Jump to content

Consum ulei Golf VII 1.6 TDI


Maximus27
 Share

Postare recomandată

ok, cum spui tu, atunci inseamna ca motorina de la regenerare mai dilueaza uleiul si ii pastreaza nivelul. Nimic ingrijorator...  Dar ulei se consuma, punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Dupa schimb/revizie, am facut 13.000 de km si mi-a consumat cca 550 de ml de ulei. Deci se pare ca acel consum initial a fost mai mare pt ca motorul era nou. Daca o sa-mi consume 1 l de ulei la 20.000 de km, eu sunt f ok pe partea asta. Nu ma deranjeaza deloc avand in vedere ca fac schimbul la 30.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

What? In Romania schimbi uleiul la 30000 km?

 

NU mai da QUOTE la postul anterior!

La urmatorul vei fi sanctionat conform regulamentului.

Multumesc anticipat pentru intelegere.

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan in Belgia, dar si in Romania tot la 30.000. Atata merge uleiul respectiv, cu adaugirile de rigoare, despre care am vorbit in topicul asta. Ulei Long Life, deci da. De ce te miri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te risti in Romania sa il schimbi la 30000. Conditiile de uzura sunt mai ridicate. Sunt n opinii argumentate despre acest aspect. Eu zic sa-l dai jos la 15000 maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 30k. mai completezi cu 3l. nu faci nici o smecherie, decat sa uzezi prematur motorul, nu e ulei pe piata care sa mai fie bun dupa max. 15k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform consumului actual de ulei, ar iesi 1.5 l la o revizie. Nu stiu cum ati calculat 3 litri.

@Andrei: cum pot sa invat pe propria piele/motor? Motorul/masina e in garantie. De ce m-as apuca sa fac revizii la 15000 cand mi se spune clar ca reviziile trebuie facute la 30.000? Chiar nu inteleg rationamentul. Ar trebui sa utilizez practica anilor 80 in ceea ce priveste intretinerea unei masini chiar daca au trecut 30 de ani de atunci? Daca in cartea de folosire a masinii scrie revizii la 30.000, de ce le-as face eu mai des? Aveti si alte motive reale decat povesti cu pesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat uleiul e mai uzat cu atat se arde mai repede, calculul tau e gresit, te rog sa ne spui corect cat ulei ai sa completezi pana la 30k. si ai sa ne dai dreptate, chiar crezi ca toti suntem idioti de iti recomandam sa faci revizia la 15k. Nu compara produsele din reprezentantele germane, combustibili si conditiile de exploatare si trafic cu ce se gasesc la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scurt : cine intentioneaza sa pastreze masina mult dupa iesirea din garantie, schimba uleiul la 10-15.000 km. Cine nu o tine mai mult de 4-5 ani, nu risca nimic daca face reviziile la 30.000 km

Si colegul Calin are dreptate, dupa ce va trece de 15.000 km, uleiul se va uza si se va consuma mai rapid ca pana atunci. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Maximus27 said:

Conform consumului actual de ulei, ar iesi 1.5 l la o revizie. Nu stiu cum ati calculat 3 litri.

@Andrei: cum pot sa invat pe propria piele/motor? Motorul/masina e in garantie. De ce m-as apuca sa fac revizii la 15000 cand mi se spune clar ca reviziile trebuie facute la 30.000? Chiar nu inteleg rationamentul. Ar trebui sa utilizez practica anilor 80 in ceea ce priveste intretinerea unei masini chiar daca au trecut 30 de ani de atunci? Daca in cartea de folosire a masinii scrie revizii la 30.000, de ce le-as face eu mai des? Aveti si alte motive reale decat povesti cu pesti?

In anii 80  VW avea un 1.6D sau TD care mergea cu un ulei mineral  fara probleme 500 000km( nu mai vorbesc de alta marci mai experimentate in dieseluri)  In anii 80 aveai o motorina care lubrefia pe unde ajungea. In anii 80 nu aveai un EGR care sa iti bage gaze de esapament inapoi in motor. In anii 80 aveai un ulei care avea ca prim scop lubrefierea motorului si aditivi erau pusi pentru asta nu pentru a proteja un Filtru de Particule.

In orice configurator al oricarui ulei ti se da un interval de MAX! 30 000.

Da un search pe Youtube sa vezi nenumarate motoare cu intervale extinse desfacute si ai sa vezi ce smoala au in ele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi, cei care postati pe acest topic, cititi si titlul?

Va rog sa respectati subiectul sau... sa va abtineti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut tuturor!

Bolnava 1.6tdi cayc Touran 2015 470.000km

A fost adusa din Germania de mine.Primul schimb de ulei facut la sosire in Ro cu un consum nesesizabil pe joja,fara gram completat in 15.000km.Dupa al doilea schimb si aprox. 6000km nivelul e aproape de minim pe joja.Suspectez supapele,dar va rog sa mi dati si voi pareri.

Consumul de ulei a aparut dupa ce tata a reusit sa fiarba motorul.Termostatul ramasese blocat inchis si a mers pana i'a dat alarma in bord(el zice ca i a aparut alarma de ulei si apa era pe rosu).

Modificat de Emy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are treaba, diferenta intre min. si max  e de 600ml, poate la schimb nu au pus tot uleiul 4,5l , urmaresti dupa completare cum se prezinta consumul, totusi are 470k. ceva uzura are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult.Urmaresc joja sa fiu convins.

Si ai dreptate,au pus 4L de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua am o Skoda Octavia 2 facelift 1.6 tdi 105 cp masina are 130.000km si consuma in jur de 0,5l la 1000km nu scoate uleiul pe toba si nu are scurgeri are cineva vreo idee ce ar putea fi>? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 7/10/2019 at 6:57 AM, Emy_ said:

Salut tuturor!

Bolnava 1.6tdi cayc Touran 2015 470.000km

A fost adusa din Germania de mine.Primul schimb de ulei facut la sosire in Ro cu un consum nesesizabil pe joja,fara gram completat in 15.000km.Dupa al doilea schimb si aprox. 6000km nivelul e aproape de minim pe joja.Suspectez supapele,dar va rog sa mi dati si voi pareri.

Consumul de ulei a aparut dupa ce tata a reusit sa fiarba motorul.Termostatul ramasese blocat inchis si a mers pana i'a dat alarma in bord(el zice ca i a aparut alarma de ulei si apa era pe rosu).

E de la segmenti, odata fiert motorul s-au decalit și nu mai etanseaza pe cilindru. 

Trebuie sa segmentezi motorul.

Iti trebuie si garnitura noua de chiulasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!