Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

On 22.04.2016 at 10:46 AM, Ice_2k said:

Nu, n-am, e facut prin portul de Audi Music Interface totul

Salut!

Poti detalia, te rog, cum ai reusit asta.

Multumesc!

Link către comentariu

Superba masina, sa o stapanesti sanatos si de la mine! :) Cel mai probabil asta va fi masina care va inlocui GTI-ul meu la anul.

Din Ro sau DE? Ai luat in considerare si BMW 335i sau ai plecat setat pe S5? Ti-ai facut si niste estimari pentru costurile de intretinere sau nu difera asa mult fata de un Audi normal? Intreb pentru ca initial incepusem sa ma uit la M3, dar dupa ce am facut calculele (bazat pe informatiile de pe forumurile din afara) mi-a iesit un cost de ~1k de euro/luna (devalorizare, asigurari, impozite, intretinere etc) si mi s-a parut cam mult pentru cat merg eu.

 

PS: Scuze pentru "interogatoriu", dar sunt putini posesori de S5 pe forumuri romanesti.

 

Modificat de Alex_88
Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri :)

Aveam de gand oricum sa scriu un review mai detaliat acum ca m-am obisnuit cu masina, dar pan-atunci o sa-ti raspund punctual:

  • 335xi - l-am taiat de pe lista din mai multe motive:
    • imi doream o masina mai "speciala". 335-ul e doar un 3er cu un motor mai potent. S-ul e special cu totul, nu doar un A puternic.
    • interiorul e destul de important pentru mine iar interiorul de 3er nu ma incanta deloc
    • cautam o masina care sa fie in stare sa "set my hair on fire" cum zicea Clarkson dar care sa fie si cat mai civilizata cand duc piticul la gradinita sau in orice alte situatii cand nu ai nevoie de latura sport. 335-ul nu prea stie sa fie altceva decat sport, zgomotul motorului/evacuarii mult mai prezent in interior mereu etc. In special cu Audi Drive Select, S5-ul e o masina absolut incredibil de civilizata atunci cand nu vrei sa alergi.
    • cutia automata clasica de pe 335 e in alta era fata de S-Tronic iar de manuala ma cam saturasem.
  • Masina am luat-o din Romania
  • Costuri de intretinere:
    • CASCO e ceva mai mare dar nu cu mult, sunt cateva companii care mi-au dat preturi ridicole din cauza puterii probabil dar am gasit pana la urma la un pret rezonabil tinand cont de valoarea asigurata de 30k
    • am facut o revizie la Midocar si-am iesit la vreo 1150 RON. La A4 3.0TDI ieseam pe la vreo 800 RON facand la Augsburg, dupa ce se termina garantia si nu voi mai merge la reprezentanta probabil ca voi iesi tot pe-acolo. Daca te duci la Porsche insa, te jupoaie :) 
    • consumul e undeva la 50% mai mare fata de 3.0TDI (cam 15 prin Bucuresti si 10-11 in afara). Aici probabil contribuie semnificativ si jantele de 20".
Link către comentariu

Avamd in vdere ca eu merg cu 13 urban si am jumatatea puterii, eu zic ca ai un consum chiar bun.

Spor!

Link către comentariu

Eu stiu consum de 3.0 TFSI pe A6, modelul de 280-290 CP cat avea initial si 15% era cam spre minim..adica trafic lejer. E foarte bine daca tu reusesti o astfel de medie intr-un trafic normal de Bucuresti.

Link către comentariu

15% e media la care ajung la mers prin B de la plin la plin. Mi s-a intamplat sa vad si 13 (rar, ce-i drept), mi s-a intamplat sa vad si 20 cand am prins aglomeratii nasoale. Si vorbim bineinteles de consumul la mers calm, daca te apuci sa o alergi naiba stie pana unde poate sa ajunga :)) 

Link către comentariu

Nu cred ca e un aspect relevant acesta legat de consum la o masina din categoria S4/S5/335 atata timp cat un amarat de 1.2 sau 1.4 tsi fac 10-11 medie in Bucuresti!

Mai degraba as masura in Zambete/km sau tremurat din picior aka adrenalina dupa un drum virajat si liber de munte. In rest genul asta de masini vin in viata unui pasionat atunci cand acesta are stabilitatea financiara dar mai ales emotionala necesara...nu de alta dar performantele de care sunt capabile sunt oarecum peste mana majoritatii soferilor.

Ceea ce ma incanta la S4/S5 este versatilitatea si caracterul predominanat de cruiser...ele sunt la baza niste executive saloons confortabile dar care dau bine cu stanga la ficat :P cand e cazul. 

 

Link către comentariu

Da, clar nu e consumul partea importanta, dar fiind acolo mereu in fata ta pe computerul de bord, il observi si fara sa vrei :) Legat de versatilitate, da, total de acord, aia ziceam si eu mai devreme, e incredibil cat de civilizata e masina cand vrei sa mergi usor si in ce "huligan" se transforma cand ai chef de nebunii.

Legat de performante, daca vorbim strict de acceleratie in linie dreapta, diferenta nu e uriasa fata de fostul 3.0 TDI cu soft dar modul cum livreaza puterea si cum o pune S-Tronic-ul jos este total diferit.

Link către comentariu

Schimbi sectiunea afisata pe bc si scapi de grija asta :P . Sper ca nu e cu suparare ca aduc in discutie si S4 dar 9x% sunt identice si data fiind raritatea lor pe forum poate vreun user ( in speta eu :)) )  va avea nevoie vreodata de informatii clare si concise. 

Cu roti pe 18 ( desi ar arata banal) cred ca e extraordinar de confortabila pentru o masina atat de puternica si capabila. 335iul mi se pare genul de masina ( la noi cel putin mai toata lumea vrea rwd nu awd) pentru un boy racer wannabe drifter in timp ce S-urile sunt masini pt adulti, cu copii, care au nevoie de siguranta. 

Deci, soft si fulie de la revo? :icon_thumright:

Link către comentariu

Nu-i problema cu S4, filtrele mele de cautare pentru masina erau oricum puse pe "S4 sau S5" :) Ma bucur insa ca s-a nimerit sa fie S5, e mai mare schimbarea fata de fosta masina. Vedem la iarna daca blestem usile fara rame la geamuri sau nu :)) Legat de roti, da, si eu sunt convins ca mutata pe un 18" ar fi foarte ok dpdv confort dar este suprinzator de ok si cu astea de 20". O sa vedem la iarna ca am niste roti pe 17" pe care le-am pastrat de la A4, chiar sunt curios cum afecteaza confortul si acceleratia.

Legat de soft si fulie, ramane de vazut :) Soft probabil va fi, fulie nu sunt hotarat inca, mai trebuie sa fac ceva research. Mai am oricum garantie pana in aprilie 2017 deci pan-atunci sigur nu fac nimic.

Link către comentariu
the_punkreas2003

Corsa soacra-mi 1.4 benzina ia 9 in trafic de Galati, Allroadul meu 3.0TDI nu prea scade sub 13 in Bucuresti si 8.5 afara iar S3-ul 14 oras si 10 afara. Din cate imi dau seama consumul la S5-ul tau e porno de civilizat.

Link către comentariu

@Ice_2k: Mersi frumos de raspunsuri. Chiar astept cu interes review-ul extins :) 

Ai mai cumparat si o extensie de garantie sau asa a venit ea, cu 5 ani? Eu ma uitam sa cumpar din Germania, avand in vedere numarul de S5 disponibile acolo si se intelegea ca nu ar avea garantie decat 2 ani. Va trebui sa ma interesez. Tu ai prins o oferta de la particular sau de la Welt?

Altfel, si eu planuiesc sa-i fac macar soft dupa ce iese din garantie, e f mult potential in motorul ala. Mai mult de atat, e de discutat. Cifrele de consum par ok, in general eu nu scad sub 15% cu GTI-ul in oras, pe drumuri scurte fiind chiar mai mare. :D 

Link către comentariu

Consumul si mie imi pare ok. Am mai avut V6 de 2.5 si acum am VR6 de 2.8 - si afara se invart amandoua in jur de 11, in oras intre 13 si 18 functie de trafic...

Oricum e irelevant, ca si GTI-ul, nu sunt masini "economice" - altele-s plusurile lor.

Link către comentariu
6 hours ago, Alex_88 said:

Ai mai cumparat si o extensie de garantie sau asa a venit ea, cu 5 ani? Eu ma uitam sa cumpar din Germania, avand in vedere numarul de S5 disponibile acolo si se intelegea ca nu ar avea garantie decat 2 ani. Va trebui sa ma interesez. Tu ai prins o oferta de la particular sau de la Welt?

A avut extinsa la 5 ani de cand a fost cumparata de noua. Si eu tot din Germania credeam ca o sa iau dar a aparut asta la un pret ok, am verificat-o si am hotarat s-o iau. Am luat-o de la un particular care o lasase in consignatie la WeltAuto sa ii gaseasca ei clienti.

Link către comentariu
On 5/11/2016 at 11:13 AM, Ice_2k said:

 Legat de roti, da, si eu sunt convins ca mutata pe un 18" ar fi foarte ok dpdv confort dar este suprinzator de ok si cu astea de 20". O sa vedem la iarna ca am niste roti pe 17" pe care le-am pastrat de la A4, chiar sunt curios cum afecteaza confortul si acceleratia

Fără supărare, eu nu as pune jante pe 17 pe ea.. Stiu ca e o dimensiune ok spre mare pentru majoritatea mașinilor,  dar totuși..  vorbim de S5. Merita măcar 18" de iarna, dacă nu 19". Cat ar fi talonul? 55/60?  E ca si cum as pune pe a mea pe 15. Acuma na, poate eu sunt și axat mai mult pe look :D

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
octavia 4ever

dar oare intra jante pe 17? totusi e S5, are discuri de frana mari.

Link către comentariu

Daca sunt de 345 mm intra jantele pe 17. (Depinde de ET si model)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!