Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

Asta la care te referi tu (silent la ture mici si sa faca frumos in ture) e basically modul silent, doar nu auzi mai nimic in masina, te musca de cur ca sa zic asa izolarea f buna a masinii. De-afara insa, suna cu totul altfel fata de stock, mult mai frumos, chiar si cand pleci de pe loc usor, nu trebuie neaparat sa o arzi ca sa auzi diferenta fata de stock din afara masinii, practic asta e toba sport dar o toba sport finuta. Varianta loud nici macar nu se mai poate numi ca e toba, e evacuare directa, practic o teava chioara pentru atunci cand chiar ai chef sa faci scandal :) 

Link către comentariu

Am inteles. Eu am fost cu un S5 Revo (cel din Oradea) si si cu evacuarea stock mi sa parut destul de galagios. :-) 

Cu fulie, soft si ce mai avea..mi-a "rupt gatul". Pacat ca am facut testdrive-ul dupa ce am luat Mini-ul. :argue:

Link către comentariu

Ma duc si io ca omu' azi la Porsche sa faca un update de soft. Dupa vreo 2 ore vine omul si ma intreaba zambind "cu ce vrei sa-ti petreci weekend-ul, un A4 sau un Q3?" :))
RIP calculator confort

Link către comentariu

yup... li s-a blocat update-ul (aparent din cauza de probleme de conexiune intre ei si serverele din Austria)

Link către comentariu

E bine macar ca au recunoscut ca a fost vina lor... pentru ca deobicei te pune sa semnezi ca in caz ca se strica ceva, nu e vina lor...

Eu sunt pentru A4, mai ales daca e generatia noua :D Asteptam un mini review :)) 

Link către comentariu

N-avea cum sa iasa altfel, din mai multe motive. Masina e in garantie si in plus ei m-au chemat sa fac update-ul, nu m-am dus eu sa-l cer de capul meu. Am ales Q3-ul pentru ca isi doreste sotia mea unul si-am zis ca e o ocazia buna de un test-drive prelungit. E draguta masina, 2.0TDI S-Tronic, quattro, MMI. Schimba semnificativ mai jerky cutia atunci cand accelerezi mai tare, se simte foarte clar schimbarea vitezei. In rest, ce sa zic, e o masina cu un motor f potrivit pentru ea, se misca f bine. M-am dezobisnuit sa accelerez pana la redline si sa nu urle animalul, era prea liniste :))

 

Link către comentariu
On 1/17/2017 at 11:27 AM, Ice_2k said:

 

I'm fuckiing in love !!  :wub::banghead:  ...superb se aude !!

Sincer la inceput eram sceptic cu valvele astea..dar..wow..

un mare BRAVO si FELICITARI !!!

Ma bate gandul de mult si pe mine la un S5(second..nou nu-mi prea permit :)) dar stiam ca apoi o sa urmeze inca o mar einvestie in el cu "jucariile" astea...(un plus la masina asta e ca poate fi oricand de familie sau de circuit...daca ma insel te rog corecteaza-ma )

DAR m-ai convins ! I WANT ONE !!

Daca poti te rog sa-mi dai mai multe detalii intr-un PM legat de pret cum ai ajuns anume s-o cumperi(evacuarea) etc

 

Mersi !!

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

De circuit nu e clar. E mult prea masiva ca sa faca o masina ca lumea de circuit, o sa bagi tone de bani in ea si tot n-o sa fie ok. Pentru circuit vrei ceva mic. Un S2000, un MX5 turbo, ceva de genul asta. Alex Rosiu aici de pe forum a bagat o galagie de bani intr-un 335i (aproape echivalent cu un S5) si tot n-a putut trece peste faptul ca pur si simplu era o masina prea masiva. Iar el o modificase suficient de mult cat sa nu mai fie o masina ok de mers daily. De familie nici nu se mai punea problema. Asa ca a renuntat la proiect si a trecut la un S2000, alta viata.

In rest, este extrem de ok masina. Foarte ok ca masina de familie, absolut geniala ca daily si spectacolul maxim este cand ai dus-o pe un drum virajat (drumul dintre Poiana Brasov si pestera Rasnov este cel mai misto pe care l-am gasit pan-acum, am pus un post acum cateva pagini despre asta in care povesteam cum a fost), este absolut senzationala masina pe genul ala de drumuri. D-abia astept sa vina vara cum va fi acum cand se adauga si spectacolul evacuarii.

Link către comentariu

da, ai dreptate, cand am spus "circuit"  ma refeream la faptul ca te poti distra cu ea pe circuit (nu neaparat sa fi primul :D ) just for fun.

In capul meu se petrece acuma o mare schiema de comparatie si nu cred c-o sa-mi dau seama decat daca o sa conduc una (S5)...o compar cu GTI-ul meu de acum, daca S5-ul (cu masivitatea lui) compenseaza cu plusul de putere fata de un GTI, stock ma refer la amblele, la agilitate, pozitia pe drum si viraje succesive.. 

Link către comentariu

Din perspectiva puterii, compenseaza fara indoiala, uite mai jos un film unde cica un S5 stock vs un GTI cu stage 2, admisie si ceva evacuare. Am facut si eu de vreo 2 ori niste teste d-astea cu 3 claxoane vs un 2.0T si, desi pare ca S5-ul pleaca inainte, de fapt ce vezi acolo e compresorul :) Lag zero vs GTI care pierde niste zecimi bune de secunda pana incarca turbina. De agilitate si pozitie pe drum, nu pot sa ma exprim total obiectiv pentru ca nu am condus un GTI in aceleasi conditii dar eu am fost complet impresionat de ce stie sa faca cand am dus-o pe drumul de care ziceam mai devreme, nu aveai ce sa-i ceri mai mult. Iar pe iesirea din viraje cu siguranta are un avantaj semnificativ in fata GTI-ului datorita quattro.

 

 

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu

Va rog, daca vreti sa discutati mai mult despre subiectul gti vs s5 sa o faceti fie in privat fie intr-un topic de versus.

Ar fi pacat sa stricam topicul :) .

Multumesc!

Link către comentariu

Cam asa arata noua evacuare, am incercat sa pastrez look-ul cat mai apropiat de stock.

 

IMG_3164.PNG

IMG_3166.PNG

IMG_3167.PNG

Link către comentariu

Cum sa nu-l iubesti pe asta micu'? :D Timpul trecut de la pornirea motorului vs temperatura motorului :) Webasto pornit cu 30 de secunde inaintea motorului si plecat cu el pornit :wub:

FullSizeRender 3.jpg

Link către comentariu

Nu ai vrut sa zici 30 minute pornit webasto inaintea motorului? cam asa il programez si eu :D cand ajung la masina apa e deja la 50+ grade , e vis :))

Link către comentariu

nope, 30 secs :)

49 minutes ago, Bogdan_wrc said:

eee...s-a incalzit de la glumele lu bordea...

Posibil si asta :P

Link către comentariu

Foarte ciudat... in 2 minute de mers cu webasto deja sa ai 70 grade :| 

Presupun ca pe benzina "baga carbuni" calumea.. nu ca pe motorina :))

Link către comentariu

Da, e diferenta f mare la capitolul asta fata de fostul 3.0TDI, se incalzea incomparabil mai greu. 

Link către comentariu

Folosind o sugestie a lui @drwhite, am reusit sa scap si de oribilitatea care era butonul kline. L-am rezolvat destul de romaneste :))

12CE4023-A5F4-41DD-9D91-C62EDDDCBE58.thumb.JPG.7e15a0fd11bf43c2b28f75854401f34c.JPG

 

B1AE7C33-C9D4-4016-A231-76494B1A2DE9.thumb.JPG.34c8f186b45693b3451d2c90c8b84dc1.JPG

 

Reminder cum era inainte :P

 

IMG_2549.JPG

Link către comentariu

Haha :) l-ai nimerit!  eu nu am reusit sa scot din prima cerculetul ala perfect :D ... ma' hands shaking a little lol.

 

Nota: nu se foloseste quote-ul pentru postul anterior. La urmatoarea abatere ai avertisment. Multumesc!

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Cred ca da, nu mai stiu exact unde eram la 9:15, am facut mai multe drumuri intre augsburg si autoitalia (probleme cu Fiat-ul sotiei). Eu inca n-am auzit-o de-afara, cum era? :))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!