Jump to content

Golf 6 - Fluctuatii la relanti


jimmyy
 Share

Postare recomandată

Nu. Poate sonda nivel defecta, etc. Vezi daca ai erori stocate pe ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am, dar am observat ca nu mai pot testa ceasurile cu VCDS cum facusem de curiozitate in urma cu o luna.

De asemenea, problema apare si la turometru, nu doar la indicatorul de combustibil. 

Dar cum spuneam, nu tot timpul. Uneori merge normal, uneori am problema asta.1264698873_Screenshot2024-01-26135829.thumb.png.f054db0758ffe6f0ecaa62b2367fd7ab.png

WhatsApp Image 2024-01-26 at 19.10.13_565b5aa0.jpg

WhatsApp Image 2024-01-26 at 19.10.25_da2b6155.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci intai încercat un update de software la ceasuri. Sa vedem daca e o problema software sau hardware 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, cum trebuie sa fac?

Apropo, azi am iesit cu ea la drum in afara orasului si nu mi-a facut nici o figura. 

Plus ca am testat din nou indicatoarele inainte sa plec si stupoare: au mers fara probleme.

Multumesc pentru sugestii si scuze de bataia de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut! Golf 6 1.6 TDI

 

De o vreme ma confrunt cu o problema cu niste fluctuatii la relantiu.

Pornesc la rece si se stabilizeara undeva la ~800t/min, dupa ce ajunge la 90 imi sta undeva intre 900 si 1000 cu fluctuatii...clima/ac oprita si consum 0.5-0.6 deci nu cred ca e vorba de regenerare si mai da in nas uneori la plecarea de pe loc, cateodata

Daca il opresc si pornesc iar se stabilizeaza la 800 asa cald cum este.

Nu am nici un cod de eroare in vcds.

De unde sa incep? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Din câte observ nu se prea comentează pe aici cu răspunsuri și am zis sa va zic și vouă ca era de la motorina, alimentez de la Mol ca îmi este aproape și în drum, ieri am făcut plinul la Rompetrol și acum merge normal.

Mai am o agățare în orice treapta între 1900-2000 dar cu aia sunt obișnuit :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, dupa cum spune si titlul am problema asta de ceva vreme.Acum 3 luni prin Timisoara la granita motorul o luase razna, am crezut ca este de la motorina slaba calitativ si am continuat inca 1500 de km.Turatia era undeva la 600 rpm si fluctua.Isi revenise, dar alt drum de 2200 prin Germania a aparut spira intermitent cand am tras intr o parcare.Filtrul de motorina l am reschimbat dupa nici 6 mii de km, ceva pilitura fina are la fund, dar foarte putina.Atasez doua poze cu erorile, momentan trag pe ea asa, nu pot sa o imobilizez.

IMG_20241018_102029.jpg

IMG_20241018_102016.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuator turbo si lambda de inlocuit ,dupa o constatare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As merge la inlocuire direct, sonda lambda o pot pune clar eu, oare actuatorul turbo as avea sanse?O sa incerc sa testez membrana pentru ca am cu ce, partea electronica este posibil sa cada daca membrana este buna?Multumesc pentru sfat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate detaliile le afli doar in urma unei constatari fizice 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o inspectie a firelor mufei la actuatorul turbo, am constatat ca firele erau taiate si conectate cu ceva mufe metalice sertizate grosolan.Ok, o solutie rapida, dar nu de durata.Firul mov se tinea de conector si cam atat.Le am cositorit si apoi tub termocontractabil, plus protectia de fabrica a mufei care statea pe sub fire.Nu cunosc natura, de ce au fost taiate si cum, doar ca nu au fost facute bine.Ralanti sta la 900 acum, intre 800-1000 fix.Initial cadea la 800, apoi la 600 doar in ralanti.La drum intins nu am vazut limp ori eroare, doar o singura data in parcare.Nu stiu daca problema este rezolvata, nu am iesit cu ea la drum intins, o sa vad maine.Cert este ca daca schimb piese, cablajul este ok.

IMG_20241018_154533.jpg

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se cositoresc firele pe masina, iar cum au fost facute par a fi fost facute bine, termocontractibilul are si pasta de izolare contra apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles, o sa cumpar mufa din dezmembrari si caut exact ce a fost pus.Din pacate ce am pe masina are rupta urechea, si cred ca este si lipita cu ceva de mufa la actuator ca nu iese neam, nici macar nu se misca.Azi am iesit la probe, toate bune si frumoase, cum se incalzeste si opresc motorul, la repornire da sa cada din turatie, apoi revine.O sa desfac furtunul de vacuum sa testez daca tija lucreaza corect sus/jos, si tine si vacuum.Din tutoriale am observat ca se poate schimba si acasa, atata timp cat respect distanta intre piulitele de pe tija.Am ceva subler, ma gandesc ca o sa fie bine, cumpar piesa de origine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea cred că fluctuaţia de turaţie are legătură cu actuatorul turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa cred si eu acest lucru, astazi am verificat actuatorul la turbina, ar lucra corect din testele mele.Am un pistol de facut vacuum, si am tras din actuator 1,5 bari 1,7 chiar, dar tija nu se mai ducea in jos in plaja aia.Lucreaza frumos geometria, tija cade in jos fara restrictie, la retragere la fel, vacuum nu prea se pierde.Am scos mufele la injectoare si am dat cu spray de contacte, totul ok si acolo.De dimineata am fost prin kaufland si am luat un flacon de injector cleaner pentru diesel, aveam rezervorul plin si l am si aruncat acolo.Vedem ce probleme aduce si treaba asta, momentan in ralanti pornita in curte nu schiteaza nimic.Nu stiu starea la egr, a tevii care nu stiu pe unde duce, clapeta de shut off ma indoiesc sa aibe treaba cu asta, motorul se opreste si porneste foarte lin, nu imi rupe fata.Senzorul map la fel, dar nu am erori pe el, ma gandesc la o curatare cu spray dedicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea dupa cateva zile de nervi si stres, senzorul MAF a fost problema, dupa ce l am curat mersul motorului este normal.In ralanti 800 static, fara fluctuatii si alte probleme.Imediat dupa o forja a cerut si regenerare filtru de particule, cred ca daca mai mergeam mult asa o puneam de alte probleme.Senzorul are data de fabricatie 2019, deci nu este bunic, dar, mizeria care a iesit de pe el imi spune ca reviziile au fost neglijate.Am incercat si senzorul map sa il curat, dar pozitia este cam nesimtita.Trebuie sa ma ocup de egr si clapeta, plus schimbarea la termoflot din cauza acelor garnituri care imi umple motorul de ulei.Pana atunci am zis pas, cum imi fac timp rezolv si asta, multumesc pentru indrumari si sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o precizare si anume, am luat doua mufe din dezmembrari pentru actuatorul la turbina, ambele taiate de la baza, aproape de carcasa filtrului de aer si am observat ceva.Ambele fire sunt roase exact cum au fost sertizate pe mufa schimbata de mine!De la trepidatii se rod la baza doar 2, cel rosu si mov, cel verde ramane neatins, motivul trepidatii si protectia termica.Mufa mea era ok, doar ca pozitia incomoda o face imposibil de scos decat impreuna cu actuatorul.Cine a reusit normal il felicit!Nu vreau sa poluez topicul, imi cer scuze pentru atatea posturi, dar 3 mufe cu acelasi cablaj, si acelasi defect, imi cam da de gandit.Masina trage si merge superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema a revenit, cred ca o sa fie o telenovela.Dupa minim 10 km de mers aproximativ, cade iar la 600 si acolo sta neam.Totul curat si fara erori, si totusi nu merge bine, face doar cand se incalzeste bine motorul.Incerc sa repar masina dupa filmulete de pe youtube, imi incerc norocul pentru ca este gratis.Regulatorul de pe pompa de inalte l-am scos la inspectie, curat acolo, fara span ori mizerie de vreun fel, mai rar am vazut asa ceva.Ma gandeam ca daca gasesc acolo pilitura, sa i fac vant rapid, refac planul din nou.As schimba senzorul de pe rampa, cel din partea cutiei de viteze, am vazut ca multi au rezolvat problema in felul asta.La service nu prea merg eu, din ciclul necalificati si ciobani, in zona greu cu profesionistii.Senzorul g28 imi indica 1058 rpm in ralanti, dar pe turometru la ceasuri am undeva la 900 rpm.De bautura m-am lasat, deci slabe sanse sa nu fi vazut bine, am facut si poze, nu inteleg daca este normal asa ceva?

IMG_20241106_152331.jpg

IMG_20241106_152323.jpg

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa testele mele presiunea fluctueaza foarte rau pe High Fuel Pressure, de la 150-220-280 in ralanti.Ciudat cum poate sa pacaleasca partea mecanica a senzorului, partea electrica, pentru ca nu da eroare.Injectoarele sunt ok, valorile sunt bune pe vcds.Cumpar senzorul pe bosch si revin cu edit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bejan razvan

Buna seara 

Am un golf 6 2.0 tdi 2010 și la relantiu mă smuncește am fost la mecani din orașul meu și nu știu ce să-mi zică și ce să-mi facă .

Vă rog daca mă puteți ajuta cu o informație !

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati valori compemsatii injectoare, presiune carburant, pompa, rampa, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!