Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg

Recommended Posts

EEXCALADE

Fa un log BS 003 ,curata egr-ul si fa iar un log ,apoi compara-le

Link to post
Share on other sites
  • Replies 13k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    1139

  • F l o r i n

    923

  • spido

    537

  • andrei_221

    400

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da dragule, si am cautat acest specific code prin online.   Un cod similar gasit pe un alt forum. Rugamintea mea era sa aflu o parere vis-a-vis de o interpretare a codului, nu sa aflu

Daca te intereseaza ce problema ai la motor fa o diagnoza cu vcds ,cat despre lipsa calibrarii geamului....chiar imi pierd timpul degeaba . Ca sa interpretezi o eroare e nevoie de toate detaliile

Nu de la baza radiatorului....de lângă termostat (pe langa alternator )este pus pe bifurcația termostatului undeva sub el 

Posted Images

marioc

Salutare tuturor! Ma confrunt cu urmatoarea problema ..de vreo 2 zile s-a aprins in bord martorul "check engine". Motorul functioneaza, as zice fara probleme. Porneste la sfert de cheie, se opreste fara sa se scuture.

Eroarea citita este urmatoarea:

"Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 F    HW: 03L 906 022 G
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC 0000SG  1614
           Software Coding: 0000172
            Work Shop Code: WSC 83968 290 583366
                      VCID: 285F4DA79BF3120FCF-807C
1 Fault Found:

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1
               P2009 - 000 - Short to Ground - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 23
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 135332 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:07:42

             Freeze Frame:
                    RPM: 2079 /min
                    Speed: 59.0 km/h
                    Load: 29.0 %
                    Load: 61.6 %
                    Lambda: 100.2 %
                    Mass Air / Rev.: 560.0 mg/str
                    Temperature: 77.4°C


Readiness: 1 1 0 0 0"

Am sters eroarea, insa continua sa apare la scanare.

De precizat ca anul trecut prin august am curatat supapa EGR si am inlocuit clapeta de admisie (nou nouta, cumparata cu factura dintr-un magazin cunoscut), si pana in prezent a functionat ireprosabil.

As aprecia ceva idei de la ce ar putea fi si eventuale solutii.

Multumesc tare mult!

Toate cele bune!

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Clapeta...care dintre ele, ai schimbat-o? Aia din fata , de langa radiator....sau grupul de sus, deasupra chiulasei, sa zicem asa. Acesta e defecta acum, nu are legatura cu oprirea, etc

Link to post
Share on other sites
marioc
Posted (edited)
30 minutes ago, F l o r i n said:

Clapeta...care dintre ele, ai schimbat-o? Aia din fata , de langa radiator....sau grupul de sus, deasupra chiulasei, sa zicem asa. Acesta e defecta acum, nu are legatura cu oprirea, etc

Am schimbat clapeta de langa radiator...aceea care intra furtunul ala gros apoi se monteaza valva EGR (codul clapetei din cate vad eu prin corespondenta cu frunizorul este VDO A2C59512935).

IMG_20190806_155601- copie.jpg

 

In masura in care conteaza, pe actuatorul acela situat pe galeria de admisie (deasupra chiulasei), am montat acum vreun 1 an jumate piesa aceea de metal de pe diesel geek...La vremea respectiva aveam urmatoarea eroare: "

1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)

               P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON"

Dupa montajul piesei respective a disparut eroarea si totul a fost ok.

Edited by marioc
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

da, acum s-a stricat motorasul acelei galerii. Eventual, poti verifica inainte, cablajul dintre acesta si ecu motor 

Link to post
Share on other sites
iahimmihai
Posted (edited)

Vezi ca tia sarit tija de la motorasul de la galerie 

Sau motorasul ars 

Edited by iahimmihai
Link to post
Share on other sites
marioc
On 5/19/2020 at 3:07 PM, iahimmihai said:

Vezi ca tia sarit tija de la motorasul de la galerie 

Sau motorasul ars 

Am verificat...nu este tija sarita, insa atunci cand pun sau iau contactul, bratul actuatorului pare ca nu se prea mai misca...Tot incerc pe la diverse service-uri si toti imi dau ca solutie inlocuirea intregii galerii de admisie, inclusiv actuator (adica ca in reprezentanta...unde halatul este scump)...As aprecia ceva recomandari pe Bucuresti, evident in privat, dar care sa o ia metodic spre cauza (ex. de natura electrica/mecanica), respectiv sa tina si cu portofelul clientului.

Toate cele bune!

Link to post
Share on other sites
iahimmihai

Atunci este ars motorasul...  acum, ori cauti orice clapeta veche chiar si aia care ai schimbato anul trecut ( se potrivesc motorasele din interior  ) si inlocuiesti doar motorasul  ( trebuie sa te pricepi un pic )ori schimbi doar clapeta cu totul dar iti trebuie o adaptare dupa ...o galerie cu totul era vreo 16 mil parca 

Link to post
Share on other sites
CRiCU90

Din ce am citit, motorasul de pe lateralul galeriei inchide 4 clapete pe galerie la relanti si turatii mici pentru a crea niste vartejuri (swirl) in admisie care ajuta la o ardere mai buna si implicit niste emisii mai mici. La bmw am auzit ca sunt problematice acele clapete pentru ca in timp se rup, fiind de plastic si ajung in camera de ardere.

Zilele trecute am demontat admisia si clapeta de acceleratie la un 1.6tdi. Aceste clapete de pe admisie erau blocate pe deschis ( nu veam nici o eroare ) dupa ce am curatat clapetele si am montat inapoi, am realizat ca nici acum nu se misca motorasul ce le actiona. Am citit pe net ca la modelul meu de masina nici nu se mai folosesc acele clapete si ca sunt admisii fara motoras si in caz ca se monteaza una fara, pe mufa ramasa se se puna un dop.

Acum nu stiu daca e cazul si la tine, mare branza oricum nu fac... la bmw se anuleaza preventiv cu niste dopuri.

Link to post
Share on other sites
uratzelul_flo
Posted (edited)

Salutare dragi colegi,as avea nevoie de un sfat in legatura cu eroarea aparuta.ms

Sa fie egr defect?eroarea nu se sterge.

Masina merge ok

Screenshot_2020-05-21-16-35-47.png

Edited by uratzelul_flo
Link to post
Share on other sites

Nu are treaba cu Egr..ci cu clapeta admisie de pe galerie.

Link to post
Share on other sites
Dolfin

Va rog ajutor cu erorile de mai jos, raman chiar daca le sterg.

Mi-au aprins simbolul de motor in bord, altfel nu scanam masina. 

Masina pe perioada de restrictie de circulatie a circulat destul de putin.

4 Faults Found                 

013112 - Control Circuit for Glow Plug Controller 1 
               P3338 - 000 - Electrical Malfunction
                    Voltage: 12.69 V
                    Temperature: 46.8°C
                    

005441 - Fuel Pump Relay (J17) 
               P1541 - 000 - Open Circuit
             

012292 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359) 
               P3004 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
             

012294 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360) 
               P3006 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent

Link to post
Share on other sites

Ai o sig arsa. Vezi in caseta sig compartiment motor.

Link to post
Share on other sites
Dolfin

Please indrumari, stiu ca ai acces la scheme, sau spune-mi unde sa ma uit in ELSA, ce sa urmaresc.

Link to post
Share on other sites

Siguranta ce alimenteaza modulul bujiilor incandescente. Verifica cu o lampa masura...e mai simplu..

Link to post
Share on other sites
uratzelul_flo

Si trebuie inlocuita spido?

Link to post
Share on other sites
Dolfin

Toate cele 4 erori sunt de la aceeasi siguranta?

Link to post
Share on other sites

@uratzelul_flo

Cam da...nu ai ce repara la ea.

@Dolfin- cred ca da..nu am acum acces la diagrame acum...sa-ti spun exact. Dar e f posibil.Verifica sigurantele si vezi...

Link to post
Share on other sites
Dolfin

Ok, ma duc la masina.

Daca ajungi la scheme, masina din semnatura, 2008.

Link to post
Share on other sites
Al Bundy

SB15 de 5A.

Link to post
Share on other sites
uratzelul_flo

Poti sa-mi recomanzi o marca?eventual un cosd?motor 2.0 bkd.

Ms

Link to post
Share on other sites

La magazin piese auto dupa serie sasiu pot face ceva oferte.

Link to post
Share on other sites
iahimmihai
Posted (edited)
On 5/20/2020 at 7:35 PM, CRiCU90 said:

Din ce am citit, motorasul de pe lateralul galeriei inchide 4 clapete pe galerie la relanti si turatii mici pentru a crea niste vartejuri (swirl) in admisie care ajuta la o ardere mai buna si implicit niste emisii mai mici. La bmw am auzit ca sunt problematice acele clapete pentru ca in timp se rup, fiind de plastic si ajung in camera de ardere.

Zilele trecute am demontat admisia si clapeta de acceleratie la un 1.6tdi. Aceste clapete de pe admisie erau blocate pe deschis ( nu veam nici o eroare ) dupa ce am curatat clapetele si am montat inapoi, am realizat ca nici acum nu se misca motorasul ce le actiona. Am citit pe net ca la modelul meu de masina nici nu se mai folosesc acele clapete si ca sunt admisii fara motoras si in caz ca se monteaza una fara, pe mufa ramasa se se puna un dop.

Acum nu stiu daca e cazul si la tine, mare branza oricum nu fac... la bmw se anuleaza preventiv cu niste dopuri.

 

 

Anuleaza si dpf-ul o sa fie terminat in scurt timp  ....

Ai spus singur ardere mai buna emisii mai mici

Edited by iahimmihai
Link to post
Share on other sites
Dolfin
Posted (edited)

@spido, @Al Bundy, va multumesc, a fost asa cum mi-ati spus, am inlocuit-o, functioneaza totul.

Siguranta aceasta se mai arde sau de fapt este o alta problema?

 

Am fost intrebat de un prieten cum de a mai functionat motorul cu aceasta siguranta arsa, pentru ca probabil nu mai functiona pompa de motorina din rezervor (interpretez corect eroarea - 005441 - Fuel Pump Relay (J17) P1541 - 000 - Open Circuit?).

Dupa ce am scos siguranta cred ca am inteles ce s-a intamplat, se pare ca totusi firele se atingeau in mod obisnuit si functiona pompa de motorina, pana astazi...

Prima eroare pe bujii este de la un kilometraj corespunzator perioadei 2-8 Ianuarie 2020, deci am mers asa ~5 luni.

Bine ca nu m-a lasat pe undeva...

 

Multumesc din nou.

5A.jpeg

Edited by Dolfin
Link to post
Share on other sites
Al Bundy

Am gasit destule masini care functionau bine merci fara pompa din rezervor. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri