Jump to content

A4 B9 impresii


rempha
 Share

Postare recomandată

3 hours ago, cristi511 said:

Cica ar fi torsen. E relativ un mister caci in America ai Quattro Ultra, cel cu 2 haldexuri dar in Europa se pare ca ar fi torsen pana la o anumita data (necunoscuta mie). Cel mai simplu mod de elucidare, ridici masina pe elevator si faci poze la dif central si spate. 

Mai e o varianta de test, daca la viraj cu rotile bracate maxim masina impinge de bot si tremura/face niste sunete specifice atunci e torsen. N am intalnit audi cu torsen care sa nu prezinte comportamentul asta. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta, citeam si nu imi venea sa cred ca Audi A4 B9 are rezervorul de 40 L la modele FWD diesel si 58 L la AWD. Ce mi se pare incredibil este ca se poate pune si un rezervor de 54 L la modele FWD, dar este optional. Pana unde vrea Audi sa intinda coarda cu optionalele, ma astept ca la B10 in afara de sasiu/motor/volan/pedale totul sa fie optional ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pai daca iti vine sa crezi la o masina din 2017 pana si becurile la parasolare sunt optionale......Am avut o bora din 2002 care le avea :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe principiul 'cine are nspe mii euro de dat pentru o masina premium va mai da si cateva mii de euro pentru optionale'; 

Treaba cu marimea rezervorului ii ajuta pe Audi mai mult ca sa poata sa declare noxe mai putine (doar dpdv teoretic conform metodei standard de calcul) datorita reducerii greutatii masinii prin montarea unui rezervor mai mic similar modului cum a fost inlocuita roata de rezerva cu kitul de spuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna ziua, detin un Audi A4 B9 de aproape 3 ani. Masina este fabricata in 2016 2.0 diesel cutie S Tronic. Am cumparat.o la 160k km. Am fost si sunt in continuare multumit de masina, Am schimbat 2 bucse si in rest doar consumabilele. la 210.000 km trebuie inlocuita cureaua de distributie, si la fiecare 60k uleiul in cutia de viteze. Motorul de 150 cai il consider suficient (totdeauna spunem ca ne dorim mai mult). 

Problemele intalnite pana acum sunt doar doua: incalzirea in oglinda de la sofer defecta si incalzirea in sezutul scaunului de la sofer defecta.  

Ce pot sa va recomand e ca orice masina ati cumpara trebuie verificata 100 %. in 5 ani exista deja masini si cu peste 300.000 km. 

IMG_5415.JPG

Modificat de Dan.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

O intrebare, motorul de 1.4 tfsi de 150 cp pe b9 fabricatie 2018-2019, mai are probleme cu consumul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tfsi a fost demult, 1.4 tsi e cel de 150 CP si nu a avut probleme cu consumul de ulei, il confunzi cu 1.4 tfsi.

E un motor excelent, din el a evoluat actualul 1.5 tsi.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu confund nimic, decat daca au gresit cei de la Audi in specificatiile A4lui B9, inclusiv cand au lipit badge-urile cu TFSI pe spatele masinii

https://www.olx.ro/d/oferta/audi-a4-b9-avant-IDgnBBz.html

https://www.olx.ro/d/oferta/audi-a4-b9-2018-automat-40-000km-reali-IDgwpQs.html

 

In alta ordine de idei, motorul acesta de 1.4 tfsi de 150 cp si cele 35 2.0 tfsi de 150 cp, 40 2.0 tfsi mai consuma ulei ca si motoarele de pe B8?

 

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TFSI e un branding...

In spatele acestui branding se afla motoare pe benzina, turbo.

In ultimii 10-15 ani de cand Audi foloseste brandul asta, motoarele s-au schimbat, au primit revizii majore, chiar reproiectari complete, cum e si cazul motorului de care zici.

1.4 TFSI pana prin 2010-2011 (adica pe B8 pre facelift, B7) era bazat pe un 1.4 turbo, introdus prima data prin 2004-2005, cu distributie pe lant, injectie directa, intercooler si cu probleme la consumul de ulei. Nu mari, dar existau.

Din 2011-2012 (B8 facelift, B9) motorul asta a fost reproiectat complet, a primit distributie pe curea, charge air cooler si nu mai consuma ulei, cel putin nimic notabil.

Ele tot TFSI se cheama, dar sunt motoare complet diferite. 

Asta ar fi explicatia din spatele postarii @halamadrid

 

Pe scurt, nu, tfsi-urile noi (care cel putin pe platforme transversale sunt aceleasi motoare ca TSI-urile), inclusiv alea de 2L si 1.4L, nu mai au probleme cu consum mare de ulei, deci poti lua linistit, daca masina e intretinuta corespunzator.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!