Jump to content

g31 si g42 - signal too high


atacrem
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am o problema cu masina, passat variant B7 2.0 diesel 2011, s-au aprins in bord indicatoarele de Engine Malfunction si cel cu rezistenta, spirala de incalzire bujii care blink-ane.

Masina nu mai are putere, nu se mai accelereaza cum trebuie peste o anumita turatie, nu as putea spune peste ce valoare, probabil nu mai intra turbina. Am scanat-o cu VCDS si apar erorile de mai jos. Din cate am citit ar fi senzolul sau cablajul catre acest senzor care este intr-o singura piesa, cel putin la modelele mai vechi; (The thrust sensor (combined MAP/IAT) is on the intercooler under the left headlight).

As fi ft bucuros daca ma puteti ajuta cu o confirmare si eventual unde pot gasi acest senzor, daca e ceva de verificat la el, cablajul, etc. informatii pt a putea singur sa rezolv problema. Sunt cu masina in Spania si am fost la reprezentanta Seat - cea mai apropiata si nu au fost in stare decat sa-mi ia bani pe un diagnostic imprecis. Au spus ca e fie senzorul de presiune din colector fie unitatea centrala, dar ca nu pot spune cu siguranta si sa ma duc la reprezentanta vW, bineinteles ca mi-au luat 80E pt asta.

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 BG    HW: 03L 907 309 N
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H24 9936
           Software Coding: 001D0032040401080000
            Work Shop Code: WSC 21616 133 123512
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BG 003008 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BG.rod
                      VCID: 70F7361FFAA3EA02EF00065-8024
2 Faults Found:

5169 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
          P0238 00 [175] - Signal too High
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 188795 km
                    Date: 2016.07.01
                    Time: 11:31:10

5282 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
          P0113 00 [175] - Signal too High
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Mileage: 188795 km
                    Date: 2016.07.01
                    Time: 11:31:10

Intake air temp imi arata -38 C, afara fiind vreo +25. Va multumesc multerori_vw.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul - dar nu pare sa fie de la el.... este un singur senzor, trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

Deci e o singura piesa, cu ambii senzori pe ea. Ma poti ajuta si cu cateva indicatii asupra locului unde pot gasi acest senzor. Merci mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa demontezi scutul si il gasesti montat pe tubulatura.

A21-10436.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba senzorul, verifica firele de la ei la ecu, mai ales in mansonul (copex) dintre motor si lonjeron, in zona electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, O sa incerc sa ma uit in seara asta. Si eu banuiesc un cablaj pt ca eroarea e identica pe ambii senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, cam acesta este primul pas. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Fiind dificil de ajuns la senzor am fost cu masina la service si le-am spus ce sa verifice, am insistat sa verifice cablurile. Mi-au spus ca sigur e senzorul si ca trebuie sa mi-l schimbe, l-au schimbat si situatia e aceeasi, aceleasi coduri de eroare. Au verificat pana la urma si cablurile si cica nu am masa, insa nu au schema electrica si pana luni nu fac rost de ea.

Ma puteti ajuta cumva cu schema electrica a circuitului ce cuprinde acest senzor? Banuiesc ca as putea lua masa de pe un alt circuit. cum e ordinea firelor?

Va multumesc pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au masa, firele se duc in ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum le pot verifica, ce anume sa urmareasca? Am gasit niste scheme si pe pinul 1 e masa. chiar daca merge in ECU nu ar trebui sa fie aceeasi referinta cu masa masinii, adica sa fie continuitate?

Bosch-TMAP-Dimensions.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot esti din Bucuresti si vad ca esti dispus sa dai niste bani pe service, de ce nu iei legatura cu unul din cei doi de mai sus care ti-au raspuns la intrebari?

Si poate iesi si mai ieftin, nefiind nevoit sa schimbi lucruri functionale de pe masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut. Ne poți spune te rog cum ai rezolvat? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

adrian2129 undeva in tubex ala de plastic dintre motor si caroserie ai ceva fire rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat firele și nu este nimic rupt le-am verificat pana la calculator motor am fost și prin 2 servisuri și aceiași cauza Calculator motor defect Știe cineva se poate schimba doar calculatorul de motor? Pe net se găsesc la 500 roni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se poate schimba doar calculatorul - dar nu este plug and play - trebuie copiate datele de imobilizare, etc - ca sa poti pornii masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
On 7/15/2016 at 8:52 PM, atacrem said:

Salut,

Fiind dificil de ajuns la senzor am fost cu masina la service si le-am spus ce sa verifice, am insistat sa verifice cablurile. Mi-au spus ca sigur e senzorul si ca trebuie sa mi-l schimbe, l-au schimbat si situatia e aceeasi, aceleasi coduri de eroare. Au verificat pana la urma si cablurile si cica nu am masa, insa nu au schema electrica si pana luni nu fac rost de ea.

Ma puteti ajuta cumva cu schema electrica a circuitului ce cuprinde acest senzor? Banuiesc ca as putea lua masa de pe un alt circuit. cum e ordinea firelor?

Va multumesc pt ajutor.

Pentru cei care mai au astfel de probleme daca nu este problema la cablaj (fir intrerupt), problema ar fi din mufa care se cupleaza la acest senzor si anume: pinii din senzor nu mai fac contact cu, clemere din mufa! aceasta a fost problema pe care am intampinat-o si abia dupa un an i-am dat de cap! Rezolvarea foarte simpla: cu o surubelnita dreapta mica am apasat pe clemele din mufa astfel le-am apropiat una de alta si asa au un contact mai bun pe pinii din senzor! Mentionez ca am verificat cabluri, schimbat pana la 5 senzori si multe alte verificari si problema putea fi rezolvata in 2 minute cu o surubelnita. La fel ca si la ceilalti imi taia pedala in depasire si nu mai aveam putere! Opream masina, reporneam si totul ok pana la urmatoarea depasire!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lamelele de la pin nu se departeaza singure. asta se intampla cand cel care face masuratorile baga varful sondei aparatului de masura intre lamele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!