Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

@Rachetzz poți sa te pregatesti de schimbat egr, o sa îți apara tot mai des si daca mergi asa risti sa infunzi si filtrul de particule. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul acordat.

Ai idee, se poate curata? Ideea este ca trebuie sa ma pregatesc de concediu si imi este cam peste mana sa dau 2000 lei acum pentru schimbat.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul. Citeste si tot topicul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rachetzz eu stiu ca nu se poate curata, si eu l-am schimbat acum o luna. Băieții ziceau mai sus, pe forum ca la CBAB se poate curăța.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

din pacate nu ai ce curata la acest model - doar inlocuit, numai cu OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A trecut aproape si nu a mai aparut eroarea cu EGR-ul, fara sa ii fac mare lucru. La mine este posibil sa fi ramas intepenita supapa cu calamina avand in vedere ca nu s-a miscat mai deloc timp de 4 luni.

Modificat de Manuel N.
Te rog sa citesti ce ai scris si sa ne spui daca intelegi ce ai scris!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Cu dorinta ca masina sa mearga perfect,, banuiesc dorinta fiecarui, postez si cazul meu care nu l-am identificat in cazurile de mai sus!

Sesizand unele simptome( zgomot motor de tractoras nespecific masinii mele, putere scazuta, balbaiala a motorului in mers) , am mers la mechanic si m-a sfatuit sa curat EGR(B6), zis si facut, mi-am pierdut undeva la aproape o zi, am montat EGR-ul la loc iar efectul acestui lucru s-a vazut si nu prea!

Am mers iar la mechanic si mi-a constatat valve vacuumatica racitor gaze blocata, rezolvarea problemei implica schimbarea racitorului cu tot cu valva!

Un racitor cu tot cu valva mi-au spus ca e undeva la 1800ron AM fara manopera!

Atat timp cat nu e un lucru electric , e doar mechanic, nu se poate curate valva(supapa)

E cumva frectie la picior de lemn daca ma apuc sa incerc s-o deblochez(curat), s-o dau jos?

Ce credeti,,o sa scap de simptomele mentionate mai sus,,sau pot fi si alte cauze care datoreaza lipsa putere(nu foarte mare, masina e mai greoaie), si motor zgomotos!

Tin sa mentionez ca motorul e zgomotos cand incep s-o turez, la relanti nu prea e sesizabil!

 

Multumesc mult anticipat!

IMG_4053.JPG

IMG_4056.JPG

racitor-gaze-oe-vag-volkswagen-passat-b6-2005-48278ee8bc2b82dae0-840-470-2-85-1.jpg

Modificat de Iannys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e eroarea completa? 

Nu prea are cum sa dea eroare daca e clapeta blocata, iar pe langa asta si blocata sa fie intr.o pozitie gaze tot trec prin el. Clapeta doar schimba traseul gazelor, ori sunt racite/incalzite de antigel ori trec liber prin racitor.

Cauta in alta parte buba :)

p.s: nu stiu ce motor ai, dar ce am spus se aplica pentru racitorul din poza pusa de tine.

Modificat de Justin91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nicio eroare sau vreun martor aprins! Ideea era ca simt de vreo 2 saptamani ca motorul e mai zgomotos si motorul e mai lenes, simt masina mai grea la pedala! Mecanicul m-a asigurat ca in mare parte se datoreaza de la clapeta racitorului! 

Vroiam sa stiu daca s-a mai lovit cineva de problema asta si daca as putea sa incerc sa deblochez clapeta sau muncesc degeaba si trebuie schimbat racitorul?

motorul este un cbab!

Inca ceva, daca ar fi blocata clapeta si gazele n-ar mai fi racite , nu e normal sa nu mai traga masina cum trebuie!?

ce as putea sa mai verific?

asta in cazul cand n-am nicio eroare pe vcds, ce parametri sa urmaresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar despre passat B7.

altfel de ce ar fi neatent si ar posta gresit?

ai scanat, ai erori stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific daca am erori stocate si revin!Putin probabil!

Poate fi si de la shut off valve? Ce ar trebui sa verific sau cum mai exact? spun de shut off valve pentru ca simt si un mic tremurat al motorului la oprire!

Are legatura sau aberez?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand nu lucreaza valva de shut off, ai eroare stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am verificat erorile stocate si nu am niciun fel de eroare!

Masina continua sa mearga ca un tractor si lipsita de vlaga, o sa incerc sa deblochez valva( vacuumatica) de la racitorul de gaze , si revin cu feedback!

Am observant valorile de la angle synchronism( sau torsion) e -3,1 ( din ce am citit si ce recomanda vcds trebuie sa fie intre -1,5 si -2,5),

sa fie si asta o cauza?

Multumesc mult si o zi buna sa aveti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca problema sa fie mecanica provocata de uzura axului si a lagarului si sa necesite forte mari pentru actionare. In acest caz degeaba o cureti. Gazele prea calde inseamna aport mic de oxigen, masina nu ar trage cum trebuie dar nici eu nu cred ca asta e cauza la tine. Cu vcds poti comanda actionarea valvei si eventual sa urmaresti cum se misca tija cind primeste comanda, ca sa nu tot demontezi egr ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva vreme am vazut sub masina pete de ulei...

am ridicat masina pe elevator si dupa mai multe pareri si verificari ar parea ca vine din zona egr

este posibil sa curga ulei pe la egr???

pe unde mai exact?a mai avut cineva pb cu scurgeri de ulei in zona aia?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motor CR curge ulei in spatele egr-ului si se prelinge pe blocul motor.Se rezolva cu inlocuire egr,se pune nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam sa cumpar un set de garnituri...originale...sau chit reconditionare egr(masina este un cc 2013)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2013  egr-ul este in spatele motorului si nu scapa vapori de ulei. Alta este problema.Spala zona respectiva si verifica zilnic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine nu este vorba de vapori...am bleasca de ulei..in zona aia..efectiv curge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa identifici exact sursa spala zona respectiva si verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am spalat..am gasit sursa..garniturile pompa tandem..schimbat garniturile nu mai da gram de ulei pe acolo , insa tot mai am 2 - 3 picaturi sub masina(inainte aveam o pata ce 40x40cm)

uleiul vine tot de sus si se prelinge pe spatele motorului..

ma ajuta cineva cu o idee..???!!! sa fie oare capacul de la culbutori...??? a mai patit cineva asa ceva???orice sfat este bine venit

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi racordul care intoarce gazele din carter in capacul culbutorilor. Vorbim de motor CR, cea din 2013 ccum ai scris mai sus, da? In postarea  anterioara te referi la pompa tandem specifica PD ului, banuiesc ca e confuzie de termeni si de fapt e cea de înaltă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la furtunul care iese din capac culbutori si intra in admisie, langa turbina??!!!!

poate sa scape ulei pe acolo??stiam ca sunt doar gaze pe acolo??

iar referitor la pompa xxx, este pompa de vacuum de langa tubulatura de aer...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la acel furtun mă refeream, la mine cuplajul lui e foarte lejer, și acolo nu ajung doar gaze ci și vapori de ulei care apoi condensează, interiorul e acoperit cu o peliculă de ulei, probabil și din cauza uleiului balbotat sub capacul culbutorilor.
Mai ai acolo cași posibilă sursă racordurile la turbo, atit intrarea cît și iesirea, reperele 29 și 32

image.png.314a52b3eb3c6aa988a04605a36e998d.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat  garnitura metalica de la iesire ulei( 31-32 )din turbo iar  pe sus pe unde intra nu da gram de ulei..

singurul care ar mai fi este 14 garnitura aceea de pe tubulatura de aer unde spui tu ca face condens..

poate sa dea prin carcasa turbine?!!

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!