Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Eu inteleg ce s-ar putea intampla. Dar daca am avut eroarea la un scan random, am sters-o, apoi in service nu a mai aparut la interval de 2-3 sapt, ma gandesc ca acum e ok. de asemenea, cand efectiv pica pompa auxiliara, nu ar trebui sa ai Check Engine aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nefunctionarea  pompei de recirculare antigel duce la arderea garniturii de chiulasa (caz probat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pompa auxiliara poate sa nu functioneze datorita intreruperii circuitului electric ( siguranta, cablaj sau chiar circuitul ei) si atunci se aprinde martorul sau poate sa nu functioneze corect din punct de vedere mecanic, uzura are un cuvint mare de spus in cazul pompelor deoarece nu se mai vehiculeaza debitele necesare. La o pompa buna se intimpla ca atunci cind tragi lichid cu furtunul, dupa o gura sanatoasa coloana se pune in miscare si efortul facut de ea ulterior scade. Daca nu poate sa duca un volum mare de la inceput, si are un traseu ascendent al coloanei de lichid cum e si in cazul pozitiei EGR fata de pompa auxiliara care e mai jos, pompa consuma curent dar nu duce apa rece in racitorul EGR, acesta se supraincalzeste, coloanele sub forma de spirala se dilata si   stresul termic le fisureaza, apa din circuitul de racire ajunge pe traseul gazelor si intra odata cu aerul in motor. Daca ai ghinionul sa nu observi din timp ca s-a spart racitorul si nu ai pierdut mult lichid astfel incit sa se aprinda martorul si opresti masina, pornind motorul rece, lichidul ce intra in motor nu mai e vaporizat si fiind incompresibil poate sa produca daune asemanatoare cu ruperea curelei de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Aceeasi problema ca a mai tuturor. Mi s-a aprins spirala intermitent (motorul nu mai tragea cum trebuie) apoi, dupa cateva drumuri prin oras s-a aprins si martorul motor. Cand plecam de pe loc, spirala nu era aprinsa ci incepea sa clipoceasca dupa cateva sute de metri in timp ce martorul motor era ferm pe pozitie. Am fost la un test si mi-a spus de EGR. Am mai fost la inca unul, aceeasi eroare de EGR dar, mecanicul s-a apucat sa scoata niste mufe, sa le puna la loc, sa faca test dupa fiecare mufa scoasa. In cele din urma si el a concluzionat ca trebuie schimbat EGR-ul. Am sunat dupa piesa, 1.404 lei la un magazin ce s-a mai amintit pe forum, am facut programare la service, 350 manopera dar, surpriza, de cand a tras omul ala de mufe, de cand am plecat de la cel de-al doilea mecanic, nu s-a mai aprins niciun martor in bord cam 100 km. Am mers si tare si incet, masina trage normal. Am sunat mecanicul, i-am povestit ce face masina, iar el mi-a recomandat sa nu fac nimic deocamdata, pana nu reapare defectiunea. Masina este  un Passat 2.0 TDI, CFFB, 103 KW, din 2011, 162.000 km. In oras rar vede a treia, niciodata a patra.E posibil sa fi avut un contact imperfect? Poate asta cauza o asfel de eroare (EGR)? Ce sa fac? Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. La mine tot asa a fost si pana la urma l.am schimbat complet. Sa pui de firma, nu pune prostii de "meet and doria", ca o sa.l schimbi rapid.

Daca la scanare apare egr, este egr.ul fara indoiala.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"You can run but you can't hide", nu mufele sunt problema, daca tot o scaneaza cineva cu eroare, fa macar o poza cu telefonul la mesajul de eroare si posteaz-o aici  sa fi macar cu sufletul impacat ca  e chiar defecta piesa. Din pacate finalul e acelasi pentru toti, se lasa cu schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin1609 

Ti-am sters mesajul anterior. Te rog sa verifici dupa ce postezi.

Probabil ma intrebi ce am mai facut cu egr-ul de cand am postat problema pe 10.05.2017. Pai tot cu el merg si e ok. Am tot verificat intre timp valorile-parametrii pe egr cu vcds. Nu am mai facut asta de ceva timp. Oricum trebuie sa verific si valorile la dpf.

Cum spun si colegii...... nu scapi de schimbat! Cauta pe cineva care sa faca mai mult decat sa citeasca erorile. Nu te grabi. Schimba doar cu original in service cu garantie sa nu ai batai de cap ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori ar trebui sa fie in VCDS la EGR? Pana acum mi se regenera DPF o data la 4-5-600 km. Acum am vazut ca dupa 250km s-a regenerat (posibil si din cauza iernii si a faptului ca n-am mai umblat cu ea) dar totusi as vrea sa verific EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu exact dar ai si valorile de referinta si cele actuale, trebuie comparate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima data cand scriu pe forum si nu imi dau seama ce a fost gresit. Ti-as fi recunoscator daca m-ai lumina :). Si inca o problema care nu imi este foarte clara si de care recunosc ca-mi este rusine in legatura cu regenerarea DPF-ului. Eu nu am simtit niciodata masina sa faca regenerare. Poate am fost ignorant, nu i-am dat atentia cuvenita dar nici cunoscator nu sunt. Am auzit de cateva ori ventilatoarele mergand dupa ce am oprit motorul dar nu am stiut ca au legatura cu regenerarea, citisem pe undeva ca racesc turbina sau ceva de genul asta (spun prostii?). De fiecare data ar trebui sa urmaresc turatia la relanti? Ajutati-ma, va rog, sa inteleg fenomenul.

 

 

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului si o sa iti dai seama singur ce ai gresit. Nu mai folosi quote.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/3/2018 at 9:49 PM, Catalin1609 said:

 In oras rar vede a treia, niciodata a patra.

 

cam cu ce viteza mergi tu de ii dai rar a 3-a? sau cat de turat in a 2-a ????

Modificat de maistoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin1609

Nu e de la mufe, asa am patit si eu mi s-a aprins odata, apoi cateva luni nu s-a mai aprins deloc, si acum doua saptamani cand am vrut sa plec la drum lung nu am mai putut. Ieri am fost programat la service, am schimbat Egr, pret 2170 lei,garantie 2 ani. Poate e doar in mintea mea dar masina accelereaza mult mai bine acum, raspunde mult mai bine la acceleratie. 

Modificat de steff88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, maistoru said:

 

cam cu ce viteza mergi tu de ii dai rar a 3-a? sau cat de turat in a 2-a ????

Locuiesc undeva in centru, semafoare la 200 m unul de altul. Doar daca prinzi verde ii poti da a 3-a, altfel nu. Ideea era ca nu o tin sub 2000 ture ca sa pot spune ca din cauza asta s-a dus EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Catalin1609,

Regenerarea e asociata cu o serie de manifestari perceptibile pe loc la relanti cum ar  fi:

- mirosul intepator al gazelor  evacuate

-turatia in jur de 1000 chiar daca motorul e cald

-functionarea ventilatoarelor

La motorizarea de 140 Cp nu se simte in mers regenerarea. Asa cum a fost  proiectat CFFB ul in mod normal nu ar trebui sa te preocupe regenerarile, vara la drumuri lungi regenerarea pasiva duce la rarirea regenerarilor active si solicita termic mult mai putin EGR. Daca ai update de soft pe actiunea dieselgate, lucrurile se schimba si EGR ul are sanse mai mari sa crape. Pentru linistea ta in ceea ce priveste DPF ul, o scanare la citeva mii de km, e relevanta daca verifici incarcarea filtrului, distanta in timp si in km de la ultima regenerare si valorile presiunii diferentiale pe 2-3 paliere de turatii.  Senzorul de masurare a presiunii diferentiale este o piesa ce se mai defecteaza si astfel se ajunge ca ECU sa fie pacalit si sa creada ca filtrul e curat si sa nu comande regenerarea si se acumuleaza reziduuri care atunci cind depasesc 40 de grame vor declansa martorul DPF de pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alin_Irimia, iti multumesc pentru lamuriri, atat cat inteleg eu. Am fost azi la reprezentanta pentru verificare totala a masinii. Singurele probleme sunt bateria si ... spun ei ... DPF-ul ar fi la jumate (colmatat sau ceva de genul). Nimic despre EGR. Masina are 7 ani, eu cred ca e de bine.

Modificat de Boditza
Fara quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul suporta in timp incarcari cu reziduuri provenite din arderea motorinei si a uleiului de motor. La regenerare nu poate sa se curete complet, o parte din reziduuri ramine acolo. Pe baza unui algoritm, interfata vede o ESTIMARE a gradului de incarcare cu reziduuri permanente ceea ce  poate sa nu corespunda cu realitatea. Prin demontarea de pe masina si procedee de curatare chimico-termice a filtrului, se pot obtine rezutate bune legate de durata de viata a acestuia. Cind mai mergi in reprezentanta pentru verificarea masinii cere si un print al scanarii pt ca ai mai multe sanse ca postind chiar si o poza a foilor primite de la ei sa ai un raspuns mai pertinent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

Miercuri am primit pe BC un mesaj Error Start/Stop, apoi la urmatoarea pornire a masinii martorul motor a ramas aprins. Joi, dupa alte plimbari prin oras am constatat ca martorul de la motor s-a stins. Azi am scanat masina si eroarea este urmatoarea:

Address 01: Engine (J623-CFGB)       Labels:. 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 BD    HW: 03L 907 309 N
   Component: R4 2.0l TDI   H24 9977  
   Revision: 47H24---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 001D0032043401080000
   Shop #: WSC 42749 183 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BD 003008
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BD.rod
   VCID: 6DD17FB6BC91F82CC3-8038

2 Faults Found:
4986 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 
          P0673 00 [096] - Electrical Fault
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [104] - Malfunction
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 264926 km
                    Date: 2018.04.17
                    Time: 09:05:37

                    Engine speed: 958.00 /min
                    Normed load value: 1.6 %
                    Vehicle speed: 30 km/h
                    Coolant temperature: 85 °C
                    Intake air temperature: 28 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.940 V
                    Unlearning counter according OBD: 38
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 485.2 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 15.00 %
                    EGR Solen.val.: actual value: 99.10 %
                    EGR valve: offset closed: -0.61 %
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 3
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
                    Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1045.8 mV

Readiness: 0 1 0 0 0 

Si acum si cand becul era aprins nu se simtea nimic pe masina. Initial am crezut ca martorul s-a aprins din cauza Start/Stopului, dar nu am gasit niciun cod de eroare pt SS.
Se poate sa mai merg asa cu masina? EGR-ul ar trebui inlocuit?

Multumesc.

Modificat de incepatorcj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit o oferta imbatabila. Inca nu am nevoie, dar nu strica la aprox. 140 euro.

http://allegro.pl/zawor-egr-vw-passat-b6-b7-golf-vi-1-6-tdi-2-0-tdi-i6639341700.html#thumb/2

Edit: se pare ca pretul e fara racitor.

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e printre producatorii OE, cel putin dupa ETKA sigur nu. Sa-l schimbi fara racitor nou e riscant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa aproape 4 luni in care masina nu a fost folosita mi s-a activat eroarea P0403 EGR Valve (N18). Am scos-o putin la drum si si-a revenit dar la urmatoarea revizie am sa demontez EGR-ul sa vad in ce conditie se afla. E posibil sa aibe ceva calamina si sa se fi blocat pe pozitie. 

Quote

001027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 175881 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.04.10
                    Time: 15:42:03

             Freeze Frame:
                    RPM: 782 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Load: 22.0 %
                    Lambda: 41.8 %
                    Mass Air / Rev.: 320.0 mg/str
                    Temperature: 50.4°C

Incep sa ma uit si dupa EGR cu sau fara racitor incorporat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea impune inlocuire egr (nou ,oe)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut eu EGR pe 2.0 CBAB e usor demontabil si imi pot da seama ce a cedat si daca o curatare poate rezolva ceva. Acum eroarea este intermitenta.. cauze ar fi multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, la CBAB poti incerca o curatare a lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am un passat din 2012, 140 CP si de vreo 2 luni imi apare eroarea "check engine". Aceasta eroare se stinge si se aprinde iar la diferenta de cateva zile.

V-am atasat eroarea de la tester.

Este necesara schimbarea egr-ului?

Multumesc,

2cf14754-4bab-4a6b-bcaa-498bfafba222.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!