Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

@mad_katcand ajung prin tara, si vin cu broasca mea prin Bucuresti te invit la o plimbare sa vezi cum este, poate te molipsesc! :P

Eu particip in fiecare luna, la VW-Meet in oraselul unde stau acum in Franta, suntem aproximativ acelasi grup de oameni si unul din ei are in colectie un Mk4 R32 cu doar 99k km, mi-a placut foarte mult.

Si inca ceva,  impecabila si era primul R32 pe care l-am vazut in realitate si-am ramas placut impresionat de ea! ... La un moment dat am cautat Mk3 VR6 dar sunt deja scumpe aici. :( 

Link către comentariu

@oldtimercraiovacand vii cu broasca in Bucuresti, sau in tara, da un semn. Imi voi face cumva timp :) Sunt convins ca mi-ar placea mult experienta, admir mult broastele, iar Golful il consider ca un demn urmas.

Datele "pe hartie" ma fac sa cred ca R32-ul nu este atat de diferit de 2.8  Si, sincer, 204 cp sunt mai mult decat suficienti pe caroseria asta.

 

Mk3... nu stiu ce sa zic... mai bine un Corrado Vr6, arata mult mai fain...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

M-am uitat si de Corrado, nu cred ca vrei sa stii cat costa un far, sau alt element! :))

Sa stii ca nu trebuie sa ai un buget neaparat foarte mare pentru broasca, totul depinde de anul fabricatiei, starea, daca este refacuta, sau originala si sunt mai multe aspecte pe care le vom discuta daca doresti sa achitionezi una, si pot sfatuii pe oricine ce isi doreste sa achitioneze, dar inca nu si-a facut curajul sa se inhame la o noua provocare! :)

Link către comentariu

Am depasit cu ultimul drum, din pacate, cei 10.000km intre schimburi, dar weekendul asta i-am facut "revizia", mai ales ca maine ma astern iar pe drumurile patriei.

Prima data de cand merg cu VAG-uri incerc uleiul OE, norma corecta, non-longlife. Filtre Bosch si Mann, si cel de benzina OE. Ca si prima impresie, dupa 50km, bineinteles ca suna usor mai silentios, placebo + ulei curat... Sunt curios cat (nu) il va manca, pentru ca Motul nu manca absolut deloc, la 186k km...

 

Si, am facut ceea ce unora poate li se va parea o blasfemie - am folosit pompa de extragere ulei - am folosit-o si data trecuta la dinozaur, si de fiecare data, cantitatea extrasa ma face sa cred ca este chiar ok. Mizerie incontetsabil mai putina, cu exceptia filtrului de ulei care la VR6 este pus invers fata de TDI sau MB, si la desfacere se scurge cam jumatate de litru de ulei, si trebuie sa fii pregatit pentru asta :D

 

@oldtimercraiova - am vazut recent in rererereluare episodul de wheeler dealers cu corrado VR6... what a car...

 

 

IMG-4771.JPG

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

evacuarea este 100% stock.

potrivit de permisiva, potrivit de zgomotoasa. Nu as avea de ce sa o schimb.

Ce nu are, si uneori mi-ar placea - este bypass-ul actionat vacuumatic al R32-ului - care in anumite momente, stabilite prin soft, "transforma" sunetul...

Link către comentariu

Intrebam pentru ca toate mk4 r32 pe care le-am vazut aveau o teava in stanga spate, una in dreapta. Nu am vazut vreodata una cu ambele una langa alta.

Screenshot_20201016-083022.jpg

Link către comentariu

Exact, bora si golful vr6 de 2.8 au evacuarea asa cum o am eu. Faimoasa "fusta de veshase"

 

Link către comentariu

De data asta detour "mai" urban. Un pic de Sibiu. Si doar o poza cu Golful.

Dupa 2300km cu uleiul OE - parca se inegreste mai putin evacuarea decat cu Motul, sunetul e la fel, si nu a mancat deloc.

IMG-4915.JPG

Link către comentariu

Este 5W40 - pentru motorul meu nu este recomandat decat 5w30 sau 5w40 - si am luat pe una din  normele recomandate in carte - si anume 502.00

 

Ulei 0w nu m-as risca sa bag intr-un motor de aproape 190k km.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

pentru motorul tau conform manualului se recomanda niste norme nu niste vascozitati,adica nu doar 5w30 sau 5w40.

 

un 0w este net superior unui 5w,pachet aditivare etc,rapiditate ungere la rece,cand sunt multi km trebuie tinut cont,eventual, de a doua cifra (30 sau 40),nu de prima.

IMG_20201030_102909.jpg

Modificat de R Z F
Link către comentariu

@R Z F tocmai ca am luat norma corecta 502.00. Din cartea originala a masinii citit (tot in germana e si la mine)

 

In alta ordine de idei, vineri noapte am ajuns la o cifra - urmatoarea poza la km va fi la 199999 :D (stiu ca sunt randurile de sus ale maxidotului stinse, insa prefer functionalitatea RCN-ului)

IMG-5012.JPG

Link către comentariu

Bine ca doar problemute d-astea face: de exemplu, vineri seara nu mai voia neam sa se deschida haionul. Motorasul stiam de mult ca e mai lenes, insa pana la urma descuia.

De data asta insa orice ii faceam, inclusiv cu cheia, nu se simtea actionarea manerului...

Asa ca, dupa ceva contorsionism am reusit de deschid din interior, fara sa rup capitonajul... ca sa gasesc axul din poza sarit din locul incercuit in poza. Nu am reusit sa il pun la loc, existand riscul sa rup aliajul din care e facut manerul - asa ca am optat pentru un surub cu piulita potrivit.

 

 

IMG-5025.jpg

IMG-5026.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu s-au mai intamplat foarte multe. Ultimul drum catre Timisoara l-am facut cu dinozaurul, ca s-a nimerit tocmai cand a dat zapada in Bucuresti. Si am zis ca, atat timp cat am o alternativa, pe mizeria de iarna sa crut tablaria Golfului.

 

Ne apropiem de 190k km, si totul pare ok. Cu o exceptie - si anume ca, doar cand vrea ea, fara legatura cu temperaturi exterioare/ inclinarea masinii are o scurgere de - zic eu, dupa gust si culoare - antigel, dedesubt, cam sub aeroterma. Nu scade semnificativ nivelul, la preluarea de condens e uscat, geamurile nu le abureste, turul si returul caloriferului sunt uscate... Nu inteleg ce are :)  Apa sta la 90, caldura baga.

 

Poze de la ultima incercare de diagnoza :D

 

Ca si concluzie pentru jegul asta de 2020 - pentru Golf a fost un an bun pana la urma, si pentru mine alaturi de el. Anumite asocieri de persoane/ activitati ne-au facut sa parcurgem multi si foarte frumosi km, fara probleme, doar cu un ranjet omniprezent. Si mi-au reconfirmat ceea ce stiam, insa multi considera gresit - se poate trai cu un VR6 ca si daily driver :D Si inca bine.

 

84051853-1957-4AB3-B378-1AB30AD7B71A.JPG

IMG-5034.JPG

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

edit: si deja in al 7-lea an, si dupa o saptamana cazand la 12.1 - 12.2, nu am mai avut tupeu sa tin exide-ul de 64ah. Si am experimentat, decat exide tot de 64 cu 640, hai, la aceiasi bai rombat oem dacia (cum am pe Bora de 3 ani) de 70 si 720... Ar trebui sa duca, avand in vedere ca vr-ul, fiind benzinar, nu solicita asa mult bateria la pornire.

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Salut, felicitari pentru masinuta. Dupa pererea mea ar trebui sa schimbi folia de pe geamurile din spate. Se vede ca nuca in perete.... pune o folie cu tenta putin verzuie de VW, care va imbina perfect estetic geamurile din fata cu cele din spate.

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!