Jump to content

Motor CFFB pornire greoaie


alin_irimia
 Share

Postare recomandată

Nu sunt de acord cu aceasta afirmatie, un CR in "mintile' lui pleaca chiar o idee mai repede ca un PD, si el in buna stare de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu se ingelege ca un CR porneste mult mai greu, ambele motoare pornesc in sub 1 sec, dar PD-ul e o idee mai rapid si diferenta este sesizabila. Asta e experinta mea persoanala.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in sfarsit reusesc sa postez logul. am facut si un test pe banc la injectoare. nu au probleme. am pus o supapa de sens unic pe tur inainte de filtrul de motorina

LOG-01-001-xxx-xxx.csv

Modificat de Robinho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cand ai facut log-ul masina a pornit greu ?; nu se vede ca ar fi vreo problema din log. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ca o face numai dupa stationari de 7-8 ore. Câteodată cand rămâne 24h poate sa porneasca ok. Cand am facut logul a pornit bine. O sa incerc sa nimeresc cand porneste greu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba pui supapa de sens, daca regulatorul de rampa elibereaza presiunea pe inalta. Fa o proba cu un regulator de rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca daca scade bateria la 9.2 v cand dau la automat e o problema cu bateria nu? De asta si rotatiile la electromotor nu ajung la 250-300 asa cum ar trebui nu? 
  Sa schimb bateria? Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele NU se inlocuiesc dupa pareri .

Mergi si testeaza bateria 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este elocventa verificarea cu vcds ? Sau trebuie sa ma duc la cei care vand baterii ca din ce stiu au ei un aparat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/14/2020 at 9:15 AM, Robinho said:

Poate cineva sa si dea cu parerea despre log ul asta va rog 

Daca e ceva in neregula cu el va rog sa mi spuneți. Ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inclusiv CLHA si CKFC fac la fel. Am facut zilele trecute o observatie si anume ca la aceiasi temperatura ambientala de 10 grade, preglow-ul bujiilor a fost diferit. O data a tinut 1 secunda si a pornit prost, a doua oara a tinut vreo 3 si a pornit perfect. Timp de stationare 8 ore in ambele cazuri.

Cine comanda preglow-ul si in functie de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu  ce citesti logurile? Poate incerc si eu sa ai dau de cap. Vad ca pana acum nu reusim sa primim ajutor . Ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeDa Ecu comanda timpul de actionare a bujiilor in functie de temperaturi.

-Inlocuieste bujiile daca au mai mult de 100.000 km 

-verifica bateria si electromotorul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Am scos toate bujiile si am dat 5v in ele.. dupa 2 sec sunt toate roz, am inclusiv una originala vw noua si la fel. Nu e de curent ca daca sunt 100 de zile cu temperaturi sub 0 porneste perfect de fiecare data, problema e in intervalul 6-14C.

 

Momentan construiesc un log cu doua porniri pe zi (cand plec la si de la serviciu pentru ca am stationari lungi) si am observat ca cifra magica de preglow e 2.6 secunde, dar am mai observat si ca motorul are momente cand incepe sa invarta inainte sa se stinga bujiile (0.2-0.3 secunde preglow efectiv) si atunci, cea mai lunga pana acum a  fost de 18 rotiri, o ia razna. Mie imi miroase a soft avand in vedere ca cel putin la CLHA sunt 3 versiuni de update peste ce am eu si am vazut ca majoritatea care au problema asta detin masini fabricate 13-14 cu soft nu mai mare de 6547.

 

@Robinho Eu filmez fiecare pornire. Nu stiu unde si daca se vede in vcds..

 

Un mic clip cu cateva porniri: 

 

Modificat de GeorgeDa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat de recent ca daca pun contactul si il iau de 3-4 ori pare ca porneste mai bine. Nu perfect dar mult mai repede

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observatie:

 

De absolut fiecare data motorul porneste dupa 3.1-3.3 secunde de cand apas butonul. Se pare ca timpul de injectie e fix, singurele variabile fiind preglowul si momentul cand motorul incepe sa invarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca acum ca este mai frig afara pornește mai repede. Sa controlez oare releul la bujii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un sfat si pentru mine va rog.

La masina din semnatura,pornire greoaie la rece(cam 3-4sec.)si  se comporta asa cu iarna cu vara

de cand e la mine(1 an si 20.000Km).Am verificat baterie,electromotor(dat jos)si sunt in regula

Fara erori pe tester,masina trage bine,motorul merge rotund.Ce am observat(nu stiu daca e normal)

valoarea la :Fuel high pressure: actual value ,cu motor oprit fluctueaza,2200hPa.....4700hPa.

M-am gandit la :senzor presiune rampa sau regulator presiune rampa,dar nu stiu spre care sa ma-ndrept

ca sincer nu-nteleg,care ce face pe acolo.

Am mai urmarit senzorii de temperatura(par in regula),verificat valva de pe pompa de inalta(pentru span si e OK)

Urmeaza sa inlocuiesc Bujiile(le-am cumparat deja),ca m-am gandit ca la 286.000km le-o fi de ajuns.

Sa ma uit si la releu Bujii,ca sta martoru din bord cam 3 sec.aprins(la rece)....e putin?

Vad ce sacaietoare e problema,la mai multa lume...mai ales fara erori pe tester....iar in service-uri,nu sta nimeni

dupa tine sa faca tot felul de teste(si e de-nteles la cat de solicitati sunt mecanicii)si ar fi bine sa cam mergi cu temele facute

Scuze ca m-am lungit,dar nu mai stiu ce sa verific...

Modificat de Dumitru I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut porniri mai greoaie (CFHD) de la senzorul de la vilbrochen. Initial nu dadea nici o eroare apoi a inceput sa-mi dea si erori sporadice pe el. 

Problema era de la fire (sub admisie, zona termoflot si zona cutiei) care erau relativ uzate in urma frecarii indelungate cu diverse parti ale motorului. Dupa ce le-am identificat si reparat, pornirea si-a revenit la normal. 

Poate fi si asta o cauza, dar nu e musai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • 5 months later...

salut. si a mea,tot cffb la fel de lung porneste.  daca pornesc din buton,da repede la automat si invarte mult pana porneste. daca pun contactul din butonul ss fara a porni pentru 2 secunde si dupa pornesc,o ia la sfert, daca scot mufa sensorului de temp de langa filtrul de aer, o ia la sfert, daca se opreste la semafor din ss iar o ia la sfert.  sub 3 grade tine bujia mai mult si porneste perfect.

Baterie noua,electromotor reconditionat care invarte perfect,fara erori stocate.

Cred ca este din soft odata ce in anumite situatii porneste perfect!

La skoda 1,6 cr, daca dadeam direct,pornea lung si daca tineam contactul cateva sec, la sfert.

Am observat la multe vag uri cr aceste simptome la care nici o reprezentanta nu este capabila de o remediere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!