeta acceleratie si l-au rezolvat (spray de contact) in 10 min. - ptr. un pretz derizoriu...

Si uite asa mashinutza me' merge struna... feritzi-va de litoralul VW !!!

8)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Pai tocmai de aia, sa nu isi bata joc de noi unul si altul. "Schimba dom'le si asta" (chiar daca nu e nevoie) si "la baiatu' nu lasi nimic, doar ai vazut ce treaba am facut", "Lasa dom'le ca merge, iti spun eu, ce crezi ca e prima masina la care umblu?"

Si lista e lunga. Pacat ca inca e valabila in 2005.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat un bec la Porsche....... a costat 521.000 lei!!! Faza e ca nu am cerut acest lucru, am fost la ei pentru o avarie pe CASCO (scut motor). Dar cea mai tare faza e chiar factura in sine:

1. inlocuit bec halogen (manopera) - 20 unitati timp (12 minute!!) 156.880 lei

2. Materiale mici !!!! - 79.108 lei

3. Bec halogen 284.638 lei

12 minute pentru un bec??? Sa spunem ca asa e normat de producator, nu avem ce face DAR ce materiale mici poat exista la schimbarea unui bec???? :banghead:

Am platit 500 mii pentru un bec ce-l si aveam in portbagaj, in trusa, dar nu-l schimbasem inca! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este stiut ca Porsche are preturi sensibil mai mari decat celelalte service-uri autorizate Skoda. Eu m-am interesat la un moment dat in legatura cu manopera pentru instalarea radio CD-ului (care necesita unele mici adaptari), schimbarea boxelor pe fata (destul de dificila) si instalarea unor boxe pe spate. La PoRo cereau 5,4 mil., iar la Avia 3,7 mil. Diferenta mi se pare destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Revin cu informatii noi. Saptamana trecuta am facut programare la Tess Sibiu pentru revizia de 40.000 km. In parale o cunostinta a vorbit cu seful de service (Ionut) ca vin si sa fie totul bine. Am ajuns la service dupa ce am plecat din Bucuresti si au bagat imediat masina. Operatiunea a durat 40 de minute timp in care am stat langa masina si am povestit cu Ionut. Omul este foarte amabil s-a uitat si el pe la masina, am schimbat filtre, ulei, montat antifurt roti etc. Costul total a fost de 6.800.000 lei o sa atasez si factura ca sa vedeti costurile. Sunt multumit, am luat nr. de telefon al lui Ionut si o sa merg tot la ei data viitoare (schimbat lichid de frana si placute).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca despre nordul tarii nu a vorbit nimeni. Deci: nu cumva sa va apropiati de "Robot" Baia Mare, un service de Oltcit devenit reprezentanta VW, unde mecanicii si inginerii de service, pe linga obisnuita aroganta, de-abia asteapta sa te pishte la buzunar.

Am avut o cadere a presiunii de ulei la Golf: dupa ce am asteptat trei zile sa-mi vina rindul conform planificarii, am tractat masina la ei. Dupa ce am dat zece telefoane (apropo: nu te lasa inauntru, iti recomanda sa bei o cafea si sa lasi numarul de telefon sa-ti comunice ei diagnosticul), am aflat ca trebuie sa schimb pompa de ulei: o nimica toata -7.300.000 lei, si nu era pe stoc - in 2003. "Da' ce are, de ce trebuie schimbata?" "Hai dom'le, uite-o aici in punga...si are ceva picat pe-acolo, o sa vezi inauntru." ...Bun, am luat-o si am dat sa vad: stupoare! Pompa avea un capacel cazut dintr-o gaura - care banuiesc eu ar fi avut rol tehnologic la un alt model, iar la al meu era infundata - ceea ce facea ca uleiul sa se intoarca in permanenta prin acea gaurica, in baie. Am pus capacul la loc, l-am kirnerit, si i-am dus-o omului ca s-o monteze la loc si sa poata scrie pe deviz, fara nici o jena, " subansamblu reparat de client". Ca sa nu mai vorbim ca l-am rugat sa verifice si sa regleze avansul, pe deviz evident operatiunea a aparut, dar sub capota suruburile erau pline de praf, neatinse... si a zis ca-mi baga manopera mai putina, diferenta s-o bag in buzunar mecanicului, sa cistige si el ceva, saracul....

Asa ca m-am saturat de escrocherie, aroganta si mediocritate si am mers cu Passatul la service la...."Beny Alex" Negresti Oas.

Tester nou, baietiil se pricep, dotare faina.

Uleiul l-am luat eu: Mobil SHC LD = 480.000x4=1.920.000

Filtre: aer, motorina, polen, ulei - de la ei = 1.300.000

Manopera: 150.000, inclusiv resetare si check motor.

Concluzia e ca reprezentanta "sucks"! - regula se confirma si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu exact, dar cel de aer era Champion, cele de ulei si motorina Hengst, iar cel de polen nu retin. Oricum, am patit faze cu diverse consumabile, sau de exemplu aditivi, pe care reprezentantele nu concep sa ti le dea decit cu emblema VW, iar in realitate este aceeasi marfa doar ca emblema creste pretul cu pina pe la 40%. Uleiul de exemplu, daca l-as fi luat de la ei (VW), era aprox. 700.000 litrul, aceeasi calitate cu ce-am postat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O intrebare rapida :

Unde gasesc si eu un service bun pentru un far care probabil nu a fost fixat bine in suporti (**** pbn) si sta stramb iar noaptea orbesc de zor ?

+ un reglaj de faruri (xenon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Asa ca m-am saturat de escrocherie, aroganta si mediocritate si am mers cu Passatul la service la...."Beny Alex" Negresti Oas.

Tester nou, baietiil se pricep, dotare faina.

Concluzia e ca reprezentanta "sucks"! - regula se confirma si aici.

<{POST_SNAPBACK}>

si tocmai la beny alex ai ajuns? La negresti oas? La cei mai mari hoti din Romania? In tzara oasului?... Daca ai sti cine-i in spatele firmei - benzinariei- elicopterului Beny alex te-ai da mai inapoi.....numai afaceri necurate.... :)

In fine, eu sunt client fidel brady

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Poate ca e off-topic ,poate nu!

Haideti sa va spun si povestea mea:

In sept 2004m-am hotarat sa imi vand masina,un Cielo din 97.In octombrie am dat-o si chiar f bine avand in vedere ca avea 205 000 km si forja cat cuprinde..

Am cautat cu taica-miu o masina noua (el este director general la un santier naval si are de la firma un golf variant tdi (130 cp) 4 motion - masina f buna,de altfel) si am fost pe unde se poate si nu se poate in buc.El nu e genul sa se imbrace la costum ,ci se imbraca normal pentru ca este f activ si in felul asta este mai aproape de angajati.De cateva ori am fost la dealeri auto imediat dupa ce el a terminat serviciul si vreau sa va spun ca la Skoda ne-au tratat ca pe niste aurolaci...exact,nimeni nu ne-a bagat in seama si cand intrebam ceva ni se raspundea cu :Asta sunt ofertele ,aici e modelul X de skoda,iar in parcare restu'.Atat,in schimb alti clienti imbracati mai bine aveau parte de toata atentia.....

Acelasi tratament l-am avut si la Porsche Bucuresti Nord si in plus aici baiatul ala nici nu cunostea bine ofertele si dotarile autoturismelor....

Am condus Citroen C2,C3,Toyota Yaris - tot respectul pentru dealerii acestor marci!!!

Pana la urma am cumparat masinutza de la Cluj,am luat-o exact de ziua mea ,adik intr-o sambata, iar reprezentantul de vanzari a asteptat dupa mine sosirea masinii pana pe la ora 18.

Pacat ca autoturismele VW sunt atat de bune,indragite,etc ...dar dealerii din Bucuresti (ma refer in special la Porsche Romania ) atat de slabi la vanzare, relatii cu clientii si mai ales la garantie...

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca dupa ce m-am fript odata am hotarat ca sunt masochist si mai vreau. Dupa ce am facut modificarile la Corrado (aka implementat una bucata compresor slk 320) mi-am dat seama ca am nevoie de pus masina pe tester pt reglaje si de remediat o problema mai veche cu consumul pe calc de bord (indicatie eronata). Din nefericire service-ul la care fac eu toate magariile pe la motor nu au un tester compatibil cu masinuta mea, cam vechiuta, asa ca am incercat la dealeri sa-mi rezolv prolemele. Am fost initial la Metrotehnica si m-au refuzat cu gratie zicandu-mi ca ei nu stiu sa faca un Corrado. Asa ca dintre midocar si Po Ro am zis sa incerc totusi la po ro. Mare greseala.

Mi-au tinut masina in service o saptamana. Pt un test simplu (zic eu). Asta una. A doua, nu au rezolvat nimi,c ba chiar mai mult mi-au facut un necesar complet idiot : sa schimb distributia (care era schimbata cu 10.000 de km inainte), sa inlocuiesc compresorul caci nu baga suficienta presiune (desi acest compresor de slk imi umfla furtunele rau de tot si chiar mi-a fisurat o conducta de la intercooler) si alte aberatii de acest gen. Partea a treia: cand am luat masina am constatat ca nu imi mai indica temperatura la apa in bord si ca pe necesar este trecuta si o sonda de acest gen. Curios pt ca atunci cand am dus masina in service functiona perfect.

In fine am cumparat ambii senzori (si cel pt computer) si m-am apucat sa-i schimb singur. Stupoare, dupa ce i-am schimbat tot nu functionau. La o examinare mai atenta am observat ca vacile de mecanici mi-au schimbat intre ele mufele si senzorul de la computer trimitea in bord si cel pt bord la computer. Le-am rezolvat, dar se pare ca problemele sunt mai adanci decat credeam eu pt ca de unde masina tragea foarte bine dar pornea prost la rece (datorita senzorilor schimbati) incet-incet pe parcursul a vreo 3 zile din corrado s-a transformat in dacia 1100 si cu un consum de camion. Ce s-a intamplat in service nu am cum sa stiu dar acum mecanicii de la service-ul in care ma duc in mond curent mi-au spus ca suspecteaza computerul ca s-a dus deoarece nu mai regleaza avansul sau ca nu mai citeste corect temperaturile si imi inneaca motorul in benzina.

Magaria cea mare este la sfarsitul necesarului dat de PO RO mecanicul a scris ca nu merge facut test cu instrumentul VAG XXX ca e motorul prea vechi. Deci ei s-au jucat un pic pe la motorul meu si cand l-au stricat au scris ca nu merge testerul si gata s-au spalat pe maini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ieri m-am dus la pbn cu o mica problema : macaraua de la geamul stanga spate.

au fost foarte draguti, si m-au programat pentru 09.11.2005

incredibil, aproape o luna de zile voi merge fara posibilitatea de a deschide geamul stanga spate (noroc ca n-a ramas deschis)

este total anormal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebe ca te-au programat d-abia atunci nu mi se pare o chestie chiar atat de rea... adica recunosc ca e neplacut pt tine dar daca au programari pana atunci, asta e. Mai grav ar fi sa astepti o luna, sa te duci acolo cand ai programare si sa te tina inca 3-4ore sa astepti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bebe: daca masina nu mai este in garantie incearca la Brady Trade sau Metrotehnica. Am avut numai experiente ok si cu skoda si cu ibiza in ambele service-uri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri m-am dus la pbn cu o mica problema : macaraua de la geamul stanga spate.

au fost foarte draguti, si m-au programat pentru 09.11.2005

incredibil, aproape o luna de zile voi merge fara posibilitatea de a deschide geamul stanga spate (noroc ca n-a ramas deschis)

este total anormal

<{POST_SNAPBACK}>

Macar tu mergi linistit cu masina. Eu am ridicat-o azi si i-am intrebat de alarma. Mi-au raspuns senini ca masina nu are alarma. Am zis "bun, hai sa-i montam". Raspunsul "sigur va programam". Si au facut programarea: 22.11.05. Nu au vrut in ruptul capului sa o programeze mai repede sau sa ma lase sa o montez in alta parte fiindca se pierde garantia la partea electrica sub pretextul ca ei nu stiu cine ce face la montaj. Chiar si cu scandal, vis-a-vis de casco, mi-au spus senini "stai domne' linistit ca sunt o gramada de Tuareg-uri fara alarma si nu le mai fura nimeni cine crezi ca o sa fure un amarat de Polo?" si intrucat n-am stiut nici un nume de hot, interesat de Polo, mi-au inchis gura. Acum, nu-mi ramane decat sa sper ca, in ciuda faptului ca-i masina noua cu numere provizorii, nu o sa tenteze pe nimeni ceva din ea ca alfel sunt bun de plata, fara sa luam in calcul un eventual furt integral :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu poti sa o montezi la alt dealear VAG, din Ilfov, Prahova sau oricare alt judet?

Doar sunt la fel de competenti si au aceleasi cunostinte ca si cei de la PoRo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, nu-mi ramane decat sa sper ca, in ciuda faptului ca-i masina noua cu numere provizorii, nu o sa tenteze pe nimeni ceva din ea ca alfel sunt bun de plata, fara sa luam in calcul un eventual furt integral
Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nasoi au fost la faza cu un amarat de Polo :unsure: . Daca eram in locul tau faceam un show monstru numai ca mi-au facut masina amarata! Mi-am audus acum aminte de vremurile cand umblam sa-mi cumpar masina. printre intrebarile pe care la puneam la dealeri era si: pierd garantia daca imi pun alarma in lata parte: daca raspunsul era da, ma faceam f suparat si... de 2 ori mi-au spus ca-mi fac cadou alarma montata gratis...

Trebuie sa stii cand sa ceri!

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca alarma se poate pune oriunde,bine sa fie pusa de meseriasi,eu de ex.am pus alarma la dealer,acest lucru nu e specificat nicaieri,sa zicem ca ma duc la alt dealer pentru o reparatie pe garantie,ce problema ar putea fi?,doar nu e specificat nicaieri ca nu e pusa alarma undeva intr-un loc autorizat,si in afara de asta nu cred ca intereseaza pe cineva,atita timp cit alarma nu face alte probleme la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cata vreme nu face probleme.. evident ca nu intereseaza pe nimeni.. daca insa vii cu probleme la partea electrica si nu ai instalat alarma in reteaua de dealers.. ti se poate refuza garantia. ( am intrebat in mod special la 3 dealeri: compexit, brady si porsche )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat astazi bara de la Porsche (montata) si treaba a iesit cat se poate de bine. Nuanta este corecta, nu are imperfectiuni de vopsire, totul pus la loc asa cum trebuie. Sa vedem cum va rezista vopseaua in timp. Relatii bune cu clientii.

Probabil iar vor sari unii ca avem interese sa zicem ceva de bine, dar mie asta mi s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghinionul meu este ca masina e in garantie si depind de ei. Dupa ce iese ...

Gresit! Nu depinzi de ei. Poti sa mergi la alt dealer VW autorizat pentru revizii si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Incearca si la Targoviste, au service Skoda, si sunt dealeri, preturile sunt cu mult mai mici decat in Bucuresti. Adresa: Calea Campulung, si intrebi de iesirea spre Priseaca asta ca nu stiu nr de aceea iti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa impartasesc si eu cateva impresii despre PoRo. M-am decis acum o luna sa-mi cumpar un Golf V...zis si facut...m-am prezentat la respectivii si ca sa vezi, aveau exact masina cu culoare si dotarile pe care le doream la Curtici. In cateva zile actele erau gata si mi s-a spus un timp estimativ de livrare de 2 saptamani. A trecut deja o luna si masina e tot in Curtici...data de livrare s-a mutat pe 27 Dec. Dupa o gramada de telefoane si amenintari ca renunt la masina mi-au spus ca pot sa o ridic pe 24. Dar totusi aproape 6 saptamani pentru o masina care se afla deja in vama...mi se pare nesimtire.

Concluzia: PoRo = o armata de idioti unde respecutul fata de client = 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!