Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

 Adică fisură în peretele exterior al turbinei?  Nu cred. Eu spuneam de racordul care pleacă de la piesa 13 spre capacul culbutorilor. La mine era foarte slab cuplajul și din acea poziție  putea ajunge uleiul mai ales împins de curentul de aer din mers, mai spre turbo și de acolo lucra gravitația.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu da pe acolo la mine...tind sa cred ca vine dinspre zona distributiei ..orsicat e ceva infim..am curatat acum o sapt si nu a ajuns uleiul pana jos..sa pice sub ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine l-au desfacut, curatat si ansamblat bucatica cu bucatica ...dar nu la service. Persoane interesate de modul de functionare.

Modificat de Manuel N.
Te rog sa detaliezi!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Industrial in companie de mecanica fina cu testare motoras, curatare racitor, verificare functionare pe vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai avut defect sau doar testat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester in service aparea P0403 cu malfunction pe N18 si au spus ca e dusa supapa EGR, si e chiar "sparta" fizic. Dupa ce am desfacut-o nu pare sa aiba nimic. Au montat-o pe cea noua si tot am eroarea. Pare clar ca nu era de la supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil cablajul către ea sau partea de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tunelos La 1.6 cr supapa actuator e de la bypass-ul racitorului de gaze ,tu ai eroare la partea electrica a egr-ului (p0403)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

@Tunelos La 1.6 cr supapa actuator e de la bypass-ul racitorului de gaze ,tu ai eroare la partea electrica a egr-ului (p0403)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Catalin_popescu2606

Salut. Vin și eu cu problema destul de ciudata la mașina mea personală 

La 2-3 săptămâni se aprindea check engine cu eroare egr n18 malfunction. Având in garaj Mai multe egr uri rămase, 3 la număr am încercat doar cu sa schimb motorasul. Toate bune a mers 4000 km fără probleme, dupa care s a reaprins, aceeași eroare n18 malfunction.  

Am dat corpul jos am constatat ca tija avea joc in Ax și am înlocuit corpul cu unul SH in stare perfecta . Montat totul înapoi, spălat și filtru de particule dacă tot era dat jos, pus totul la loc. Am făcut adaptare egr, dfp, tot ce trebuia, iar când intru la fault codes, surpriza, EGR SENSOR 1 - signal to low/no communication. Fără sa pornesc motorul. Am pornit am încercat sa șterg degeaba, eroarea rămâne și aprinde check engine. 

Mentionez ca am încercat apoi cu celelalte 2 motorașe egr, degeaba, chiar și cu egr scos din mufa apare n18 OPEN circuit și din nou eroare egr sensor 1 . Cablajele le am verificat pana in ecu,  adaptare face și zice ca corect, totul e bine mai puțin asta. Îmi este greu sa cred ca din 3 motorașe care înainte mergeau toate doar ca din cauza jocului in Ax se îngreuna și dădea OPEN circuit sa nu fie bun niciunul acum. Sau cel puțin sa stingă eroarea și sa se aprindă după câțiva km. 

Daca are cineva vreo idee e binevenita. 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pune doar egr nou original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Posesor de B7, CFGB 170 CP cu DSG, iIn ultimele luni m-am trezit si eu cu Limp Mode, respectiv eroare la EGR, cod 4891 si 4892, le-am tot sters, a mers masina, insa o data la 2-3 saptamani apareau din nou. Am observat intre timp si faptul ca nivelul lichidului de racire era la minim, am completat pana la maxim, si in 2 saptamani din nou la minim...am avut emotii crezand ca am probleme si la garnitura de chiulasa, insa cred ca azi am rezolvat problema (sper).

 

Am fost la service-ul unui prieten, si l-am rugat sa dea jos EGR-ul de pe masina. Pot sa va confirm ca acesta se poate dezmembra aproape complet, si se poate curata ca unu nou. In cazul meu am gasit doua probleme:

- partea de radiator cred ca era fisurata, deoarece pe unele tevi din radiator parea sa fie urma de lichid de racire -> am schimbat radiatorul cu altul de la un EGR ce avea distrusa rotita de alama de la motoras.

- tija de la actuatorul electric (motoras) , agata cam la 2/3 din cursa si mergea greu;

Dupa ce l-a curatat complet cu ceva solutii, EGR-ul arata perfect, ca unul nou, mecanismele functioneaza perfect pe el, si l-au montat inapoi pe masina. Cel putin azi, nu am avut nicio problema, si mai mult de atat nu se mai simte miros de gaze nearse dupa masina, in conditiile in care pana sa intervina la EGR, mirosea foarte puternic a dacie :)

 

Asadar, parerea mea este ca EGR-ul se poate curata fara probleme, in cazul in care nu exista vreo varianta nituita.

Timpii de lucru: 1h45min demontat, 1h curatat, 2h pus inapoi.

 

 

WhatsApp Image 2018-08-25 at 13.14.47(1).jpeg

WhatsApp Image 2018-08-25 at 13.14.47.jpeg

Modificat de Marius_Suciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne zici daca ai probleme cu el in urmatoarele 6-12 luni :)
De la service mi-au zis ca se pune doar pe original. Orice altceva, e o solutie de moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există  o oarecare confuzie legata de EGR, cele de euro 4 sunt fără răcitor , mult mai simpe, practic o simplă supapă care adună depuneri în timp și nu mai permit gazelor să treacă cu debitul specificat. La Euro 5 avem răcitorul care în timp e stresat de diferențele de temperatură și la un moment dat pereții tubulaturii se fisurează. Curățarea e posibilă,  ajută fluxul de gaze dar metalul e oricum slăbit dacă e vorba de un răcitor SH. Dacă a avut puțini km, recuperat de pe o mașină cu daună totală de exemplu, probabil merită împerecheat cu o supapă bună. Dacă EGR ul e plasat astfel încît demontarea să fie facilă, merită încercarea,  dacă e sub turbină ca la CFFB, irosești multe ore de muncă dacă ajungi tot la OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Posesor Passat variant, an fabricatie 2011, 2.0 diesel, 140CP, DSG, EURO5, 250.000KM.
In urma cu 3 luni am observat pierderi de lichid de racire. Am fost la service si s-a constatat ca pierderile sunt la EGR. Undeva intre partea electronica si racitor (pe la ceva garnituri). Comandat EGR nou original, montat pe masina - parea sa nu mai curga nimic pana acum 2 saptamani cand am observat ca iar am pierderi de antigel. Am mers din nou la service si din pacate tot pe la EGR am pierderi de antigel. Exact in acelasi loc ca si data trecuta.

Simptome actuale:
- Miros de gaze nearse in exteriorul si interiorul masinii (ceva asemanator cu mirosul lichidului de racire).
- Vasul lichidului de racire murdar (ceva asemanator funingii pe peretii vasului, din exterior nu se mai observa nivelul antigelului in vas).
- Lichidul de racire a capatat o culoare maronie.

- Nu sunt spume pe capacul antigel sau la buson/joja ulei.
- Nu sunt pete de ulei in vasul lichidului de racire.
- Uleiul pare a avea consistenta normala (a fost schimbat in urma cu 3 luni).
- Nu bolboroseste nimic in vasul de lichid.
- Nu depaseste 90 grade C.

Acum am luat un nou EGR original dar imi e frica sa-l montez pe masina. Am programare din nou la service saptamana viitoare (investigare de ce s-a stricat EGR-ul nou montat + montarea noului ERG) dar pana atunci as dori sa stiu si parerile voastre...
Stie cineva ce ar putea sa strice EGR-ul? Ce ar putea crea presiune ca sa fisureze/strice EGR-ul? Orice parere e bine venita!

Multumesc!

20180829_170922_HDR-585x1040.jpg

20180829_170819-1040x585.jpg

Modificat de INAD
Added files
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

VW are o problemă legată de proiectarea supapelor EGR nu de ieri de azi ci de foarte mult timp. Dintre mașinile mai cu pretenții nu cred că mai e vreo marcă cu atîtea căzute. Probabil ai avut ca și mulți alții, ca și mine chiar și mai știu cazuri, ghinionul de a găsi piesa de schimb cu probleme chiar de nouă. Explicația pe care o am eu este stresul termic al conductelor din interiorul răcitorului, stres la care contribuie și o funcționare defectuoasă a pompei auxiliare de răcire care are scopul de a răci chiar EGR ul. La unele motoare chiar am găsit in ELSA o informare VW că în situații ca a ta trebuie verificată pompa. Cum nu prea ai ce verifica la ea, mai bine o schimbi și gata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/25/2018 at 11:16 PM, Marius_Suciu said:

Timpii de lucru: 1h45min demontat, 1h curatat, 2h pus inapoi.

4 ore de manopera ar costa cam mult cred, pt a ajunge sa pui in final tot o piesa second hand. 

Oricum informatia e interesanta. Poate fi o varianta temporara macar, inainte de a vinde masina etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/15/2016 at 10:01 AM, fiarerare said:

Eu am anulat Egr-ul si DPF-ul , e in zadar sa il schimbi pentru ca oricum se strica iar in 50 60k km, mi-am invatat lectia de la a4, deabia asteptam sa se strice sincer sa ii pot face si soft ?

Salutare, am si eu probleme la EGR si mi s-a recomandat sa anulez EGR si FDP! Imi poti spune daca ai avut probleme la masina dupa anularea acestora? Este bine sa fac asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana te prinde RAR ul, o fi bine, dupa .... sa ne spui si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa anulezi și Dpf ul, tăiat, etc... Tot acolo ajungi cu banii... Și dacă nu urmărești sa faci un stage la soft, etc... Nu are rost. Repara mașina, asa cum trebuie. Cumpără un EGR original și s-a rezolvat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am circulat ~5km in oras cu webasto-ul pornit in mers. La final am oprit webasto, apoi la circa 1 minut motorul. Dupa am auzit o bolboroseala din interiorul masinii, mai mult ca sigur era in vasul de lichid. Am verificat nivelul antigelului, e undeva la mijloc intre min si maxim, nu pare sa se fi pierdut. Sa fie are un simptom de la EGR? Sau e comportamentul normal de la oprirea webasto? Masina are ~245k km, fara egr inlocuit (masina merge normal, nicio eroare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
florin.anghelescu

Si la mine a curatat EGR, am mers 4000km fara probleme , nu mi s-a mai aprins becul in bord. Inainte sa il curat s-a aprins doar becul fara alte simptome. masina are 204mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

  Buna ziua, la un Passat B7 motor CFFB, a aparut eroarea :    P0405 - Powertrain

                                                                                                          Exhaust Gas Recirculation Senzor "A" Circuit Low  

  Aveti idee daca este tot eroare la partea elecrica a EGR-ului sau este alta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat azi cu 2 testere

IMG_20181112_154755.jpg

 

IMG_20181112_133702.jpg

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!