Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

2 pistoane, o turbina, o pompa inalte, niste supape si o electrovalva la admisie si aici in 105k km. Gotta love TSI :tuktuk:

Imi cer scuze ca poluez topicul lui George, dar ma cam ia ameteala cand vad cate probleme pot sa apara la un motor "tanar" (100k), cum nai-bau sa se crape pistoanele, uite ca se poate nu contest, dar asta nu e normal.

 

Ontopic @The_Ego

Inteleg ca masina are 3 ani si doar 30miikm. Mai este in garantie? Ai iesit din tara cu ea pana acum?  

 

Dupa 1.4tsi ce doresti de la urmatoarea masina? DSG, diesel? Ca 2.0tsi e clar ca ai vrea :)

Modificat de codz
Link către comentariu

E clar ca nu as vrea. Am avut pe mana un 2.0tfsi quattro si desi mi-a placut foarte mult, prin faptul ca merg mult prin oras nu ma pot bucura de el, doar ca era necesara alimentarea mult mai repede.

Pt nevoile mele desi nu fac multi km ar fi un 2.0tdi dsg. L-as putea scoate cam la 2saptamani pana la munte/mare asa ca nu ar avea probleme cu dpf-ul. Nici nu fac drumuri scurte ca sa nu se incalzeasca motorul.

Putin peste 30.000 si face 3ani in noiembrie. Garantie nu mai am de anul trecut. Nu am scos-o din tara inca.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La 10.000 Km pe an poti sa bagi linistit benzina vreo 3 ani la un 2.0 TSI doar din diferenta de bani de la 2.0 TDI. Eu zic sa te mai gandesti!

Un Leon SC 1.8 TSI poate...?

Link către comentariu

1.8TSI vine cu DSG7 => cuplu limitat la 250nm. Comparat ca motorizare cu 2.0TSI nu-i vad niciun avantaj. Poate sa consume mai putin, dar pierde destul prin performante si prin cutia DSG7 pe care eu o vad ca pe un handicap comparata cu DSG6, mai ales la motorizarile ceva mai puternice.

 

Mie imi place cuplu pe care il ofera dieselul si consumul pe care mi-l face la drum lung. In primul an am facut doar 8000, insa de anul trecut am inceput sa fac tot mai multi km. 

Am condus pe Cheia 2.0tdi 177 multitronic si mi-a placut foarte mult cum s-a comportat. Evident cutia pe Manual si trage foarte bine, liniar o caroserie de A6 si n-am simtit ca se chinuie.

Nu simt nevoia de redline sau sa merg cu viteza mare, ci sa traga frumos (pe serpentine unde mie chiar imi place  sa ii dau), sa stiu ca pot face un drum dus-intors pana la mare fara sa imi termine rezervorul.

 

Inapoi la oile noastre de acum, poza cu climatronicul pe intuneric.

Se integreaza bine in bord si in schema de culori.

28v3k09.jpg

Link către comentariu

Ca avantaj e pretul de achizitie cu vreo 5-6.000 de euro mai mic decat un GTI sau GTD... Arata bine noul climatronic!

Link către comentariu

N-am avut de ce sa schimb can-ul.

 

@Rave: E mai ieftin, dar si plasticele par cam ramase in urma (raportat chiar si la golf 6)

 

Am observat ca AFS II are si functia de a se adapta la viteza :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Intr-adevar parerile sunt impartite despre soft. Scriu si eu din experientele mele:

 

M-am documentat si eu destul de mult de cand aveam Golf-ul 1.9 TDI pentru care am dorit soft, insa am ezitat pentru ca avusesem probleme cu volant (schimbata in garantie la 28.000 km si apoi dupa aprox 10 - 15k km facea la fel). Am tot amanat sa ii pun soft si pana la urma am vandut masina.

 

Ulterior, am fost nevoit sa fac soft la A4 2.0 TDI 170 CP, cand am facut DPF off si m-am gandit sa ii maresc puterea (era diferenta mica de pret). Din ce imi aduc aminte, softul la A4 l-am facut la aprox. 180.000 km, iar in momentul de fata masina are in jur de 275.000 km...(masina luata de noua si ingrijita exemplar). Nu am avut probleme cu absolut nimic dupa soft (turbina este originala, ambreiajul + volant dual mass s-au schimbat la 240k km, erau uzate normal, injectoarele au fost schimbate prin actiune de la fabrica, etc).

 

La Ibiza i-am facut soft destul de repede dupa achizitie (pe la 38.000 km estimativ), acum are aprox 68.000 km si nu am avut absolut nicio problema mecanica.

 

Eu ti-as recomanda sa mergi pe varianta de a resofta masina, 1.4TSI 122 CP este fiabil, ai cutie manuala, turbina nu are probleme la motorul tau, distributia nu este influentata de soft, pistoanele nu "cad" la motorul tau, ai ffff putini km si faci destul de putini. Cresterea de cuplu merita si ar fi exact ceea ce iti doresti.

 

Felicitari pt climatronic. Ai o masina superba, din toate punctele de vedere. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Nu e atat de rau, adica este sub Golf ce-i drept dar compenseaza prin alte chestii. Conteaza foarte mult ce vrei pana la urma, design si dotari sau plastic cauciucat pe usi? Un Golf GTD este superb si un pachet foarte bun de sport, design si confort dar vorbim de o masina de 30K+... As alege un A3 fara sa stau pe ganduri la banii aia...

Link către comentariu

N-am simtit sa fie diferente de wow mergand cu un 1.4tsi stage 1.

Pur si simplu la unele motoare acest castig de putere e limitat tocmai prin componentele lui, spre exemplu turbina.

La 1.4 twincharged este k03, alta mancare de peste si se duce ajutat si de compresor in 220cp cu stage 1. Faptul ca acel motor are o fiabilitate discutabila, in special la masinile dupa 2009-2010 este alta discutie, dar da rezultate bune la resoftare. 

Pt ca merg in oras cu accelerari foarte frecvente o sa am si consum mai mare. La drum lung poate sa consume mai putin.

Ca sa nu mai zic cand aud lantul la pornire dimineata, cele 3-4secunde si eventualele misfireuri nu imi dau impresia de motor solid.

 

1.4tfsi este varianta low cost dezvoltata ulterior celui twincharged, dar care l-a depasit la longevitate. In sensul in care a fost redesenat, iar cel de 160 scos din productie pt platforma mqb. Plus de fiabilitate nu mai vorbesc. Se adevereste ca ceva mai simplu, mai limitat e mai bun decat un motor foarte dopat.

 

@Rave: Ca pret de pornire, A3 2 usi 1.6tdi S-tronic e cu 900euro mai putin decat un GTD dsg6 tot 2 usi. Tot la fel n-as sta nici eu pe ganduri pt a doua varianta :)) .

Mai am de mers cu masina asta inca destul, dar cum se apropie de final si nu vreau sa o tin mai mult de 4ani rostul unei resoftari acum nu il vad.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daca tot nu il consideri fiabil, ce mai conteaza daca il duci la ~140Cp? Tot ai frane pe masura!

Eu l-am "optimizat" de pe la 30 k km, acum un an. Trage bine mai ales de la 3000 in sus, unde inainte simteam plafonare. Ce conteaza consumul? Daca mergi sub 2700 rpm, o sa fie la fel in oras!!! Soft personalizat!!

Link către comentariu

Il consider fiabil, dar nu imi da incredere felul in care se comporta si stock sau temperaturile la care ajunge uleiul.

140 sincer cred ca ar fi destul de insesizabil, in conditiile in care tuneri se lauda cu 160. Cei 250nm daca ar fi reali ar fi ceva.

Zic sa mutam discutia si destule posturi de pe acest topic la tuning.

 

http://vwforum.ro/topic/56830-chiptuning-14tsi/page-12

Schimb 1.4 cu alt 1.4? No more 1.4. Oricum cel de 1.4 140 cu S tronic este 30k :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Rog un moderator sa mai faca curat pe aici. 

Mai precis de la postul #3662 sa fie mutate fie la chiptuning 1.4tsi fie sterse ca am discutat mult pe langa.

 

 

122g9x3.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Rog un moderator sa mai faca curat pe aici.

Mai precis de la postul #3662 sa fie mutate fie la chiptuning 1.4tsi fie sterse ca am discutat mult pe langa.

Posted Image

Frumos, imi place mult spatele.

Pana la urma ai rezolvat problema prinderii fustei spate? Stiu ca ziceai ceva la inceput cand ai luat-o ca nu sta cum trebuie...

Mult m-a batut capu, in cazul in care trec la bara spate GTD, sa pun fusta de GTI cu evacuare dubla, dar cand vad ce bine si furioasa arata a ta, cred ca renunt la ideea aia si raman la GTD complet. Oricum la pret e cam acelasi lucru. Fusta ta e 170euro si modificatul tobei e cam 6-700lei, asa ca....

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu

Sta ok acum. Decupajul nu este el perfect, dar sunt multumit. Problema mare era ca statea prea jos toba, lucru rezolvat in 5minute :D.

 

N-are rost sa o faci cu spate de gti. Nu doar ca va costa mai mult ( numai fusta de gti oem s-ar putea sa fie mai mult decat asta AM), dar daca tot ai inceput cu tema de gtd e pacat sa nu o termini.

Link către comentariu

Sta ok acum. Decupajul nu este el perfect, dar sunt multumit. Problema mare era ca statea prea jos toba, lucru rezolvat in 5minute :D.

 

N-are rost sa o faci cu spate de gti. Nu doar ca va costa mai mult ( numai fusta de gti oem s-ar putea sa fie mai mult decat asta AM), dar daca tot ai inceput cu tema de gtd e pacat sa nu o termini.

 

Corect, ma duc oricum cu GTD pana la final doar ca vreau si eu o fusta ca a ta...

Link către comentariu

tu ai schimbat si stergatorul spate cand ai montat eleronul?

din cauza ca la mine atinge putin stergatorul de eleron si nu stiu ce sa fac ca nu gasesc de cumparat unul mai mic (la VW nu am incercat inca) si nici nu reusesc sa scot plasticul ala mic din capatul stergatorului sa il pot taia vreo 1cm...

Link către comentariu

L-am taiat. Iese greu plasticul din capat, dar are 2 picioruse care il fixeaza si daca insisti cu ceva ascutit acolo va iesi. Eu l-am repus si apoi am dat cu lipici ca sa ma asigur ca nu mai pleaca :))

 

Stergator de gti are alt cod si chiar alt brat pt el. Totusi cred ca se poate pune pe bratul actual.

Link către comentariu

Eu am l-am taiat pe cel original si am relipit capatul ala cu superglue.

Exact asa am facut si azi, dar acum scartaie pe luneta

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Link către comentariu

Am facut un consum la pompa azi de dimineata. 355 de km cu 42.5litri => 12%.

Mers in oras la ore de varf asa ca este explicabil, dar nu am avut drumuri scurte.

In 2 sapt trec la rotile de iarna si vreau sa vad cat influenteaza consumul

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cam asta e consumul pt 1.4 tsi pe vremea asta in Bucuresti. Se poate si mai rau. Depinde cum mergi.

Nu stiu cum e la tine, dar la mine consumul scade cu 0.5L cand pun rotile de iarna. Cand vin temperaturile negative e alta poveste (de groaza) :))

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4
 

Modificat de Radhoozzz
Link către comentariu

Eu am 10.2 media pe ultimii 500 km. E drept, eu am jante pe 16. Abia astept sa trec la rotile de iarna, cu 15 va scade consumul, anul trecut am fost uimit de cat de smooth e masina cu rotile de iarna si cat de putin consuma. Bine, eu fac multi km in Bucuresti, am zile in care fac 70-80 km.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!