Jump to content

Service-uri Porsche Romania


Andi TDI
 Share

Postare recomandată

Hai acum sa vorbim serios.

Pentru reparatii in garantie numai daca iti trebuie piese noi scumpe merita sa te duci la service-urile dealerilor, altminteri "Do It Yourself - DIY"

Caz concret: la revizia de 7500 Km (intretinere obligatoriu de facut la ei) aveam o vibratie rezonanta ciudata in jur de 1700 rpm. Intrucat tot trebuia sa duc masina la revizie, i-am lasat pe ei sa rezolve problema.

5000 Km mai tarziu decoper ca au "bandajat" flansa de la snorkel cu banda izolatoare neagra de 5000 lei rola ca sa o intepeneasca.

Nu mai am ce sa va spun mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am uitat sa va mai spun ca dupa ce am schimbat in garantie casetofonul auto, am descoperit cu VAG Com-ul erori de codare a modulului de control.

Au instalat casetofonul nou si nu l-au codat corespunzator (vezi software code ultimii digiti xxxx3 - cu cd changer)

Noroc cu Vag-ul nostru, ca am pus codul corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu scrisoarea nu cred sa mearga... vanzarile pe Romania sunt destul de bune.

Chestia cu reprezentanta VW e super adevarata!!!! Parca-s batuti in cap. In Brasov, daca ma duc pe la ei, parca-s ultimu' om. Vin si eu ca omul, parchez Golfu III in fata si le zic ca m-ar interesa un Golf IV. Eu zic ca paream un potential client. Nu va imaginati cat de gretzos si siktirit m-au tratat. Si mai erau si niste putzoi (20-24 de ani cred) care s-au trezit mari dealeri.

La service au niste super scoruri, cred ca nu merg decat firmele acolo. Eu am mers o singura data si mi s-au parut ok. Dar am auzit si multe pareri contra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand o firma serioasa (asa cum este VWAG) face orice pentru a-si pastra imaginea, asa ca un raspuns frumos ticluit si rezolvare la o problema concreta sigur va exista.

Ce nu va putea sa faca VWAG va fi sa schimbe mentalitatea personalului service.

Deci vorba unui prieten "AM INFRANT" !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am o poveste cu un final mai putin fericit.

Am fost saptamana trecuta la service pentru "tacanitul" vechi de la motor.

S-au purtat foarte frumos, dar au declarat ca motorul este in regula si nu exista nici un zgomot suspect, au afirmat chiar ca au chemat "specialistul neamt" care a afirmat ca totul este in regula.

Imi voi face singur diagnoza si data viitoare cand ii voi vizita ma voi duce cu diagnosticul pus si cu o comanda concreta nu mai las la latitudinea lor descoperirea unei probleme (pentru ca trebuie sa recunoastem unele service-uri chiar nu se pricep).

Singura problema avuta a fost legata de PLATA CU CARDUL.

Aveti mare grija, mie mi-au refuzat plata de pe un card (dupa ce au incercat de doua ori) cu toate acestea suma fusese de fiecare data retrasa din contul meu. (recunosc aici nu este vina service-ului ci a bancii cu care lucreaza acesta - REIFFEISEN BANK)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O sa fie o saptamana tare lunga dar merita asteptarea :lol:

Nu pretul manoperei este problema la reprezentante ci calitatea executiei lucrarilor. Mecanicii reprezentantelor in afara de faptul ca sunt foarte bine utilati nu executa lucrari "cu simtul raspunderii" pentru ca lipsa contactului direct cu clientul nu le aduce nici o "bonificatie" la final.

In perioada de garantie (speram sa nu fie cazul) orice zgomot sau vibratie este normala sau nu este descoperita de specialistii lor nemti iar dupa terminarea garantiei orice bec ars se inlocuieste cu tot cu bord si jumatate din motor (tot recomandarea acelorasi specialisti).

Ce am povestit aici sunt din experienta personala dar nu pot spune ca sunt generalizate. Oricum iti doresc sa nu fie cazul sa te intalnesti cu service-urile dealerilor. Altminteri noi pentru asta suntem aici ca sa ne ajutam unii pe altii.

Iit urez ca sapatamana asta sa treca cat mai repede si nu uita sa ne anunti cand intrii in posesia jucariei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Intre timp m-am apropiat vertiginos de prima mea revizie. Din cate stiu eu ... in Bucuresti nu prea exista alternativa la service-ul Seat. Banuiesc ca marcile au service-urile separate in cadrul grupului Porsche. Corectati-ma daca gresesc.

Acuma ... nu stiu daca vreunul din voi poate sa-mi zica ceva de bine sau de rau despre service-ul Seat. Dar poate aveti cunoscuti care au avut de-a face cu el ... Please ... impartasiti-mi si mie din cunostintele voastre. Multumesc :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Iata ca am trecut de prima revizie ...

Nu am in fata factura detaliata cu preturile, dar iata cam despre ce e vorba:

- ulei 5l Aral Tronic SAE 5W40

- filtru ulei

- filtru polen

- filtru (banuiesc ca asta e cel de benzina)

- solutie (apoi am vazut ca e vorba de solutie de spalat parbrizul)

- materiale mici, o saiba ...

- si desigur manopera 150 min :evil:

Ei bine toate astea au costat 4.850.000 lei. Asta in conditiile in care uleiul a fost cam 2 mil, iar manopera vreo 1.2 mil.

In portbagaj mi-au lasat: un bidon de 1l de ulei in care mai erau 250g, o sticla cu solutie de spalat parbrizul (juma' goala), filtrul de polen vechi.

Acum ... dupa calificativele bile albe/negre:

- 1 bila alba pentru ca nu mi-au schimbat filtrul de aer care era curat

- o jumatate de bila alba pentru ca mi-au dat de ales intre ulei Shell si ulei Aral :? (am sa vad daca data viitoare se poate veni cu uleiul meu)

- hai sa dau de la mine o juma' de bila alba ca am sunat marti sa ma programez si m-au programat joi (sa zicem un interval OK)

- 1 bila neagra pentru chestia cu solutia de spalat parbrizul (aveam borcanul cam 3/4 plin) n-a fost prea scump ... dar zic eu ca nu trebuiau sa-mi puna asta decat daca as fi vrut eu :rr:

I-am mai pus sa-mi regleze sensibilitatea pentru senzorul de soc al alarmei (asta au facut), si sa-mi verifice pocnetul despre care am mai scris ... dar pe care nu l-am mai auzit de ceva vreme (asta evident ca nu le-am zis, dar la fel de evident e ca nu cred ca au verificat)

Cam astea ar fi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. pai e vorba de Porsche de pe Barbu Vacarescu cu Pipera

2. nu stiu nici un telefon inca, din cate am citit pana acuma abia in decembrie isi "deschid portile". n-am vazut nici un nr de telefon.

localizare: Sos. Giurgiului 23A la km 9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In urma contactului pe care l-am avut zilele astea cu PorsheRO am ajuns la urmatoarea concluzie: este un amestec nu foarte reusit de rigoare nemteasca aplicata de personalul romanesc dar se straduiesc sa treaca de aceste "mici neajunsuri".

Am fost tratat supercorect (mi-au spalat inclusiv exteriorul masinii free of charge) si si-au dat toata silinta pentru a ajunge la rezultatul pe care il stiam de foarte mult timp ("cloncanitul" pe care l-am acuzat este de la amortizor).

In urma discutiilor avute cu un domn foarte amabil, am "revazut" articolele din WinELSA care mentioneaza atentie deosebita la schimbarea amortizoarelor care in 90% din cazuri sunt schimbate gratuit - recomandarea facuta de VWAG.

Am simtit ieri ca PorsheRO incearca sa devina cat mai prietenos cu clientii si sper din tot sufletul sa reuseasca. Toti cei cu care am intrat in contact au fost amabili, masinile din showroom erau descuiate, te puteai urca in oricare dintre ele (cel putin asa cred pentru ca in Phaeton nu am incercat nefiind interesat) fara ca sa apara cineva sa te "supravegheze".

Peransamblu ofer o biluta alba si imi doresc sa ajunga ditamai bila.

P.S. Piesele care trebuie inlocuite au fost numai comandate, revin cu comentariul dupa ce le vad si instalate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca Porsche delimiteaza tot mai clar VW/Audi de Seat/Skoda. In spatele showroom-urilor Seat si Skoda de ceva vreme baietii au demolat halele care erau acolo si s-au apucat sa reconstruiasca un service. Din pacate se pare ca cele doua "branduri" sunt putin mai in urma fata de VW/Audi.

In ce priveste politica in cadrul showroomului ... aceasta se pare ca la VW/Audi a evoluat pentru ca inainte cand erau in acelasi loc cu Porsche ... masinile se tineau incuiate si in general iti cam faceau un favor ca sa ti le deschida. Nici nu prea erau toate mdelele. Acuma, atat A8 cat si Phaeton stiu ca sunt descuiate pentru ca m-am urcat eu in ele. :bounce:

La Seat de cand ii stiu eu te poti urca in masini, dar iti vine cineva sa iti explice ... etc. Asta si pentr ca showroomul actual nu e atat de mare.

Cel mai clar se vede ca au vanzari serioase la Skoda in showroom. De cate ori am fost la ei nici nu cred ca a observat cineva ca am intrat sau ca m-am suit in masina. Cred ca puteam sa fac si un "test" ca in reclama de la break-ul Air (cu tipul ala care se incuie in masina si se izbeste de toti peretii) :D

Astept cu nerabdare momentul cand va deschide portile celalalt dealer Seat si PorscheRO isi va inaugura noul service/showroom Seat. Poate ca existenta unei oarecare concurente isi va spune cuvantul. 8)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andi: Cum se testeaza amortizoarele? (cum o fac dealeri, nu cum o fac mecanici de cartier care apasa pe ele sau se uita daca-s scurse)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un banc special care masoara si comportamentul arcului si al amortizorului. Sunt doua platane care incep sa "vibreze" in plan vertical cu o frecventa si amplitudine variabila controlata. La final ai rezultatul afisat pe fiecare roata.

Exista un service care utilizeaza asa ceva (probabil mai multe dar la acesta am fost eu) pe Soseaua Fundeni chiar la piciorul podului. Din cate stiu eu Porsche nu are asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am si eu cateva completari legate de Porsche Romania.

Fiind interesat de un Golf am mers intr-o zi(acum vreo luna) la reprezentanta din Aviatiei(pe langa care trec aproape in fiecare zi fiindca locuiesc la o statie distanta de ea) si am intrat in sediul principal.Aici erau cateva birouri si un Porsche Cayenne.M-am apropiat de o doamna pe la vreo 40 de ani si i-am spus ca sunt interesat de o oferta pt Golf.Mi-a raspuns f draguta si zambitoare ca showroom-ul pt VW s-a mutat pe sos Pipera si ca daca nu am la dispozitie masina exista un microbuz pt cei interesati care face legatura intre sedii.I-am multumit si am plecat spre noul showroom.Odata ajuns m-a intampinat un portar care m-a salutat si mi-a indicat locul de parcare.Inauntru exista un pupitru rotund unde scria mare "Informatii".Am asteptat putin fiindca toata lumea era prinsa cu treaba dupa care un baiat tanar m-a indrumat catre biroul unui agent de vanzari.Am cerut o oferta si mi s-a oferit imediat,am multumit si am plecat.Nu i-am cerut mai multe detalii dar cred ca nu ar fi fost o problema.

La un birou alaturat era o doamna careia un alt agent ii prezinta variantele de achzitie ale unui Polo.

Mentionez ca toate masinile erau deschise dar nu m-am uitat decat la un Polo fiindca la Golf cunosteam deja interiorul.

=> se poate si la noi.

Oricum am mai vizitat showroom-ul ATS,si cel de la IPSO

unde am primit carti de vizita si am stat aproape in toate modelele.Mai mult,la IPSO chiar mi-au deschis un Megane Coupe second-hand care se afla in fata magazinului si de vanzarea caruia sa ocupau tot ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e bine sa reiau si aici experienta traita de mine cu ei chiar daca nu am ajuns inca in service-ul lor(si nici nu cred ca o sa ajung :D )

Am cumparat golf IV si inca de la inceput mi-au tinut discursul despre pierderea garantiei la masina daca montez alarma in alta parte... Am fost de acord intr-o prima faza daca-mi dadeau masina a doua zi... Insa nu este posibil sa poti sa-ti montezi alarma pana nu se elibereaza UNICUL lor electrician...care devenea liber abia peste 4 zile...

Asa ca mi-am montat alarma in alata parte...Despre preturile practicatre de ei atat la alrme cat si la montare nu mai spun nimic decat RUSINE!!!!

Bafta :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

apropo de dealeri si mai ales de service. cei ce din intamplare sau cu treburi aveti drum prin bacau, incercati dragi forumisti ce conduceti masini vw ,audi,skoda,seat( avand oarece probleme la masina voastra) sa treceti pe la cybernet autocenter.e la iesirea din bacau spre p neamt.mai mult nu zic,dar e comparabil cu ceea ce am vazut in vest.pornind de la respectul fata de client,aparatura ,oameni ce stiu meserie.merita sa incercati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am fost la tinichigerie/vopsitorie, la Porsche, pentru ca mia lovot cineva aripa fata dreapta, in parcare. Lucrare facuta pe casco Allianz Tiriac.

Lucrarea trebuia facuta in doua zile dar am ridicat masina in a patra.

Aripa este refacuta si vopsita impecabil, zic eu, au vopsit si capacelul de la spalatorul de faruri in plus. Dintr-o neintelegere, gresala lor, au vopsit si bara, care trebuia doar repozitionata, dar nu au montat-o foarte frumos.

Fiind vineri dupamasa, si fiind grabit nu m-am uitat atent in masina, doar la chestiile scrise in procesul de predare, aveam trusa de prim ajutur, aveam roata de rezerva, aveam si setul de scule.

Tiriac avind decontare directa cu ei am semnat doar o cerere de despagubire si am ridicat masina. Plec repede ca eram astepta, planuiam sa iesim din Bucuresti. Duminica ma mai ui o data la roata de rezerva si scule, ca mi se paruse ca era cam mult spatiu pe acole. Surpriza, nu mai am nici triungi reflectorizant (nu era trecut in procesul de predare, de asemenea nici odoriazantul Ambipur nu era trecut), si mi se para ca trusa de scule e cam goala.

Concluzie??? ...

Stie cineva ce trebuie sa contina aceasta trusa, sau aveti cumva o poza cu aceasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin asupra intimplarii mele de la Porsche

Dupa un schimb de mesaje, in care aveam intentia doar sa ii informez despre ce sa intimplat, avind in vedere ca am observat lipsa obiectelor cam tirziu, si din neatentia mea nu le trecusem in procesul de inventar. Dar eu oricum sunt de parere ca daca las ceva in masina acolo ar trebui sa-l gasesc. Am fost surpins de promptitudinea si seriozitatea cu care sa tratat acest eveniment, o surpiza placuta, si o sa primesc un nou triungi reflectorizant!!! Voi ce parere aveti despre asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Cum va explicati atitudinea celor de la Porsche, care nici macar nu s-au sinchisit sa-mi rapunda intr-un fel, la mail-ul trimis de mine

Stai linistit ca si eu am dat cateva mail-uri la Porsche (inainte sa-mi cumpar masina) si n-am primit raspuns nici in ziua de azi cu toate am primit confirmarea ca mail-ul a fost primit/citit si nu de una ci de vreo 3 persoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca voi faceti o eroare fundamentala - daca vreti sa va plangeti de un service VW (reprezentanta sau nu) ar trebui sa scrieti nu la Porsche Ro ci la VW Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar au zis ca s-au plans la Porsche Bucuresti Nord? Eu inteleg ca au trimis mail la Porsche dar nu zice care tzara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar au zis ca s-au plans la Porsche Bucuresti Nord? Eu inteleg ca au trimis mail la Porsche dar nu zice care tzara...

Pai Porsche e un dealer VW si VW e firma producatoare . Degeaba scrii la Porsche Bucuresti sau la Porsche Viena.... Trebuie trimis mail la VW in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar au zis ca s-au plans la Porsche Bucuresti Nord? Eu inteleg ca au trimis mail la Porsche dar nu zice care tzara...

Toni si Bibozaurus ( :ok: ) zic ca au scris la "Porsche" - acesta este un dealer in Romania, nu este VW. Ca sa te plangi de prestatiile Porsche Ro sau a altor dealeri/service-uri autorizate VW cred ca trebuie scris la VW Germania (de fapt VAG)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am scris un mail la Porsche Romania, pentru ca e singurul reprezentant autorizat al grupului VW la noi si ieri am scris un mail la Seat SA in Spania. (www.seat.com, sectiumea contact si bifati Customer Relations). Acum astept sa vad reactii din Spania, ca de aici m-am lamurit.

Ideea este ca, daca se trimit cit mai multe mail-uri afara, poate se va schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!