Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

Se tine bine bătrânica 😅 ar fi fost un upgrade pe cinste  cu golful roșu 😀 poate in viitorul apropiat ?  Pentru hidratat meguiar's?

Link către comentariu

Te batea gandul la golful rosu al meu?

 

Nu ai fi dat gres si m-as fi bucurat sa ajunga pe maini bune insa si VR ul tau e foarte frumos chiar am urmarit topicul tau si ai avut grija de masina, chiar apreciez mult asta la cei care se straduiesc sa tina o masina cat mai bine. +1

Modificat de blordc
Link către comentariu

@blordc - da, golful rosu al tau. Insa V-urile sunt aparte, cu un comportament "addictive", fara violenta in accelerare a unui turbo stage2, insa cu o elasticitate si o plaja de cuplu incantatoare. Plus Haldexul :D

 

Si eu apreciez pe cei care isi tin masinile cat mai bine, si cat mai aproape de OE, cu upgrade-uri curate.

 

@4ddy23 nu, servetele speciale cu crema, insa folosite peste instructiunile de pe punga. Se simte fantastic diferenta, si se simte nevoia cam la interval de 3-4 luni.

Link către comentariu

momentul ala cand trebuie sa mergi la munca si sambata dimineata, pe drum mai iai pe cineva, si in timp ce astepti, iti admiri masina :D

 

IMG-6006.JPG

Link către comentariu

Inainte de golf 6 gti am avut si eu o aspirata, golf 3 gti care tragea foarte bine pentru 1000 kg cat avea, insa am dat-o ca am trecut la ceva mai avansat plus nu avea AC iar vara era mai greu. E un altfel de feeling cand treci la una cu turbo, pana in 3000 rpm cam o simti de zici ca e aspirata (nu este insa se aseamana intr-o anumita masura) insa dupa 3500 e una turbata care trage si nu se mai opreste.

Link către comentariu

@blordc discutia intre aspirata si turbo este aproape la fel de nesfarsita ca si cea diesel vs benzina.

Benzina turbo este mult mai brutala, si mai eficienta putere vs cilindree.

V-ul insa are (nu toti apreciaza, e drept) un fel de a trage de foarte jos in ture pana sus de tot, o elasticitate pe care nu o intalnesti la motoarele in linie. Iar sunetul... ❤️

 

Eu cred ca sunt om de V-uri pana la urma. Am mai avut prin 2012 un alt V6 de 2.5, unul din cele mai faine ever, ca si performante si ca sunet, din pacate caroseria si trenul de rulare lasau mult de dorit, si dupa ce l-am dat, n-a durat mult pana sa ajung din nou la V6 :)

Link către comentariu

VR6 =/= V6... Numa' zic, nu dau cu parul...

 

dscn91741_resize_4.thumb.jpg.61452abb1e58ce8a9fd767f9083cca62.jpg

 

Si, ca fost posesor de VR5(da, stiu ca nu se compara...), pot sa recunosc ca are farmecul lui, da, pentru o masina de weekend cu care sa ies sa ma plimb. Dar ca daily sau ca masina de performanta as alege oricand un 2.0 TSI...

Link către comentariu

Tu stii mai bine cu ce te impaci la condus si ce vrei de la masina, insa cum a zis si colegu o data ce te urci in 2 tsi nu o sa vrei mai putin. Si la mine se aude frumos cu evacuarea insa la tine simfonia e alta si asculti numai muzica clasica🙂.

 

Masina ta va dainui mult peste timp cum si mie imi vine greu sa dau G4 care va pleca de la mine la vara insa trebuie ca nu am ce face cu atatea masini.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Avand in vedere ca peste o saptamana voi pleca cu fii-mea in minivacanta, cu bicicletele, am facut un test, daca bicicleta de 16' de copii, merge pe suportul "normal". Si merge.

Apoi o spalare (dupa inca vreo 2000km de la ultima postare).

Ma declar multumit de uleiul OEM, nu il mananca, se aude bine motorul, si arata curat pe joja dupa 6000km de la schimb.

 

Dar se mai uzeaza chestii - discurile si placutele fatza sunt la sfarsit de viata. Am ATE cu Acele "dungi" eliptice, si abia de se mai simt la mana, si "umarul" este maricel. Le-am verificat si masurat weekendul asta, si se pare ca am discurile mari de 312 :)  Iar astazi, aproape ca am simtit nevoia AC-ului, deci trebuie sa adresez si acest aspect.

 

In rest, nu ai cum sa te superi pe Golful asta, la cum merge, cum se sta in el, si cum se aude. Oricum nu am motive.

IMG-6149.JPG

IMG-6151.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

S-au mai intamplat niste chestii. In primul rand, am fost la o verificare/ umplere cu substanta de contrast AC-ul. Aparent are o neetanseitate, dar nu ar fi asa mare, la o prima vedere nu se vede, Revin in vreo luna. In orice caz, acum este frig, si l-am rezolvat tocmai cand s-a incalzit vremea.

 

Apoi - dupa cum spuneam mai sus, franele fatza erau la sfarsit de viata. Nu mi-am dat insa seama cat de aproape... Placutele duse, discurile tocite, si cel mai nasol, nu mai calcau cum trebuie - se vede in una din poze cum arata discul pe interior. Cauza? Bineinteles glisierele imbacsite, murdare, si fara pic de vaselina. Din fericire pistoanele etrierilor se misca ok, garniturile sunt intregi.

 

Curatat tot, inlocuit discuri, inlocuit placute, curatat glisiere, aplicat vaselinele potrivite. Placute si discuri Textar - am avut doar experiente bune cu marca asta, si cand am luat OEM discuri si placute spate, in cutiile VW erau Textar...

 

Rezultatul - chiar si dupa doar aproape 100km (deci inca nu s-au asezat cum trebuie) frana e mai prompta, tine mult mai sus.

IMG-6407.JPG

IMG-6408.JPG

IMG-6409.JPG

IMG-6410.JPG

IMG-6411.JPG

IMG-6412.JPG

Link către comentariu

Nu, am facut doar vreo 200km prin jurul Bucurestiului, a fost un weekend mai "eco" de bicicleala... Am pus din nou suportul la lucru.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Din nou Timisoara. Si, ca de obicei, with a twist. La dus, prin Brasov - Sighisoara. Mult mai lung, insa imi era dor de padurea Bogatii.

Spre rusinea mea, nu parcursesem acest drum cu Golful.

Ca de obicei, ranjet tamp pe serpentine dar si pe liniile (relativ) drepte.

 

Tehnic vorbind - franele sunt extraordinare dupa revizie, mult mai "responsive" si dozabile. Erau bune, acum sunt extraordinare. A fost alegere buna Textar allover.

Acum doua saptamani am si facut o revizie a aerului conditionat - de 2 ani nu mai mergea - stiam ca pierde, nu am avut insa motivatia sa il fac si sa vad pe unde pana acum. Pierderea nu e mare, dupa atata timp mai avea 250g in instalatie - il mai las oleaca cu substanta de contrast, apoi ma intorc la diagnoza.

Insa mi-am readus aminte de ceva - si anume de felul in care acest motor aproape ca nu "simte" compresorul cuplat :D

 

IMG-6459.JPG

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Gata si iesirea asta - vreo 1200km in cateva zile. Inca un pic si iar revizie, in ritmul asta ...

As fi vrut sa zic ca totul a fost ok, insa aseara pe drumul de intoarcere stergatorul stanga a decis sa cedeze si sa se ia la cearta cu frati-su... Oprit in ploaie, si in 2 minte, cu ajutorul tubularei de 13 mutat stergator stanga in loc de cel dreapta, setat pozitia de repaos cu vreo 30-35 de grade mai sus, si gata, "racecar setup" 

Fara probleme pana la Bucuresti - maine ma dus sa iau mecanismul nou. Nu vreau sa reconditionez pe cel vechi, are joc mare in ambele axe deja... 

 

Si asta intra in categoria "maruntis" as spune...

IMG-6668.JPG

Link către comentariu

da, problema comuna asta.

eu am desfacut, curatat si uns, a mers fara probleme inca 2 ani .

grija la demontarea grilei sa nu se rupa

Link către comentariu

Problema la G4 se blochează axul stergatorului!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Am purces astazi in a rezolva problema stergatoarelor. Dupa cum banuiam, nu era doar clasica gripare a axelor, ci ruptura suportului celui din stanga. Deci mecanismul OE Fubar.

Cu un pic de atentie si WD 40, in mai putin de o ora, mecanismul nou a fost montat. Daca intereseaza pe cineva, nu a fost cea mai ieftina optiune. Am luar Febi, un pic doar mai ieftin decat OEM, si ca un plus, vine cu bielele, care lipsesc la OE...

 

Poze cu ambele utilaje, si din timpul procesului...

 

IMG-6693.JPG

IMG-6698.JPG

IMG-6701.JPG

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 months later...

Ceva probleme cu browserul. Dar si cu timpul si munca.

Am mai ajuns pe la munte, maine iarasi o tura. Nimic dur pentru Golf, mostly sosea.

Aerul conditionat merge perfect -  o sa ma duc prin septembrie sa vedem totusi pe unde pierde, e pacat sa nu remediez corect. 

Deja am implinit mai mult de 11k km de la ultimul schimb, asa ca am prestat din nou. Tot cu ulei OE, am fost foarte multumit la ultimul schimb. Azi si ITP-ul - fara probleme. Decent pentru o masina de 20 de ani.

 

D193A6E6-FC35-4E0E-8C87-0C9A4848F0A6.JPG

IMG-6964.JPG

si pozele de mai sus: 

IMG-6693.JPG

IMG-6698.JPG

IMG-6701.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

Postez cam rar ... se intampla lucruri in viata, combinat cu munca si cu fiecare weekend ocupat cu cate ceva...

Golful a mai vazut niste drumuri la munte - vreo doua in Piatra Craiului de cand nu am mai scris. Totul ok, mai putin un check engine aprins ieri la intoarcere dupa vreo 150 km... nu am apucat sa il citesc, oricum nu a luat limp, nu se simte nimic.

Poza de alaltaieri cand am ajuns in Piatra cu prietenii (pe munte e mai fain cand is mai multi) si una de la receptia lucrarii pentru care am tot batut Timisoara. S-a terminat, probabil prin zona o sa ajung doar prin vreun concediu...

IMG-7460.JPG

IMG-7203.JPG

btw - aproape 199k km - mai mult ca sigur trecem de 200k pana la sfarsitul anului.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cat mai este vara mai facem km. O iesire cu bicicletele acum doua weekenduri - se tine bine suportul no-name - insa cu doar doua biciclete, cu trei cred ca ar fi cam la limita... Apoi acest weekend o iesire in Ciucas cu prietenii. Un pic de serpentine Cheia - Bratocea. Dezmorteala de Haldex :D 

Va mai urma...

 

Interfata s-a prajit - nu o mai vede laptopul. O am luata la mana a doua din 2013... i-o fi ajuns si ei... Maine poimaine ar trebui sa imi soseasca urmasa. Vedem apoi. Oricum masina trage perfect...

IMG-7593.jpg

IMG-7694.jpg

IMG-7702.jpg

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

si am depsit borna de 200k km.

O binemeritata spalare dupa mai mult de doua luni, in care s-au adunat multi km. Un pic de grija si la interior, chiar daca aprox la doua saptamani l-am curatat (ca doar, in masina stai, nu?)

checkul a fost : 17545 additive fuel adaption bank 1 si 17547 additive fuel adaption bank 2 - ambele rich mixture. Is multe cauze posibile, vedem daca mai apare.

 

IMG-7848.JPG

IMG-7843.JPG

IMG-7844.JPG

IMG-7840.JPG

IMG-7834.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

Frumos la Golesti... :)

 

Ti-am admirat putin masina, arata foarte bine, cel putin din raza vizuala de unde am facut-o.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cu intarziere am vazut acest mesaj. Da este foarte frumos Golestiul :D

Interesant ca sare asa in ochi masina totusi :)

Link către comentariu

Si eu am admirat masina saptamana trecuta intr-un complex rezidential pe langa Leroy Pallady  ........atunci era EOA pe locul de parcare , azi era SUD :) 

Foarte frumoase amandoua daca si prin crapaturile din gard capteaza atentia :icon_thumright:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!