Jump to content

Golf 6 - martor ESP aprins


pesq
 Share

Postare recomandată

Salutare.

De vreo luna am un martor ce se aprinde in bord - martorul de ESP din cadranul din dreapta.

Martorul se aprinde doar cand motorul e cald, si cand stau pe loc sau merg mai mult cu turatie mica - de exemplu merg cu 20 km/h in treapta a doua, fara sa calc acceleratia.

Dupa oprirea si pornirea motorului, martorul se stinge. Si becul nu clipeste, ci sta aprins continuu.

Singura eroare din calculator e P307A 00 [039] - flow to low.

A mai patit cineva? Stiti de la ce ar putea fi ? Masina e un Golf 6 1.2 TSI 105 CP, din 2011.

 

[Edit] Cat timp martorul sta aprins, masina nu trage - mi se pare ca nu intra turbina. 

Modificat de pesq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este singura eroare stocata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e singura. Cu vag com-ul am sters eroarea, am stat cu motorul pornit sa se reaprinda martorul (nu dureaza mai mult de 1 minut cu motorul cald), si am recitit eroarea. E doar una, P307A 00 [039] - flow too low.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul complet de la vag com:

1 Fault Found:

6322 - Air Intake System

     P307A 00 [039] - Flow too Low

     Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

          Freeze frame:

               Fault Status: 00000001

               Fault Priority: 2

               Fault Frequency: 1

               Mileage: 61140 km

               Date: 2058.14.08

               Time: 14:09:35

 

Am gasit o problema asemanatoare la Skoda Octavia, acelasi motor. Doar ca acolo erau mai multe erori. 

 

Credeti ca problema mea poate fi de la clapeta de acceleratie ? Pot sa o curat eu? Sau trebuie sa ma duc intr-un service? Nu am gasit in sectiunea DYI asa ceva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si de la clapeta, de accea te-am intrebat daca era singura eroare. Incearca o curatare a ei si adaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema cu o curatare a clapetei, urmata de o adaptare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

Am tot un Golf 6 1.2 TSI 2010 DSG. Si la mine se aprinde martorul de ESP, dar numai atunci cand maneta de viteze e pe pozitia P sau N si pedala de frana nu e apasata (se intampla cam dupa cateva secunde). La fel, daca plec cu ea asa nu trage. Cei de la reprezentanta au trimis eroarea la fabricant care a concluzionat ca e o defectiune din computerul de bord si se poate rezolva doar prin inlocuirea lui. Ce parere aveti?

As incerca o curatare si o adaptare, asa cum scrie mai sus, dar nu la reprezentanta, ca ei imi spun direct sa schimb clapeta. Pot sa fac cu incredere si la alte service-uri?

 

Multumesc.

Modificat de Catalin_Nic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin, trebuie sa postezi erorile care apar, sa nu putem face o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la service nu mi-au dat logul, doar mi-au arata pe laptop. Era tot ceva in genul "Flow too low", dar becul nu se aprinde decat in conditiile ciudate pe care le-am expus mai sus. Doar sa mai fac o testare in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Da, dar de ce eroarea nu apare atunci cand nu tii piciorul pe frana?

Si de ce se calamineaza clapeta asta, ca nu e prima oara si nu cred ca mai exista masini la care sa se intample chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce, dar am un vecin cu o masina la fel, si cam la 6 luni trebuie sa-i curat clapeta de acceleratie, asta de vre 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, 

Am un VW Golf VI 1.2 TSI, cutie automata. Daca merg la turatii mici, dupa ceva timp, se aprinde martorul de eroare ESP exact cum povestea mai sus si pesq.
Am fost la service si singura eroare care apare este: P307A 00 [039] - flow to low. Au curatat clapeta, dar comportamentul este neschimbat.
Am observat ca atunci cand nu sunt porniti consumatorii mari (climatronicul, farurile, radio etc) eroarea apare mult mai tarziu.
Dupa mai multe teste, am observat ca tensiunea care ajunge la bornele bateriei are momente de fluctuatie ciudate (scade brusc de la 14.1V la 12.7V), moment in care apare si eroarea ESP.
Am schimbat alternatorul cu unul nou. Comportamentul este neschimbat.

Aveti vreo idee?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 07.08.2019 at 8:44, adrianza a scris:

Salut, 

Am un VW Golf VI 1.2 TSI, cutie automata. Daca merg la turatii mici, dupa ceva timp, se aprinde martorul de eroare ESP exact cum povestea mai sus si pesq.
Am fost la service si singura eroare care apare este: P307A 00 [039] - flow to low. Au curatat clapeta, dar comportamentul este neschimbat.
Am observat ca atunci cand nu sunt porniti consumatorii mari (climatronicul, farurile, radio etc) eroarea apare mult mai tarziu.
Dupa mai multe teste, am observat ca tensiunea care ajunge la bornele bateriei are momente de fluctuatie ciudate (scade brusc de la 14.1V la 12.7V), moment in care apare si eroarea ESP.
Am schimbat alternatorul cu unul nou. Comportamentul este neschimbat.

Aveti vreo idee?

Multumesc!

Salut,ai rezolvat problema?La fel pățesc și eu..mecanicul mi a spus sa schimb clapeta de accelerație.

 

On 08.04.2016 at 15:01, pesq a scris:

S-a rezolvat problema cu o curatare a clapetei, urmata de o adaptare. 

Salut,ce soluție ai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba o schimbi, o sa apara din nou. O cureti, faci adaptarea si mergi mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna adaptare?si cu ce soluție sa o curăț?

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu am avut această problemă la golf 6 plus 2010 1,2 tsi, am fost la mecanic acum 3 zile mi-a curățat clapeta de accelerație ceva spray, după care cel cu softurile a accelerat dw vreo 4 ori brusc până la 4000 și a ținut accelerația așa vreo 20 sec. după a șters eroarea, de atunci nu s-a mai aprins. Cred că era spray de discuri de frână. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 27.02.2020 at 15:40, vobleru75 a scris:

Și eu am avut această problemă la golf 6 plus 2010 1,2 tsi, am fost la mecanic acum 3 zile mi-a curățat clapeta de accelerație ceva spray, după care cel cu softurile a accelerat dw vreo 4 ori brusc până la 4000 și a ținut accelerația așa vreo 20 sec. după a șters eroarea, de atunci nu s-a mai aprins. Cred că era spray de discuri de frână. 

Unde se află clapeta?Dacă poti sa imi spui..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare!

am un golf 6 2010, 1.4 tsi si de ceva vreme mi se aprinde si mie martorul esp impreunna cu cel de presiune roti. De exemplu astazi dimineata am pornit masina era totul normal niciun martor aprins. Am circulat vreo 1,5 - 2 km am oprit motorul si vreo ora jumatate buna am avut treaba,  am revenit am pornit motorul si mi s-a aprins martorul esp si senzor presiune roti a ramas aprins un minut doua si dupa ce am pornit la drum s-au stins....am auns la destinatie am oprit am repornit nu s-a mai aprins am repetat dinou pornit oprit am ajuns acasa nimic schimbat totul ok. Precizez ca saptamana trecuta am ramas fara baterie si s-au aprins mai multi martori cel de abs, airbag, esp, lumina ceata spate volan, presiune roti... am schimbat bateria am mai avut cateva erori care pe urma sau stins singure si totul a revenit la normal.

Cred ca ar mai fi o problema de precizat: cand pun contactul astept sa se stinga martorii sa pornesc masina in momentul cad incerc la automat se stinge tot si misc putin si revine pentru pozitia de pornit,.. pornesc masina  si se comporta normal dar nu de fiecare dataimi face acesta figura  referitoare la contact.... sa fie oare si din acesta cauza comutator contact  defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Fa o diagnoza completa, vedem ce erori ai pt abs

2. Schimbat parte electrica contact, foarte probabil,  dar vedem exact dupa diagnoza 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

 

am aceiasi problema,martor asr si presiune pneuri aprinse

 

masina nu mai trage bine cand se aprind,daca resetez presiune pneuri dispare si masina trage normal dar apoi apare aleatoriu aceleasi probleme

 

cod eroare P307A00 Air flow signal,low SIGNAL,si  PA006800 MAP/MAF-CORELARE POZITIE ACCELERATIE

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza si  a gasit mai multe erori intermitente a sters toate erorile si deocamdata nu mi s-a mai aprins martorii.... mai vedem...

Nu am schimbat comutatorul de la contact pentru ca a zis meseriasul ca nu are nimic,.. culmea la el nu mai facea figura intre timp mai ales cand e rece in masina mai persista acea problema cand mi se stinge bordul si apoi revine cand dau la automat...

Stie cineva pe cineva din Braila sau Galati sa-mi schimbe comutatorul de pe contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in aria Oferte Extinse,  prestari servicii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare!

Am un Golf VI, 2012,  1.2 TSI, 105 CP, cutie de viteze automata DSG.Cod motor CBZ.

 

Am o mica problema cu masina de mai sus. In mers mi se aprinde martorul EPC si in bord imi apare eroarea : error system stability control.

Incepe sa tremure si sa ii scada din putere. Daca trag pe dreapta, opresc motorul, scot contactul si astept 30-40 de sec si apoi o repornesc imi dispare martorul si masina se comporta normal.

Am fost cu ea la un service si cei de acolo mi au schimbat bujiile, fisele si bobina de inductie. O saptamana nu a avut nicio problema. Sambata in mers a inceput sa mearga in "suturi" de parca se ineca. Daca apasam putin mai tare pedala de acceleratie dadea in bot si mi s-a aprins iar martorul EPC si in bord error system stability control. Am tras pe dreapta , am luat contactul si apoi am repornit masina. Nu mai aveam niciun martor in bord aprins. Am observat ca daca apas pedala de acceleratie mai tare da in nas si se ineaca ( nu apas ca si cum as vrea sa dau kick down) si intra iar EPC -ul si eroarea de mai sus. Lucrul asta mi s-a intamplat de vreo 3 ori.  Daca o apas usor (lent) nu are probleme...prinde viteza si nu mai da sa se inece.

Am mai observat ca daca plec de pe loc cu "scartait de roti" mi se aprinde EPC -ul si incepe sa tremure masina si nu mai are putere si apare error system stability control.

Tot sambata am observat ceva ciudat la felul in care schimba treptele de viteza...la 60 km/h era in D7 iar turatia era undeva sunt 2000.

Le am schimbat eu din padele ca sa urce turatia. mergeam pana la 75 km/h  in treapta a 4 a pe manual, apoi doar apasam usor acceleratia si treceam ea foarte repede din D4 in D5, D6 si apoi D7.

Este cumva posibil sa fie de la cutia de viteze problema? Nu se aude niciun zgomtot de la ea...si daca este de la cutie de ce in apare EPC -ul si error system stability control in bord?

Sper ca am postat unde trebuie.

Multumesc!

 

golf1.jpg

golf2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAo diagnoza si posteaza erorile asa cum apar pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!