Jump to content

Service-uri Porsche Romania


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Salut din nou! Va intrebati daca a scris cineva la Seat/VW afara. Eu am facut-o si iata ca am primit raspuns dupa numai o zi de la SEAT SA.

"Dear Mr. XXXX

We acknowledge receipt of your email message and we regret sincerely the problems you have experienced with your SEAT Romania.

We hereby inform you that we work closely with our Importers worldwide, in order to ensure a rapid and satisfactory solution to any problems that may arise.

With regard to your case, we would like to inform you that we have forwarded your message to our Importer in your country, responsible for sales and after-sales matters, who will analyse your case and determine the necessary action."

Deci, puneti mina si scrieti cit mai multe mail-uri daca aveti probleme. Astfel speram sa imbunatatim service-ul si modul in care suntem tratati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Confirmam primirea emailului dvs si regretam sincer problemele pe care le-ati avut cu Seat Romania.

Dorim sa va informam cu avem o colaborare stransa cu importatorii nostri din toata lumea, pentru a putea solutiona orice problema intr-un mod satisfacator si rapid.

In legatura cu cazul dvs. dorim sa va informam ca mesajul a fost inaintat importatorului din tara dvs., cel care e responsabil de solutionarea problemelor post-vanzare; acesta va analiza problema si va lua masurile necesare"

Cam asta am inteles eu si chiar sunt foarte curios cum se vor implica ei in rezolvarea problemei din Romania.

Il rog pe Bibozaurus sa ne tina la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rupeti-i !!! trimiteti-le de oricate ori nu va place ceva (intemeiat). E dreptul nostru, platim pentru servicii nu pentru cersetorii de lux. Cica schimb o chestie. Trebuie sa inlocuiasca piulitele autoasigurate (de unica folosinta) cica "Nu trebuie". Pe naiba nu trebuie. Asta inseamna service de 20 de Euro pe ora??! Dati-i in gat!!! Trimiteti cat mai multe mailuri afara!!! Sa vada ei pe parintii lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariostomarad

Multumesc pentru informatii. Sunt foarte utile, la fel ca si acest forum.

M-ati incurajat sa le scriu celor din Germania VW ca sa le povestesc ce probleme am avut cu service-ul din Timisoara. De fapt problemele nu s-au rezolvat nici acum. Fie vorba intre noi, acum nu-mi mai ploua in masina, da' am o masina noua peticita cu mastic :x

Imi cer scuze ca nu va dau mai multe detalii cu privire la plouatul in masina (portbagaj) da' ar fi prea lung mesajul.

Va multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, nu vreau sa par impotriva curentului, dar scrisorile pe care le trimiteti au o influenta benefica personala mult prea mica (in afara de un orgoliu satisfacut).

Cel mai mult au de castigat cei carora le trimeteti informatiile (gratuite). In mod normal un feedback despre serviciile oferite publicului sunt platite firmelor specializate cu sume frumoase.

Mai este o idee gresit vehiculata aici, dealeri (sau orice alt service), nu sunt dusmanii nostri. Unii dintre ei, din cauza unor lipsuri (de mult prea multe feluri pentru a fi enumerate) nu ne-au satisfacut asteptarile.

Cu atitudini argogante sau "violente" (am mai scris despre asta) nu vom reusi sa initiem un dialog.

Aici intervine menirea acestui forum, odata de a asigura celor interesati, feedback-ul necesar (pe linie tehnica si de client service) pentru imbunatatirea serviciilor prestate si in al doilea rand de a informa membrii asupra procedurilor ce trebuie aplicate pentru finalizarea oricarei lucrari.

Si in general toti dealerii principali VAG au "consilieri" straini angajati, dar de multe ori chiar acestia, in dorinta de a maximiza profitul, stimuleaza aplicarea incompleta a procedurilor (cazul amintit mai sus al schimbarii suruburilor si piulitelor cu autostrangere, sau a clemelor de plastic).

Sunt multe de spus, nici eu nu sunt multumit de marea parte a lucrarilor de care am beneficiat in diferite service-uri, (lucky me ca stiu le fac singur) dar intotdeauna am incercat sa descopar cauza nemultumirii mele.

Din nefericire problema apare chiar la "baza piramidei", adica MAREA PROBLEMA ESTE MECANICUL care lucreaza efectiv la masina si care (din diferite lipsuri, plecand de la mentalitate terminand cu "know-how") propaga calitatea slaba a lucrarii si implicit imi inseala asteptarile si asa apare NEMULTUMIREA. (de exemplu deja m-am invatat ca dupa fiecare schimb de ulei sa scot 100 ml din motor, nici nu ma mai enervez si aici credeti-ma nu este nici Porsche nici Quark si nici oricare alt Dealer de vina, este "nea mecanicu" care a turnat uleiul, si din nefericire nu sunt alti mecanici care sa-i inlocuiasca pe cei dein service-urile amintite)

Poate in timp, in urma dialogului care se initiaza ai si poate si pe alte forumuri, sa se ajunga la un nivel "ideal" al calitatii lucrarilor prestate si la un client service adevarat (aici lucrurile au luat-o pe calea cea buna)

Sa auzim numai de bine colegi forumisti (clenti sau dealeri VAG).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi TD, atitudinea profund jignitoare a unui sef de service, nu cred ca tine de "know-how"-ul mecanicilor. Cind ii atragi atentia asupra unor nereguli efectuate in service-ul sau si el te ia la misto ca e masina in panta sau ca e motorul cald, asta tine de bunul simt si eu cred ca se poate rezolva. Daca toti nemultumitii ar scrie mesaje la VAG, atunci s-ar ridica niste semne de intrebare. Dar vad ca marea majoritate se multumesc in a posta pe acest forum mesaje si nimc altceva.

Tin sa precizez ca am cumparat masina din occident la 0km si la o luna m-am trezit acasa cu un plic plin de formulare in legatura cu calitatea serviciilor dealerilor si in legatura cu calitatea masinii. Eu cred ca celor de la VAG le pasa de clientii lor, tinind cont ca, concurenta este foarte puternica. Sunt curios daca a mai primit cineva asemenea formulare in Romania!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, dar ce spui tu tine de relatia cu clientul, problema mare este la partea tehnica. Daca urmaresti multe forumuri chiar din afara reproseaza lipsa cumostiintelor tehnice.

Eu imi doresc ca prestatia mecanica sa fie fara repros, nu sa fiu "periat" sa ma simt bine (pentru asta imi rezerv 2 ore, ma imbrac "Armani" si ma interesez la showroom de dotarile masinilor Audi :) )

Sa inteleg ca tu reprosezi de fapt atitudinea si nu lucrarea propriu zisa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprosez si lucrarea, dar in mare masura atitudinea. Prea multe lucruri nu au avut de facut, pt ca masina este intr-o stare perfecta. Eu am fost pt revizia de 75000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariostomarad

Salutare!

Ca veni vorba de cat de mult le pasa la cei de la VAG de clientii lor sa va spun si eu ceva.

Socrul meu si-a cumparat un Passat din Germania, tot asa 0 km la bord, adica noua. Dupa 6 luni a primit o scrisoare acasa (in Romania) din Germania de la VAG prin care il anuntau ca le pare nespus de rau, da' la tura de masini din care facea parte si Passat-ul lui s-a dovedit ca sunt ceva probleme la capetii de bara, si il roaga frumos sa se prezinte la cel mai apropiat service VW ca sa ii schimbe, bine-nteles gratuit, firma VW suportand toate costurile.

Asta inseamna seriozitate si mai inseamna responsabilitate!

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi forumisti

Ma numesc POPA MIHAI (am 26 ani) si sunt inginer in cadrul reprezentantei VW in Oradea (SC D&C Impex SRL)

Pentru voi, toti, cei nemultumiti de serviciile oferit de VW-Romania va propun sa vizitati Service-ul noustru din Oradea (ma cautati pe mine si imi aduceti aminte de forum) Oricat de ocupat voi fi (sunt consilier service) va promit ca va voi servi cu maxima promptitudine. De profesionalismul mecanicilor va garantez personal. Oricum aveti voie sa stati langa masina in timpul operatiilor de reparatie. Am primit prea multe semnale negative din tara referitor la calitatea service-ului ca sa pot sta cu mana-n fund si sa arborez "Garantia Numelui VW". Vreu sa va dovedesc asta! Va astept! Tel: 0259/478847

In privinta celor spuse de voi mai sus:

In cele mai multe cazuri aveti perfecta dreptate. Dar trebuie sa tineti cont de limitarile unui service ca de exemplu:

- Noi avem 7 posturi de lucru mecanic, 1 reglat geometrie roti, 2 electricieni, 1 injectie. cand aceste sunt toate ocupate (de cele mai multe ori cu masini programate) nu putem (fizic) oferi promptitudine in solutionarea problemelor. De aceea intervine asteptarea. Pentru noi toti e pretios timpul de aceea ne straduim pe cat posibil sa rezolvam pe loc masinile si nu reprogramari peste 1-2 zile. (urgentele se remediaza pe loc in limita stocului de piese disponibil - daca nu se poate, se ajunge la o solutie de compromis)

- Magazia de piese (80mp) nu poate contine toate reperele de pe o masina (in special cu o diversitate asa de mare de modele) - dar piesele considerate de noi uzuale sunt in cantitati suficiente pe stoc. Furnizarea pieselor de schimb care nu sunt pe stoc se face in 3 zile lucratoare. Dupa deschiderea depozitului de piese din Budapesta acest termen se va reduce la 1 zi)

- Reviziile (la noi) se fac din 15.000 in 15.000 km si nu la 10.000 km cum am citit mai sus ca se procedeaza prin alte parti.

- La preadea auto. exista o optiune care trebuie bifata de client (sa primeasca piesele vechi inapoi! ) In cazul in care aceasta optiune nu este bifata, aceste piese se arunca la gunoi dupa terminarea reparatiei. (mai putin uleiul)

- In privinta reviziilor solicitati consilierului sa va prezinte de la inceput toate operatiunile care se executa. In ELSA (programul nostru de normare al operatiunilor de service se specifica exact care sunt operatiile care se executa (inclusiv cat ulei intra in motor ex: 3,4 litri la 1,9TDI - 90CP ) si cat dureaza aceste operatii. Facturarea se face tot dupa ELSA).

- Diagnoza computerizata si resetarea intervalului de service din bord se face obligatoriu la revizie. (aprox: 280.000 lei)

- Amablitiatea personalului. Obligatia noastra de serviciu este sa fim politicosi si serviabili cu oricine ne calca pragul (Nu contaza ca are Touareg sau Golf I). Nu fortati nota!

- La predarea masinii clientul poate solicita ori ce fel de informatii cu privire la operatiile care s-au efectuat si la explicarea facturii.

Pentru orice alte intrebari nu ezitati sa ma contactati

La serviciu: tehnic@dcvw.ro

Personal: pdm.ro@personal.ro

Sau la tel: 0259-478847 (la serviciu)

(nu uitati sa mentionati despre forum)

Va multumesc pentru citirea acetui post.

POPA MIHAI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am fost ieri in service la Tess... revizia la 69k km... ;-)

schimbat numai ulei, filtru ulei si resetare reminder...

s-au luptat ceva cu scutul.... adica piulitele care fixeaza scutul metalic s-au bushit.. si au trebuit taiate.... schimbat suruburi, piulite +partea de cauciuc..... 1 mil numai asta grrrr...

in rest, totul ok....

am aflat si cat costa bucsele de la bara stabilizatoare: 6,69 euro cu tot cu tva, plus inca atat niste cleme care trebuie schimbate tot atunci ( andi, poti sa pui o poza aici cu puntea fatza pls? ) bucsele de la bielete sunt f ieftine, le schimb si pe alea.... le-am comandat pe toate, astept sa-mi vina saptamana viitoare...

p.s. uleiul pe care l-am pus, Aral 431, in seevice e vreo 670 k lei litrul, eu l-am luat cu 500k ..... ;-) am salvat niste bani..... ura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde l-ai luat ??

un prieten e distribuitor Aral... ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sunt scarbit de Porsche Bucuresti Nord !!! Masina luata vineri de la reparat (schimbat bara spate + indreptat hayon ) este zgariata pe partea stanga pe o portiune de cca 10cm intre usa soferului si cea din spate . Am observat asta ieri cand am spalat masina iar zgarietura este destul de pronuntata ... :-( :-( :-(

Probabil ca nu am nici o sansa sa ma plang si sa ma si creada asa ca sufar in tacere , sau la umplu mailu de spam :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate si eu m-am lovit de problema service-ului la VW, principala problema este pretul. Eu am fost pana acum numai la porsche, pt simplul fapt ca pe asta il stiu mai bine..Pana acum am cheltuit cam mult, dupa parerea mea..si nici nu sunt foarte incantat..ma intereseaza daca imi puteti recomanda un service care stie ce face, insa poate nu asa de scump..si oricum, cu o atitudine mai corespunzatoare...eu mi-am mancat nervii ultima data cand dupa ce am platit 17 milioane, nu puteau sa-mi spuna daca va merge mai bine...nu am vrut sa platesc pana nu imi face o tura cu masina,,(problema era cu puterea motorului, la 5000km dupa revizia de 90000km). Ei spuneau ca ce au schimbat la motor (debitmetrul), nu ar avea legatura cu puterea motorului, lucru cam enervant, mai ales ca eu de aia ma dusesem la ei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca acum e mai bine, m-am luat si eu dupa ce am vazut la altii..

Sa reiau problema...sunt super nemultumit de service-ul de la Porsche..ca numai la ala am fost pana acum..

Masina mi-am luat-o anul trecut la 84.000km din Germania...la revizia de 90.000km m-am dus si eu la Porsche Romania (ca de altceva nu stiam).

Aici revizia m-a costat 1200 euro..m-a cam socat, dar m-am gandit ca, in fine..e cea mai importanta revizie..etc..

Mai departe, am povestit mai inainte..17 mil. pentru ca nu prea tragea motorul..era vorba de debitmetru si filtrul de aer..

Problema e ca acum simt ca iarasi nu prea trage..va dati seama..ca in ritmul asta ma ruinez..si de la schimbarea lui am mers 2500km.

Mi se pare cam suspect..

Nu intru acum in modul in care a fost tratat si omul pe care-l trimisesem si pana la urma si eu..

Oare nu m-a costat cam mult ce-au facut ei, sau au zis ca au facut, si oare nu cunoasteti un service mai bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult mai bine, multumim :lol:

Ce ti-au schimbat de 1200E?? In orice caz, pt. majoritatea pieselor exista solutii aftermarket mult mai ieftine decat OEM (pt. debitmetru, de ex., poti cauta pe forum si vei gasi un topic cu debitmetru Pierburg care cred ca se potriveste si pe masina ta).

Oricum, cel mai important este sa-ti schimbi radical abordarea. Orice piesa trebuie masurata de 10 ori inainte de a o schimba (pentru asta poti cere sprijinul colegilor de forum) si in afara de cazurile exceptionale piesele nici nu se iau si nici nu se schimba (de) la reprezentanta. Posteaza in topic separat ce probleme ai (cand ai) sau, si mai bine, cauta-le, probabil s-au mai discutat; pentru fiecare din ele se vor gasi in mod sigur solutii mult mai rezonabile decat abordarea reprezentantei. Probabil va dura ceva mai mult pana se vor gasi solutii (desi nu obligatoriu, cel mai recent exemplu fiind colegul sharan care si-a rezolvat impreuna cu noi in 3 zile o problema cu care s-a dus timp de 6 luni la toate service-urile din zona lui, cu costuri zero) dar in mod sigur acestea vor fi mult mai putin costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-au schimbat de 1200E??

Cred ca au schimbat cureaua de distributie. La 90.000 se schimba si la mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta a fost cu ceva timp in urma, mai retin ca mi-au schimbat cureaua de distributie, in fine, uleiul, filtrul de aer si cam atat..

oricum masina are carte de service din Germania, si a fost tinuta din scurt. Am inteles ca intradevar revizia de 90.000km e cea mai ampla, dar in nici un caz nu ma asteptam la asa un pret..luasem si ulei din Germania, dar evident ca nu m-au lasat sa-l pun pe ala..

Oricum ziceam ca daca tot am facut revizia asta, macar 10.000 km nu mai am treaba..dar se pare ca m-am inselat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La faza cu uleiul nu trebuia sa cedezi ( mai ales ca masina nu mai e in garantie presupun).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, nu trebuia sa cedez..dar era prima mea intalnire cu cei de la Porsche Romania, si nu eram atat de sucarit pe ei..

daca ar fi acum, in mod cert as insista...

Numai ca vezi, nu sunt sigur ca daca insistam rezolvam ceva...Astia au o atitudine de parca iti rezolva treaba pe gratis, si daca nu-ti convine poti sa te duci unde vrei...

Asa mi s-a intamplat si cand a trebuit sa schimb o oglinda si un stop...imi pusesera prima data un stop care era tot rosu, desi cel original avea lampa de marsarier cu geam alb. A trebuit sa se insiste "-hai domle, ce naiba, ca se vede de la o posta diferenta....-nu domle, eu nici nu observ; - nu se poate, eu vreau cu sticla alba; - da, dar trebuie sa mai asteptati ca nu avem acum, peste vreo cateva zile, dar hai ca o sa te rezolv". :lol:

Noroc ca nu eram eu acolo, ca ma apucau toti dracii..acolo era un tip de la brokerul meu de asigurari care imi dadea telefon sa-mi spuna ce se intampla, si ma linistea spunandu-mi ca asa patesc toti pe acolo..poti sa ai si Phaeton, ca tot asa e.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut mihai, razvan sunt

1200 euroi te-au costat si intinzatoarele, plus cureaua de la alternator si intinzatoarele. numai cureaua de ditributie este 500 euro. cam asa am patit si eu la Bacau. mi-au spus ca ma costa cam 500 euro cureaua dedistributie. apoi m-au sunat ca sa vezi ca am joc si la alte curele si ca ar fi bine ca daca tot am desfacut masina sa le schimb acum...

am fost de acord si m-a costat 40.000.000 in toamna...

a durut...

asta e... noroc ca de atunci am inceput sa-i mai cunosc pe baietii din service, si fiind orasul mic il stiu si pe patron... asa ca lucrurile au inceput sa se miste mai bine in ceea ce ma priveste.

ma gandesc cu groaza insa ca dealer-ul construieste si service AUDI, asa ca va duce mecanicii "premium" acolo de la anu'

asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ravan :( , eu sunt multumit acum ca nu am avut si alte probleme, ca imi dau seama ca ma ruinam la preturile astea.. :(

Eu cred totusi ca cel mai deranjant este, pe langa pret, atitudinea asta a celor de la Porsche, care nu iti lasa prea mult loc de discutii suplimentare..vrei? bine, daca nu, hai ca suntem ocupati..

Pana la urma degeaba stii mai multe despre motor si masina, daca ei tot nu te lasa sa stai acolo cand o rezolva..iar in rest, stii ca nu prea am timp si nici cunostinte sa o desfac eu in fata blocului sa ma uit sa vad ce au facut..

Pana la urma cred ca mai avantajos e sa vin la Bacau sa o fac, daca zici ca e mai bine.. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus-o, si ma repet: feriti-va de reprezentante, ca sunt aroganti, slabi pregatiti si iti iau banii in nesimtire!

Mike Poter, n-am inteles de ce ai mers la repr. pt o oglinda si un stop: trebuia sa o cumperi din reteaua "civila", care iti aduc orice piesa in 24h, si le montai la un service mai mic, unde sigur trebuie sa ai ceva prieten sau cunostinta. Economiseai bani si nervi. La fel si pt schimbul de ulei.

La reprezentanta te duci doar daca ai probleme care nu se pot rezolva in alta parte (senzori, sonde,etc), si le spui din start sa nu-ti schimbe ce li se nazare lor. Sa nu pui botu` daca spun ca trebuie schimbate placutele de frana, bujiile sau alte consumabile, ca iti tau nesimtitii aia o factura de muncesti un an de zile sa o platesti.

Placutele si bujiile le poti cumpara din magazin si le schimbi in alta parte.

Caz concret: in martie o bujie costa la vw cj 400.000, aceeasi bujie in magazin costa 100.000 lei.

Curatare clapeta aer, care este o operatiune de 3 minute, si ca scule necesita un patent si o carpa, a costat 431.000.

Si sa nu mai spunem de cazurile cand completeaza lichidul la spalator parbriz, si iti trece pe factura 400.000.

Poate vor invata sa fie amabili si arogantii aia. M-am jurat ca nu mai calc niciodata la repr vw cj, daca o sa mai am probleme, am s-o incerc pe cea din Tg.Mures.

Hai ca m-am enervat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, lectie invatata.. :(

Sharan, cu stopul si cu o oglinda am fost la Porsche Romania pentru ca asta era dauna suportata de asigurator, ca am asigurare full..si oricum nu ma costa nimic..dar am dat exemplul ca sa subliniez atitudinea celor de acolo..

E clar, trebuie sa imi gasesc un service mai mic si mai modest, dar care sa rezolve problemele..totusi. Sugestii...? Stie cineva prin Bucurest? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De chestie: curelele ce le monteaza la reprezentanta au doar inscris logo-ul de VW, dar de fapt iesi mult mai ieftin (5.000.000 lei) daca mergi la un service "normal" si iti pui curele BOSCH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!