Jump to content

Golf 6 - Fluctuatii la relanti


jimmyy
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Am inceput sa fiu mai atent la comportamentul Golfului meu 6 din 2009 , 2.0 Diesel 110cp, si am observat acum de doua ori cand pornesc masina turatia la relanti este la 1.000 (o mie) si dupa cativa kilometri coboara la 800.

 

Sunt atent ca sa nu cumva sa opresc motorul cand incepe regenerarea DPF-ului pentru ca fac multe trasee foarte scurte cu un diesel... si am vazut un forumist care zicea ca , cand incepe regenerarea DPF-ului atunci turatia la relanti este mai mare de 1.000...

 

E un pic mai frig afara, nu stiu daca asta are vreo importanta...

 

La voi la ce turatie sta motorul la relanti?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EEXCALADE

    6

  • Jeffy86able

    5

  • F l o r i n

    4

  • cristi cris

    3

E normal sa fie mai ridicata turatia cand e rece afara. Asa porneste si al meu. Nu isi face regenererea cand pornesti dimineata. La mine sta si pe la 1200 rpm cand e foarte rece. Dupa ce il misti putin si se incalzeste, ajunge iar la 800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ceva normal...griji sa iti faci cand temp. lichidului de racire este peste 80 de grade si ralantiul iti sta tot la 1000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc,

 

Si atunci cum sa recunosc o regenerare a DPF-ului? parca citisem ca e un pic mai mult de 1.000rpm... ca altfel daca opresc motorul si mai merge ventilatorul atunci imi dau seama ca era regenerarea DPF-ului dar e prea tarziu...

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa stea turata la ralantiu 1000-1100rpm când motorul este cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatie mai mare la ralanti, consum instant mai mare la ralanti, miros intepator de gaze la esapament, cateodata chir fum (m-a sunat odata la drum lung un prieten care merge in spatele meu sa imi spuna ca masina mea scoate fum de toate culorile) plus ca nu trage la fel de ok in momentul unei regenerari,

nu este un capat de tara daca opresti motorul in timpul unei regenerari, nu este recomandat dar cateodata nu poti sta pana isi termina ea regenerarea. In principal, daca reusesti sa mergi cu ea si in afara odata la cateva sute de km nu ar trebui sa ai probleme cu regenerarea.

Modificat de blacka
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dati regenerare de filtru pe loc poate prajiti motoru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este ceva normal...griji sa iti faci cand temp. lichidului de racire este peste 80 de grade si ralantiul iti sta tot la 1000rpm

salut...de ce trebui sa ti faci grija asta care zici tu? intreb ca nu stiu..de exemplu la mine cateodata cand este apa pe la 70 80 de grade...si dau drumu la caldura urca turatia pe la 1mie...dupa ce ajunge la 1 mie scade la normal turatia... este ok? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut. ma puteti ajuta cu o informatie referitoare la relanti: (golf 6 variant 2.0 tdi 140)

indiferent daca motorul este rece sau cald cand merg pe liber turatia la relanti este undeva pe 920-930 rotatii si numai cand opresc masina de tot revine undeva pe 880. atat timp cat masina este in mers pe liber am respectiva turatie indiferent de viteza iar cand opresc de tot scade. de asemenea si consumul instant creste sau scade pur si simplu 

aveti ideea daca este normal sau daca este vreo problema 

Multumesc anticipat.

https://www.dropbox.com/s/wiazi8fjacaxbcy/2015-04-11%2010.54.37.mp4?dl=0

Modificat de cipgeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
 


 


  Buna ziua!


  


 


      Detin un Golf 6 tdi,  motor 1.6 cayc, 105ps din 2009. Cand pornesc motorul, la ralanti acul turometrului indica 800 rpm. Cand pornesc climatronicul scade la 760 rpm. Accelerez Progresiv pana la 1000 rpm, cand ajunge la aceasta valoare masina incepe sa de-a in nas incontinuu. Daca au piciorul de pe acceleratie, acul turometrului scade brusc la 600rpm, aproape sa opreasca motorul. 


     Simptome similare le am si in anotimpul rece, dimineata. La pornire, acul sta la 1000rpm, pe masura ce scade la 800rpm, Incepe sa de-a in nas de vreo 10-15 ori,  depinde cat de rece este afara. Daca cineva sa mai confruntat cu asemenea situatie la masina, il rog sa-mi spuna ce rezolvare a gasit. Multumesc!


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua.

am un golf 6, 2009, 1.4 tsi 122cp, 105k merge ceas pana acu.

de vreo 2 luni se intampla ceva ciudat:la pornire dimineata(sau dupa ce masina sta min.12-24h), relantiul e 1000-1200 pt. 30-45sec, dupa care scade singur.nu trepideaza, nu scoate fum, doar se simte mirosul de gaze arse mai pronuntat.

am auzit pareri legate de un consum de curent mai mare pe alternator la pornire si atunci automat urca relantiul.

vi s-a intamplat asa ceva?

am pus-o pe 2 testere, nici o eroare.

alti mecanicosi imi spun ca poate fi turbina, supapa, etc, nu stie nimeni exact.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare 

Am cautat pe forum informatii legat de problema mea dar nu am gasit , poate careva va-ti confruntat cu asa ceva si puteti sa-mi dati un sfat. In ultima perioada in momentul in care motorul e i la relantii apar fluctuatii care se simt atata in masina cat si pe acul turometrului , dar care dispar indata ce pornesc aerul conditionat si se stabilizeaza tot . Toate acestea se intampla cu motorul cald si nu tot timpul. Daca careva a mai patit asa ceva si stiu despre ce e vorba i multumesc . Golf 6 1.6 TDI 105 CP 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sta pe langa 900 sau 1000 de turatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare ar fi de mare ajutor...de la injectoare zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat-o de doua ori si totul e ok  , fluctuatiile sunt intre 900-1000 rotatii/min 

dupa cum spuneam masina merge ok daca pornesc aerul conditionat si si fara aerul conditionat merge ok cateodata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa alimentezi din alta parte si cu motorina premium....si a mea face doar dimineata pana se incalzeste putin si dupa aceea nu mai face.nush ce sa zic de motoarele astea...sunt f schimbatoare(pretentioase).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Verifica compensatiile pe injectoare...e posibil sa ai o problema cu unul din ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Manole Silviu

Salutare,sunt membru nou si sper ca intreb unde trebuie din ce am inteles din regulament. Am cumparat masina din reprezentanta Galati in 2008,pana acum am facut cu ea 174.000 km si am schimbat doar consumabilele si  o singura data la 60.000 km bujiile.Am acelasi zgomot ciudat cand pornesc masina la rece,plus variatii de turatii si zgomote ciudate la evacuare .Dupa ce se incalzeste e ca noua.Scriu deoarece mi-au aparut erori cu check engine (pe langa cele normale la golf cu becurile:).Ma gandesc sa schimb bujiile si abia apoi sa schimb distributia.Mentionez ca am motorul din profil si cel mai bun pret care l-am gasit pana acum este 3000 ron schimbat distributia+manopera.Am ajuns in situatia asta deoarece la 4 reprezentante din tara si anume galati,buzau,brasov si bacau mi s-a spus ca nici sa nu ma gandesc sa schimb bujiile si/sau distributia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr 90%.dar o scanare ar fi de mare ajutor.asa face si a mea dimineata la prima pornire are fluctuatii la relanti.dar m am obisnuit cu ea.nu ii fac nimic pana ce nu cade de tot...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am aceeași problema la golf 6,1.6 diesel.Fluctoatii la relanti când motorul e cald și dispare la pornire A/C.

Mi sa spus k e de la injectoare.Nu  pulverizează motorina îndeajuns(1 sau toate..nu am intrebat),iar când intra A/C consumul de motorina creste și fluctuațiile dispar.

Boala lor...asa mi sa spus.

Aștept păreri..Mulțumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica valori ( actual/specificat ) regulator presiune rampa ,90% asta e problema

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut EEXCALADE.Nu ma pricep și nu am diagnoza.Unde am făcut diagnoza a fost foarte superficial sau nu știa.

daca îmi poți da mai multe detalii sa ma duc cu tema făcută,și sa știu ce sa le cer miar prinde bine.

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!