Jump to content

Leon FR 2.0 CR big turbo build


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

Practic se incarca cu sudura si apoi se reprofileaza. Nu cred ca e mult mai dur. La CR sunt probleme deoarece avem sistemul ala cu follower ce apasa pe supapa si nu se prea pot face multe chestii. Tachetii sunt cei oem, nu exista alternative si e un design destul de problematic.

De exemplu nu exista nici macar arcuri mai tari care sa mearga cu alte came decat oem, sunt ok doar cu camele stock.

Eu doresc sa scot maxim din motorul asta de asta nu m-am zgarcit deloc si incerc sa fac totul cat mai bine cu putinta. Imi dau seama ca e foarte greu in putinul timp liber pe care-l am.

Atelierul si productia trebuie sa mearga iar ptr motor mai ramane prea putin timp.

In 5min cu ce aveam la dispozitie prin atelier am construit un tool ptr montare-demontare arcuri supape, a trebuit sa improvizez. Testat pe o chiulasa de sacrificiu ce va fi taiata in bucatele maine cel mai probabil.

16326792_1705621209662838_1176901926_o_z

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu trebuie sa izolezi turbina de motor prin ceva termorezistent, sa nu se incinga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul.

Vesti bune, am deja pompa buna de ulei pe masina. Chestia asta ma scuteste de o cheltuiala inutila + timp pierdut.

Urmeaza masurarea tolerantelor la cuzineti , inlocuirea acestora si montarea bielelor.

20170223_195648_zpsqefczqcu.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baia in aluminiu si plastic tray sau cum se numeste le-am pus la spalat. Banuiesc ca la aia te referi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod motor CEGA, am inteles ca unele motoare mai noi au fost montate cu pompa clasica ca si CJAA de peste ocean

Arborele cotit se prezinta impecabil, am facut cateva masuratori si este la cota de nou 0,05mm , comand cuzineti KS sputter, alti 135€

Maine masor bielele sa vad cum se prezinta, poze etc.

In ro mi-au cerut 550 pe flansa cu semering si rotita arbore cotit, asa ca am dat 220 in germania cu tot cu transport.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Saptamana asta se monteaza biele noi, cuzineti, semeringuri etc

Am facut masuratorile cu plastigauge, la cuzineti 0.04mm deci in cota de NOU. Arborele este perfect , la fel si cuzinetii par in stare f buna.

Am sa inlocuiesc totul: cuzineti KS, ptr biele cei de la Rosten, semeringuri Corteco, in fata si spate la vilbrochen.

Am cumparat si Bel Ray assembly lube ca sa iasa o treaba perfecta si ptr a evita uzura in primele secunde de functionare a motorului.

Problema o reprezinta americanii si masurile lor idioate 7/16" la cheia ptr a strange bielele :(

 

Am cumparat si TOOL VW ptr montarea flansei cu roata dintata ce merge pe vilbrochen in spate, crankshaft signal ..alti 150€

20170303_210139_zpsxdwbatix.jpg
20170303_210158_zpsatq9eizf.jpg
20170303_195408_zpsjtwo1nfd.jpg
20170303_210148_zpsjr86yupu.jpg
20170303_204101_zpsqgsjfhiz.jpg

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
racingparts.ro

Pistoanele si bielele au fost cantarite cu precizie. Ansamblele biela piston au aceeasi greutate  cu precizie 0.1g

Ma apuc de asamblarea blocului de indata ce soseste cheia dinamometrica.

20170313_200101_zpsao5kweca.jpg
20170313_213429_zps0xfp8fxs.jpg
20170313_194450_zpsf1etbb7a.jpg

 

Am investit in ceva care sa ma tina o viata

20980_zpsnwfkvzvf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Am montat flansa cu semering si senzor arbore cotit. Am folosit scula speciala ptr montare

Apoi flansa distributie-arbore fara semering, din greseala am luat semering aiurea, asa ca am comandat unul cu PTFE, mult mai ok decat cel simplu cu Vitton

Pompa de ulei, am montat-o evident fara intinzator, asa ca a trebuit sa dau iar flansa din fata jos ca sa il pot pune (asa inveti ..din greseli)

20170316_210130_zps5067k3aa.jpg
20170316_203622_zpsw6hlmvt6.jpg
20170316_205150_zpssnm2eomf.jpg
20170316_202429_zpsdwldfrfm.jpg
20170316_203451_zpsrywynjpm.jpg

 

Maine se monteaza baia si intorc motorul ptr a pregati suruburile ARP 220.000 Psi pe care trebuie sa le masor , sa le prelucrez la strung deoarece sunt putin prea lungi si ating in axe.

Am masurat piston protrusion, 1.1mm deci am sa pun garnitura 1.63mm cu 2 gauri, cumparata deja V Reinz

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu are 3 gauri garnitura?la piston iesit 1.1mm se pune o ganitura de 1,65 instalata...cu 3 gauri.....la 2 gauri pistonul iese din bloc de 1,01mm

cel putin asa e la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Am masurat toate pistoanele, 1.1-1.15 deci clar trebuie sa pun garnitura cea mai inalta cu 3 gauri

Suportul ptr comparator nu era ok si a trebuit sa fac altul ca sa masor precis. Sper ca se vede poza.

qbCeyyXBVrbn4ShhBY7YBE3t-EzRw5CdmjVpT4bg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
racingparts.ro

Am montat prezoanele ARP 220.000 PSI stranse la 160Nm in 3 etape

A trebuit sa le scurtez la strung deoarece axul lovea in ele, am uns totul bine apoi am repozitionat axele cu came fara nici un tool specific acestei operatii.

FhkqvhoHOco6NvB8TtvGem9CFajGOB0ZpI6MDVAC

 

ZGWj1KAVUsY_8YS6S1IkXZJX7Tv60ZgD793FcHaK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarasi nu se vad pozele... :(

La mine asa apar...:

Untitled.png.70869a7b5dbb064479648cf78d5a3eb3.png

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu se vede nicio poza :( Apare exact ca la colegul de mai sus. Succes in continuarea cu proiectul! Poti sa faci o prezentare si in aria masina mea :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Acum se vad

Am modificat la strung distantierele ptr injectoarele marite, acum stau la inaltimea potrivita in chiulasa.

 

20170329_105143_zps2s66s9qm.jpg
20170403_191643_zpsix2stilz.jpg
20170403_190821_zpsccy38igm.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
racingparts.ro

Azi am scos masina la prima plimbare dupa ce am asamblat tot. 

Am 2 mici erori in bord dar sper sa le rezolv. Totul merge impecabil, motorul suna cu totul altfel in comparatie cu cel oem (camele is portingul se simt la sunet) si trage destul de binicel ptr 170 cai.

Sunt in rodaj cam 1000km deci o sa imi fie foarte greu sa ma abtin.

Maine cu vcds calibrez injectoarele. Poze putin mai tarziu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
racingparts.ro

Rodaj , mai putin si se incepe cu tuningul ;)

20170512_195032_zpsihfevpz6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Prea mult praf in tara asta..red candy

20170518_142836_zpso0ixby2p.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?? Pare ca are frani serioase ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ptr cei interesati, discurile sunt usoare, 10kg bucata fata de clasicele discuri de 13.5kg ce se folosesc cu acesti etrieri ;)

Mai trebuie pompa de RS3 ca sa fie perfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Hmmm... Nu am vazut nicaieri (sau poate mi-a scapat - scuze!): catre ce placute te-ai orientat? :D 

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Ultimul model de la hawk performance usa, HPS 5.0 , franeaza foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
racingparts.ro

Din pacate s-au pierdut toate pozele din cauza schimbarilor facute de photobucket. O sa fac upload in alta parte.

Masina a fost resoftata, momentan suntem la aprox. 300 cai putere.

Urmeaza sa resoftez cutia dsg si eventual o revizie de soft..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!