Jump to content

Golf 6 HL Blue-Graphit Perleffekt - Izzy IF-87-DSP


The_Ego

Postare recomandată

Din pacate am vazut si vopsite electrostatic care s-au cojit. Etrieri la fel.

Cum iti e norocul.

Link către comentariu

Sunt si meseriasi care vopsesc bine si nu se cojeste ever, dar sunt si "meseriasi". Inclusiv pe forum.

Oricum, daca as fi in locul tau, nici nu m-as atinge de culoarea jantelor. Arata foarte bine asa.

Link către comentariu

Asa raman.

Pana atunci, stop traumatizat din senin.

post-78960-13815662917282_thumb.jpg

A mai dat el semne si l-am scos, l-am inspectat si inafara de 2 dungi fine pe care le-am acoperit din plin cu lipici special de plastic.

Mda, fragile rau.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Schimba-le, da-le naibii! Iti dau eu unele fara probleme d-astea! :))

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Il las sa isi faca damblaua. Daca se incapataneaza sa se faca acvariu si/sau incepe sa faca figuri semnalizarea, ledurile va cunoaste le hammer si casco.

In the mean timepost-78960-13816025350668_thumb.jpg

Portbagaj incapator pt cateva baxuri de vin + inca cateva sacose :))

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Asa raman.

Pana atunci, stop traumatizat din senin.

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1381566291.163131.jpg

A mai dat el semne si l-am scos, l-am inspectat si inafara de 2 dungi fine pe care le-am acoperit din plin cu lipici special de plastic.

Mda, fragile rau.

Sent from my ApfelPhone

Low Cost :)))

 

 

 

 

Stima

Link către comentariu

De ar si merge mai repede putin cu ceva mai multi nm si cp ar fost perfect.

Exclus un soft la motor.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Pentru ca 1.4 122  :)) .

Deja ajunge la temperaturi mari, intercoolerul e limitat, distributia pe lant sensibila, turbina mica care ar trebui impinsa bine de tot.

Plus scade valoarea la revanzare si cei minim 1000ron se pot duce spre altceva. Zic mersi ca nu mi-a facut probleme pana acum si nu vreau sa ii dau motive.

 

Nu ma intereseaza atat cp pt vmax, cat cuplu pt senzatia la demaraj, reprizele 0-80. Acolo parca e loc de imbunatatit.

Sa vad cu rotile de iarna, desi nu tin minte sa fie o schimbare asa majora.

 

Daca discutam de un motor mai serios si cu adevarat fiabil, 2.0tdi sau tsi atunci poate era altceva.

Ideea de downsizing la motoare este buna, dar ei au facut reduceri si la fiabilitate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Soft-ul este inevitabil un risc, si acel risc trebuie asumat de propietar.

 

Informatiile pro si contra sunt disponibile pe net si nu exista un raspuns definitiv care sa se aplice tuturor. Fiecare trebuie sa cantareasca atent informatiile, sa vada ce plusuri si minusuri are si pe baza lor sa decida daca vrea sau nu sa faca pasul asta. E clar ca tu ai facut lucrul asta si te-ai decis impotriva softului. Si eu am facut lucrul asta dar m-am decis pro soft.

 

Mare parte din decizie vine din faptul ca softul nu forteaza motorul cu foarte mult, desi cresterea de putere si cuplu la mine e foarte mare, si ca durata de viata a motorului desi scazuta de soft, nu e afectata atat de mult cat sa conteze. Ma astept ca motorul sa traiasca mult peste 200.000 Km si mult peste momentul in care o sa vand masina.

 

Ma sperie mai mult problemele de fiabilitate din fabrica sau din proiectare ale motorului, dar astea, cel putin la motorul meu, au fost rezolvate. Turbina acum nu mai are probleme si daca o sa crape din cauza softului imi asum riscul asta, desi sansele sunt foaaarte mici. Distributia o tineam sub control oricum si in caz de ceva ma astept la kulanza, daca nu se aplica atunci pretul schimbarii tot nu e foarte mare si oricum riscul de a crapa distributia nu e influentat foarte mult de soft.

In rest, eu nu am figuri de genul "Vai, am cumparat masina asta noua acum 2-5-9 ani, ar trebui sa nu platesc nimic inca 5 decenii de acum incolo". Ce nu intelege lumea e ca atunci cand cumpara o masina noua, garantia nu e acolo ca sa zica "Masina asta nu o sa se strice timp de 4 ani si inca 4-5 ani dupa ce se termina ai sanse scazute de a se strica!", garantia e acolo ca sa zica "Daca masina asta se strica in cei 4 ani cat ai garantie atunci tu nu platesti nimic pentru reparatia ei, dupa cei 4 ani te priveste!".

 

Eu vad lucrurile asa: masina mea a iesit din garantie si softul nu influenteaza sansele de a se strica destul de mult cat sa conteze asa ca... de ce nu? Cuplul in plus clar merita, caii se simt cand ma decid sa-i folosesc, sansele de a strica ceva sunt destul de mici si toate astea la doar cateva sute de euro? Da, va rog!

Link către comentariu

Pai ... ca sa fie treaba cinstita, asteptam si pe unul caruia i-au picat unul, doua sau mai multe pistoane prin motorul TSI sa ne spun a el ce crede despre treaba asta  :D .

Link către comentariu

Pai ... ca sa fie treaba cinstita, asteptam si pe unul caruia i-au picat unul, doua sau mai multe pistoane prin motorul TSI sa ne spun a el ce crede despre treaba asta  :D .

Mie mi-a picat pistonul la 27.000 km la celalalt golf. Plus chiulasa. Plus supape. Paguba de 1500e. Tot tsi. Deci cum a zis si  Rave, daca e sa pice pica! Masina avea 2 ani, garantie pierduta pentru ca s-a refuzat furtul de bani de la revizii.

 

Am uitat sa zic: nu avea niciun fel de interventie la motor, nu vorbim de niciun soft si totusi...

Modificat de redeye
Link către comentariu

2 pistoane, o turbina, o pompa inalte, niste supape si o electrovalva la admisie si aici in 105k km. Gotta love TSI :tuktuk:

Link către comentariu

2 pistoane, o turbina, o pompa inalte, niste supape si o electrovalva la admisie si aici in 105k km. Gotta love TSI :tuktuk:

Acelasi motor pe care-l ai si tu il am si eu pe celalalt golf. 1.4 TSI 160CP. Asta al meu, 122cp, mi se pare MULT mai fiabil.

Link către comentariu

Personal am inteles treaba asta. Dar sunt multi care citesc topicul asta si ar fi pacat sa ramana careva cu idei gresite.

Este foarte bine sa faci soft-tuning, dar este si mai bine sa o faci constient de riscurile la care te expui.

Link către comentariu
  • GabiB77 a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!