Jump to content

Bora 1.8T RUS


MajeStik

Postare recomandată

Astazi am instalat BOV, cu succes !! A trebuit sa merg la strungar sa confectionez un reductor pentru flansa cu care a venit valva si am montat-o. Sunetul este incredibil, nu ma asteptam sa fie atat de puternic si de pronuntat. O sa fac maine un video dupa ce fac si toate schimburile. Sunt extrem de incantat :D Si pentru cei care aveau dubii legate de BOV pe tipul asta de motor, functioneaza bine pana acum, nici un martor aprins, nici o eroare, ramane de vazut pe parcurs.

Am primit si o cotatie de pret pentru evacuare de la PILOT Pitesti, 550-600 RON downpipe cu racord flexibil sau 950-1200 RON sistemul cat-back pe Borla inox, bani in care intra si montajul. Ce ziceti ?

13625342_1050435788359370_210474869_n.jpg

 

 

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Se aude foarte bine :icon_thumleft: iar cand o sa faci softu o sa se auda si mai tare ca mareste presiunea in turbo.

E un pret ok pt cat-back.

Link către comentariu

Nu ma asteptam sa se auda atat de bine :D zilele astea sper sa pun si ceasul de boost, sa ii gasesc un loc bun.

Sa vad cum se simte masinuta dupa ce e gata, revin si cu filmare mai buna cu bov.

Link către comentariu

un cunoscut de-al meu isi pusese ceasul de boost in locul scrumierei.

Nu era G4 insa scrumiera era aproape identica, din punct de vedere al pozitiei si formei.

Inchisa nu stiai ca e ceva acolo, si cand avea nevoie in mers o deschidea, si se vedea ceasul.

Link către comentariu

Am instalat-o fara recirculare si isi face treaba perfect. Nu imi dau seama daca ia din putere sau nu..dar se aude intr un mare fel. O sa pun niste poze cu ea zilele urmatoare si o sa povestesc despre cum s a montat, momentan sunt plecat si pe telefon e mai greu.

Link către comentariu

Chiar daca e 100% atmosferica nu ai cum sa pierzi putere, difera doar cantitatea de aier ce intra in cilindru fata de cea pe care o stie ECU`ul ca a intrat.

Dar vorbim in pv ca suntem Off topic de acum :D 

 

Link către comentariu

Valva a incetat sa mai mearga ieri, am ajuns la tara, am oprit motorul si cand am pornit iar n-a mai vrut. Masina nu mai tragea, in turatii joase abia acceleram dadea foarte rau in nas dupa care isi revenea si incepea sa traga. Am dat valva jos, am dat cu WD40 pe clapeta ca avea putina funingine pe margine, am alergat-o putin sa se duca WD-ul si acum e ok. Sa vad daca valva a patit ceva sau s-a intamplat ceva pe la vreun furtun, desi am verificat si totul e la locul lui. O sa sun la cei de la care am luat BOV-ul, ei au zis ca are recirculare dar nu are.

Pe masina s-a schimbat:

  • Curea distributie + intinzator + rola + pompa apa
  • Filtru ulei, aer, habitaclu, benzina
  • Ulei MOTUL 5W40 Full sintetic 
  • Ulei cutie
  • Ulei servo
  • Antigel
  • Flanse amortizoare
  • Protectii amortizoare spate
  • Bujii
  • Bucse bara stabilizatoare
  • Furtun vacuum pompa servofrana

Mai sunt de schimbat:

  • Discuri + placute
  • Furtune imbatranite
  • Amortizor capota motor

Masina porneste greu dimineata, o ia cam la a 3a cheie si foarte greu. Tind sa cred ca e pompa de benzina care se dezamorseaza pe parcursul noptii. O sa incerc sa pun contactul de cateva ori inainte sa o pornesc sa vad cum o ia.

 

13652512_1051892844880331_1446477909_n.jpg

13644270_1051892801547002_1427417685_n.jpg

13626610_1050748621661420_1801100872406208862_n.jpg

13664650_1051892864880329_89478600_n.jpg

Link către comentariu

Am tot citit pe topicurile de 1.8T și 90% din posesorii de 1.8T nu recomanda BOV pe motoarele astea. Din cate am citit pentru sunetul asta ai nevoie de un DV (forge 007) - corectati-ma dacă greșesc - și sunetul e aceelasi.poate ar fi o idee buna sa îl faci retur și sa iti iei un DV.

Link către comentariu

Din cate am vazut eu, DV-ul are sunet mai slab, e un fasait nu cum e la BOV fasait spre fluierat. Am descoperit care a fost problema, valva s-a dus, nu mai facea vacuum ca sa traga pistonasul sa elibereze, Trageam cu gura aer prin teava de vacuum a valvei...maine pleaca inapoi de unde l-am luat.

Link către comentariu

era de asteptat, sunt niste chinezarii ordinare. Mai bine strangi bani, pui turbo mai mare, dv, evacuare si e altceva :P

Link către comentariu

Un DV bun am vazut ca e 1000 de lei, prefer sa renunt momentan la el si banii astia sa ii dau pe soft. 

Inca persista problema cu pornirea greoaie dimineata. Am amorsat pompa de benzina punand contactul de mai multe ori si a luat-o mai usor.

Link către comentariu

Zici ca o ia mai usor daca pui de mai multe ori contactul? Cred ca e de vina pompa de benzina, probabil ca e pe duca si nu mai e in stare sa asigure debitul care trebuie sa-l dea.

Daca ai ganduri mari cu masina, turbina mare, injectoare mari, cat off, fmic, evacuare mai mare, pune o pompa de benzina de 4 bari.

Daca nu vrei sa te duci asa departe cu modificarile si vrei sa rezolvi restul imbunatatirilor fara turbina si injectoare, pune-i o pompa de benzina de 3 bari. 

Link către comentariu

Cel mai probabil pompa de benzina este, m am uitat si nu e foarte scumpa, cam 300 de lei una buna de 3 bari.

Momentan nu vreau sa depasesc 200-210cp, am turbina K03S care poate duce atat. E suficient pentru inceput cu soft si evacuare. Am trimis solicitare de returnare a banilor pe BOV, si cu astia voi lua pompa de benzina :D 

Link către comentariu

Daca vrei sa te duci pana acolo, k03s te lasa fara probleme daca e in stare ok. 

Gandeste-te ce vrei sa faci de la inceput, ca daca iei una de 3 bari acum si pe viitor vrei sa urci mai sus, vei avea nevoie de una de 4 bari. Sa nu fii nevoit sa cumperi pompa de 2 ori.

 

Link către comentariu

O sa iau una de 3bari acum pentru inceput, sa mearga masina cum trebuie sa pot merge linistit la soft. Daca o sa am buget de modificari substantiale, 3-400 de lei pentru o pompa de benzina nu or sa fie o problema :D

Link către comentariu

Da, mai bine asa, ia una de 3 bari, rezolva-ti problema si cand va veni timpul vezi tu daca treci la 4 bari.

Link către comentariu

Sunt in dubii daca sa merg pe jante pe 17 sau sa raman la cele actuale si sa le reconditionez. Nu stiu ce diferenta de demaraj/consum va fi, in momentul de fata nu vreau sa pierd sub nici o forma putere :D 

O poza de azi :D

13620900_1052574151478867_8246285017423797179_n.jpg

Link către comentariu

Cum vezi cu farurile astea? Par intr-o stare destul de buna. 

Link către comentariu

Poti sa mergi chiar si pe 18 fara probleme, motorul e puternic si duce. Daca faci soft si alte modificari si ajungi pe la 200 de cai, te vor ajuta stabilitatea si aderenta crescute, asta pe langa ca arata mult mai bine. :D 

Link către comentariu

Cred ca i-ar sta mai bine cu jante pe 17, dar ai putea si sa o lasi stock la exterior, iar motorul sa fie modificat ( gen sleeper) :D 

Farurile ar merita niste lupe. 

Link către comentariu

Mi-as lua maxim 17, la 18 deja anvelopele sunt foarte scumpe, drumurile sunt varza si e mult mai riscant...La exterior ramane stock, doar rotile se schimba si folie pe geamuri.

Farurile sunt depo, par a fi noi. Nu bat la fel de bine ca unele originale, cele de pe masina precedenta bateau mult mai uniform. As cauta faruri cu lupa originale doar ca sunt cam uratele si au lupa mica...sau sa iau faruri stock fara lupa dar OEM si sa pun pe ele lupe de 2.5" si cu negru pe interior.

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Daca pui oricum lupa n-are sens sa cauti faruri oem - pune pe astea pe care le ai.

Link către comentariu

Ma gandesc ca astea sunt mai de slaba calitate...de aceea vroiam pe OEM.

Ieri am instalat din nou muzica, acelasi player pe care l-am avut si pe cealalta, Alpine 2DIN, in weekend amplificator + subwoofer + condensator. Daca este cineva interesat de navigatia originala + magazie 6cd, anuntati-ma, pentru membrii de aici o dau mai ieftin :) http://olx.ro/oferta/radio-navigation-system-mcd-vw-bora-golf-oem-in-stare-impecabila-maga-ID6D62v.html

 

Astazi sper sa ajung la baietii care vor face evacuarea, sa vedem ce costuri sunt.

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Am fost si pe la F l o r i n sa fac ceasurile albe, la fel ca si la cealalta masina rezultatul este super, imi plac la nebunie. Am facut si display-ul de la clima ca sa se potriveasca cu playerul, albastrul de la player era mai aprins ca cel de la clima si nu se potriveau...

13709742_1055052294564386_261797811_o.jpg

13711519_1055053181230964_1819508821_o.jpg

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!