Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Arata excelent, cu nr de inmatriculare nu se poate face nimic? (eventual sa dispara de tot de acolo! :)))- banda dublu adeziva si margine alba?

Link către comentariu

Am numerele prinse cu Bison Car-Tape de mult timp si pe perioada verii (si nu numai), pana acum, spalam masina de 2-3 ori pe saptamana - la spalatorie, cu aparate cu presiune; NU a cazut niciuna dintre ele.

Cam ce forte actioneaza la a dezlipi placutele cand se circula pe strada, sunt foarte curios.

Parca mai ai putin reverse rake, dar cred ca e din cauza unghiului din care e facuta poza din fata. Felicitari, arata grozav!

Link către comentariu

Mersi frumos.

Probabil datorita umbrei pare mai jos decat este. Ramane un deget intre cauciuc si aripa peste tot. Cu 10mm mai sus ajunge aproape de unde am plecat.

 

Nu voi lipi vreodata nr de bara si nici nu ma apuc de cosmetizarea lui. Am avut suporti pe fata cum sunt cei de pe spate, dar bara stock are decupaj si se vedea urat spatiul din spatele numarului plus ca nu mai tinea foarte bine, am detaliat http://vwforum.ro/topic/73808-golf-6-hl-blue-graphit-perleffekt/?p=2542202

 

@mike, probabil unghiul pozei cat si faptul ca eram putin offroad pe partea aia. La roata spate se vede si camber care in realitate nu exista.

Link către comentariu

Am avut un microbuz in fata asa ca mai mult de 80kmh n-am mers, dar am zis mersi pt ca stia gropile :)). Este decent cu cateva curbe pline de gropi si peticit romaneste in rest.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Legat de Predeal-Rasnov: problema nu este ca a tinut doar trei ani (desi si asta este o problema grava si esentiala), ci ca vor mai trece foarte multi pana cand il vor readuce la cum a fost pana vara trecuta.

 

Exceptional Fagarasul. Un munte care iti rapeste mintile in orice anotimp al anului.

Asta este si moticul cu care astia nu vor sa faca autostrada aia dintre Brasov si Sibiu: s-ar produce prea multe accidente din cauza atintiei soferilor furate de Fagaras :)

Link către comentariu

:)

Chiar nu mi-a trecut nici macar o fractiune de secunda prin minte situatia/persoana ta cand am spus ce am spus. Era doar o constatare glumeata.

Link către comentariu

Oricum imi place sa scot masina la drum lung, dar nu am timp. Merge bine, dar au fost cateva momente cand in urcare se apropia de zona rosie a turometrului, pedala era la podea si viteza de abia crestea. Nu era vreo situatie periculoasa. Realmente introducand o usoara urcare in ecuatie face sa isi arate serios limitarile motorizarile astea pitice. Vorbind in conditiile de 2 persoane in masina fara bagaj, asa ca deloc semnificativa greutatea. In rest trage, impinge in scaun de pe la 3000 la 4500rpm chiar si cu jantele astea grele.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Exact aceleasi senzatii le am si eu: incepe sa miste de pe la 2300, rupe fasul intre 3000 si 4x000, dupa care plafonare peste 4500.

La deal senzatia mea este ca se misca binisor. E destul de moarta intr-a doua pe prima parte a plajei de turatii (trage bine si pana acolo, dar se simte ca nu are destula vana), dupa care incepe sa produca rezultate si senzatii. Apoi a treia si poate chiar si a patra cu acceleratia in podea. Pana pe la vreo 120km/h se simte ca trage si ca te si impinge moderat spre putin in scaun. Senzatia nu este puternica, dar este extrem de placuta.

 

Dar per total ai dreptate: limitarea cilindreei este factorul cheie.


@ShadoWzZ - aici o dam in alta problema cu motoarele astea: racirea care este deficitara chiar si in setarea de fabrica. Plus ca turbinele astea, cel putin a mea, sunt destul de micute ca sa faci giumbuslucuri cu ele.

Eu personal ma gandesc serios la a transplanta si o turbina ceva mai mare odata cu softul.

Link către comentariu

@Dun Eu sunt de parere ca un soft stage 1 este safe pe motorul asta daca motorul este sanatos. Desi ...dupa soft se simte peste 3000 rpm faptul ca turbina e mica si nu reuseste in ture mare sa sustina feelingul ca te impinge in scaun :) oh well...nu poti sa le ai pe toate

Link către comentariu

Terminati ma,  pentru cilindreea lor se misca foarte bine motoarele astea. Daaar nu trebuie sa scada sub 3.000 (hai 2.500) si nici mult peste 5.500.

Jucate asa poti obtine chestii foarte tari de la ele, mai ales in combinatie cu greutatea redusa. Asa poti sa stai in spatele, sau in fata, unor masini cu pretentii muuult mai mari.

 

Stage 1 e foarte ok pe ele. Mai mult de atat nu are rost. Decat un turbo mai mare + tot ce implica (intercooler mai mare si restul), mai bine alt motor, la ce preturi gasesti motoare.

Link către comentariu

Daca s-ar putea face un hibrid din turbina OEM ar fi perfect , sa pastreze acelasi spool dar sa nu gafaie in ture mari :) superb ar fi.

 

@Rave : la tine ar trebui sa se simta motorizarea asta si mai puternica pentru ca am inteles ca noua platforma ar fi cu 100 kg mai usoara decat platforma de G6 , deci avantaj tu!

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Transplantarea de turbina la modelele de 1.2tsi, 1.4tsi caxa este aproape imposibila datorita pozitionarii si orientarii. Practic nu prea gasesti o turbina plug&play. Scria rex la un moment dat de o turbina de Citroen care s-ar potrivi. O varianta ar fi hibridizarea, dar aici fiabilitatea are de suferit. 

Turbine astea sunt extrem de restrictive, de asta nici nu mai vreau sa aud de 1.4. Un soft adaptat nu poti sa faci, cresterile de putere nu sunt deloc semnificative.

 

@ShadoWzZ: Am fost aproape de facut soft insa m-am gandit ca mai bine la ce va veni dupa masina asta plus ca nici nu fac multe drumuri extraurban. Tu ai umblat la actuator sau l-ai lasat in pozitie stock? Ca e cu cantec tija actuatorului + soft la motorul asta.

Link către comentariu

Eu stiam ca turbinele sunt identice la 1.2-ul si la 1.4-ul din generatia aia. Si eu nu am umblat deloc la turbina si a mers fara emotii 30K. Si merge in continuare ca m-am intalnit chiar azi cu cel care a luat masina de la mine.

Si importanta nu e doar cresterea de putere. Eu am trecut de la 175 Nm (parca) la 220 Nm si asta se simte bine rau, chiar daca puterea pe dyno nu era atat de wow, desi s-a incadrat fix in ce mi-a fost prommis...

Una peste alta am fost foarte multumit de soft si numarul de la Leon nu l-am pus degeaba asa...

Link către comentariu

Tradeaza intentiile viitoare  :icon_thumleft: .

Cuplul e cel pe care il conducem zilnic si cel care se simte. Mie personal nu-mi place sa tot misc masina la 5000-6000rpm cand simt ca nu trage la 5000 ca la 4500 si aud motorul care se tureaza si parca se chinuie sa scoata puterea maxima desi eu nu o simt si nici nu o vad pe vitezometru.

De asta mie imi place felul in care merg 2.0tdi sau 1.8 ori 2.0tsi. Au si rezerva de putere pentru un stage 1. Tsi-urile serioase merita duse la 5000+ pt ca realmente scot puterea acolo avand si turbina necesara pt asa ceva, iar dieselul face viteza fara mare efort si e senzatia de cuplu.

 

Ca feeling 1.4tsi = comportament de diesel - cuplu :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu nu m-am atins de actuator si nici nu cred ca e indicat ca cineva sa faca asta. Cel putin nu la o masina stock cu soft stage 1. My 2c.

Link către comentariu
aurelian.paratu

Inca 20 -25 cp la motorul asta ar fi bine veniti. Oricum se misca destul de bine pentru marimea lui.

Link către comentariu

Na, acuma nu poti sa compari 1.2 sau 1.4 de 105 / 125 CP cu 1.8 TSI si 2.0 TDI. Direct il compari cu alte motoare care se invart pe la puterea asta: 1.6 asppirat de pe la Toyota, Hyundai; 1.5 si chiar si 2.0 aspirat de pe Mazda, 1.0T de pe Focus, 1.2 TCE de pe Renault-uri, etc.

Si fata de astea masina se misca bine, si re rezerve destule pe care le poti elibera la Stage 1. Si asa sari cu mult peste ce pot motoarele de mai sus. La 2.0, 1.8 s.a.m.d. vorbim deja de peste 200 CP si aia e alta mancare de peste... :D Oricum, noi sa fim fericiti cu chichinetele noastre si e ok!

 

A, nu stiu daca am apucat sa zic, masina arata intr-un mare fel! :D

Link către comentariu

Lookin' good (jante, suspensie)

Modificat de Muale
Link către comentariu

Mersi frumos :D

25g8i1l.jpg

@Rave: Asa e daca este de comparat cu alte motoare downsized. Dupa aproape 4 ani jumate insa simt ca e rost de mai bine mai ales in afara orasului. In oras sprinteaza suficient.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!