Jump to content

Audi S5 B8.5


Ice_2k

Postare recomandată

Huuuh!! ;) Deci exact asa patesc si eu la DSG!
Sa inteleg ca asta e o problema generala, "asa face toate". Oricum eu m-am obisnuit si o las sa plece singura si dupa accelerez.

 

Stima.

 

 

Modificat de O'neill
Link către comentariu

Da.. cand stai in D cu piciorul pe frana, simti ca masina vrea sa plece si simti si o oarecare vibratie (pe 3.0 TDI S-tronic 7). Cand lasi acceleratia masina pleaca instant. Daca treci in N se simte o eliberare, altfel simiti tensiunea din transmisie. Nu stiu cum sa explic prea clar. Nici pe masina mea, nu vroia nici cum sa mai treaca in D1 fara a ma opri si sta putin pe loc.. Era o placere sa urc rampele din mall-uri cu 5 km/h in D2..

Link către comentariu
47 minutes ago, Ice_2k said:

da, cam asa e si la mine, ma speriasera unii de pe un forum din afara ca cica nu e normal sa faca asa, exista aparent mai multe diferente de software intre US si EU.

Nu's ce sa zic aici. Initial credeam ca e asa din cauza cuplului mai mare, adica softul integrat in cutie ia ca parametrul faptul ca exista suficient cuplu pentru a nu schimba in 1 si a permite patinarea. Chestia asta a fost demontata de 1.6TDI-ul DSG, care exact la fel face, desi ala are cuplu mai mic fata de 2.0TDI. Concluzia, din pacate este ca "asa face toate". 

Ar fi interesant de vazut daca exista un soft cu algoritm modificat, gen, "sub 8km/h sa comute in D1"

Link către comentariu
33 minutes ago, O'neill said:

Huuuh!! ;) Deci exact asa patesc si eu la DSG!
Sa inteleg ca asta e o problema generala, "asa face toate". Oricum eu m-am obisnuit si o las sa plece singura si dupa accelerez.

Din ce inteleg, asa e programata sa faca, nu pare sa fie problema.

 

20 minutes ago, Bebeee said:

Da.. cand stai in D cu piciorul pe frana, simti ca masina vrea sa plece si simti si o oarecare vibratie (pe 3.0 TDI S-tronic 7). Cand lasi acceleratia masina pleaca instant. Daca treci in N se simte o eliberare, altfel simiti tensiunea din transmisie. Nu stiu cum sa explic prea clar. Nici pe masina mea, nu vroia nici cum sa mai treaca in D1 fara a ma opri si sta putin pe loc.. Era o placere sa urc rampele din mall-uri cu 5 km/h in D2..

La mine nu se simte nicio vibratie (probabil fiindca benzina vs motorina) dar nu-mi place ideea sa las ambreiajul sa se frece aiurea. Cat despre D2->D1, la mine trebuie sa ajung la un 2-3km/h, nu trebuie sa ma opresc efectiv dar tot sunt momente (cum sunt rampele, bine-ai zis) cand vrei treapta 1. M-am obisnuit pt cazul ala sa fac cu schimbatorul rapid dreapta-jos, nu e cine stie ce. 

Link către comentariu

La benzine nu e vibratie, am vazut si la 1.8TSI DSG. 

Link către comentariu

Nu pot spune ca simt vreo vibratie. Mai degraba as putea spune ca e senzatia aia ca "agata usor" sau ca e "sub tensiune" cand e in D si tin pedala de frana apasata. Vorbesc de 2.0 TDI.

Si eu o scot pe N cand stau mai mult pe loc cu ea. E chestiee de obisnuita de la cealalata, manuala cred.

 

 

 

Modificat de O'neill
Link către comentariu

La a mea in D nu schimba din 2 in 1 decat daca o opresc, in schimb in S schimba din 2 in 1 imediat ce turatia scade la 1100 rpm

Link către comentariu

De acea tensiune vorbeam si eu, nu neaparat vibratie :) Legat de scosul in N, am citit pareri pro si contra.. Mie de exemplu nu imi place functia de autohold. Cand pleaca de pe loc, e mult mai agresiva fata de o plecare normala..

 

Pana una alta, recomand o vizita la Revo - Oradea pentru a vedea un S5 ca si al tau, cu mici imbunatariri. Nu vreau sa mint dar parca avea peste 450 hp. Mie... mi-a "rupt gatul". :screwy: 

Modificat de Bebeee
completare
Link către comentariu

Exact aceeasi senzatie la dsg o am si eu pe 2.0 TDI -ul meu (cand stai in D/S, simti ca e cuplat si are o usoara vibratie).

Intrebare despre un fenomen asemanator, voi simtiti atunci cand aproape se opreste masina (2-5km/h .. nu conteaza D/S) ca se face o usoara frana de motor care sta cuplata.. pana aproape in momentul cand se opreste masina (0.5 - 1 secunda inainte de oprire totala) .. iar in momentul ala se "elibereaza" de acel cuplu cumva ? 

Link către comentariu
1 hour ago, Bebeee said:

Pana una alta, recomand o vizita la Revo - Oradea pentru a vedea un S5 ca si al tau, cu mici imbunatariri. Nu vreau sa mint dar parca avea peste 450 hp. Mie... mi-a "rupt gatul". :screwy: 

Pai cam alea ar fi cifrele pentru soft + fulie din ce-am inteles.

1 hour ago, bubu182 said:

Intrebare despre un fenomen asemanator, voi simtiti atunci cand aproape se opreste masina (2-5km/h .. nu conteaza D/S) ca se face o usoara frana de motor care sta cuplata.. pana aproape in momentul cand se opreste masina (0.5 - 1 secunda inainte de oprire totala) .. iar in momentul ala se "elibereaza" de acel cuplu cumva ? 

Eu n-am simtit asa ceva

Link către comentariu

Ma tot roaga un prieten sa-i fac un film cum se aude masina la alergat si tot n-am apucat sa ies putin din oras, da' am facut un filmulet rapid de cateva secunde cum se aude la acceleratie 50% si fara sa trec de 4k rpm.

 

 

Link către comentariu
mihai.onu94

Inca unul, inca unul, inca unul!! Eventual prin tunel pe la Lujerului sa o auzim mai bine cum urla! :wub::wub::wub:

 

Link către comentariu

Incerc sa mai fac zilele astea :)

Intre timp, am renuntat la kitul de reparatie si am trecut la roata de rezerva. A fost nevoie de ceva improvizatii ca sa intre totul acolo (pe masinile care au subwoofer in portbagaj cica nu vine decat kit de reparatie, deci nu aveam cum sa fac modificarea cu piese originale). 

 

image.jpeg

image.jpeg

Link către comentariu

Foarte bine! Chiar si cu roata mica e mai bine decat sa stai noaptea in camp sa plangi langa o roata pe care nici mama kitului de reparatii nu o drege...

Link către comentariu

Eu am subwoofer din fabrica si roata de rezerva la fel (a5 b8.5). Chiar e specificat in lista de optiuni ca masina are roata de rezerva. 

Ai reusit sa faci streaming de muzica pe MMI prin Bluetooth? 

Link către comentariu

Interesant, mi s-a spus din 2 surse diferite (una fiind midocar) ca nu se poate. Daca ai timp, poate-mi faci si mie o poza cu ce ai sub roata de rezerva, de curiozitate. 

Poate nu ai ambele subwoofere in portbagaj. Eu am unul chiar in spatele scaunelor si unul in spate de tot, in spatele bateriei (intre baterie si bara spate).

Legat de streaming prin bluetooth, sigur, a mers din prima. Vad telefonul la Sources in meniul de Media. 

Link către comentariu

Asa arata roata mea de rezerva. 

Referitor la MMI, eu nu pot sa vad telefonul in lista Media chiar daca e conectat prin bluetooth. Posibil sa fie vreo setare care mi-a scapat.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu

Interesant, mersi. La mine singura problema acum e ca nu am un loc d-ala decupat pt cric, ci sta sub roata, in fata bateriei dar am gasit un loc destul de fix in care sa stea si pare ok. 

Legat de MMI, cred ca ai o versiune mai veche (3G as zice), la mine arata altfel meniul:

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Link către comentariu

Al tau este MMI Plus - ceva de genu. Si parca are si functie touch butonul central. Totusi ar trebui sa mearga si la mine streamingul, o sa mai caut poate gasesc ceva. 

Acum sunt curios si daca se poate face update la noua interfata :)).

LE: Se aude perfect evacuarea, exact ce trebuie.

Modificat de redeye
Link către comentariu

Are un joystick pe butonul central, nu touch. 

16 minutes ago, redeye said:

Totusi ar trebui sa mearga si la mine streamingul

Dar esti sigur ca ai optiunea? La mine apare optiunea de BT acolo la surse chiar si cand nu e niciun telefon conectat (si zice unavailable), la tine vad ca nu e deloc. Nu e obligatoriu sa ai si partea de audio streaming chiar daca ai functionalitate bluetooth pt a vorbi la telefon din masina. 

Link către comentariu

Da, joystick, eu nu am asa. Cred ca MMI meu nu suporta decat phoning prin bluetooth. @Dan Treisprezece are MMI ca al meu, sunt curios la el cum o fi.

 

Bafta cu masinuta, si mai incanta-ne cu poze / video :D

Link către comentariu

stiu ca scriai undeva de aditiv de benzina..ca nu sunt recomandati de producator..si-i pui benzina de 95.

asa stiam si eu...dar ia cauta pe google codul: G001770A2. nu pot da link decat catre un site din rusia.. o fi doar pt tarile..cu benzina f proasta? sau doar pt TFSI? acolo chiar conteaza benzina..

 

Link către comentariu

din ce vad acolo ala e pentru curatat reziduurile lasate de benzina, nu pare sa aiba o legatura directa cu cifra octanica. Momentan n-am nicio scarba in a-i pune 95 tinand cont ca fix asta scrie ca recomandare pe capacul rezervorului. Am tot pus de cand am luat-o alternativ, un plin 95, un plin 99, momentan n-am reusit sa sesizez vreo diferenta, nici la cum merge nici la consum, pare exact la fel. O sa fac niste teste pe masurate (gen cateva reprize 50-150) sa vad daca exista vreo diferenta de putere. Daca da exact la fel, nu vad de ce as pune 99, problema cu detonatiile nu are motorul asta si, tinand cont ca e facut sa mearga si cu benzina de 91 din US.... Tu ce bagi in S3 si de ce?

Link către comentariu
lambda_dryver

Nu stiu la benzina cum e, dar la motorina, singura diferenta intre 51 si 55 (pe care am observat-o eu) a fost un consum neglijabil mai mic la drum lung-extern. Probabil tot cam asa e si la benzina sau, cel mult, un raspuns putin mai prompt al acceleratiei... In rest, placebo si pret mai mare :)) .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!