Jump to content

Golf 6/Jetta - Problema inchidere centralizata / incuietoare


ctinalexgabi
 Share

Postare recomandată

ctinalexgabi

Salutare tuturor. Sunt nou pe forum asa ca va rog sa ma ajutati.

De putin timp am observat ca, daca apas butonul de inchidere centralizata din interior, usa dreapta fata nu se incuie, ledul butonului de inchidere nu se aprinde si se aud doua "tic-uri" in usa ca si cum ar incerca sa se incuie dar nu poate. Dupa 5-6 deschideri-inchideri din buton reusesc sa o incui.

De asemenea, mai patesc acelasi lucru si daca incerc din cheie. Usa dreapta - fata nu se incuie de fiecare data.

Aveti vreo idee ce pot sa fac? Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6/Jetta - Problema inchidere centralizata / incuietoare
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    14

  • Al Bundy

    11

  • Mistery

    9

  • spido

    4

da, este yala de vina - la modelul tau este mai complicat, intrucat yala este lipita, dar se poate repara.

daca nu alegi varianta reparatiei, trebuie sa inlocuiesti yala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ctinalexgabi

Ms pentru raspuns.

Astazi am verificat si daca se incuie manual, din butuc, asa merge fara probleme.

Ramane aceeasi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, aceeasi problema electrica in broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.07.2016 at 15:56, ctinalexgabi a scris:

Salutare tuturor. Sunt nou pe forum asa ca va rog sa ma ajutati.

De putin timp am observat ca, daca apas butonul de inchidere centralizata din interior, usa dreapta fata nu se incuie, ledul butonului de inchidere nu se aprinde si se aud doua "tic-uri" in usa ca si cum ar incerca sa se incuie dar nu poate. Dupa 5-6 deschideri-inchideri din buton reusesc sa o incui.

De asemenea, mai patesc acelasi lucru si daca incerc din cheie. Usa dreapta - fata nu se incuie de fiecare data.

Aveti vreo idee ce pot sa fac? Multumesc.

 

Salutare.asa facea si la mine si am bagat nistre spray de contacte pe la iala...si de atunci se inchide.poate merge si la tine...incearca nu se intampla nimic daca ii dai niste spray.succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare..cumva aceeasi problema ma chinuie si pe mine de ceva vreme, doar ca in cazul meu portierele se inchid/deschid normal din telecomanda..similar e problema cu doua "tic-uri" care se aud din switch-uri portierelor plus led-ul rosu din portiera soferului ramane aprins cam 2 minute pana sa inceapa sa clipeasca. Erorile care reapar mereu:

Address 42: Door Elect, Driver (J386)       Labels: 3C0-959-70X-GEN4.clb
   Part No SW: 3C0 959 701 B    HW: 3C0 959 793 
   Component: TUER-SG FT    002 0307  
   Revision: 13101005    Serial number: 0000320301
   Coding: 0000B4
   Shop #: WSC 01383 790 50316
   ASAM Dataset: EV_DCU42BroseDriveSide A03004
   ROD: EV_DCU42BroseDriveSide_VW36.rod
   VCID: 275790695E08B920406

   Slave Driver: 
   Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 959 703 AG    HW: 1K0 959 795 R  Labels: 3C0-959-70X-GEN4.CLB
   Component: J388__TSG-HL  006 1401 
   Serial number: 00000004599992      
   Coding: 000090

2 Faults Found:
67074 - Motors for Central Locking 
          B122B 01 [009] - Electrical Failure
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 149
                    Mileage: 169949 km
                    Date: 2072.14.27
                    Time: 21:10:30

67330 - Switch for Central Locking 
          B122D 29 [008] - Signal Implausible
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 244
                    Mileage: 169262 km
                    Date: 2071.14.25
                    Time: 11:42:36

Address 52: Door Elect, Pass. (J387)       Labels: 3C0-959-70X-GEN4.clb
   Part No SW: 3C0 959 702 B    HW: 3C0 959 792 
   Component: TUER-SG BT    002 0307  
   Revision: 15101005    Serial number: 0000332140
   Coding: 0000B4
   Shop #: WSC 01383 790 50316
   ASAM Dataset: EV_DCU52BrosePasseSide A03004
   ROD: EV_DCU52BrosePasseSide_VW36.rod
   VCID: 285593555316B65849C

   Slave Passenger: 
   Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 959 704 AG    HW: 1K0 959 794 R  Labels: 3C0-959-70X-GEN4.CLB
   Component: J389__TSG-HR  006 1401 
   Serial number: 00000004581803      
   Coding: 000090

2 Faults Found:
132610 - Motors for Rear Central Locking 
          B122C 01 [009] - Electrical Failure
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 177
                    Mileage: 166500 km
                    Date: 2067.14.13
                    Time: 17:04:10

132866 - Switch for Rear Central Locking 
          B122E 29 [008] - Signal Implausible
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 244
                    Mileage: 166500 km
                    Date: 2067.14.13
                    Time: 17:04:10

Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau o sugestie? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica brostele respective, curata colectorul motoraselor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta presupune demontare fata portiera, geam, tot? Din ce stiu la Golf V cam asa se ajungea la switch..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar fata exterioara de usa si maner la G5. La 6 nu mai e la fel din ce stiu eu, se ajunge prin interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O intrebare va rog frumos . Yala stinga fata se poate monta si pe spate? Nu stiu...sunt interschimbabile? Va intreb pentru ca mi s-a stricat si yala pe fata(stinga) ,dupa ce am schimbat-o la putin timp pe cea de pe spate (stinga).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea mecanica da, dar nu vei mai avea functia de child-lock. Partea electrica nu, intrucat difera nr de pini din mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.07.2016 at 23:24, cristi cris a scris:

Salutare.asa facea si la mine si am bagat nistre spray de contacte pe la iala...si de atunci se inchide.poate merge si la tine...incearca nu se intampla nimic daca ii dai niste spray.succes

Am avut si eu aceiasi problema cu usa stinga fata.Nu se mai incuia din talecomanda! Dupa ce am curatat-o cu un spray pentru contacte electrice ,functioneaza normal. Vinzatorul  sprayului un tip foarte de treaba(am stat mai mult de vorba cu el)mi-a explicat ca srayul curata si degreseaza iar dupa doua ,trei zile sa gresez yala cu ulei pentru mecanisme fine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui si cand o sa o demontezi sa cureti motorasele. Sprayul nu ajunge la motorase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu voi demonta sa curat motorasele! Daca nu mai functioneaza pur si simplu o schimb,cum am procedat cu cea de pe spate stinga luna trecuta! Se schimba foarte usor. 

Imi pare rau ca nu am gasit acest topic inainte sa  schimb si sa cumpar yala stinga spate,care nu a avut un pret tocmai mic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un glof 6 si azi, cand am incercat sa incui masina din telecomanda am constatat ca nu mai primea comenzi, in conditiile in care pa na pe la pranz functionase fara probleme. Am incercat toate trei comenzile, nimic. M.am gandit ca este bateria telecomenzii pe care am vrut initial sa o inlocuiesc. Am desfacut telecomanda pentru a vedea ce tip de baterie este, serie etc. Dupa ce am asamblat-o la loc, am plecat cu masina dupa baterie noua. Surpriza, cand am ajuns in parcare, am ramas in masina pentru cateva minute cu cheia scoasa din contact, moment in care masina s-a inchis singura, clipind si becul rosu din telecomanda. Am butonat de cateva ori telecomanda pentru a ma asigura ca functioneaza, lucru care s-a si intamplat. Insa gandindu-ma ca oricum trebuie schimbata bateria ca e pe duca, am mers si am cumparat alta..... varta, aceeasi serie ca si cea de dinainte. Dupa ce am asamblat telecomanda am constatat ca din nou nu mai functioneaza comenzile. Am pus bateria veche, fara niciun rezultat. Le-am interschimbat de cateva ori, fara succes insa. Am mers la un alt magazin de unde am achizitionat alta baterie, tot varta, dar alt lot, insa tot fara succes. Are cineva idee care ar putea fi problema? Trebuie "reinvatata" (reconfigurata) telecomanda dupa schimbarea bateriei? Ce este de facut? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, nu - in practica se mai intampla sa necesite resincronizare - altfel, trebuie vazut cu VCDS-ul, care este problema, de ce nu incuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai acces la un cablu VCDS, poti sa faci sincronizarea si manual. Ai nevoie de ambele chei. Cauta procedura. O gasesti pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - dar poate sa mearga sau nu... de regula, cam asa se poate face

 

1. Se pune contactul cu cheia buna
2. Se inchid toate usile
3. Cheia cu telecomanda care nu functioneaza se introduce in yala de la usa soferului, se rasuceste spre deschis si in acelasi timp se tine apasat butonul aferent deschiderii de pe telecomanda timp de cateva secunde - masina va confirma prin beep sau semnalizare.
4. Apoi se rasuceste spre inchis si se tine apasat butonul de inchis de pe telecomanda timp de cateva sec.
Se poate incerca si invers , spre inchis apoi spre deschis )
5. Se deschide, inchide manual, apoi se incearca deschiderea/inchiderea si din telecomanda. 

Cand se testeaza telecomanda, se ia contactul - cheia se va rasuci in pozitia 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru soluții băieți. Am făcut ce spui tu  Florin după vizionarea unui filmuleț pe YouTube, am tot căutat de atunci. Oricum am rezolvat problema fără vcds. Dar tot am avut ceva de tras cu ea... problema e ca nu am a doua cheie si am încercat sincronizarea manuala fără ea. Făcând operațiunile in yala si contact, alternativ, cu aceeași cheie. După mai multe încercări eșuate... am zis ca o sa merg la tester, dar am încercat in repetate rânduri tot manual. La un moment dat, cu cheia in poziție neutra, in yala, am apăsat butoanele si a funcționat. Am scos.o, am butonat la ea câteva secunde, a funcționat, după care iar nu a mai mers. Cert e ca de câteva zile si.a revenit telecomanda si funcționează fără alte probleme. Din discuții purtate Cu mai mulți proprietari de diverse mărci auto, am aflat ca e o problema ce se intampla periodic la diverse mărci, am o colega ce a pățit la fel la un BMW 320d din 2006. La fel, telecomanda si.a revenit singura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut,

Am urmatoarele erori, daca se poate sa imi spuneti care este problema, si cum s-ar putea rezolva:

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 701 AE    HW: 1K0 959 793 P
   Component: J386  TUER-SG FT    1519  
   Revision: 71009005    Serial number: 00000776598626
   Coding: 0004278
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 71E3CD846857DB966BD-8024

2 Faults Found:
00096 - Drivers Door Central Locking (Safe) Motor (V161)
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 136
                    Mileage: 182393 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.14.11
                    Time: 17:14:38

00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 136
                    Mileage: 182393 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.14.11
                    Time: 17:14:38

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 703 AG    HW: 1K0 959 795 R
   Component: J388   TUER-SG HL   1401  
   Revision: 11006001    Serial number: 00000004085132
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 00066 000 00000
   VCID: 75EBF9941C3FF7B6B75-8020

2 Faults Found:
00098 - Rear Left Central Locking (Safe) Motor (V163)
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 102
                    Reset counter: 96
                    Mileage: 178120 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.14.04
                    Time: 22:20:34

00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 136
                    Mileage: 178120 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.14.04
                    Time: 22:20:34

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut!

Azi am descoperit din intamplare (de fapt sotia a descoperit) ca usa dreapta spate nu se incuie.

Cred ca asa a fost de cand am luat masina, nu am tras niciodata de usa dreapta spate sa vad daca este incuiata...

Cand apas butonul de inchidere de pe cheie se aude comanda ca si cum s-ar incuia, la fel ca la celelalte usi, doar ca usa asta nu se incuie

Am descoperit si ca nu merge nici butonul de inchidere manuala de pe usa (acela unde bagi varful la cheie si rasucesti). La celelalte usi merge, doar la asta nu... child lock merge.

Toate indiciile duc la ceva mecanic in incuietoare nu? Vad oare ceva daca pun vcds-ul? - banuiesc nu, pentru ca se aude comanda deci nu cred sa fie ceva electric.

Cum se ajunge la incuietoare? Se vad doua suruburi torx care fixeaza incuietoarea dar ca sa ai acces la ea banuiesc trebuie data fata de usa jos....

Masina din semnatura, ms

 

//edit: am pus si vcds-ul... am gasit eroarea asta

S-a sters si nu a mai aparut pana la urmatoarea comanda de inchidere. Sa fie pana la urma problema electrica - fir intrerupt?

Cand ajung la masina daca deschid direct usa spate fara sa apas deschidere de pe telecomanda incep avariile - nu am alarma dar am activat functia de avarii la intruziune, deci masina o vede ca pe o intruziune.

ERR.jpg

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si mansonul de fire dintre usa si stalp - pare in regula... ma duce gandul ca problema e tot la incuietoare tinand cont ca nu merge nici inchiderea manuala cu varful cheii

ledul de la usa sofer dupa ce inchid din telecomanda sta aprins continuu 10-20 secunde dupa care incepe sa palpaie

maine cred ca dau fata de usa jos sa vad daca descoper ceva in neregula la yala

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e in broasca usii respective.Demonteaz-o si reconditioneaz-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta o sa fac astazi dupa ce ies de la serviciu, sper sa reusesc sa o reconditionez singur fara inlocuire.

Intrebare (inca una :)) : dupa ce dau panoul de usa jos, am acces la broasca sau trebuie dat jos si panoul interior din tabla? Din ce retin de cand mi-am montat luminile de avertizare asta e prins in pocnituri si o sa fie bataie de cap demontarea lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!