Jump to content

Golf R32 Mk5 Turbo Reflex Silver


H0lyBoy

Recommended Posts

Așadar după isprava cu primul R32 , deși a fost cam păcătos , după ce am pus totul în ordine , am decis să îl vând si sa trec la ceva mai puternic !!!

Prima dată eram pornit pe un R20 dar soarta a făcut să devin posesorul unui R32 Turbo (era a unui amic de al meu , el își comandase deja RS3 si am zis să încerc și un mic monstru)...

Așadar sunt posesorul unui R32 an fabricație 2009 , 2 uși...cu un kit turbo de la HPA ce dezvolta vreo 470 hp !!! Mâine voi urca poze mai multe si cam tot ce are Masina si ce nu are :)...

4ztcnk.jpg

Link to comment

Super! Sa il stapanesti sanatos. Asteptam poze si detalii :-)

Link to comment
EmilianPop

+1 la ce a zis Bebeee :icon_bounce::icon_bounce::icon_bounce:

Link to comment
Marius-Dan

Fain,asteptam...   Pare boala molipsitoare asta cu motoare xxl.S-a ieftinit benzina,taxele ?

Link to comment
cristi_eftimie

Frumos....sa il stapanesti sanatos,sa nu ai probleme cu el cum ai avut cu celalalt.

Asteptam mai multe poze.....

Marius...acolo unde e el,apa e mai scumpa decat benzina.....????

Link to comment

Chiar ma intrebam cand ai sa ii faci topic :D

Sa il stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme !

Link to comment

Din păcate tot DSG , rămân la părerea mea automata cam distruge plăcerea de a conduce , mai ales la cel turbo unde intră pe la 4000 RPM !!! Pe cel normal e mai ok DSG-ul...

2lbj8rm.jpg

30bnrcx.jpg

Masina este un R32 an fabricație 2009 , acum Masina are 160.000 si a fost întreținută exemplar !!! Sincer în mașină s-a investit foarte mulți bani , Masina a fost luată de nouă și folosită doar de prietenul meu !!! 

Masina are instalat kitul de la HPA FT470 , care vine cu o turbină Borg Wagner 76/70 , intercooler , injectoare mărite + pompa benzina , filtru BMC , water to Air manifold + alte chestii !!!

La exterior Masina are bara fata de la OSIR + oglinzi OSIR carbon , care nu prea sunt pe gustul meu , niste jante ASA pe 18" , suspensie KW V2 , bucse Whiteline .... Masina este destul de rigidă si pentru drumurile de aici !!!

La interior are un player Pioneer destul de frumos și chiar se integrează perfect , boost controller manual , niste ceasuri monitorizare(temperatura apa, ulei , boost , egt etc ) plus plăcerea mea full FIS care face toți banii !!!

Masina are instalată si o instalație Water methanol care încă nu e funcțională , urmează să o pun la punct !!

Si o adevărată Masina , care am avut plăcerea să o conduc , chiar e o mașină adevărată(cel de la care am luat Masina e maniac după mașini)

aakkyo.jpg

 

Edited by H0lyBoy
Link to comment

Foarte misto, felicitari...

Asta inseamna sa stai in tara/tarile in care pretul combustibilului (si probabil lipsa taxelor si impozitelor de la noi) iti permite sa-ti indeplinesti toate visele "automobilistice" :) 

Banuiesc ca nu e 1,500Eur/an impozitul la genul asta de motor.. :) 

Link to comment

Interesant. Sa te bucuri mai mult de asta decat te-ai bucurat de celalalt!

Poze de pe la motor? Stim cum arata vr6-le da' suntem curiosi de kitul de supraalimentare.

Link to comment

e, da' are "un kit turbo de la HPA" dupa cum scrie in primul post.

de ala-s curios cum arata si cum a incaput.

Link to comment

Pai si eu sunt curios, doar ca ziceam ca asta e V curat :p, pus transversal :banghead:

Link to comment

e VR de fapt, pus tot transversal. La passat incap d-astea longitudinal doar.

Link to comment

Gata cu offtopicu, asa e...facui research ( cu sfantu gogu') si mi-am luat-o in bot. :)) 

Deci, pozeeeeeeeeee:coolpics:?

Ps: o fi ca in F&F "Tokio drift", inainte de finala :)) .

271.jpg

Edited by cristi511
Link to comment

 tubina-n c*r pentru masina cu motorul in fata? Avantaj cred ca ar fi racirea - ca-s gazele mai reci si nu-i motorul langa, dar in rest e complicaciune rau... Nici nu stiam ca exista asa ceva...

Link to comment

wsaal0.jpg

Cam așa arată compartimentul motor, stiu necesita o curățare dar ce pot sa fac e doar să îl șterg , fiind filtrul expus si alte chestii nu vreau sa am dureri de cap !!

20ifn0y.jpg

Instalația water meth !

107otmq.jpg

Si ceasurile de monitorizare , chiar sunt utile în condițiile de acum !!! Temperatura apa creste câteodată si la 100°C...Sunt utile deoarece pot monitoriza boost , temperaturi etc !!

Edited by H0lyBoy
Link to comment

Da' melcu', melcu' pe unde umbla? :)) 

Link to comment

Melcul e în spatele motorului, dar e ascuns bine de tot , nu l-am văzut nici eu încă la fata :))) !!!

Link to comment
quattro3001

Felicitari , ai ce a mai buna instalatie de methanol ,Aquamist ! 

Link to comment
  • 5 months later...

Masina merge încă foarte bine !:)...spre bucuria mea , aștept sa se răcească , urmează o mică revizie si după full boost!

6nzic4.jpg

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!