Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

toata "distractia "e 1848 lei =1508 ron EGR OE autokarma + 40 lei nush ce garnituri (2buc) + oferta manopera 300 lei la un service multimarca din grupul AD Garage 

 acum sper sa nu mai fie necesara si nu stiu ce calibrare din computerul ei , nu stiu cat pot face ei din VCDS  ca sa nu ajung pe la reprezentanta

 

ca idee am mai primit asa :

- piese OE + manopera reprezentanta 2980 lei 

- EGR Vemo(nu stiu nimic de marca) 1150-1200 lei 

- baietii de la service mi-au ofertat si ei OE sau Vemo dar ceva mai scumpe , ca na trebuie sa castige si ei ceva 

 

 

 

aa da si un un nene care vindea unul SH din dezmembrari si oferea " garantie de functionare" pe la 100-110 euro 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am ales si eu , EGR+garnituri OE VW, achizitionate de pe un site de piese (numit mai sus si care sper ca nu se considere reclama)  + montaj in service multimarca

daca mai ajuta pe cineva , am fost informat ca piesa OE beneficiaza de 18luni garantie in timp ce AM-ul are 12 luni 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,am schimbat si eu Egr ul  la Passat b7,eroarea Check engine s a aprins  la 227.000 km

Egr OE -1700 ron,manopera 360 ron in Braila

la service mi au spus ca au mai avut nevoie de 2l antigel,colier toba si curatitor,inlocuirea a durat vreo 7 ore.

dupa inlocuirea Egr am constat ca gazele evacuate au miros urat si intepator si sta si mai turata la pornire,stiti cumva ce ar putea sa fie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome normale mai ales ca e mai rece, cred ca nu ai fost atent la masina pina acum la aceste aspecte, mirosul intepator e caracteristic pt euro 5 iar turatia poate fi legata de nevoia de incarcare a bateriei, frigul diminueaza capacitatea de stocare a energiei si daca mai ai si consumatori mari gen clima, faruri, e nevoie de turatie mai mare pentru a genera curent. La temperaturi scazute orice motor va cere un relanti mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, exista posibilitatea ca de la eroarea de EGR (N18) masina sa nu mai porneasca ( porneste, dar motorul nu tine turatia de relantii si moare la cateva secunde)?

Ieri, dupa mers vreo 2h prin oras mi s-a aprins in bord martorul de bujii cu mesajul Service Now. Am ajuns acasa si am pus diagnoza pe ea, iar pe modul de Engine am gasit eroarea din prima poza postata de @michael1989. Am sters eroarea, masina a pornit normal fara vreun martor aprins in bord.

Am zis sa ies la o tura sa vad cum se comparta si dupa vreo 3-4 km, fara nici un martor aprins in bord, turatia a inceput sa fluctueza in mers si sa nu mai traga. Cu chiu cu vai am reusit sa o trag pe o straduta, am pus diagnoza pe ea si a dat de eroarea de EGR fara nici o alta eroare. Am sters-o, insa masina nu am mai putut sa o misc de acolo. o porneam si dupa cateva secunde motorul se oprea singur.

Am fost nevoit sa chem platforma sa o trimit in service, unde astazi pe seara sau maine de dimineata intra la diagnoza.

Problema e ca din ce am citit pe aici, singura manifestare a EGR-ului este martorul de bujii in bord si intrarea in limp mode, nicidecum sa ramai cu ea in mijlocul drumului cum am patit eu.

Masina este un B7, 2l cod CFFB

 

Modificat de vaurel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se intampla (mai rar) sa se manifeste asa... dar poate sa fie de la EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu ai patit asa probabil ca ai sters mereu erorile si la bun sfarsit ai ajuns aici.. daca mai mergi asa o sa se duca si dpf.ul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MariusPD,

Eroarea mi-a aparut prima data ieri, nu am avut nici un simptom/eroare inainte de asta. Am ajuns acasa, am sters eroarea si masina a pornit normal si am iesit sa fac o tura cu ea si a decedat de tot.

De aceea am intrebat daca eroare de EGR poate avea simptome si ce am patit eu, pentru ca tot ce am citit se mentiona doar de limp mode si cei patiti au mers cu masina cu simptomele acestea ceva vreme, pe cand mie la mine a dat eroarea o singura data si apoi la urmatorul drum am ramas cu ea acolo.

In fine, azi-maine aflu exact ce a avut si cat o sa ma coste distractia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu montezi decat original - restul, bani aruncati, eroarea revine repede sau nu scapi de ea.

Cu original, in jurul la 1800 lei cu tot cu manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update:

Dupa ce a stat neutilizata in curte la service de duminca seara pana acum, masina a pornit la sfert si dupa un test de aprox. 30 min si vreo 15 km merge fara nici o problema. Nici o eroare pe modulul de Engine sau alt comportament neobisnuit. 

Le-am trimis codul de eroare inregistrat de mine duminica si a ramas sa verifice mai in amanunt.

Modificat de vaurel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai patit tu chiar poate sa provina de la EGR pentru ca pentru o ardere buna ai nevoie de motorina dar si de aer. Daca din diverse motive EGR ul nu mai lucreaza bine mecanic si nu inchide fluxul de gaze recirculate si ajung in motor cit timp acesta e rece, arderea motorinei se face cu deficit de oxigen. Noxele produse vor fi in exces si vor incarca repede filtrul. Poti verifica usor empiric cum lucreaza EGR ul urmarind si distanta parcursa intre regenerari, putini km inseamna ca problema ta persista. Poate ai avut depuneri si au blocat clapeta dupa care ai avut noroc si a reusit sa-si faca loc sa calce bine, din pacate pozitia idioata in care e fixat pe masina nu prea incurajeaza alte optiuni decit schimbarea. Daca nu esti hotarit sa-l schimbi acum si ai interfata ta, incearca sa stringi cit mai multe loguri in mers ca sa vezi ce nu face de fapt EGR ul. Doar din eroarea pe care o ai salvata nu cred ca va face cineva minuni sa-ti spuna cu certitudine cauza. Incearca sa postezi propriul cod de eroare pt ca in continutul codului de eroare apar si anumite particularitati si cineva avizat poate spune din propria experienta daca a vazut un caz similar.

Modificat de alin_irimia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @alin_irimia, in primul rand multumesc pentru explicatia detaliata. Asta a fost si explicatia din service, ca avand in vedere cat de brusc a fost, clapeta nu a functionat din naiba cine ce motiv si a ramas blocata.

Chestie e ca masina dupa ce a stat aproape 2 zile pe dreapta pana i-a venit randul la programare a pornit la sfert si ieri s-a iesit cu ea la test in jur de 20 km si merge fara probleme. Ba chiar peste noapte a facut un drum pana in apropiere de Ploiesti si inapoi de dimineata si acum 20 de minute m-au sunat sa-mi spuna ca totul e ok: trage foarte bine, erori nu are - ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

Deja sunt in suspans acum, daca era EGR,il schimbam si consideram capitolul inchis. Asa, o sa ma duc sa o ridic si sa sper ca a fost o eroare cauzata de ceva care a blocat EGR-ul.

Eroarile gasite dupa ce motorul a intrat in limp mode sunt:

Saturday,10,February,2018,17:22:35:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 BF    HW: 03L 907 309 N
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC   H24 7852
           Software Coding: 00190032043401080000
            Work Shop Code: WSC 00015 115 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003005 (VW46)
                      VCID: 6FED3537B668D7667D9-803A
2 Faults Found:

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 19
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 246798 km
                    Date: 2079.14.06
                    Time: 14:28:25


Readiness: 0 0 0 0 0 

 


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar ca trebuie schimbat egr.ul! nu mai merge asa o sa se duca dpf.ul! succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, masinile nu se repara singure - dupa ce inregisteaza eroare pe EGR, o mai duci o perioada... (nimeni nu stie exact cat) dar sigur nu scapi de schimbat. Eu l-as schimba, numai sa nu raman cu masina pe undeva..... sa te coste mai mult, etc.

Deci, poti amana... nu poti scapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cat amana mai mult cu atat mai rau ai face rau dpf.ului...deci solutia este inlocuire cat mai rapida!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e EGR ul original al masinii si a facut 250000 km, si-a cam trait traiul si probabil are uzuri avansate in zona pirghiei de comanda a clapetei de gaze si nu mai face fata supapa vacumatica sa o inchida in orice conditii. Ia in calcul ce a spus Florin,  daca alegi sa mai mergi asa cu el verifica regenerarile sa nu fie dese, ca ar fi primul semn ca inchiderea clapetei de gaze nu se face asa cum o cere ECU si suprasoliciti filtrul. Ce valoare ai la Oil Ash?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km aia sunt si ultimi 4 ani de cand o am a vazut cam 50% Bucuresti cu o uzura mult mai mare :(.

Masina e in service, nu m-am dus dupa ea si nici nu cred ca o sa ajung azi, plus ca astept si pretul pentru schimbare EGR sa stiu ce ma asteapta.

@alin_irimia, o sa verific cand ajung si parametrii la DPF, ultima oara m-am uitat in vara trecuta si totul era ok, iar regenerarile mi le facea destul de rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vrei sa intelegi..daca ai egr ul dus si mergi asa cu ea..o sa se duca si dpf.ul.... egr.ul unul OM te costa in jur de 18mil lei vechi... spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr care nu sunt OM de ce nu tin, la o eventuala schimbare a celui de fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stim motivul.... ca sunt prost fabricate, banuiesc.

Altfel, asa cum am scris de multe ori - ori nu se sterge eroarea dupa montaj... si de aici belele aferente...ori il schimbi si in cateva luni apare iar problema - economia de cateva sute de lei, se transforma intr-o cheltuiala suplimentara.

Asa ca, mai bine montezi singurul EGR care merge fara probleme - cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2200 RON toata distractia: EGR OEM + garnituri + antigel + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti gasii mai ieftin..dar daca ai incredere ca mecanicul e ok... dai bataie..bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja sunt comandate piesele,in seara asta e gata. Sambata o sa ma duc sa o iau.

Oricum, poate off-topic, ma gandesc serios la un Golf 5 TSI 1.4 pentru oras. uzura din Bucuresti nu e pentru diesel :(.

Multumesc tuturor pentru ajutor si sfaturi, sa aveti multi km fara probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!