Jump to content

Bora 1.8T RUS


MajeStik

Postare recomandată

Da :)) Cand ne strangem acolo mai stam la el in portbagaj din lipsa de banci, mai o muzica mai o vorba :D 

Link către comentariu

Sunt curios cum va arata cu folii. :D Daca da bine, imi pun si eu. :))

Link către comentariu

Sunt si foliile in plan, desi fara ele se vede foarte frumos interiorul din afara, mai ales seara cand sunt luminile aprinse in interior :D Momentan mecanica e pe primul plan, dupa care ceasurile, displayul de la cb si reconditionarea interiorului.

Link către comentariu

Prima spalare de cand o am :D si un mic detailing facut de mine la motor.

13558729_1049316995137916_1038580427538853360_o.jpg

13559200_1049317058471243_4237891179332776272_o.jpg

13580547_1049316991804583_2442922826637454455_o.jpg

13613235_1049317065137909_5353419225257901754_o.jpg

13613425_1049323745137241_9214588259269402187_o.jpg

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Felicitari pentru noua Bora. si eu as fi procedat la fel in  locul tau. Imi luam o bora cu mai multe dotari si cu motor mai potent. Ce nu imi place mie sunt tetierele, imi plac mai mult cele pline.Iar rotile din spate, stau mult prea in interior.Iti trebuie niste distantiere neaparat.In rest imi place mult.Multi km fara probleme!

Link către comentariu

@ionutMK4  Multumesc, stiu nici mie nu imi plac tetierele, la cealalta le-am schimbat cu unele pline de golf. La asta e mai greu pentru ca e interiorul bej si nu prea se gasesc...dar o sa ma interesez si poate gasesc ceva. O sa iau si distantiere pe spate de 150mm, o sa trebuiasca sa schimb si prezoanele. Masina e lasata putin de bot si ridicata de spate, sa vad cum rezolv treaba asta, banuiesc ca o sa imi trebuiasca o suspensie reglabila.

Legat de roti, nu stiu daca sa raman la 16 si sa reconditionez jantele actuale care chiar imi plac, sau sa trec la 17, inca ma gandesc.

Stateam si ma uitam la bmw-ul pe care vroiam sa il iau, seria 3 E90, mi se pare atat de comun, vezi atat de multe pe strada incat nu te atrage, dar sa vezi o bora sau un golf care arata bine, sa mai sune bine si motorul...pai e altceva.

Link către comentariu

Eu as merge pe 17 pe vara si 16 pe iarna. Si astea de iarna nu le-as mai reconditiona.Cu un set frumos pe 17 ai schimbat mult aspectul masinii+ putina manevrabilitate in plus.Acum am vazut si carligul ala, care nu da bine deloc.

Link către comentariu

Carligul o sa il vand, @kicker vorbim in privat daca il vrei. Multi mi au zis pastreaza-l ca e bun daca intra cineva in tine...dar e uratel. Rotile pe 17 o sa vina vara urmatoare, acum mai trag de astea cat pot si le echipez pentru iarna, prioritatea este motorul.

Astazi a ajuns si BOV, este HKS si contine:

- Supapa Blow Off HKS SQV 3 
- flansa adaptoare pentru Volkswagen 
- coliere
- teuri
- garnituri
- supapa vaccum compatibila Volkswagen 
- Kit de recirculare
- Rezista pana la 2.4 bari

Sa vedem daca functioneaza, l-am intrebat pe cel de la care am luat-o daca functioneaza, mi-a spus ca da ca e special pentru motorul asta, insa omul vrea sa isi vanda marfa si poate spune orice. DIn cate am auzit la motorul asta care are recirculare trebuie Diverter Valve, dar din moment acest BOV pe care l-am luat are si kit de recirculare, poate merge, ramane de vazut.

13567497_1049580671778215_5289543267620079613_n.jpg

13600350_1049580668444882_5153556723216261856_n.jpg

13621324_1049581078444841_974549960_o.jpg

13599589_1049581081778174_1331093542_n.jpg

Link către comentariu

Incearca sa-i pui o suspensie reglabila, niste jante pe 17 si deja e frumusete intruchipata ;) ! Si.... scapa de carlig :))

Link către comentariu

Felicitari pt masina si pt motoru ales, care nu te va dezamagi daca ai grija de el, iar cu un soft se va schimba complet, recomand PowerTech Buzau pt el.

Poti merge pe niste arcuri sport sa iti coboare cam 3 cm si jante de 17 vara, iar cele de acum le pastrezi pt iarna.

Legat de distantiere, conteaza si ce jante pui ce specificatii au, iar in fuctie de asta alegi grosimea distantierelor.

Blow off daca este cu recirculare e bine, daca nu, e de rau...

 

Link către comentariu

Multumesc @~LauR~,

Am auzit si eu de baietii de la Buzau, cel mai probabil acolo voi merge pentru soft. Suspensia e in plan anul asta pe la toamna, mai pastrez bani si pentru concediu. Vreau sa fac transfagarasan si transalpina cu masinuta, eventual si un filmulet din timpul plimbarii.

BOV are recirculare, sper sa fie ok si sa nu am probleme.

Link către comentariu

Frumoasa masina!

Pentru curatarea motorului ce ai folosit?

Spor la modificari! :D 

Link către comentariu

@mariuscj

Multumesc :D Pentru curatarea motorului am o solutie de degresare, o sa ii fac poza cand ajung acasa ca nu mai stiu cum se numeste. E destul de buna, actioneaza raid si destul de bine.

Link către comentariu

M-am interesat de soft, la Buzau la PowerTech mi-au spus pot duce motorul de la 150cp la 200-210cp doar din soft, fara cat-off si alte modificari. Costul este de 300 de euro, acceptabil.

La TCM Turbo in Bucuresti mi au zis ca il pot duce in 190CP, la pretul de 1000 de lei. Acum nu stiu daca exista vreo diferenta de calitate intre cele doua ca sa imi dau seama de diferenta de pret si putere.

Ca sa fie treaba buna, ma gandesc la un filtru de aer sport insa nu stiu de care. DIn cate am vazut majoritatea sunt universale. Aveti vreo recomandare ? Am gasit ceva pe Aliexpress dar pe piesele astea parca nu as comanda chinezarii...http://www.aliexpress.com/item/hot-sale-neck-101mm-turbo-high-flow-racing-cold-air-intake-washable-mushroom-head-air-filter/32506684022.html?s=p&spm=2114.01010208.6.1.SepKYF

Modificat de MajeStik
Link către comentariu

Sincer as alege pe baietii de la Buzau in locul TCM. Am mai multi prieteni care au fost si acolo si acolo si recomandarile sunt in directia Powertech. 

Link către comentariu

Multumesc @rudiRUD pentru recomandare, la Buzau voi merge.Am auzit ca acolo gasesc pe cineva si pentru evacuare.

Link către comentariu
1 hour ago, MajeStik said:

Ca sa fie treaba buna, ma gandesc la un filtru de aer sport insa nu stiu de care. 

Filtrele alea sunt moartea debitmetrelor. Iti recomand sa ramai pe filtrul stock. Nu el e cel care te limiteaza in putere.

Link către comentariu

M-am documentat acum cateva minute, am vazut niste comparatii de rezultate pe dyno cu filtru sport scump si cu filtru stock, cu cel stock au scos mai multa putere decat cu cel sport deci e frectie la picior de lemn, mai ales la cat praf avem noi in atmosfera...e jale. Raman la cel stock si banii de pe filtru ii pun la o evacuare cum trebuie.

Link către comentariu

Ramai la filtru stock si fa o evacuare full inox sa vezi ce sunet o sa ai dupa :)

Mergi pe PowerTech si nu o sa fii dezamagit + ca au si dyno sau CompleteChip, aici am eu softu si a deschis punct de lucru si in Bucuresti cu dyno.

Link către comentariu

Hmm, nu e foarte mult, si banuiesc ca efectul este marfa. Am auzit ca se mai face si fara finala, doar teava de colo colo si cu tips Oare suna mai bine ?

Link către comentariu

Nu suna bine fara finala...pui teava din turbina pana in finala ( asa te ajunge mai mult ca trebuie alt racord flexibil, coturi ) sau dai catalizatoru jos si de acolo pui teava de inox.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!