Jump to content

Leon FR 2.0 CR big turbo build


racingparts.ro
 Share

Postare recomandată

racingparts.ro

Acum 2 zile am inceput lucrul la masinuta mea din semnatura.

Nemultumit de "stage 2" am decis sa fac upgrade la 3. Targetul este sa obtin 280+ spre 300 cai cu un cuplu cat mai mic (sub 550Nm daca se poate)

Motorul are 158mii km acum si merge impecabil, sper sa ma tina macar 15-20mii km dupa tuning.

Piese:

-tubular mainfold

-turbina 3.0 tdi, GTB2260VK preparata de Cipos caruia ii multumesc ptr profesionalitate, convertita la vacuum si reglata

-evacuare completa Profi Diesel 76mm

-IC frontal 700x300x70mm (voi demonta IC de serie, rad. clima se va muta in locul lui)

-filtru sport in carcasa originala (panel ramair)

-EGR cooler delete

-EGR delete ( inca nu am cumparat piesa)

-cutie DSG remap ptr a suporta cuplul

-DSG oil cooler imens 300x200x50 , montat frontal, protejeaza mult cutia tinand uleiul la temp. cat mai joasa

-termostat DSG 75 grade

-DSG plate ptr liniile de ulei->>>radiator

-pompa HPFP 2000+bar de pe 3.0 CR (asta ramane cu semnul intrebarii ptr moment)

Frane:

etrieri brembo 4 pistonase cu discuri 340 x28 de pe audi quattro TT , etrieri cumparati deja, lipsesc adaptorii care trebuie sa ii fac

alternativa brembo Z18 calipers cumparati deja, bolt on cu discuri 350mm foarte grele din pacate 14kg/bucata

doresc sa mentin masele in rotatie cat mai mici de aceea am decis sa merg cu un diametru mai mic la discuri

placute DS2500 sau ecb yellowstuff, ramane de vazut

momentan am discuri si placute ATE powerdisc noi

Suspensii deja montate Koni FSD, exceptionale

Remaparea se va face la bucuresti  la ...;) timpul potrivit.

 

La masina lucrez doar in timpul liber cateva ore pe zi daca-mi permite vremea si familia ;)

In 6 ore  de lucru de unul singur am reusit sa:

-demontez puntea

-demontat DPF si turbina de serie

-demontat EGR cooler si facut bypass

Poze cand revin acasa.

 

 

 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Subscribed! ??. 

Tot la o astfel de varianta ma uit si eu... Câteva chestii pe care le-am preluat in timp: filtru aer este = 0 la Diesel, dar riscul de a scapă particule in motor este mult mai mare... Nu stiu daca se potrivește HPFP-ul de 3.0 TDI. Poate nu ar strica si un senzor MAP de 4 Bari.

La motorul CBBB se pare ca este o problema cu EGR Off si anume, nu mai variază turația ventilatoarelor, respectiv ramân turate la maximum, tot timpul. 

Pe partea de frâne, mergi pe etrieri de TT cu discuri AM, ca sa fie ușoare si cu plăcute ceva de la Carbotech ca sa ai grip serios. Nu uita de furtune de frâna metalice si lichid racing. Eventual si un upgrade la frâna spate de Cupra/S3 nu cred ca ti-ar strica :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai da niste detalii despre cooler-ul DSG.

Si mie mi se pare ca cel OEM este cam mic. Am simtit de multe ori miros de incins dupa ce am alergat-o putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Am montat turbina definitiv si ma apuc de evacuare. Sudat locas ptr sonda EGT in pozitie ok sa am acces la ea usor.

Bine ca am anulat EGR cooler, altfel nu puteam monta nimic.

Franele le las pe cand ma intorc din vacanta, probabil etrierii brembo alfa romeo cu discuri 340mm , evident furtune metalice.

 

EGR OFF nu trebuie sa dea nici un fel de problema cu ventilatoarele, daca o face inseamna ca nu e facut cum trebuie, asta sa fie clar. ;)

 

Da, filtrul de aer la diesel e cam egal cu 0. Am filtru nou nemontat inca, o sa vad daca reusesc sa conectez cumva tubulatura oem la turbina si las filtru original.

 

 

4S8yNG2qbU9JHdQuT9rcepAorry1ZZLTMXEf6Pkh

7jx5TcYNatQ6V4FVlkTvHjYV1AOSe77LLHSK6wnL

V9HOmHMSu4k8Pdh3X2Dc_xlYWauopV5H35kLE2ri

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pliz pliz, detaliaza, te rog, despre coolerul pentru DSG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darkside are componente interesante pentru tdi.

Am downpipe de la ei, foarte bine lucrata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informativ.

Daca doresti racitor ulei. Mishimoto are cateva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Eu ma ocup cu radiatoare de curse ptr moto, iti dai seama ca nu ma duc sa arunc banii la mishimoto ;)  chinezarii..

Avem in tara fabrica de radiatoare cu produse top!

Darkside are preturi nesimtite. Sunt alternative care costa de 3 ori mai putin decat ei si produsele sunt valide.

Cine doreste sa faca asa ceva, in Bucuresti se ocupa de proiectul intreg fara sa va bateti capul la preturi mai mult decat rezonabile.

Eu fac totul de unul singur datorita distantei TM-B si a timpului.

 

Am montat si IC fronta, poze mai tarziu; mai am de sudat cateva chestii pe radiator si pun sus bara frontala.

Am montat si evacuarea 76mm pana la jumate.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Update: mi-au sarit de cateva ori furtunele de la iC in full boost, am rezolvat cu coliere decente .

Evacuarea a trebuit sa o consolidez mai bine cu 2 extra puncte de prindere ca sa nu loveasca in caroserie.

Am facut deja 400km in 2 zile si totul merge ok cu mapa revo 2.

Ma asteptam ca evacuarea de 76mm sa fie foarte zgomotoasa in schimb am ramas uimit de cat se aude de bine cand mergi normal. La 120-130 e silent ca si cea stock.

De indata ce accelerezi si urca peste 3000rpm se schimba total sunetul , e bestial. Poate fac un filmulet zilele astea in tunel.

 

La conectarea filtrului de aer la turbina a fost si acolo ceva de lucru dar in final sunt foarte multumit de cum a iesit lucrarea.

PRSy8WpMN1Eh7aNMrQ_Y7Ni8syWeyOqaEcpSpdLo

 

sJ8QdvPFP04fFdLjRGTUHjo-KBbGYWMJxXJ-hn8WBHIzSX_8FNwLmR3gxd5CnoX7MwTqawXMgfm32hNq

 

 

IC montat cu coliere nasoale, inlocuite cu cele bune ulterior. In plus am marit buza la tevile de aluminiu incat sa nu mai treaca peste ea.

6SHtT8TYbSkjPsjoYlRp941Yc3njOZ8U8eiX2U9y

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, o intrebare daca se poate , de ce ai optat pentru GTB2260vk si nu ai ales GTB2260VKLR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde hostezi pozele insa eu nu vad absolut nici o imagine din cele postate in tot topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
racingparts.ro

Pozele sunt de pe contul meu de google. Le vede toata lumea? Ai o problema cu browserul. incearca altceva.

Am facut 3000km in 10 zile, totul a decurs normal,nici o scapare de presiune, nici o eroare, totul a ramas in pozitie (am facute semne cu markerul pe turbina-suruburi etc., cred ca se poate trece la faza de soft 280+ caluti.

 

Pai la momentul respectiv nu am gasit 2260VKLR , ptr asta in plus trebuie sa mai fabric si alte chestii cum ar fi racirea pe apa si devine totul mai complicat de montat.

Pentru telul meu 280+ 2260VK e mai mult decat suficienta, am gasit-o perfecta si am platit-o 300 euro, Cipos a spus ca e in stare impecabila cand a reglat-o (buna afacere in final)

Cu siguranta VKLR e superioara (ball bearing) dar nu stiu cat merita bataia de cap cu racirea pe apa, si asa traseul de retur ulei nu a fost usor de facut, m-am chinuit putin. Inchipuie-ti inca 2 tevi de apa acolo.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca gaseai kitul de adaptare pe ebay , este altceva VKLR ul , dar este ok si VK ul am avut si am fost foarte multumita de ea , fara exagerare cred ca am facut in jur de 250.000 km cu presiune de peste de 2.2 bari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu vad pozele.

nu te duce spre EBC, sunt praf. le-am avut si au scos fum dupa un drum mai tare cu S3... 2500, sunt bunicele, dar si alea..cam depasite pt ce vrei tu. alea sunt ok pt masina stock, mers sportiv.. fie iei 3000, fie niste placute bune, carbotech, caron lorraine...etc. discuri tarox f2000. 

in rest, bv pt proiect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu pompa de inalta presiune ai reusit ceva?

Varianta cea mai simpla ar fi pompa de pe noile motoare 2.0tdi, care lucreaza la 2000bari (cod:  04l130755d ).

Teoretic este plug&play, dar nu se stie daca este capabil 280-300cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu vad pozele! Frumos proiect si spor la treaba! Asteptam si posibilitatea de a vedea pozele (folosesc Chrome, ultima versiune).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro
12 hours ago, toxess said:

Cu pompa de inalta presiune ai reusit ceva?

Varianta cea mai simpla ar fi pompa de pe noile motoare 2.0tdi, care lucreaza la 2000bari (cod:  04l130755d ).

Teoretic este plug&play, dar nu se stie daca este capabil 280-300cp.

Inca nu am mapat masina.

285 cai s-au obtinut cu pompa stock de pe motorul meu. Nu stiu sigur daca pompa citata de tine duce 2000bar.

Cu pompa 3.0 au ajuns la 1820 sau 1850 constanti pana la 4900rpm di deja suntem la 303cp.

O sa ma interesez de pompa de care zici tu sa vad daca gasesc date in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Am reatasat pozele pentru cei care nu le vad.  Scuze!

20160621_160907.jpg

20160621_160931.jpg

20160621_161011_HDR.jpg

20160625_104625.jpg

20160626_210129.jpg

20160626_210142.jpg

20160628_171000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Intre timp au mai aparut ceva modificari la proiect:

axe came dbilas 262

chiulasa portata cu tot nou in ea si valve job 3 unghiuri ptr flow mai bun

turbina a primit un compresor de 65mm deci va fi 2265VK buna ptr 330-345 cai

injectoare marite

pompa CP3

WMI 2 stage, inca n-am ales modelul, probabil devilsown

pompa frana RS3 sau TTRS

Saptamana viitoare ceva poze cu noutatile.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Proiectul dureaza mai mult decat anticipat. Au mai sosit ceva accesorii ;)

Chiulasa portata si polishata, profil valve si seats (3angle job)

Axe came Dbilas ..dupa 1 luna su sosit si astea

20170113_151435_zpsjrlpbqc9.jpg
m2_zpsgxmhwhra.jpg
15657906_10154989354623029_322559151_o_z
m1_zps4amcquwt.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IC la raal Bistrita , gasesti nr pe site la ei. Le au gata facute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuratori tolerante chiulasa dupa specificatiile Dbilas cu camele reprofilate montate.

0.6mm intre lob cama si follower, totul ok.

2mm intre valve si piston la TDC , totul ok

Acum mai am de masurat distanta intre spire la compresia maxima, pe care intai trebuie sa o determin + alte repere :( Epuizanta treaba asta. Am iesit la 22.30 din atelier azi.

20170126_214823_zpsfjclmhz4.jpg
20170126_213915_zpsfz1zuqkx.jpg
20170126_213846_zpsaflditnf.jpg
20170126_205921_zpsyhr76kky.jpg

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca totul e bine pana acum. Par ok finisate axele. Eu m-am speriat un pic cand am gasit ceva experiente negative in trecut (un exemplu: http://forums.tdiclub.com/showpost.php?p=2631488&postcount=37 ). O sa merg si eu pe Dbilas.

Felicitari si spor la treaba!

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Materialul din care e facuta noua axa cu came este cu mult mai dur decat cea oem? sau difera doar grosimea/profilul? 

 

Intreb pt ca daca e mai dura, se folosesc tacheti speciali?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!