Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

On 28 July 2016 at 0:38 PM, Ice_2k said:

Detaliile fac diferenta :P

 

image.jpeg

Interesant butonul, oare se potriveste si pe nfl? ma ajuti si pe mine cu niste detalii de cumparare? ar da bine cu interiorul meu (rosu/negru) :D 

Link către comentariu

De-aici l-am luat: http://shop.ahw-shop.de/schalter-start-stop-original-audi-a4-s4-a5-s5-q5-druck-schalter-8k0905217c-variante-s

 

vad ca zice ca e doar pt FL, nu stiu daca exista ceva similar pe NFL. La mine daca faceam acum comanda dupa seria de sasiu, asta venea, l-au inlocuit pe cel normal. 

 

Codul e 8K0905217C

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

@Ice_2k: de curiozitate, daca nu e un secret, ce cota ai la asigurarea CASCO ? Intreb pentru niste calcule pe care mi le fac.

Mersi

Link către comentariu

6.5%

 

in alta ordine de idei, camera marsarier si noul model de buton de start/stop

 

image.jpeg

image.jpeg

Link către comentariu

Ce pata de culoare interesanta aduce butonul ala! Big like!

Link către comentariu

Sa o stăpânești sănătos ! E superba ! Era sa iau și eu una cabrio dar am rămas fan Golf :))

Poate pe viitor. Arată bine rău și se aude/merge la fel de bine

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri, baieti :)

@C Z R E si Golf R o varianta foarte ok dar eu eram setat pe S4/S5 si pe motorul asta supercharged, ma incanta enorm lipsa completa a lag-ului :) Plus ca marimea familiei nu-mi mai permite sa ma "lafai" in hatchback-uri :)) 

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Ce rau imi pare ca nu ne-am intalnit sambata.

Am avut ceva treaba si am ajuns acolo mai tarziu, altfel sigur ne intersectam si vedeam si eu racheta.

Link către comentariu

 Momentul ăla când te întorci la mașină și găsești doi puști la 15-16 ani făcându-și poze cu ea :wub:

Link către comentariu

Am vazut ieri masina parcata la pestera de la rasnov. 

Rotile ies bine in evidenta, sunt masive.

Link către comentariu

dap, eram cu piciu' :)

 

ca tot veni vorba de Rasnov, let's make some noise :))

 

image.jpeg

 

image.jpeg

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Un rezumat mai pe larg al vizitei la Rasnov... am facut cam 1h30 din Poiana pana la pestera Rasnov. Nu pentru ca era aglomerat, ci pentru ca am facut de 5 ori drumul dus-intors :)) Am lasat piticul la somn si-am plecat pentru niste S quality time :)) 
E prima oara de cand am masina cand reusesc sa ajung singur pe un drum de genul asta, cu singurul scop de a conduce si... sunt absolut socat. E pur si simplu incredibil ce zace in masina asta, este "sports car" in cel mai adevarat sens al cuvantului. Motorul si cutia au creat un duo care a oferit exact ce ma asteptam de la el, e absolut sublima combinatia. Mai ales pe urcari abrupte, eventual genul ala de urcare care incepe dupa un ac de par ff stramt e incredibil ce aderenta are si cum accelereaza din curba, am lasat mult in urma cateva masini cu pretentii care chiar se chinuiau, ii auzeam cum urlau motoarele (cel mai notabil un Cayenne GTS V8 410cp, ma asteptam sa fie ceva mai capabila in linie dreapta dar era in alta liga, probabil nici altitudinea nu-i prea pria). Legat strict de cutie, pe langa fart-urile de upshift si throttle blip-urile de downshift care completeaza impecabil restul experientei, mi-a placut maxim posibilitatea de a intra intr-o curba mai larga in a 3a spre exemplu si apoi, pe masura ce curba se strange, sa faci downshift in a 2a fara a intrerupe tractiunea, cu o manuala nu m-as fi incumetat sa apas ambreiajul acolo si s-o las pe liber pana schimbam, fara sa mai punem si problema rev-matching-ului pt urmatoarea treapta. 
Dar de departe cea mai impresionanta parte a masinii a fost modul cum sta pe curbe, e ridicol. Am avut bineinteles totul pe dynamic, inclusiv suspensia si, mergand semnificativ mai tare decat am facut-o vreodata cu B8-ul, nu exista sa se incline, nu sa scartzaie rotile, nimic. Cat am invartit volanul, atat a cotit, no drama. Am avut inclusiv o situatie in care m-a pacalit peisajul si am intrat cam tare intr-o curba care s-a dovedit mai stransa decat anticipasem, am invartit volanul si mai mult (de franat nu prea se mai punea problema) si aia a fost, a luat curba. Ajunsesem cu mainile complet incrucisate. Deci e destul de clar ca pana la limita masinii mai era o paine de mancat dar n-am incercat s-o ating ca deh, drum public, alte masini, prapastia in dreapta etc. Rade, glumim da' nu parasim incinta :))

Link către comentariu

Forte tare masina , dupa cum am mai spus pe acest topic , accelasi sentiment l-am trait cu R32-ul cand am fost ,din cauza DSG-ul , dar surpriza majoara a fost cand am ajuns cu omasina "speciala" din punctul meu de vedere Ford Focus RS Mk2 si dupa acest episod am trans concluzia ca masiniile din grupul VAG nu "cotesc "

Link către comentariu

Ma, nush ce sa zic. N-am condus R32 intr-un scenariu unde sa-l vad cum se comporta pe curbe dar stiu ca understeer-ul era una din caracteristicile lor principale, so it is what it is. S5-ul din tot ce-am citit n-a mai avut probleme cu understeer dupa ce au renuntat la V8. 

Link către comentariu

Pot confirma ca VR-urile au ceva understeer - din cauza animalului atarnat sub capota, e normal ... :D

Insa sunt destul de fun ;)

La tine diferenta o face si sistemul de 4x4, care e oleaca in alta liga decat ce am eu si ce are R32-ul...

Link către comentariu

Te ajuta si 4x4, doar sa ai curaj sa-i dai gaz cand simti ca vrea sa plece de sub tine :) 

Din ce spunea Ice_2k mai sus, aderenta mecanica e exceptionala ceea ce e in linie cu ce review-uri am mai citit.

Eu probabil o sa tradez 'cauza' si o sa ma indrept spre BMW, seria 4 cu motorul de 3l pare sa fie ce am nevoie.

Link către comentariu

f tare!

 ca sa o simti f bine cu 4x4, in momentul de care ziceai cu curba subevaluata, e f important sa fie turata. eu simteam diferente majore la 1.8T cu ea turata, si mi s-a confirmat de mai multi posesori. bine, cuplu era mult mai sus decat la tine, dar oricum. si, exerseaza la iarna sa ai balls ca atunci cand fuge sa nu contra-brachezi...si sa iei piciorul din gaz (eventual sa franezi) si doar sa tii pedala acolo unde trebuie. nu mai stiu daca pe B6 aveai quattro..si te-ai jucat iarna..sau nu. 

mi-ai facut pofta :) ies si eu in we pana la BV pe cheia..

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Exact ce spuneam și pe topicul meu. Și te întrebi inevitabil cum merge una care stă și mai bine, dacă îți oferă atât de mult o mașină care nu este situată în vârful mașinilor de gen.

Link către comentariu

Incearca sa te duci o data pe Adancata, poti sa experimentezi in siguranta. :) Nu inseamna ca daca te duci pe circuit trebuie sa o arzi pana ramai fara planetare, pur si simplu poti sa experimentezi si sa incerci lucruri pe care pe strada nu ti le permiti.

In rest ce sa zic de masina, jos palaria, sa va bucurati de ea cat mai mult! :icon_thumright:

Link către comentariu

M-a batut gandul sa ma duc la adancata, dar:

- ciuciu casco

- multi alti oameni pe circuit, unii cretini

- daca intra alt prost in tine, nu-ti datoreaza nimic

Pare mai riscant decat pe strada :P

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!