Jump to content

Golf 4 VR6 4motion


mad_kat

Postare recomandată

garnituri noi, hartie abraziva de 3000+ si l-ai resuscitat. Culisele si ele trebuie sa le verifici sa fie OK sau sa le schimbi si ai frane noi :) 

Link către comentariu

Stiu si asta - la dinozaur am refacut un etrier fata anul trecut - si era si dala cu doua pistonase. La astea de spate mi-e frica, pentru ca nu stapanesc foarte bine principiul mecanismului de frana de mana, etansarea surubului etc...

Link către comentariu
  • 1 month later...

Nici Golful nu este ignorat (complet)

Ultimul pachet venit de la creatorii virusului - l-am ridicat saptamana trecuta, l-am dezinfectat si l-am montat.

Pe Golf avand difuri de DSP si pe Bora normale, pot face o comparatie, miscate de acelas aparat: inaltele sunt mai clare, bassul la fel de puternic, poate chiar ceva mai "violent" pe difurile normale - per ansamblu un sunet ceva mai "rafinat" insa nu mai puternic. Si sunt ceva mai puternice - suporta fara probleme peste 2/3 din volum cu bassul pe setarea maxima.

 

IMG-3733.JPG

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Super mașina ? sa ai parte de ea cât mai mult si fără incidente ??

Link către comentariu
  • 1 month later...

La ploile de acum doua weekenduri, am avut "bucuria" apei la picioarele soferului si pasagerului. Stiam ca am o problema, de ceva timp, pentru ca dupa ploaie gaseam putina apa pe chederul de la prag, insa nu ajungea si pe mocheta. La ploaie serioasa insa...

Asa ca am luat la inlocuit garnitura macaralei (in fine, a tablei care sustine macaraua). La ambele usi.

Ocazie cu care am mai constatat niste lucruri. De exemplu cum arata macara de golf aftermarket (la usa stanga, cea cu cleme cu piulita, nu am mai vazut asa ceva pana acum) Prin comparatie pe dreapta sunt clemele metalice (cum am pus si la Bora). Si, pentru cine ar fi interesat, am pozat codul de piesa al difuzoarelor DSP.

IMG-3922.JPG

IMG-3923.JPG

IMG-3924.JPG

IMG-3925.JPG

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Dupa doua luni de amortire - scos golful la alergat in vederea itp-ului, si nu numai. Cu unele emotii la frane, dar nu au fost probleme, franeaza si merge ca o masina condusa zilnic.

Un singur lucru e naspa - nu mai merge AC-ul. Freon are, cand scot de pe Econ creste ralantiul, insa nu cupleaza ambreiajul compresorului si nici ventilatoarele. Pe tester mi-a dat intermitent senzorul de presiune freon. Ghinionul meu este ca e varianta cu 3 pini, care nu se poate strapa pentru testare. Asa ca sunt in cautare de service de AC serios, nu "umplatori de freon". Si inainte de a ma duce, o sa fac si tigania cu alimentarea directa a compresorului, ca sa fiu sigur.

Si am gasit ceva ce de mult imi doream, un R32 in doua usi :D

Edit: Izolarea usilor a reusit, nu mai intra apa absolut deloc.

 

IMG-4092.JPG

IMG-4097.JPG

IMG-4098.JPG

IMG-4100.JPG

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

O sa iti las in privat eu un contact pentru aerul conditionat. As pune conditia sa nu vinzi masina asta niciodata, dar as fi egoist ? Ma bucur ca ai dezmortit-o, la cat mai multe dezmortiri!

Link către comentariu

thanks, as always :)

am fost cumva fortat sa o las ca nu am avut vreme sa ii fac itp si aerul - si am cam batut si inca bat tara cu dinozaurul. insa abia astept sa fac acelas lucru cu vr-ul

cu vandutul, logica spune ca da, insa sufletul spune cu totul altceva. Este pasiunea aceea inexplicabila si usor irationala. Cu riscul de a suna ridicol, a fost dragoste la prima vedere, evoluata apoi intr-o pasiune irationala :)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Din pacate AC-ul a trecut pe planul doi dupa ce acum o saptamana, mergand normal prin oras, la iesirea din pasajul de la piata presei face "poc" si se tureaza in gol. Doua ganduri in acel moment: "a crapat placa de presiune" si "am b*****-o aici ramane"

Cumva din fericire doar cu prima am avut dreptate, printr-o combinatie de rev-matching si rabdare am dus-o acasa, si apoi azi la service (la dat jos cutie de 4mo nu ma bag totusi)

186k km, ambreiaj original.

Discul "mai avea" rulmentul este chiar ok - insa fiind rulment hidraulic, nu vreau sa ma risc sa cedeze de batranete. So, kit nou. Paradoxal volant foarte buna dupa atatia ani si km.

IMG-4297_r1.jpg

Link către comentariu

Vai de de mine , ai avut totusi noroc mare ca nu au ajuns bucati in afara ansamblului sa bata sau sa sparga cutia.  Dupa culori placa pare "decalita" , adica  spus in alta forma a vazut la viata ei alergatura :)   

Ce kit ai ales?  Doar kitul ? 

Link către comentariu

Da, si mie mi-a parut decalita dupa "coloratura". A vazut, si a vazut si tractare de peridoc la "fostul". Poate daca nu se intampla asta mai tinea. Omul a fost sincer si mi-a zis de la inceput, si stiam ca are ambreiajul original. Dupa ce a facut poc (atunci era in priza ambreiajul deci mai greu sa sara bucati) am mers extrem de usor si "patinat" tocmai sa nu antrenez bucati sa zboare p-acolo.

Acum sincer, se asteapta cineva ca un VR6 4mo sa nu fi vazut ceva alergatura la viata lui? :D

Sachs - disc + placa, iar rulmentul sincer am uitat, insa nu ceva noname.

Link către comentariu

Masina e gata - la o prima impresie, normal de altfel, "tine" mai sus, si nu sunt zgomote suspecte. Si s-a lucrat ok - toate plasticele si carenajele sunt la locul lor.

O poza impreuna cu un Mk4 pe care il cunosc parca de undeva :D

IMG-4299 r1.JPG

Link către comentariu

Pai acum nu îți mai convine sa o mai vinzi ! Iar te-ai îndrăgostit...dacă ai drum prin Roman trebuie musai sa treci pe la mine ?

Link către comentariu

Da, imi place in continuare foarte mult masina asta, si sunt constient ca daca as da-o as regreta enorm.

Este o masina foarte faina, care iti pune zambetul pe buze la fiecare drum. Insa e nepractica (cel putin pentru mine, si drumurile pe care le fac)

Apreciez si cat de practic si versatil este dinozaurul, cum poate aborda orice drum sau bordura, si cate incap in el - este insa frustrant cat de lent este (e decent, insa comparat cu golful...) si nu are deloc factorul ala de a te intoarce inca o data sa te uiti la masina dupa ce o incui.

Am momente cand imi vine sa le dau pe ambele si sa le inlocuiesc cu un Touareg 3.0 Nu R5, ca acela se misca cam cum se misca dinozaurul actual ... Bun, acum sa curga sagetelele :)

Link către comentariu

@Cosmin ZKG dau un semn daca ajung in zona, cum nu. Am mai ajuns prin diverse parti ale tarii, si daca stateam suficient de mult mai dadeam cate un semn sa ma vad cu cate un coleg, la schim b de impresii :)

Si fun fact - nu am avut si inspiratia sa fac poza:  Pe Golf 4 au existat doua tipuri de xenoane OEM, unele cu balastul pe dosul farului (mai noi) si unele cu balastul sub contraaripa sub carenajul rotilor. De chestia asta stiu de la @jamal_bao :)

Al meu golf stiu ca a avut in viata lui un incident in urma caruia au fost schimbate bara fata masca si capota. Aparent acum si farurile. Pentru ca am in functiune farurile cu balast pe spate, originale, iar acum desfacand carenajul fata, am dat de balasturile vechi. Deci a venit din fabrica cu acel model. Inlocuirea a fost facuta profi, pentru ca autolevelul este perfect functional si pe noile balasturi.

 

Link către comentariu

Ma bucur mult ca e totul cum trebuie! Sper ca urmatoarea poza pe care o faci cu acel mk4 sa fie ambele functionale!?

Link către comentariu

Si eu sper, sunt chiar curios cum se misca Bolf-ul. Ca de aratat, arata al naibii de bine, chiar cu micile detalii de rezolvat!

Si, ca edit la postul din primavara cu discurile - am rezolvat inainte de faza cu ambreiajul - am ambii etrieri spate ok, "corecti" si cu discuri si placute noi. Cumva si cel stanga, dupa venirea caldurii, si-a revenit. Sunt constient ca nu e 100% ok, insa urmaresc, si la prima abatere, il "rezolv"

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 1 month later...

este consumul pe toti cei 1100km, la pompa. Pe coborarea de pe Trans a mai scazut, insa "am recuperat" pana la Tm :)

sus la Balea - de la Bucuresti (A1 - Curtea de Arges - Balea), aveam 11.7 pe bord, apoi coborare, pana la Tm, retur pe Valea oltului, Dealul Negru etc - a ajuns la valoarea pe care am mentionat-o.

Ceea ce am inteles despre acest motor, aproape de la inceput, este ca nu ajuta la absolut nimic mersul "la consum" subturat.

 

In orice caz, in aceasta "excursie" nu mi-am pus problema consumului, am condus Golful in plaja de turatie, si cu reprizele in care "se simtea bine". S-a dovedit ca a fost ok.

 

Si bonus, se aude frumos tare evacuarea stock, si deloc deranjanta la viteza de croaziera pe autostrada.

 

Link către comentariu

Inca o poza de prin telefon. Ajunsesem la TM, si ma odihneam la o bere :)

Se vedea frumos.

PHOTO-2020-09-23-20-18-20.jpg

Link către comentariu

Sa ai parte de ea si data viitoare fa un traseu si pe la CJ ca nu am avut ocazia sa conduc un 4motion mk4 ?.

Consumul e decent si irelevant, nu am inteles niciodata discutiile legate de consum, asigurare,etc.

Daca iti face placere ceva, nu te mai gandesti la valoare.

Pana la urma fiecare cu ce vrea, ce isi doreste si cel mai important: gusturile nu se discuta.?

Link către comentariu

@oldtimercraiova - te salut! Sunt constient de asta, si intentionez sa o tin. Vorbeam si cu fiica mea, azi in drum de la vot ;) cand am vazut un Id3: "Tu asa ceva vei conduce, insa te voi invata pe masina neagra :D Si da, nu este cea mai ieftin si simplu de intretinut masina, insa este vreo clasica asa? nu.

 

@cxr2test Clujul l-am batut prin 2014-2015 cu alta lucrare, la intrare, dupa coborarea Feleacului - cu Bora bateam tzara in acea perioada. Insa un citybreak ma tenteaza, mi-a placut mult la voi. Cand ajung dau un semn, pentru ca evident, cu Golful voi veni. Consumul l-am pus doar pentru ca mi s-a parut neverosimil de mic, raportat la cum am mers. Acest Golf nu este alegerea rationala, insa este alegerea care iti pune zambetul pe buze la orice drum. Si asta conteaza, cel putin pentru mine, mai mult.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!