Jump to content

Probleme pornire - lipsă martor bujii


ramurel
 Share

Postare recomandată

Dacă vorbeşti de firul albastru/galben de la releul 109, pe ăla o să vină minus doar dacă se alimentează ECU.

cel mai bine scoate mufa de la ecu şi vezi dacă ai plus în mufă pe pinii 37 si 88 şi masa pe 4 si 5

schema.pdf

relee.pdf

sigurante.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pt scheme, e asa cum am banuit, ecu nu imi comanda releul 109. Am toate alimentarile ok pe ecu, pe 37 plus permanent si pe 88 plus de contact si toate masele ok.

Insa masina tot nu porneste. Eu zic ca ceva sa intamplat cu ecu, maine primesc unul cu immo off si voi vedea daca va porni. Daca nu ma las pagubas si il trimit la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din greşeală ţi-am pus schema de la ATD pus pe Beetle, am ataaşat-o acum pe cea de pe Golf, din ce am văzut sunt la fel cu mici particularităţi

La releul 109 vin 12V (pe pinul 30)?

atd-golf.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sigur. Am dat eu o masa pe galben/blue si releul sa anclasat. Nu sa aprins martorul de bujii si nici pompa de motorina nu porneste. Deja ma depaseste fenomenul, sigur e ceva bai in ecu, teoretic altceva nu poate fi, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă pompa de motorină nu porneşte când s-a anclanşat releul atunci să nu fie problema la lipiturile de pe placa unde vine 109.

Ca să nu te chinui să demontezi pe acolo fă următoarea verificare: scoate 109, fă ştrap între 30-87 în locaşul releului şi verifică dacă vine tensiune pe siguranţa F28 (acum folosesc notaţiile de pe schema ataşată) şi implicit în mufa ECU pe 1-2.

Dacă nu ai tensiunea asta atunci problema este la pinul 87 al releului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca am verificat si asta, am pus si alt releu si am si facut punte intre 30si 87. In plus e acel model de releu fara placa, legaturile sint direct din corpurile bobinei/contactele releului. Acelea nu se strica niciodata, sau ma rog, inca nu am gasit pana acum unul defect.

Pompa de motorina tot de ecu e pornita, de pe pin 80. Daca dau masa la 109 si masa la releulpomei, porneste si ea.

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mă rog nu cunosc aranjamentul fizic, discutam la nivel de principiu pentru că mi s-a părut ciudat că nu porneşte pompa de combustibil pt. că ea este alimentată de releul 109 şi dacă simulezi anclanşarea lui independent de ECU, atunci pompa trebuie să plece necondiţionat. Cel puţin eu asta deduc din schemă.

M-a indus puţin în eroare afirmaţia asta:)

3 hours ago, Calin78 said:

Am dat eu o masa pe galben/blue si releul sa anclasat. Nu sa aprins martorul de bujii si nici pompa de motorina nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, cand actionez eu masa pe 109 imi apare plus pe 30 la releul pompei. In ambele scheme e la fel, atat pe beetel cat si la golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un ecu din schrot tot de golf atd, facut immo off si masina a pornit la sfert. Ecu de pe asta defecta l am pus pe masina donatoare si tot asa, fara martor bujii aprins.

L am desfacut pe tovarasul ecu si totul pare intact. Am cercetat atent cu lupa dupa lipituri reci, trasee sau ceva piese puscate, totul e ca nou.

Mai mult, cu ecu asta din dezmembrari masina porneste la sfert de cheie si la cald, cu cel vechi dadea motorul de 5-6 ori peste cap pana pornea.

Bine ca sa rezolvat pana la urma. Lupo mersi mult pt scheme, la fel ii multumesc si lui Florin pt sfaturi. Dau o tuica de gutui daca ne om intalni candva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salut,golf 4 tdi,mașina pornește,însă nu apare deloc în bord spirala de bujii,nici o eroare pe tester,este posibil ca din cauza releului 103 sa nu apară?

Și implicit sa nu funcționeze acestea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. La test, pe ceasuri, apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare,pe cele vechi immo 2 apărea,dar acum pe acestea immo 3 nu.(_m ai  ajutat și cu acea înlocuire 😀)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu...

Ceasurile sunt de benzina, pe diesel ..si modificate?  Sau native diesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu mai știu,dacă au fost de benzina,totul este ok pe ele în afara de aceasta problema,este posibil sa funcționeze și în lipsa martorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, darin said:

Asta nu mai știu,dacă au fost de benzina,totul este ok pe ele în afara de aceasta problema,este posibil sa funcționeze și în lipsa martorului?

eZact... de aceea, nu se aprinde nici la test. Desfa si verifica, eventual posteaza codul de pe carcasa, daca este carcasa lor originala - cel cu 1j0 920 xxx x, ca sa identificam daca asa este

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de benzina, nu au martorul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, F l o r i n said:

Stiu...

Ceasurile sunt de benzina, pe diesel ..si modificate?  Sau native diesel?

Mister elucidat... ramane asa...

Screenshot_20221205_142502_Chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!