Jump to content

avansul vacuumatic la carburatoare Brosol


tonic
 Share

Postare recomandată

Va rog ajutati-ma si pe mine, ca nu stiu 100% sigur unde trebuie conectat tubuletzul de avans vacuumatic la un carburator Brosol.

Pe latura de pe partea soferului sunt unul dintre cele 4 stutzuri si cele 2 suruburi de reglaj.

Pe latura dinspre spatele masinii sunt in partea de sus 2 stuzuri pozitzionate orizontal si spre spate, din care cel dinspre partea soferului este un pic mai gros.

al patrulea stutz este situat tot spre spate in partea de jos a carburatorului (mai spre dinam/alternator) dar este pozitzionat oblic inspre sus.

eu personal am conectat avansul vacuumatic la acest al 4-lea stutz.

am facut bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa faci niste poze ? Sunt curios cum de sunt patru stutz-uri. Logic ar trebui sa legi avansul la stutzul dinspre partea stinga (partea soferului). Nu am poza unui Brosol in fatza ...

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adaug poza. acolo unde este conectat tubuletzul, sa zicem ca e stutzul 4. celelalte 3 sunt cu niste dopuri de cauciuc negru pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu vacumul se leaga la stutul din stanga de langa cele 2 suruburi de reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa stiu si eu. Cred ca celelalte stutz-uri sunt pentru dublu avans, filtru cu capsula vacuumatica si al 4-lea chiar as vrea sa stiu ... A mai fost un topic pe tema asta, dar carburatorul de fatza e altfel :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut diverse probe mutand furtunasul pe diversele stutzuri si vazand cu strobo ce rezulta.

M-am edificat la urmatoarele :

- cele 2 stutzuri dinspre spate si aflate mai sus in pozitzie orizonntala sunt pt. altceva.

- stutzul nr. 4 (in care este conectat in poza tubuletzul) functioneaza ca un avans vacuumatic insa are fortza mai mare decat stutzul nr. 1 (cel dintre suruburile de reglaj). aceste (nr. 1) cred ca este intr-adevar pt. avansul vacuumatic.

Nu am scos carburatorul de pe galerie ca mi-as fi dat seama imediat dupa gaurica din fund :P

Orium ca si cuncluzii la turatia de relanti cu tubuletzul vacuumului scos si gaura obturata reglajul de 10 grade static este exact la fel cu reglajul strobo de 10 grade.

daca turez pe la 2500-3000 ture (sau mai sus), fara vacuum pus, se ajunge pe la cca 30 grade.

daca pun vacuum la stutzul nr 1 si turez progresiv se simte (si se vede la strobo) diferentza cand intra in actiune avansul vacuumatic. La 2500- 3000 ture si peste ajunge la cca 30 grade si ramane acolo.

Daca fac acelasi lucru cu tubuletzul bagat la stutzul nr. 4 este la fel ca mai sus, cu o mica diferentza la 3000 ture si peste depaseste cu cca 15 grade semnul de 30 grade. de aceea am considerat ca stutzul nr. 1 este cel mai corect pt. a conecta avansul vacuumatic.

Unghiul dwell (la reglajul platinei de 0,25-0,3) a fost la rece de 56 si dupa ce s-a incalzit motorul de 55 (nu stiu de ce difera).

Turatia de relanti nu mai scade dupa reprize cum facea inainte (problema mea si a lui tipatescu...descrisa pe alt forum).

Concluzia: masina merge un pic mai bine. Dar fatza de delcoul brazilian 009, acesta mexican cu dublu avans mi se pare mai slabutz . Daca la cel 009 la relanti semnul avansului testat stroboscopic ramanea exact acolo unde ii e locul, cu noul delcou are niste deplasari/zvacniri. (nu stiu care sa fie cauza, ceva pareri?).

Inca o problemutza am constatat si as vrea sa va intreb: am schimbat uleiul la motor si mcu toate ca am bagat exact 2,5 litri, a ajuns doar la 1-2 mm peste semnul de minim la joja (undeva intre minim si jumate). credetzi ca este vreo problema? sa fie cumva nevoie de mai mult ulei? sau joja nu intra cat ar trebui (cu toate ca la ochi pare in regula joja si tubul in care intra).?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de ulei. Nu cred ca e vreo problema, doar ca probabil nu a ajuns tot uleiul in baie. Asteapta si tu putin pana se aseaza si mai ales incerca dupa ce motorul sta de vreo juma de ora. Nu are cum sa intre mai mult ulei decat 2.5 l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de ulei. Nu cred ca e vreo problema, doar ca probabil nu a ajuns tot uleiul in baie. Asteapta si tu putin pana se aseaza si mai ales incerca dupa ce motorul sta de vreo juma de ora. Nu are cum sa intre mai mult ulei decat 2.5 l.

itzi dai seama ca am stat chiar mai mult, apoi am si mers cu masina vreao 10 minute si iar am stat vreo juma de ora...si tot la fel.

dar am vazut in linkul cu noxele 9parca) ca sunt diferite motoare care au chiar pana la 3-3,5 litri capacitatea uleilului...???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

itzi dai seama ca am stat chiar mai mult, apoi am si mers cu masina vreao 10 minute si iar am stat vreo juma de ora...si tot la fel.

dar am vazut in linkul cu noxele 9parca) ca sunt diferite motoare care au chiar pana la 3-3,5 litri capacitatea uleilului...???????

Da, dar nu broastele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am intzeles, deci sunt motoare de alte masini. dar pana la urma care o fi cauza ca pe joja este pana la sub jumate?...ca doar nu am eu baia de ulei mai mare????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sta motorul c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sta cas....cum sa stea cas, ca doar nu merg pe apa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi postul http://vwforum.ro/index.php?showtopic=458&st=760

da' sa stii ca difera foarte mult indicatia de pe joja..pe plan drept si pe panta.. eu mi-am luat o nivela ca sa stiu cand e masina pe plan drept...

ca idee, de acum incolo ia si tu bidon de 4l sa mai ai si de rezerva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU nu stiu de ce iti faci probleme. Ai pus 2,5 l, e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!