Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

alin_irimia

Senzorii sunt apropiați și curgerea gazelor rapida. Cred ca e suficientă diferenta de temperatura ca sa fie ok. Mai ai probleme după repararea firului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea e fost stearsa. nu am sterso eu dar eram langa electrician cand a sterso.

aseara am pus diagnoza eroarea era tot acolo. verific in seara asta sa vad daca a mai reaparut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Am un passat B7 din 2012 de 2.0, DSG

Am o problema la trapa, si incerc sa ii dau de cap, si in urma scanării dau de o eroare la EGR.

Logul arata cam asa:

---------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------

Saturday,20,May,2017,18:13:24:42813
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 17.1.3.0
Data version: 20170320 DS267.7
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZ3CZCE087140   License Plate:
Mileage: 191080km-118731mi   Repair Order:

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 3C (7N0)
Scan: 01 02 03 08 09 10 15 16 17 19 25 37 42 44 46 4C 4F 52 53 55
          56 61 62 69 6D 72 77

01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
4C-Tire Pressure II -- Status: OK 0000
4F-Centr. Electr. II -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: OK 0000
6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: Malfunction 0010
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 BG    HW: 03L 907 309 N
   Component: R4 2,0L EDC   H25 8243  
   Revision: 41H25---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 001D0012043401080000
   Shop #: WSC 26956 136 187092
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BG 003007
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BG.rod
   VCID: 70E5BFF9AB042EC119-8024

1 Fault Found:
4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Readiness: 0 0 0 0 0 

------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------

 

 

Nu am pus tot logul ca eu cred ca nu e legat de EGR.

De specificat ar fi:

Dupa ștergerea erorii, reapare.

Masina se comporta normal, are putere, consumul la extern e super (urban nu prea ca am piciorul greu)

Becul de la filtrul de particule se aprinde cam la 500 - 1000, dar se stinge relativ repede, in cam 3-5 km de mers pe manual pe la 2200rpm.

In rest nici o problema. 

Oare am o problema la EGR? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0403 ,egr-ul trebuie inlocuit .

Fa o scanare cu o interfata originala .Martorul DPF se aprinde doar cand e o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu e normal ca martorul PDF sa se aprinda, adica sa imi ceara regenerare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minutes ago, EEXCALADE said:

Martorul DPF se aprinde doar cand e o problema

 

La 2.0 nu e normal sa se aprinda martorul dpf,actuala problema este EGR-ul care influienteaza negativ regenerarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 5/20/2017 at 9:37 PM, 1qlee said:

Sa inteleg ca nu e normal ca martorul PDF sa se aprinda, adica sa imi ceara regenerare? 

cand se aprinde martorul, inseamna ca s-au depasit valorile normale si nu s-a facut regenerarea.

Altfel, cere/face fara sa aprinda martorul - daca totul este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat EGR (piesa originala) si problema sta cam asa:

Pe lângă prețul de 2200 lei cu tot cu montaj (am înțeles ca montajul ia cateva ore bune),mare problema esta ca piesa vine destul de greu.

Am inteles ca fabricantul nu are pe stoc si face doar la comanda. Piesa celui de dinaintea mea a fost comandata pe data de 27 aprilie si vine maine. Deci mai putin de o luna. Masina lui e trasa pe dreapta in serviceul respectiv.

Mecanicul mi-a zis ca in momentul in care martorul se aprinde si nu se mai stinge, masina trebuie trasa pe dreapta. Teoretic nu e cazul meu. La mine am depistat eroarea intamplator prin scanare VAG, dar nu am nici o simptomă negativa. Am intelesin curand cu siguranta martorul se va aprinde si urmatoarea etapa ar fi filtru de particule. Merg urban cam 10 drumuri a cate 15 minute (5km medie). Depind destul de mult de masina. Am sanse oare sa rezist pana vine piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_irimia

Sigur n-ai căutat unde trebuie. Nu e făcut la colt de bloc sa nu găsești cind ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si din china vine mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a venit in 24 de ore.  La faza asta te sfatuiesc sa lasi mecanicii de cartier si mergi la un service multimarca serios, care comanda piesa de la unul din furnizorii mari de piese (Autonet, Augsburg etc), cauta la colegii nostri de forum cu magazine de piese Volksman etc sau in cel mai rau caz gasesti pe ebay.de.
Sincer nu inghit gogoasa cu statul dupa un EGR o luna, in conditiile in care absolut toate modelele VAG cu acest motor (de la Passat la Yeti si ce mai vrei tu) sunt "dotate" cu aceiasi piesa. Ah, daca s-a demontat de pe masina cel vechi si s-a trimis la nu stiu ce minute de reconditionare (fix-pix), posibil. Dar sa stau o luna dupa un reper, asta nu mi s-a intamplat nici macar la o Toyota model SUA la care s-a comandat un reper de caroserie in perioada sarbatorilor de iarna. Si tot a venit in 18 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎5‎/‎24‎/‎2017 at 3:26 PM, 1qlee said:

 

Am inteles ca fabricantul nu are pe stoc si face doar la comanda. Piesa celui de dinaintea mea a fost comandata pe data de 27 aprilie si vine maine. Deci mai putin de o luna. Masina lui e trasa pe dreapta in serviceul respectiv.

 

Am dus masina la reprezentanta, in doua zile au schimbat EGR-ul. Prima zi au facut constatare, a doua zi am ridicat masina cu EGR-ul schimbat.

Ai grija ce si de unde cumperi!

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va mulțumesc ca mi-ați mai dat un impuls. Sper sa fi fost cu folos.

Azi am fost la doua magazine mai de top din Galați:

Primul mi-a confirmat ca nu exista pe Romania, și nu a putut sa îmi dea un termen pentru comanda de  afara. (Comanda făcută după VIN)

La al doilea după ce mi-a confirmat același lucru în prima faza,  "m-a întors din ușă" pentru ca găsise un EGR  la un dialer din București, si ajungea maine (sâmbăta) în Galați . Preț 1900 piesa originala, noua. Am pus accent pe asta. A rămas sa îmi confirme la telefon pana în ora 18.00. Nu am primit telefon. O sa vad maine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat. Galati e metropola fata de Petroshima mea, si totusi service-ul meu (Bosch Car Service) a comandata piesa si a venit de pe azi pe maine. La cca 1600 de lei facturati piesa (plus ce va manopera, evident). Nu am umblat la magazine, nu m-a interesat, fara bataie de cap, garantie 2 ani. Uneori ne place sa ne complicam viata inutil. Tu vei da 1900 pe piesa (daca o gasesti) si inca 4-500 de lei la nea' mecanicu lui peste. Garantie canci, piesa nu mai are ca nu ai montat-o in service autorizat. Nu mai bine cauti un service multimarca mai de doamne-ajuta si ceri o oferta de pret?  Treaba ta. Sigur, la ulei si filtre merg si eu la nea' sau fac singur, dar la piese care costa fac in service ca sa nu ma doara capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa ia piesa si din alt magazin unde o gaseste mai ieftin daca este montata in service autorizat nu i.si pierde  garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit piesa, e originala, e noua, are garanție. Se montează in service autorizat (nu am spus ca se montează la ''garaj'').

Mulțumesc tuturor pentru sfaturi si pentru ''impulsuri''.  Probabil dacă nu postam, stăteam cu morcovul in fund o luna pana venea piesa, ca poate, poate nu cedează... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vino la Constanţa, aici o rezolvam mai rapid și fără bătăi de cap. Nu dau nume, dar îți pot recomanda un service serios și cu garanție, decât la Galați 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 07.12.2016 at 11:57, batr a scris:

Revin cu rezolvarea:

La PBV au constatat ca trebuie schimbat EGR-ul , zis si facut, ~3300 ron si am rezolvat problema. Facut 10000 km, nu am mai pierdut 1 ml de apa, totul ok. Updatat si softul "diselgate", pana acum totul ok.

Concluzie: Apa se pierdea in egr pe la radiatorul de racire gaze si nu se poate schimba separat decat tot egr-ul.

Drumuri bune.

salut, intampin aceeasi problema cu a ta, eu cam la 300km am vasul de expasiune gol ... in schimb am constatat ca daca ziua merg cu A/C pornit iar seara trec pe caldura in treapta HI, a doua zi vasul este gol ...  am fost la 4 mecanici si nu vad nici o scurgere, 3 mi-au spus sa schimb EGR iar unul singur pompa de apa, ideea e ca inclin sa schimb EGR (215.000km are masina acum), totusi nu inteleg unde dispare antigelul si cat as mai putea sa merg cu masina asa ... daca ai vreo informatie referitoare la antigel unde dracu sa duce ... multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu am urmarit problema timp de 2luni, am cautat tot felul de urme de pierdere apa insa nu am gasit nimic, saptamanal cautam cu lanterna, aproape ca am ajuns sa desfac cosola centrala pentru a verifica radiatorul de AC. 

Verifica esapamentul sa nu iti dea apa pe acolo prin EGR, miros de umezeala in masina, verifica pe sub masina, radiator, vas/furtune etc...trebuie sa se vada urme albe pe unde sunt pierderi, nu te pripi pana nu esti sigur de problema, eu am avut si eroare pe EGR cand am scanat masina, chiar nu aveam unde sa pierd apa pe altundeva.

Numai bine! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LucianHaragus

Salutare, 

Am un Passat B7, 2.0 DSG, mi sa aprins martorul Check Engine, am fost la tester, valva EGR, am șters eroarea și nu s-a mai aprins martorul, mașina trage, nu sesizez vreo problema. Am pus din nou testeru pe ea, după vreo 600km parcurși de la ștergerea martorului și mi-a dat eroarea aceasta:

1 cod a gasit:

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect funcþionare 

          P0403 00 [044] - -

          intermitent - Confirmat - Testat deLa ºtergere de memorie

             împrejurãri cod:

                    Stare defect: 00000001

                    Priorit.defect: 2

                    Frecv. defect: 5

                    rulaj: 212091 km

                    Data: 2017.05.02

                    timp: 16:01:47

 

                    Turaþie motor: 909.00 /min

                    Valoare de sarcinã normatã: 25.9 %

                    Viteza vehicul: 11 km/h

                    Temperatura antigel: 50 °C

                    Temperatura aer admisie: 33 °C

                    Presiune aer ambiental: 970 mbar

                    Tensiune terminal 30: 12.660 V

                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40

                    Masã aer: valoare mãsuratã (mg/cursã): 471.9 mg/cursã

                    Ventil EGR: activare: 15.00 %

                    Ventil EGR – valoare mãsuratã: 97.36 %

                    Ventil EGR: deviaþie poziþie închisã: 0.40 %

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 00000000 

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 16: 00000011 

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 24: 00110111 

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_bit8: 00000111 

                    Actuator EGR de mare presiune: valoare mãsuratã: 1067.2 mV

 

Gata de funcþie: 0 1 0 0 0

Va rog să-mi spuneti ce e de făcut... Am intrebat in 10000 de părți, mi s-a spus tot felu'... de la, cumpara EGR dar doar BEHR pentru ca sunt originale pana la... nu contează ce EGR cumperi pentru ca se schimba doar ceva garnituri, problema ca fi la turbo, care trebuie să-l trimiți la recondiționat pentru ca are ulei in el... ! Nu știu ce sa mai cred, dacă puteți sa imi recomandați pe cineva in Cluj-Napoca sau Floresti care face treaba buna, as fi recunoscător :-) 

Va mulțumesc, 

Modificat de LucianHaragus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa codul de eroare, va fi nevoie de alt EGR in curind. Deocamdata ai erori rare si poate funcționa, dar odată cu trecerea timpului vor fi dese si va sta aprinsa spira, in acest timp motorul e in "safe mode" și nu o sa mai poti tura peste 2500 rpm, lipsa de putere, nervi și cel mai important, nu o sa faca regenerari filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LucianHaragus

Salutare, 

Am un Passat B7, 2.0 DSG, mi sa aprins martorul Check Engine, am fost la tester, valva EGR, am șters eroarea și nu s-a mai aprins martorul, mașina trage, nu sesizez vreo problema. Am pus din nou testeru pe ea, după vreo 600km parcurși de la ștergerea martorului și mi-a dat eroarea aceasta:

1 cod a gasit:

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect funcþionare 

          P0403 00 [044] - -

          intermitent - Confirmat - Testat deLa ºtergere de memorie

             împrejurãri cod:

                    Stare defect: 00000001

                    Priorit.defect: 2

                    Frecv. defect: 5

                    rulaj: 212091 km

                    Data: 2017.05.02

                    timp: 16:01:47

 

                    Turaþie motor: 909.00 /min

                    Valoare de sarcinã normatã: 25.9 %

                    Viteza vehicul: 11 km/h

                    Temperatura antigel: 50 °C

                    Temperatura aer admisie: 33 °C

                    Presiune aer ambiental: 970 mbar

                    Tensiune terminal 30: 12.660 V

                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40

                    Masã aer: valoare mãsuratã (mg/cursã): 471.9 mg/cursã

                    Ventil EGR: activare: 15.00 %

                    Ventil EGR – valoare mãsuratã: 97.36 %

                    Ventil EGR: deviaþie poziþie închisã: 0.40 %

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 00000000 

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 16: 00000011 

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 24: 00110111 

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_bit8: 00000111 

                    Actuator EGR de mare presiune: valoare mãsuratã: 1067.2 mV

 

Gata de funcþie: 0 1 0 0 0

Va rog să-mi spuneti ce e de făcut... Am intrebat in 10000 de părți, mi s-a spus tot felu'... de la, cumpara EGR dar doar BEHR pentru ca sunt originale pana la... nu contează ce EGR cumperi pentru ca se schimba doar ceva garnituri, problema ca fi la turbo, care trebuie să-l trimiți la recondiționat pentru ca are ulei in el... ! Nu știu ce sa mai cred, dacă puteți sa imi recomandați pe cineva in Cluj-Napoca sau Floresti care face treaba buna, as fi recunoscător :-) 

Va mulțumesc, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LucianHaragus

Mulțumesc, altcineva ? O părere, doua ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva impresia ca @alin_irimia te pune sa inlocuiesti o egr-ul degeaba ?

Iti recomand sa mai citesti cateva pagini ca sa intelegi ce e cu  P0403

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai primit raspuns in celalat topic unde ai postat acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!