Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

wow, ce ai cumparat! multi km impreuna va doresc :)

inteleg ca masina ai cumparat-o fara GPL?

hai cu cifre ca lumea e curioasa (impozit, rca, taxa inmatriculare si pret)

 

Link către comentariu
42 minutes ago, 75NOR said:

@mad_kat: Super masina de pasionat, felicitari pentru achizitie ! Big Like!

Mai da-ne ceva impresii despre cum se simte VR6-le.

Banuiesc ca si-a pastrat G4-ul senzatia de "one piece bloc de metal", mai ales in echiparea asta. Am ceva amintiri placute cu G4 Highline - ale tineretii valuri :)

O sa urmaresc cu interes topicul.

PS. Merita niste cauciucuri mai bune decat Lassa, mai ales daca vrei sa te joci pe serpentine. E "pacat de meserie" cum s-ar spune :)

Multumesc.

Da, am vrut sa spun si eu asta - insa nu imi iesea la fel de bine - masina se simte exact ac "one piece bloc de metal" - totul este bine inchegat, si cum si unde trebuie. Pe Bora am Edition - si sunt niste diferente in bine (sau "altfel") insa nu foarte mari. Mocheta pare altfel, trimurile de lemn dau o oarecare eleganta, punctul principal fiind totusi scaunele. Sunt exceptionale, cu un sprijin lateral foarte bun, rigide, insa confortabile.

Motorul este extraordinar - deosebit de docil si elastic, pana apesi sanatos acceleratia si se dezlantuie "efortless". Sunetul este foarte rafinat - la ralanti un cunoscator isi da seama ce e, dar e foarte discret, apoi peste 2500rpm incepe sa sune "barbateste" fara a fi totusi deranjant nici in 6500rpm. Dar suna atat de bine, si trage atat de bine peste acea turatie, incat nu-ti vine sa mergi altfel cu el.

Da, merita cauciucuri mai bune si va avea cauciucuri mai bune la un moment dat. Probabil ceva din familia Sport Cup sau Bridgestone Adrenalin. Dar vom discuta asta la momentul respectiv. Astea de acum fac fata datorita Haldexului - sunt mai slabe decat Uniroyalurile de pe Bora, insa aici cand ajungi la limita lor te scoate spatele din cacao.

Link către comentariu

....si faptul ca "varu'6" nu are cuplu foarte mare iar ala care e prezent vine liniar ( deh, benzina) si sus in ture asa ca anvelopele nu sufera un abuz. 

Mi se pare foarte tare masina, este un sleeper foarte bun si care poate trece usor ca un banal 1.6....dar..cine stie cunoaste.

Din punctul meu de vedere, asta e o masina care, daca este intretinuta corespunzator, peste ani va valora mult. 

Sa te poarte sanatos si sa iti aduca zambetul pe buze de fiecare data cand decizi sa asculti muzica dintre faruri!

 

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! :Driver:

Link către comentariu
F l o r i n

Ai cumparat masina buna - ma mir ca a vandut-o Alin  (daca de la el ai cumparat-o). Este maniac cu intretinerea lor si modificarile OEM - la aceasta, doar display-ul l-am schimbat - in rest ce a mai modificat el - alcantara de pe plasticele respective, etc.

Masina trage foarte bine, motorul se aude ok.... deci, sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

Multumesc!

Da, de la Alin am luat-o - mi-a placut grija lui pentru masini. Stiu ca e displayul schimbat la tine :) A vandut-o ca are ceva mai puternic.

Erori nu a avut majore pe VCDS - intermitent lambda si maf-ul (era inca pe gaz, studiez dupa mers pe benzina daca mai apar) o oglinda nu se incalzeste si unul din switchurile din haion. Nu mi-e clar care, ca lumina se aprinde, in bord apare mesajul de portbagaj deschis. Daca m-oi plictisi rau candva, o sa desfac pe la burduf sa nu fie vreun fir cu probleme.

Link către comentariu
F l o r i n

Da, Alin are si R20... plus inca altele.

eroarea pe lambda mai mult ca sigur de la GPL era.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea, este foarte tare masina.

Tin minte ca, in 2002, cautam masina pentru tata si dorea ceva mai puternic (pentru vremea aia). Una din variante a fost Golf 4 2.8 VR6, dar pana la urma s-a indragostit si a luat Alfa 156 2.5 V6 (stii prea bine ce masina era/este).

Spor la ce mai ai de facut si distractie placuta cu masina asta!

 

Link către comentariu

Să o stăpânești sănătos, frumos exemplar :)

Link către comentariu

Multumesc!

Despre 156 2.5 V6... da, am avut mai mult de 2 ani pe mana un exemplar. Din pacate un exemplar in stare nu atat de buna ca Golful acesta, comparatia putamd fi astfel partinitoare. Tot ce pot spune dupa relativ putinii km petrecuti impreuna, este ca Golful VR6 este o masina "matura" cu toate la locul lor, functionand asa cum trebuie, cum te astepti, si cum iti doresti. Asta ii lipsea 56'lui - era o conceptie geniala, dar din pacate nedusa pana la capat de italieni... cu multe maruntisuri enervante.

Ar fi multe de spus aici, insa concluzia totusi este: am avut Alfa 156 V6 si acum am Golf VR6...

Link către comentariu

Frumos! Sa il stapanesti sanatos si fara incidente! :)

Link către comentariu

@mad_kat: nenea, nenea :) , la iesire din giratorii/alte viraje mai stranse, daca esti mai hotarat, scoate VR6-le fundul afara ? Mor de curiozitate...

Link către comentariu
F l o r i n

avand in vedere ca e 4Motion, nu.... doar sa te joci cu el pe supratele alunecoase, etc.

Link către comentariu

@75NOR sta ca pe sine in virajele stranse luate in forta corect, insa daca ai un posterior sensibil se simte interventia Haldex-ului. Insa probabil ca daca te sperii in curba de genul asta si franezi in loc sa accelerezi dupa apex, nici mama 4motion-ului nu te mai ajuta.

Link către comentariu
On 5/7/2016 at 6:10 PM, jamal_bao said:

vroiam sa iti zic deasta : http://xtuners.com/shop/Plasma-dials-Esferas-de-Plasma/VW-Volkswagen/Golf-4-Sport-Edition

dar vad ca au marit preturile cam mult da cend nu am mai urmarit siteul.. eu am gasit pana la urma pe ebay.

altceva la interior : poate trimurile negre sau cele de r32 + schimbatorul sport edition sau rline ( inca se mai gaseste pentru 6 trepte )

e decizia ta pana la urma si cel mai important e sa te bucuri de masina

 

 

 

sunt multut foliile alea, cu rabdare trecem marea :)

trimuri negre nu cred ca vreau - poate R32 look, nu stiu, deocamdata imi place lemnul ala.

schimbatorul - imi place asta de lemn cu 4motion pe el, exista un model "minge de golf" in 6 trepte (cred ca de pe Anni) care ar arata bine.

Revenind la chestii "normale" - mi-au venit d2s-urile Osram, in weekend operatiunea bara jos..

Link către comentariu

Daca pui trimurile de r32 pui si schimbatorul rline cu 4 motion pe el :) . Si un V6 daca vrei pentru grila . Sau ramai cu lemnul de acum. IMG_2114_800x600.jpgIMG_7120_800x600.jpg

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Da, e simpatica maciulia asta - insa doar cu trimuri de R32. Nu sunt sigur de acelea, imi pare contrast prea mare - totul negru si apoi aluminiul ala...

Embleme nu ii pun - merg pe linia "sleeper". Cunoscatorii pot banui ce-i cu masina dupa fustele fata si spate, forma tobei, dimensiunile franelor, etc.

In alta ordine de idei - mi-au venit osramurile - si le-am inlocuit pe ambele. Cel care se stingea avea izolatia deteriorata la sarma exterioara, si cel chior era foarte afumat. Din pacate erau noname-uri, poate de-asta si viata scurta. Acum e lumina. Multa. Si, dupa cum m-a obisnuit si Bora - in ciuda varstei, nu gasesti suruburi gripate, plastice obosite etc.

Numarul nu l-am mai ascuns, proprietarul nu le vrea, probabil ca le voi pastra eu.

IMG_20160511_194836.jpg

IMG_20160511_200338.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Daca se poate cind ajungi,poze,impresii,CODURI legat de mfd,dsp,difuzoare.Banuiesc ca e pusa de fabrica,nu ulterior.Spor.

Link către comentariu
C o s m i n

Fusta fata (cel putin) vad ca e aceeasi si pe ARL.

Link către comentariu

Buna alegere cu Osram-urile. Chiar sunt curios cum se vad acum farurile noaptea pe un zid ;)

Link către comentariu
2 hours ago, C o s m i n said:

Fusta fata (cel putin) vad ca e aceeasi si pe ARL.

acea fustă s-a pus din fabrică exclusiv pe v5 și v6

Sunt destul de comune ca ”upgrade” OEM.

Link către comentariu

Tipul asta de fusta s-a pus si pe ARL 4 motion - si pe Bora si pe Golf.

Link către comentariu
C o s m i n

Am in lucru un ARL cu fusta de-asta si mi-a atras atentia de la inceput. Nu stiu daca-i upgrade sau nu, dar o are.

Link către comentariu

Nimic foarte interesant weekendul asta - ma bucur de masina, si injur culoarea neagra - cum se vede fiecare mizerie pe ea...

Mai prin toamna o vopsesc, as vrea peste vara sa ma bucur de ea :)

Mici manifestari ale OCD-ului - plafonierele - de cand am luat masina erau crapate, am gasit la dezmembrari si am luat (atentie ca-s diferite stanga dreapta, astea cu senzori volumetrici) Cand le-am dat jos s-au dezintegrat pur si simplu. O poza graitoare.

Plafoniera de w8 din pacate e intr-o stare foarte proasta - ambele switchuri de lampi de citit sunt praf (aparent merg alea de la plafoniera normala), majoritatea picioruselor mastii sunt rupte, si butoanele cojite. Partea nasoala e ca, la prima vedere, a fost taiata mufa masinii si nu merge pusa plafoniera normala (sau n-am gasit eu inca mufa in tavan)

Astea-s detalii, partile importante merg bine, chiar daca mi-a aruncat primul check dar fara limp azi-noapte (am o banuiala ca nu i-a placut benzina normala de la Mol :) )

IMG_20160514_112026.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!