Jump to content

Motor CFFB pornire greoaie


alin_irimia
 Share

Postare recomandată

1- fa log turatie electromotor la pornire

2-fa log presiune rampa la pornire

3- CR-ul nu prea o ia chiar  la sfert,mai ales la rece ,pompa de inalte nu face presiune instant

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rampa nu trebuie sa asigure presiune ridicata pina la mersul normal al motorului? Am avut unPeugeot 207 1,6 HDI, nu cred sa fi avut diferente de durata la porniri, o lua extrem de repede la orice temperaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rampa asigura presiunea necesara din momentul cand dai la cheie.Cand opresti motorul presiunea din rampa scade sub 8 bar.

In functie de turatiia electromotorului si starea pompei, depinde timpul pana la atingerea presiunii necesare pornirii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. E clar acum, o sa fac un log si verific si ce presiune are rampa dupa o zi de stat nepornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Probleme la pornire am avut si eu la 2.0 CFFB in special la temperaturi negative. Este o problema la senzorul pompa combustibil vw 057130764AB pe care l-am inlocuit cu bosh 0281066074. Inaninte de a gasi problema am fost la cateva service-uri si toti ridicau din umeri. Solutia insa am gasit-o pe un forum din plonia. Aici este link-ul yt 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

E vorba de senzorul de presiune din rampa....este stiut ca face probleme mai ales la 1,6 tdi CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,

Am un prieten care are un Touran cod motor CFFB si are ceva probleme la pornire ciudate. Cam de 10 ori porneste ok si dupa aceea electromotorul invarte putin pana.. parca se blocheaza motorul. si nu porneste. Masina nu are nici o eroare pe vcds. 

Inca nu am verificat bateria...S-a mai intamplat cuiva?

O seara faina

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

intai verificati bateria, electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am verificat bateria si daca nu gresesc trebuie schimbata, sau ma insel?

Am atasat si un video cu comportamentul la pornire. Nu am reusit sa fac log pe turatiile electromotorului pentru ca sincer nu stiu cum :)..nu am acces pe engine, measuring blocks...

Start issue CFFB.mp4

Batery check cffb.jpg

injection amount deviation.jpg

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, inlocuieste bateria

Pe Engine, intra la masuratori avansate si bifeaza campul care vrei sa il afiseze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bateria a fost problema. Multumesc frumos de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine am observat că problema apare la temperaturi de 17-19 grade, rar nu tot timpul și manifestarea e fie de cheie lungă pentru pornire, fie de mers în trei cilindri pentru 10-15 sec în relanti sau o ușoară creștere a turației. Fenomenul e suficient de rar încît doar să mă enerveze și să nu pot măsura nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Ma confrunt cu urmatoarea problema la un passat 2.0, CFFB / 2011: daca pun contactul si las pana se sting martorii (bujii incandescente,...) - MASINA PORNESTE LA "SFERT", dar daca pun contactul si las contactul pus mai mult (5-10s), atunci masina porneste un pic greoi, demarorul invarte mai mult (2-4s). E normal ?

VA MULTUMESC FRUMOS !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important de stiut la ce temperatura face asa. CR ul actioneaza bujiile la temeraturi pozitive pina la 18 grade pt a uza motorul cit mai putin si pt a optimiza functionarea lui si  mai da comenzi pe bujii si post pornire. O secundă de functionare pt aceste bujii inseamna transfer de caldura foarte mare, după zece secunde de pauza ai racit deja camera de aprindere si motorul e dat peste cap de mai multe ori pină produce căldură prin frecarea aerului comprimat si se ajunge la temperatura de autoaprindere a motorinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua!

O intrebare pt. colegi: Este normal ca la pornire, dupa ce se stinge spirala masina sa porneasca la sfert, dar daca las mai mult  (15-20s) contactul pus, masina sa porneasca un pic mai greoi ( rotorul sa invarta 3-4 s) ?

 

Modificat de cristibuliga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu ţi se pare bună explicaţia de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 13.06.2017 at 10:42 AM, alin_irimia said:

La mine am observat că problema apare la temperaturi de 17-19 grade, rar nu tot timpul și manifestarea e fie de cheie lungă pentru pornire, fie de mers în trei cilindri pentru 10-15 sec în relanti sau o ușoară creștere a turației. Fenomenul e suficient de rar încît doar să mă enerveze și să nu pot măsura nimic. 

Fix acelasi problema 100% o am si eu, ai gasit cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am un passat cffb 2012 iar de 3 luni ma confrunt cu o problema careia nu ii dau de cap.

Ea consta in faptul ca porneste balbait la rece in mod aleator la 3 din 10 porniri dupa ce a stationat mai mult de 4-5 ore.

Intervalul de temperatura nu prea conteaza pentru ca se manifesta si cand e cald 25 grade dar si cand e frig 7-8 grade.

Ciudat mi se pare faptul ca dupa ce stationeaza noaptea 12-14 ore, la prima cheie dimineata o ia la sfert fara probleme, apoi fac un drum scurt pana la birou( 2 km) unde stationez 5-7 ore. Cand plec de aici apare problema cu care ma confrunt. In 70% din pornirele pe care le fac la rece dupa amiaza o ia in 3 pistoane timp de 2-3 secunde cel mult, dupa care revine la normal. 

La cald nu am absolut nicio problema, motorina doar de peco rompetrol sau omv si nu manifeste niciun alt simpom, functioneaza perfect cu exceptia acestui start aleator anvoios.

In vag com nu este inregistrata eroare pe niciun modul.

Bateria este schimbata de curand cu o Varta AGM 70ah.

Masina are 108000 reali, filtru de particule este la locul lui si functioneaza in parametrii cred.

Daca ma duc la mecanic nu am cum sa ii arat vreun defect pentru ca se manifesta aleator si plus de asta la cald porneste perfect, dar pe mine ma enerveaZa la culme aspectul asta ascuns.

Ma gandesc sa o las pana face figuri in mod evident si pot arata cuiva care se pricepe, dar totusi sper sa primesc de la voi cateva indicii. Eu suspectez un senzor ceva ceva, temperatura turatie sau ceva similar.

Voi atasa niste print screenuri cu niste valori din vag com, in special toti senzorii de temperatura, ale dfp si corectii injectoare ca si reper.

 

 

934B973E-B8E6-42FF-BCA6-1FD74987BCD3.jpeg

B9869B8D-E022-4E43-81BF-5A6E47752049.jpeg

28EFD74C-0434-4A53-9A24-F1496BC0B799.jpeg

FC4E4764-BBB0-4DBA-A696-63AFA8658C82.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta o patesc si eu de 2 ani. Uneori invarte de 3 ori si porneste. Alteori invarte o data si o ia. Uneori porneste in 3 pistoane pt 1 secunda si apoi isi revine. Asta doar la rece. Vorbeam cu un coleg la birou care are o skoda de prin 2012, motor de 1.6 si zicea ca si la el e la fel. El a luat-o de noua si a intrebat la reprezentanta, iar raspunsul a fost ca "asa mai fac ele". Diferenta este ca a lui are 120k si a mea 240k km...deci nu stiu ce sa zic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CFFB verificati valorile injectoarelor la pornire si dupa .

In 2016 au iesit injectoare revizuite

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, EEXCALADE said:

La CFFB verificati valorile injectoarelor la pornire si dupa .

In 2016 au iesit injectoare revizuite

Din cate citeam eu, cu o diagnoza de vcds piratat nu prea are rost sa citesti valorile injectoarelor la rece. Dar eu am verificat si dupa pornire imi iesea unul cu -2.5 si restul toate cu +, suma lor fiind 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi porneste bine dupa ce sta 14 ore la 5-6 grade, si scurt si fara oscilatii.......

problema apare daca merg putin si o las 4-5 ore si ii dau cheie din nou, ca si cum crede ca e calda si nu este, isi face amestec gresit 

daca ar fi injector s ar manifesta mai evident mai ciclic ma gandesc, ar atrage si alte probleme dupa el, precum regenerari dese sau consum marit

senrimentul pe care il am cand face figuri este fix ca atunci cand ai o bujie arsa desi nu e

aveti idee daca e ceva neregula cu valorile alea de -270 grade la 2-3 senzori.... este eroare de interpretare fiind absenti senzorii respectivi pe modelu meu cumva?

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, biggynr3 said:

La oprire tremura motorul?

Nu tremura....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!