Jump to content

Motor CFFB pornire greoaie


alin_irimia
 Share

Postare recomandată

:o Ai incercat sa pui contactul de 2 ori a cate 10 secunde si apoi sa pornesti? face la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observatie... Daca pun contactul f rpd de cateva ori 3-4.. Adica imediat ce sau stins bujiile si dupa aia a pleaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema cu alimentarea bujiilor ,timpul de alimentare - senzor temperatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori releul de bujii ori bujiile ori ceva minus imperfect... Va tin la curent ;). Senzorul e nou si original indica ok... Sar putea ca el sa fi trosnit una din cele de mai sus

Modificat de matrafox79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile la pachet cu distributia de vreo 3 zile si nu a mai aparut fenomenul, insa nu sunt 100% convins ca a disparut pentru ca au trecut doar 3 zile si nu vreau sa ma imbat cu apa rece ...

revin cu o parere finala sapt viitoare

 

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Problema persista...

am facut azi un drum de 100 km, ajung acasa, stationez aprox 4 ore dupa care o pornesc pentru un drum scurt ( uitasem ceva ) si surpriza.... iar a pornit in 3 pentru 1 secunda cel mult 2

Dimineata cand am pornit dupa o stationare de aproape 20 ore a pornit mult mai ok

e prea complicat, deja ma gandesc sa o vand daca nu gasesc problema pentru ca toate duc in directia injector 

sunt tare frustrat, pentru ca masina merge ca unsa in rest 

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,electromotorul poate fi o cauza. Am avut o problema similara ''pornea lung'' si am facut revizie electromotor la Compoli srl pe Bd Dacia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 110k km, tinand cont ca electromotorul este prevazut pentru cicluri Start stop si fiind dezactivat in 95% din timp, trebuie sa fie aproape ca nou

cand e electromotorul obosit face mai mult la cald figuri pentru ca se mareste compresia, ceea ce nu e cazul  

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru starea electromotorului se face log la turatia acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca Egr poate fi luat in calcul ca posibila cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit clipu asta cu un 1.6 cr care face ceva asemanator

Diferenta ar fi ca mie imi face 1-2 secunde iar omului respectiv ii face pana se opreste de tot

La fel, fara erori stocate 0, a schimbat egr si au disparut balbaielile

Ma gandeam sa nu fie un inceput timid si la mine

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E889C854-4916-412D-99BA-148099B75FB5.jpeg

Nu cred ca are sens sa minta omu, asa a rezolvat el

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ,doar ca ala da eroare imediat ce se defecteaza cat de putin

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update

Masina si a revenit 100% la normal in mod miraculos fara sa ma ating de ea.

In ultima saptamana am folosit o intensiv ( 1100 km )

Pornirile sunt ca la carte indiferent de situatie..

Cred ca s a “reparat singura” :)))

 

Fie vorba intre noi singura asociere pe care o pot corela cu aceasta revenire la normal este faptu ca am schimbat motorina pe care o foloseam ( rompetrol ) .... poate este doar o coincidenta in realitate si nu are nicio treaba, chiar nu stiu...

Am bagat peste cei 15 l rompetrol din rezervor, inca 20de omv dintro statie noua din oras si am vazut diferenta imediat in ziua urmatoare pentru ca s a redus balbaiala de la 1-2 secunde la 0,5 secunde, iar dupa o noua alimentare fix din acelasi loc ( omv ) cu inca 40 litri, instant si a revenit complet.

 

am mai schimbat in trecut sortimentele de motorina dar mereu a fost amestecata in diverse proportii

parca mi se pare prea de tot sa fie asa sensibila .......si o fi doar coincidenta

Modificat de ct60agv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e primul caz care se rezolva odata cu schimbarea statiei de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp au mai trecut 4 zile si vreo 800 km parcursi si totul este perfect iar verdictul final este, motorina proasta

bine ca nu am apucat sa o vand :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bune si frumoase in continuare dupa inca o saptamana perfecta :D anomalia a disparut

Doar MaxxMotion vede de acum, recomand

sarbatori fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut..am un passat cod motor cffb si am o problema la pornire

O las cateva ore nepornita 4-5 ore...daca ii pun contactu de mai multe ori porneste sfert si daca ii dau din prima fara sa pun contactu nu porneste deloc si atunci cand ii dau din prima scoate fum alb foarte mult si miroase a motorina nearsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a lucrat nimic la ea..am verificat distributia si ii buna..am.pus pe tester si nu are nici o eroare si valorile sunt bune toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!