Jump to content

Cooling fan control1 open or short to ground


pictorash84
 Share

Postare recomandată

Acum doua luni am dat jos turbina, EGR si admisia pentru a le curata deoarece im intra turbina in avarie. Toate bune si frumoase, le-am montat inapoi, mergea ceas, Nici cand am achizitionat masina nu mergea asa bine. la 2 zile dupa aceea in timp ce mototrul era pornit am auzit o bufnitura de la motor si un fum alb. Initial am crezut ca a cedat turbina si ca nu am montat ceva bine. am verificat si nu avea legatura cu turbina, de fapt imi facea presiune pe instalatia de clima cu clima oprita si imi dadea freonul afara pe la supapa compresorului. DE atunci de fiecare data cand pornesc motorul compresorul merge continuu si face presiune cu clima oprita( am deconectat mufa) iar cand oresc mototrul imi pleaca ventilatoarele si merg non-stop daca nu scot siguranta nr.3 deasupra bateriei. VAG-COMul imi zice 18080 cooling fan control 1 open or short to ground   P1672 - 35-10 --- intermittent. Am schimbat modulul de sub baterie cu altul cu acelasi cod si face la fel, am schimbat panoul de comanda si face la fel. stie cineva care al putea fi cauza sau pe cineva care se pricepe foarte bine la astfel de probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablaje topite sau frecate undeva.... Verifica intre compresor si modulul de sub baterie firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA o1 nu prea se freaca firele, are probleme cu releul. DAr, e usor la el, trebuie doar sa treaca prin toti pasii dwescrisi de mine in DIY verificare instalatie AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Al Bundy said:

LA o1 nu prea se freaca firele, are probleme cu releul. DAr, e usor la el, trebuie doar sa treaca prin toti pasii dwescrisi de mine in DIY verificare instalatie AC.

Am sa incerc maine pasii descrisi de tine sa vad ce iese. Multumesc de ajutor pana acum. Sper sa ii dau de cap mai ales ca azi am verificat mufele de la ECU si cea mica avea depuneri de oxizi pe ea la pini si dupa curatare tot asa facea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.06.2016 at 11:11 AM, Al Bundy said:

LA o1 nu prea se freaca firele, are probleme cu releul. DAr, e usor la el, trebuie doar sa treaca prin toti pasii dwescrisi de mine in DIY verificare instalatie AC.

Am facut pasii descrisi de tine in DIY , toate bune si frumoase, numai ca am o nelmurire. Pinnii 8,9 si 10 ar trebui sa aibe tensiune negativa pe ei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poti avea tensiune negativa la o instalatie unde minusul e masa, poti avea doar tensiuni cu plus masurate fata de masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici schema daca te descurci sa o descifrezi.

Al bundy spune in DIY facut de el ce trebuie facut.Pe 9 trebuie sa ai plus cand pui contactul ,pe 8 tre sa ai plus cand comanzi on la ac/clima .pentru ca pe 10 sa scoata/''plece''  din releu/modul plus + care duce la bobina care ajuta cuplarea ambreiajului.Aceasta din urma se va intampla daca celelalte sunt indeplinite.

schema AC..doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce voiam sa spun este ca pe pinii 8,9 si 10 pe instrumentul de masura imi da ca ar fi pini de masa adica am minus(-) nu plus(+) pe ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Cum ai ajuns la concluzia asta? Cum ai masurat?pune aparatul pe continuitate si pune pe pinii  specificati de tine  si caroserie sau minusul bateriei si vezi daca ai continuitate.NU ar trebui sa ai.Eu cred ca bornele aparatului de masura sunt inversate si te-a dus in eroare.Sau pune un bec/lampa pe fire si masa .Daca ai avea minus nu ar trebui sa se aprinda.

Si daca ai avea minus pe pinul 9 inseamna ca ai avea scurt pe undeva .deci iti ardea siguranta nr 5( a se vedea schema postata de mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat exact cum se masoara. Nu flosesc aparatul de masura de ieri, de azi. bornele aparatului sunt puse corespunzator si am masurat cu borna de plus la pin si borna de minus pe bornele de la barerie, iar pe borna de minus de la baterie nu reactioneaza aparatul dar atunci cand pun pe borna de plus imi da ca am curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, pictorash84 said:

Am masurat exact cum se masoara. Nu flosesc aparatul de masura de ieri, de azi. bornele aparatului sunt puse corespunzator si am masurat cu borna de plus la pin si borna de minus pe bornele de la barerie, iar pe borna de minus de la baterie nu reactioneaza aparatul dar atunci cand pun pe borna de plus imi da ca am curent.

NU trebuie aparat de masura, nu se masoara intre fir si borne, ajunge o lampa de control intre acel fir si masa.

1 hour ago, pictorash84 said:

Am masurat exact cum se masoara. Nu flosesc aparatul de masura de ieri, de azi. bornele aparatului sunt puse corespunzator si am masurat cu borna de plus la pin si borna de minus pe bornele de la barerie, iar pe borna de minus de la baterie nu reactioneaza aparatul dar atunci cand pun pe borna de plus imi da ca am curent.

Tu nu masori daca ai curent sau tensiune , tu masori o continuitate, deci irelevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Cooling fan control1 open or short to ground
  • 2 years later...
On 6/16/2016 at 6:43 PM, Ionutz_JON85 said:

Uite aici schema daca te descurci sa o descifrezi.

Al bundy spune in DIY facut de el ce trebuie facut.Pe 9 trebuie sa ai plus cand pui contactul ,pe 8 tre sa ai plus cand comanzi on la ac/clima .pentru ca pe 10 sa scoata/''plece''  din releu/modul plus + care duce la bobina care ajuta cuplarea ambreiajului.Aceasta din urma se va intampla daca celelalte sunt indeplinite.

schema AC..doc

ziua buna! am si eu probleme cu partea de racire... am tot citit in forum insa nu gasesc DIY verificare climatizare a lui Al Bundy la care se tot face referire...

problema mea...

amumai bine de o luna am pus contactul si am constatat pt prima oara pornirea ventilatoarelor desi motorul era rece...

la 2 sapt diferenta, fiind cald afara am pornit AC (manual), insa desi becul de pe buton se aprinde (in VCSD 12.12, identific primirea comenzii) nu cupleaza compresorul

ieri am pus din nou diagnoza si am cautata sa vad in timp real evolutia parametrilor de temperatura... si surpriza (peste tot unde am gasit element de temperatura a agentului de racire, valorile corespundeau ceaqsului din bord)... am facut aceasta verificare intrucat mai toata lumea isi da cu parerea ca ar fi senzorul de temp defect...

acum am descarcat schema AC.doc...in dupa amiaza aceasta am sa verific confrm pasilor indicati...

revin insa cu rugamintea sa ma indrumati catre DIY verificare climatizare...

vreau sa cred ca odata gasita buba, am sa impusc 2 iepuri dintro lovitura... si pornirea ventilatoarelor desi mototrul este rece si cea a AC-ului care nu cupleaza...

va foarte multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folositi cu incredere functia de cautare, multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!