Jump to content

EGR Passat B7


fler
 Share

Postare recomandată

+ aprox 100 ron cele 6 garnituri,doua oringuri si doua saibe de cupru la tevile de retur ulei

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vin cu "kit-ul" pe original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi si cum, trebuie sa le spun eu celor de la service de ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce faci daca dupa 3 zile curge ulei sau scapa gaze pe la o garnitura ?

Cauta un service care a mai facut asta ,e o reparatie care necesita rabdare si indemanare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un service destul de mare, autorizat VW si Skoda parca. Au zis ca in jur de 6 ore ar dura...am sa intreb ce au inclus exact in pretul pt egr si pompa inainte sa bag masina. 

Oricum am 2 ani garantie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa este, cel mai bine sa te asiguri ca se schimba componentele de etanșare,  unii considera ca merg alea vechi dar manualul de service spune clar ca trebuie schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,alin.irimia cunosc pe cineva care avea decat rulmentul dus la egr si la costat exorbitanta suma de 15 lei rulmentul fata de 1500 .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0403 si P0407 se rezolva doar cu inlocuire EGR .

Curatare ,inlocuire rulment.... pierdere de timp ,o zi .Rezolvarea a fost EGR nou.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un numar mare de km repari ceva la el și se duce altceva. Demontat montat și din nou demontat montat de pe mașină e ceva timp, nervi, manoperă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Confirm, se demonteaza o gramada (inclusiv punte fata) pana ajungi la el. Acum e in service si a mea, am decis sa inlocuiesc, prin toamna incepuse cu eroare N18 intermitent, acum nu mai scapam de ea. 195XXX km, pretul vi-l comunic maine cand iau factura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 240.000 si nu are nicio problema, deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@macphisto La inlocuirea EGR-ului la B7 ,G6, NU se demonteaza puntea fata decat daca se vrea incarcare manoperei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ai 4x4, este posibil fara a demonta h-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cost total 1945 de lei

Piesa, manopera, antigel si ceva clema la evacuare care a trebuit taiata. 

Ma declar multumit, masina merge bine, presupun ca s-au facut adaptarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După schimbarea egr-ului, bucșă mijloc motor, bucșe brațe, flanșe amortizoare si amortizoare, egr si pompa...se aude un zgomot din fata când trec peste gropi...dar doar cele gen crăpături pe asfalt...se aude ca si când o piulita ar fi slăbita...deși am fost la service si s-au uitat si au mai strâns niste șuruburi pe acolo și nimic...tot la fel...

Modificat de ignatemanuel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e gen zdrănganit de la legătură de chei și tot nu știu de unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

alaltaieri mi s-au aprins becurile de motor si de bujii. Masina nu mai tragea, start-stop nu mai mergea.

 

Am facut un test:

9120 - EGR Sensor 1
          P046C 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 183582 km
                    Date: 2071.14.27
                    Time: 19:24:05

4891 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [172] - Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 184710 km
                    Date: 2072.14.19
                    Time: 12:37:58

4892 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [172] - Malfunction
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 184710 km
                    Date: 2072.14.19
                    Time: 12:37:57

 

Din ce am vazut aici ar trebui schimbata, am sunat la mecanic si e programata pe miercurea viitoare.

Astazi am vrut sa o bag in garaj, surpriza, merge. Nicio eroare in bord, nada.

Wtf? Mi si rusine sa-l mai sun pe ala ca oricum l-am stresat destul. Am mers cativa kilometrii buni cu ea, nimic. Ca si cum nu s-ar di intamplat niciodata.

Ce sa fac acuma?

In alta ordine de idei, de ce nu imi arata niciodata cand fac plinul acul la ultima linie? Se opreste la penultima....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0403 eroare la partea electronica  de la egr ,o sa apara iar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci trebuie schimbata 100%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr ieri a mai făcut odată faza, de atunci iarăși nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face faze. A inceput la 50.000km. Acum am 84.000km. Sa stins sa aprins, a tit stat aprins si stins. Masina nu are nici un simptom.

Am verificat de multe ori incarcarea pe DPF si regenerarile. Toate se fac normal, iar dupa regen se duce la 2 sau 3 grame. Nu se fac mai des, se fac ca si inainte. Eroarea a fost permanenta, apoi intermitenta si era legata de recirculare. Avea 2 randuri scrise la ea. Le.am uitat de atunci.  

On Wednesday, February 17, 2016 at 10:28 PM, Ionut_CC said:

Asta a aparut la prietenul meu de care vorbeam mai sus pe tester. Masina nu are nici un simptom. A sters eroare si nu a mai aparut la scanare.

A mai sters-o si acuma 2 saptamani. Masina tot fara simptome. Ce reprezinta? Ce e de schimbat aici?

Ce risca mergand cu eroarea stearsa?

 

La passat 2.0 TDI CFFB motor. 103kw

20160217_213721-1.jpg

Asta era. Acum da intermitent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!