Jump to content

Golf 6 - Fluctuatii la relanti


jimmyy
 Share

Recommended Posts

Daca trebuie sa le spui tu la ce sa se uite....schimba service-ul.

"Verifica valori ( actual/specificat ) regulator presiune rampa ."

 

Link to comment
Share on other sites

Problema asta o intampin si eu, dar nu e foarte enervanta. Am facut peste 10.000 km de cand am masina, mai era un topic pe forum unde se vorbea de acest lucru. Nu pot sa il gasesc, dar acolo se specifica inlocuirea filtrului de combustibil cu unul mai mare.

Dispare daca pornesc clima. Motorul este 1.6 benzina. Efectiv trepideaza/oscileaza foarte putin atunci cand sta in zona de 700rpm.

Link to comment
Share on other sites

Am avut aceeasi problema,am rezolvat in service vw prin inlocuirea filtrului de combustibil,totusi daca ai un injector stricat degeaba schimbi filtrul de cobustibil.Cel mai sigur pune testarul pe masina si vezi unde e buba.Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna dimineata!

Sunt posesorul unui Golf VI, 1.6 TDI, 105 cp si am nevoie de un sfat in ceea ce priveste turatia la relanti. Masina are 205.000 km parcursi iar pe la 175.000 km am schimbat EGR-ul. Dupa aceasta schimbare a aparut o anomalie la turatia relanti-ului si anume: la pornire, cand temperatura de afara este sub 5 grade, turatia la relanti urca pana la aprox. 1000 turatii si nu revine decat dupa ce temperatura lichidului de racire ajunge la aprox. 80 de grade. Inainte de inlocuirea EGR-ului relantiul functiona normal. Crestea turatia la pornire si revenea la turatia normala, automat, dupa 1 - 2 minute. Am observat uneori ca atunci cand incearca sa revina la turatia normala, are loc o fluctuatie a turatiei dar imediat creste la loc de parca ceva ii interzice sa faca acest lucru. Acelasi lucru se intampla si cand se termina regenerarea filtrului de particule. De multe ori cand se termina regenerarea filtrului de particule trebuie sa accelerez putin ca sa revina la turatia normala. Va multumesc!

Edited by ponydan
Link to comment
Share on other sites

Regenerari dese datorita softului dieselgate ,baterie slaba,load managment,distributie pusa gresit

Edited by EEXCALADE
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Citat:

@ponydan

Buna dimineata!

Sunt posesorul unui Golf VI, 1.6 TDI, 105 cp si am nevoie de un sfat in ceea ce priveste turatia la relanti. Masina are 205.000 km parcursi iar pe la 175.000 km am schimbat EGR-ul. Dupa aceasta schimbare a aparut o anomalie la turatia relanti-ului si anume: la pornire, cand temperatura de afara este sub 5 grade, turatia la relanti urca pana la aprox. 1000 turatii si nu revine decat dupa ce temperatura lichidului de racire ajunge la aprox. 80 de grade. Inainte de inlocuirea EGR-ului relantiul functiona normal. Crestea turatia la pornire si revenea la turatia normala, automat, dupa 1 - 2 minute. Am observat uneori ca atunci cand incearca sa revina la turatia normala, are loc o fluctuatie a turatiei dar imediat creste la loc de parca ceva ii interzice sa faca acest lucru. Acelasi lucru se intampla si cand se termina regenerarea filtrului de particule. De multe ori cand se termina regenerarea filtrului de particule trebuie sa accelerez putin ca sa revina la turatia normala. Va multumesc!

Modificat 7 Decembrie, 2017 de ponydan

@ponydan ai rezolvat problema?

Am si eu o problema cu turatia motorului la ralanti in perioada rece (sub 70C). La pornirea, dar si dupa oprirea din mers a masinii motorul sta turat la aprox. 980 turatii, consum 0,6-0,8 l si isi revine la normal (~780 ture/0,3 l) numai cand opresc ventilatorul de la climatic si ii dau o pedala scurta la acceleratie . Pe tester nu am gasit nimic, nici la reprezentanta nu m-au ajutat cu nimic (au spus ca nu au gasit erori si nu stiu de ce se tureaza). Am schimbat acumulator, verificat incarcarea, consumatori ascunsi nu am gasit. Am mai constatat ca acul de la temperatura apa, foarte, foarte rar se mai ridica la 90^C, mai tot timpul sta intre 70 si 80^C, iar daca opresc ventilatorul de la climatic acul de la temperatura se ridica imediat la 90^C. M-am gandit sa fie de la regenerari dese ale DPF-ului, dar ce legatura are cu scaderea imediata a turatiei si a consumului cand opresc climaticul? Daca nu opresc climaticul nu scade turatia chiar daca o sprituiesc.

Un sfat ar fi de ajutor. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Este functia de load managment.

Sub o anumita temperatura creste turatia motorului pentru a compensa consumul mare de curent.

Ar trebui sa se dezactiveze (sa revina la turatia normala) cand temperatura apei ajunge la 75.

Banuiesc ca problemele cu temperatura apei le intampini in oras mai ales in trafic aglomerat si/sau distante scurte.

Link to comment
Share on other sites

Salut, eu intampin aceiasi problema cu golf 6 2.0 tdi 110cp, uneori la rece cand masina ajunge la 20-35grade, simt ca merge in 3, fluctuatii relanti, am fost la bosch cu injectoarele si sunt toate stricate, iar 4 injectoare costa 5400lei bosch cr piezo . Vezi ce faci si tu....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut!  Ai rezolvat cu injectoarele? Vezi ca se  pot reconditiona la un pret foarte bun.

Edited by cosmin80y
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare,

La mine in momentul in care intra curatarea DPF imi da impresia ca merge mai rotund motorul si trage si mai bine...

Aveti idee oare de ce?!Ma gandesc ca este posibil sa fie si de la injectoare(Spuneti-mi si mie va rog cine este din Pitesti un service bun unde se reconditioneaza injectoare bine?!)

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

care sunt valorile compensatiilor injectoarelor ?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu...inca nu am ajuns sa o pun pe tester...dupa o sa revin cu un raspuns...

Multuemsc!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Golf 6 ,1,6 CAYC

Salut!

Usoare flucuatii si trepidatii la ralanti.

Rog colegii care s-au confruntat cu asa ceva sa ma lamureasca daca aceste valori sunt cauzele sau efectele altor probleme. Sper ca se observa in  Log-urile atasate...

Valorile din ultimele coloane din ambele log. par ciudate.

 

 

 

 

 

 

 

1.xlsx 2.xlsx

Edited by vasilegl
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu ma ajuta...

Poti face  o interpretare a valorilor de pe ultima coloana din Log 1 atasat si  coloana senzor G247 Log 2 ? 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Poate nu te ajuta, dar trateaza aceleasi probleme descrise de tine pentru acest tip de motor. Ca urmare, va rog sa continuati discutiile in acel topic. 

Multumesc. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut! AceeaȘi problemă și la mine, la motor 2.0 TDI, BMM , după curățarea EGR ( maaama ce funingine era acolo!) și a galeriei de admisie . La ralanti, fluctuează turatia foarte tare -aproape se oprește motorul, iar daca scot mufa de la EGR simptomele dispar. Am pus ulterior și EGR nou , aceleași simptome. Valorile pe injectoare sunt in parametri, erori pe engine nu are. Am sa încerc sa fac adaptarea EGR cu VAG-ul, precum și a clapetei de pe galeria de admisie. Revin cu impresii după. Dacă a mai pațit cineva, please help me cu rezolvarea. Multumesc anticipat! 

Link to comment
Share on other sites

a fost debitmetrul....nu dadea nici o eroare pe vag!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna seara.Am probleme cu masina mea vw jetta 2.0 benzina cod motor cawb 147 kw .La relantiu trepideaza foarte tare.tin sa precizez ca am schimbat distributia pe lant,bujiile ,toate filtrele ,injectoarele ,bobinele de inductie.Ce probleme ar putea fi ?

Link to comment
Share on other sites

Test de compresie ai facut?

Ce erori ai la diagnoza?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Va salut!

 

Vin si eu cu o problema. Cu motorul cald daca stau pe loc nu coboara relantiu la ~800 cum eram invatat, acum sta undeva la ~900/1000 si fluctueaza putin, repet am observat problema doar la motor cald...dimineata daca o pornesc scade la 800 fara probleme. Nu am nici o eroare stocata

Consum instant 0.4...deci nu cred ca intra in regenerare filtru si dupa ce opresc, apuc de ma dau jos din ea, porneste termocupla timp de cateva secunde.

Ah si inca ceva...daca de exemplu cobor o panta cu motor relaxat cu frana de motor e normal sa scada temperatura la apa? am vazut pe ceas azi ca a scazut sub 90 si cand am inceput sa ii tau talpa a crescut iar la 90.

Edited by Bounce
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut,

 

       Am patit o ciudatenie azi. De cateva ori am observat relantiul la 600 in loc de 800 (CBAB). Nu se simteau trepidatii in habitaclu, motorul nu dadea sa moara.

De asemenea cutia (DSG) schimba la 1000 si un pic de ture, nu aproximativ 1500 cum schimba inainte. VCDS nu imi arata nici o eroare. O fi de la debitmetru?

Edited by Jeffy86able
Link to comment
Share on other sites

Posibil regenerare DPF

Edited by EEXCALADE
Link to comment
Share on other sites

La regenerare nu ar trebui sa stea mai turata?

Faza ciudata e ca VCDS imi arata ca cica motorul avea 780rpm (adica normal), desi in bord eu vedeam 600.

Link to comment
Share on other sites

Am mai descoperit ceva intre timp: si acul de la combustibil arata uneori gresit. Azi mi-a aratat ca mai aveam o linie pana la rosu desi mai aveam peste jumatate de rezervor. 

Uneori toate acele indica corect,uneori nu. Poate fi ceva legat de vreo siguranta obosita?

Edited by Jeffy86able
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!