Jump to content

Golf 6 - Fluctuatii la relanti


jimmyy
 Share

Postare recomandată

Nu. Poate sonda nivel defecta, etc. Vezi daca ai erori stocate pe ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EEXCALADE

    6

  • Jeffy86able

    5

  • F l o r i n

    4

  • cristi cris

    3

Nu am, dar am observat ca nu mai pot testa ceasurile cu VCDS cum facusem de curiozitate in urma cu o luna.

De asemenea, problema apare si la turometru, nu doar la indicatorul de combustibil. 

Dar cum spuneam, nu tot timpul. Uneori merge normal, uneori am problema asta.1264698873_Screenshot2024-01-26135829.thumb.png.f054db0758ffe6f0ecaa62b2367fd7ab.png

WhatsApp Image 2024-01-26 at 19.10.13_565b5aa0.jpg

WhatsApp Image 2024-01-26 at 19.10.25_da2b6155.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci intai încercat un update de software la ceasuri. Sa vedem daca e o problema software sau hardware 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, cum trebuie sa fac?

Apropo, azi am iesit cu ea la drum in afara orasului si nu mi-a facut nici o figura. 

Plus ca am testat din nou indicatoarele inainte sa plec si stupoare: au mers fara probleme.

Multumesc pentru sugestii si scuze de bataia de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut! Golf 6 1.6 TDI

 

De o vreme ma confrunt cu o problema cu niste fluctuatii la relantiu.

Pornesc la rece si se stabilizeara undeva la ~800t/min, dupa ce ajunge la 90 imi sta undeva intre 900 si 1000 cu fluctuatii...clima/ac oprita si consum 0.5-0.6 deci nu cred ca e vorba de regenerare si mai da in nas uneori la plecarea de pe loc, cateodata

Daca il opresc si pornesc iar se stabilizeaza la 800 asa cald cum este.

Nu am nici un cod de eroare in vcds.

De unde sa incep? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Din câte observ nu se prea comentează pe aici cu răspunsuri și am zis sa va zic și vouă ca era de la motorina, alimentez de la Mol ca îmi este aproape și în drum, ieri am făcut plinul la Rompetrol și acum merge normal.

Mai am o agățare în orice treapta între 1900-2000 dar cu aia sunt obișnuit :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, dupa cum spune si titlul am problema asta de ceva vreme.Acum 3 luni prin Timisoara la granita motorul o luase razna, am crezut ca este de la motorina slaba calitativ si am continuat inca 1500 de km.Turatia era undeva la 600 rpm si fluctua.Isi revenise, dar alt drum de 2200 prin Germania a aparut spira intermitent cand am tras intr o parcare.Filtrul de motorina l am reschimbat dupa nici 6 mii de km, ceva pilitura fina are la fund, dar foarte putina.Atasez doua poze cu erorile, momentan trag pe ea asa, nu pot sa o imobilizez.

IMG_20241018_102029.jpg

IMG_20241018_102016.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As merge la inlocuire direct, sonda lambda o pot pune clar eu, oare actuatorul turbo as avea sanse?O sa incerc sa testez membrana pentru ca am cu ce, partea electronica este posibil sa cada daca membrana este buna?Multumesc pentru sfat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!