Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

Salutare, in seara asta la putin timp dupa ce am plecat de pe loc cu masina mi s-a aprins martorul de la bujii in bord si mi-a taiat puterea motorului, sa ma pregatesc sa schimb egr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut diagnoza facuta anul trecut, si mi-a aparut eroarea EGR Valve (N18) dar nu am avut nici o problema pana in seara asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa te pregătești de schimbare. Fa o diagnoza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ieri in mers mi s-a aprins spirala de la bujii si nu s-a stins decat dupa ce am repornit motorul! La diagnoza pe vcds apare P0403, n18 egr. Sincer, decat sa schimb egr cu unul nou mai degraba fac egr+dpf off care ma costa 1300 lei. Motorul este CBBB. Ce parere aveti? merita eliminarea egr si dpf? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sofo - vreo 200 euro este eliminarea EGR plus DPF din soft. Dupa care, eliminarea fizica te costa cateva sute de lei....Si masina va da cum fum, etc - Asa cum ti-a zis si bundy....recomandam pastrarea acestuia.

OK, pentru cei care vor mai multa putere, modificari hardware pe partea mecanica, etc - da, putem intelege asta - daca vrei o masina stoc, etc - nu merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vazut, eu am alt model de egr? Este ok cel Valeo din poza? 

Screenshot_2018-03-08-08-34-03-417_com.android.chrome.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala este egr-ul la cbbb ,costa aprox 600 lei pe valeo .NU merita sa macelaresti motorul pentru suma asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles! E ok asa! Tot auzisem de 1800 lei fara sa-mi dau seama ca al meu e diferit! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind trebuie sa fie modelul dedicat masinii si apoi sa aibe codul de piesa care corespunde ultimei versiuni de fabricatie, sa nu fie cumva produs cu ani in urma si sa ti-l bage pe git daca te simte ca nu esti in tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Multumesc pt sfaturi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuirea egr, se face vreo adaptare cu vcds?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR mort. Sa aprins spira si nu sa mai stins. Adica o reporneam, mergea putin dar se reaprindea.

Dusa la Iasi in reprezentanta. Sa cofirmat EGR.ul si am dat ok.ul sa.l schimbe cu unul nou. 3080 lei tot, fara sa ma mai complic.

108k are masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mult.... Dar asta este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum voiam si eu sa intreb cam care e costul aproximativ pt schimbare Egr, 3080 lei la reprezentanta, cine a mai schimbat la service-uri autorizate, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il schimb si nu ma complic. Am garantie aici si lucreaza bine.

La Iasi la Sandra costa 3080 lei.

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat si eu egr la un B7 2014 170.000 km...1800 lei egr+garnituri si vreo 500 lei manopera la un serice de prin Dacia.ce e ciudat e ca mi s a aprins check engine a doua zi dupa ce am fost si am facut RAR ul...am pus pe tester si era EGR ul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am preferat la reprezentanta, unde am garantie 2 ani la piesa si 3 luni la manopera si pentru a evita sa se reaprinda la scurt timp martorul EGR in bord. Sper sa fie totul OK. Atases factura cu piesele si costurile.

 

egr.jpg

Modificat de Ionut_CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut si eu astazi programare pt schimbare Egr, pret 2150 lei cu tot cu manopera, la baietii de la Wob Service din Cluj 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem ca zicea un coleg cateva pagini inapoi, ca racitorul EGR ar mai crapa din cauza pompei auxiliare. Iarna trecuta aveam o eroare la pompa auxiliara (open circuit) . Eroarea a reaparut dupa stergere, dar nu a triggeruit si eroarea check engine in bord. Am mers la un service, au sters eroarea, si apoi aceasta n-a mai aparut. Am presupus ca poate era din cauza temperaturii (-10 grade zilele alea) si de-atunci am facut cu ea cam 20.000 si nicio problema. Intrebarea mea e ce rol are pompa auxiliara si care e legatura ei cu EGR ?

LE : masina are 235 000 km si EGR nu a fost inlocuit.

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa auxiliara impinge lichidul de racire spre EGR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lagarele pompei nu mai asigura dupa un timp functionarea corespunzatoare, pompa nu duce debitul necesar racirii EGR si se ajunge la solicitarea termica a acestuia si spargerea circuitului de racire din radiatorul EGR. La B7 exista in elsawin o recomandare de verificare si schimbare a pompei auxiliare pentru cazul defectarii racitorului EGR. Recomandarea mea e sa schimbi pompa deoarece eroarea nu va fi singulara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!