Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg

Recommended Posts

On 7/19/2018 at 10:03 PM, madox said:

Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Control Module Part Number: 03G 997 020 T    HW: 03G 906 018 CE
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G    5159
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 56889 001 1048576
                      VCID: 3978157870599389EE-806C
2 Faults Found:

005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
               P1592 - 006 - Implausible Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 168.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 12.66 V
                        0.00 %
                    Pressure: 979.8 mbar
                    Pressure: 1128.9 mbar

005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
               P1592 - 006 - Implausible Correlation - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 10
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

Va salut!

Cum rezolv eroarea de mai sus? Se manifesta prin nefunctionarea turbo. Dupa ce pornesc si opresc motorul de 2-3 ori isi revine pana o opresc din nou. Facea mai rar ... acum zilnic.

Stima!

Problema s-a rezolvat.... ciudat!!!!... azi a cazut bateria. Montat acumulator nou si masina nu mai face probleme. Explicatia : senzorul nu avea suficient curent (bateria slaba) cand dadeam sa pornesc electromotorul manca mult curent si dadea eroare. Bine ca s-a rezolvat! Stima!  

Link to post
Share on other sites
  • Replies 13k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    1139

  • F l o r i n

    920

  • spido

    530

  • andrei_221

    400

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da dragule, si am cautat acest specific code prin online.   Un cod similar gasit pe un alt forum. Rugamintea mea era sa aflu o parere vis-a-vis de o interpretare a codului, nu sa aflu

Daca te intereseaza ce problema ai la motor fa o diagnoza cu vcds ,cat despre lipsa calibrarii geamului....chiar imi pierd timpul degeaba . Ca sa interpretezi o eroare e nevoie de toate detaliile

Nu de la baza radiatorului....de lângă termostat (pe langa alternator )este pus pe bifurcația termostatului undeva sub el 

Posted Images

12.66 Volti la pornire, eu zic ca avea suficienta tensiune.

Edited by Al Bundy
Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Intampin probleme in a ma conecta la modulul Engine pe o Octavia 2000 1.9 tdi AHF.

Pot accesa cu interfata mea ABS/CLima/Immob/Instruments/etc dar nu reusesc sa ma leg la Engine.

 

Nu porneste masina momentan, si nu ii dau de cap. As vrea sa-i fac o scanare inainte de a o duce in service. 

 

Asa arata ultima scanare reusita cu aceeasi interfata/laptop in 2017:

Monday,06,November,2017,23:23:13:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0
Data version: 20140905

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 018 GN
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2163
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 31480  
                      VCID: 68D9CEFB08F1095E33D-4A3A

 

Auzisem de la cineva ca a scos/asezat la loc un releu, 109 parca, si dupa asta i s-a conectat interfata la Engine. (nici nu stiu daca am acest releu pe masina mea).

Atasez setarile interfetei si eroarea de la conectare in VCDS. Ce as putea sa mai incerc ca sa intru pana la urma si pe motor?

 

Multumesc pentru orice sfat/sugestie! 

 

 

ConnError.png

vcds_settings.png

Link to post
Share on other sites

nu discutam de CLONE.

Un autoscan ai ?

 

Link to post
Share on other sites

@kolean

Având în vedere că este o problemă legată de pornire, postează pe topicul de mai jos şi discutăm acolo

 

Link to post
Share on other sites

Buna!

am un Passat variant (b8) 2015, 2.0,150cai

din când in când imi apare eroare la start stop. Mașina pornește greu(o data chiar nu a pornit).. Put si simplu “învârtește” mult pana sa pornească. 

Repet nu mereu, ci daca sta mai mult timp oprită ( peste 10-12 ore)

am schimbat bateria. Aceeași problema. 

Am testat-o si am primit codul de eroare de mai jos. Am sters eroarea, am mers o perioada cu ea timp in care a pornit bine apoi iarăși aceeași problema. 

Ce ar putea fi si cum rezolv?

multumesc!

F5B61427-858C-42CE-A23C-909836B7CB65.jpeg

Link to post
Share on other sites

Sa inlocuit distributia ?

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, EEXCALADE said:

Sa inlocuit distributia ?

Nu

NU MAI DA QUOTE POSTARII ANTERIOARE

Edited by lupo_bv
Link to post
Share on other sites

Mașina este luată de la reprezentanta din Germania cu 158.000km. Distribuția am inteles ca se schimba la acest model in jur de 200,000. Eu as vrea sa o schimb la 180.000

Link to post
Share on other sites

Verifica sincronizarea distributiei

Link to post
Share on other sites

si cum se face asta? Sa am habar când merg la mecanic 

Link to post
Share on other sites

Cel mai sigur cu cale specifice

Edited by EEXCALADE
Link to post
Share on other sites

Al Bundy,

Am obtinut autoscanul, dar tot degeaba. Incerc sa ma leg cu 2 interfete vag409.1 si una vcds 12.12 si fara nici un rezultat pe Engine.

As cauta pe cineva cu interfata orig, dar mi-e sa nu vina degeaba omul pana la mine si tot sa nu se conecteze la modul. Ar mai trebui sa verific ceva relee/sigurante/etc?

Sunday,22,July,2018,21:50:48:33490
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0
Data version: 20140905


Mileage: 275100km-170939mi   Repair Order: 

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1U - Skoda Octavia (1997 > 2011)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76
 
   Mileage: 275100km/170939miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1Ux-907-044.lbl
   Part No: 1U1 907 044 A
   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 3069669BF0A1819E2BD-50E6

2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-00 - Signal too Low
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            37-10 - Faulty - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1Ux-919-xxx-17.lbl
   Part No: 1U1 919 034 G
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22   
   Coding: 02142
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 38795EBB18D159DE63D-5072

   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: SKZ7Z0Y0471639         
   IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0Y0471639       

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 Q
   Component: 5G Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 31480  
   VCID: 4C91126B7C49C57E375-4A3A

   Subsystem 1 - Part No: 1U4959801B
   Component: 5G Tõrsteuerger. FS0002r  

   Subsystem 2 - Part No: 1U4959802B
   Component: 5G Tõrsteuerger. BF0002r  

   Subsystem 3 - Part No: 1U0959811B
   Component: Tõrsteuerger. HL0001r  

   Subsystem 4 - Part No: 1U0959812B
   Component: 5G Tõrsteuerger. HR0002r  

1 Fault Found:
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 
            35-00 - -

End   ---------------------------------------------------------------------
 

 

 

Link to post
Share on other sites

verifica sigurantele, releul si firele de alimentare de la ecu.

Link to post
Share on other sites

Merci Al,

exact asa s-a procedat azi. Releul 109 defect. S-au refacut lipiturile pe el si acum merge. Oricum fac comanda de unul nou.

Mecanicul o luase in sens invers. A verificat alimentarea pe mufa mare de la ECU si negasind curent acolo s-a bagat direct la relee.

 

Off topic: Am vazut astazi cat de frumos poate merge un diesel pe sparay si fara ECU, cu toti martorii aprinsi in bord 😊.   

Link to post
Share on other sites

dieselul . la origini a fost un motor care nu avea nevoie de electronica.......

Link to post
Share on other sites

Salutare colegi,

astazi de dimineata cand am pornit masina, mi-a aparut martorul motor in bord iar la scanare a aparut eroarea de mai jos.

Am sters-o si a reaparut la prima pornire dar fara martor motor....cand am ajuns la destinatie (aprox 2km) a aparut si spira.

Ce este de facut tinand cont ca e vorba de motorul CFFB, 103kw:

Wednesday,25,July,2018,08:59:22:09599
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 18.2.0.3 (x64)
Data version: 20180212 DS287.0
www.Ross-Tech.com

VIN: WVWZZZ3CZFE001100   License Plate: 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 PA    HW: 03L 907 309 AE
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H28 9978
           Software Coding: 001D003A043401080000
            Work Shop Code: WSC 63636 001 1048576
              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PA 003009 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018PA.rod
                      VCID: 78F4E215C3F6348420-802C
1 Fault Found:

5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [101] - Implausible Signal
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 172860 km
                    Date: 2047.14.16
                    Time: 08:55:18

                    Engine speed: 85.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 50 °C
                    Intake air temperature: 28 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.060 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 441.1 mg/stroke
                    Throttle valve adapter: specified value: 0.00 %
                    Throttle valve adapter: actual value: 1.94 %
                    Throttle valve adapter: offset closed: -12.61 %
                    Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 0
                    Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 55
                    Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 2
                    Throttle valve adapter: status-Bits 0-7: 8
                    Throttle valve adapter: uncond voltage actual value: 1032.0 mV

Link to post
Share on other sites

Verifica/curata clapeta de acceleratie. Dupa curatare sa-i faci un basic settings. 

Link to post
Share on other sites

Multumesc Mihai...voi incerca, ideea este ca a inceput sa faca cacm des.

Daca e cazul de schimbat, codul OEM 03L 128 063T fiind in jur de 950lei....ce alta varianta mai ieftina OEM (03L 128 063K este cam750lei) sau AM ( Ex: VDO este cam 580lei) se recomanda ?

 

Edited by cridaia
Link to post
Share on other sites

Eu zic sa o desfaci si sa o cureti. O pb similara am avut si eu. La sfatul lui Catalin @EEXCALADE am curatat-o si merge ca noua. Sa o adaptezi din vcds dupa curatare.

Link to post
Share on other sites

Cine ma ajuta si pe mine cu erorile astea ?  

 

flo.png

flo1.png

Link to post
Share on other sites

Buna ziua. Am urmatoarea problema la o SKODA YETI motor 2.0 diesel:

- s-a stricat clapeta admisie, a aparut martor in bord aprins. Am inlocuit doar clapeta cu una after si desi functiona  dadea eroare ca nu-si face cursa de deschidere complet - era la un -8%

Am luat o clapeta VDO, exact cum era pe masina inainte si la fel, doar ca eroarea zice ca ar face cursa mai mare, gen +13% .

Ar fi 3 variante:

1. sa invat clapeta in vag gom sa se pupe cu noii parametri ( nu stiu daca se poate in VAG COM)?

2. sa chimb clapeta+distributia impreuna ( cost mai mare, dar am inteles ca asa ar fi trebuit d ela inceput, pentru ca daca le schimbi separat exista uzura si senzorul o vede)

3. sa scot parghia de clapeta (apropo, senzorul se stinge daca nu leg clapeta de motorasul admisiei) si sa merg cu clapetele din galeria de admisie pe deschis tot timpul). Pana la urma ce rol au clapetele din admisie cu inchiderea si deschiderea lor? Doar de reducere a zgomotului la oprire motor?

 

Cine s-a mai confruntat cu problema aceasta ma poate sfatui?

 

Link to post
Share on other sites

@costa

Schimba releul aerotermei si servomotorasele climei.

Verifica injectoare si cablaje injectoare.

@bogdan

Eroarea e cauzata de uzura galeriei...nu de motoras.Se schimba galeria sau se monteaza limitator de cursa ptr clapeta.

Vezi ca e topic dedicat problemei..

Link to post
Share on other sites

Si-a luat un prieten Passat CC si are doar astea 2 probleme. Uneori nu cupleaza cum trebuie marsarierul, asta ar fi singurul simptom.

Quote


                Address 02: Auto Trans       Labels: 02E-927-770.clb
Control Module Part Number: 02E 300 052     HW: 02E 927 770 AJ
  Component and/or Version: GSG DSG AG6     431 1909
           Software Coding: 0000020
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 51AEAE06C8727ACE55-8004
2 Faults Found 

19221 - Clutch 
            P2789 - 001 - Adaptive Learning at Limit - Intermittent
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 255
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 207781 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.14.03
                    Time: 03:40:46

19143 - Unexpected / Implausible Mechanical Gear Disengagement 
            P2711 - 004 -  - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 10100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 255
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 208129 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.14.06
                    Time: 14:29:52
 

 

Link to post
Share on other sites
  • laduncaag locked, unlocked and locked this topic
  • laduncaag unlocked this topic
  • laduncaag locked this topic
  • laduncaag locked, unlocked and locked this topic
  • laduncaag unpinned and pinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri