Jump to content

Consum Superb 3 - benzină


kthor
 Share

Postare recomandată

@corbu33 Oare au modificat modul in care se calculeaza punctele alea cu frunza? Nu de alta, dar sunt curios cum ai reusit sa scoti un scor asa mic (37), in conditiile in care eu si cand strabat 12km in Bucuresti intr-o ora si un sfert, nu scot sub 70-80 frunza. Cel mai putin am scos vreo 70 si ceva, si aia pe un traseu de vreo 50km in care am mers numai acceleratie-frana intre 3500 si 6000rpm in continuu cu consum urias si uleiul la 110 grade :D Adica si daca o tin numai in 6000rpm si accelerari continue, nu scade sub 70 :))

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33: bun consumul :) La ce rulaj total ai ajuns ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1600 km acum iar in iunie cred ca mai bag 1500-2000 si apoi in august in jur de 4000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No comment pt motorul asta... lasand frunza la o parte :). (Clima pornita non stop). Am ajuns la 8.4 long term ... la diesel de 190 am avut 8,7 cand am dat o... :)) ce e drept avea doar 900km si mai multi facuti in oras.

 

RenderedContent-5FDD7BB5-DA31-4F10-B1C1-030A9E91F4BC.JPG

RenderedContent-87443F26-5879-4748-9B1D-D4EB63F2FE73.JPG

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun consumul. Esti inca in rodaj,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum :) m-am dat la ea fara probleme ... rodajul l am facut exact cum zice cartea ... pana intr-o mie easy si intre 1000 -1500 am crescut turatia gradual... si a luat si vreo 3 kick down uri pana acum de curiozitate si e cam wow... deci nu prea mai sunt in rodaj :).

Modificat de vdragos
Vai de limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca s-a lasat consumul si nu o sa mai scada prea mult, de asta intrebam de rodaj. Hai cu topicul de prezentare al masini!

Motoarele astea tsi devin din ce in ce mai atractive, si daca se vor dovedi si fiabile, grupul vw a gasit reteta castigatoare dupa dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33: e de la suspensia sport consumul asta :) 

@RzzV: ma intrebasesi de consum in anumite conditii pe un anumit drum de 11km. Raspunsul este 21%. Not kidding. Deci, 2.0TSI-ul stie si sa consume benzina pentru toti aia 220 cai :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR Nu am apucat sa mai scriu aici, dar intr-o zi m-am intalnit cu un alt tip cu 2tsi 280 4x4, care face un drum asemanator cu al meu in Bucuresti dimineata, si omul a zis ca sub 17-18% nu scoate, drum pe care eu scot intre 9 si 11 in functie de cat de tare plec de pe la semafoare. Dar totodata a zis ca nu ii pare rau de cat consuma, merita din plin motorul. Adevarul e ca nu e o masina rentabila daca ai de facut multi km spre/de la serviciu, dar cu siguranta iti aduce zambetul pe buze cu 4x4 si cei 280cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere, consumul in Bucuresti este irelevant, pentru orice motorizare.

Media mea long time este acum 8.4%, pentru ca rodajul e in spate, iar acum sunt in faza in care imi caut prilejuri sa pun la treaba toti cei 220cai.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din punctul tau de vedere e irelevant, dar pentru unul care are o masina ca a ta si merge in 80% din timp doar in Bucuresti, e foarte relevant :D

Stai linistit, eu nu sunt departe de tine. Media generala pe 11097km (pana la ultimul plin) facuta la pompa este 7,6%, si am o gramada de cai in minus fata de tine :))

@sebip La mine media de 7,6% e pe Spritmonitor, pe bord pe termen lung, media e 7,4% - ne pacaleste putin bordul, dar eu iau in considerare in principiu autonomia unui plin - aia ma intereseaza cel mai mult. Si reusesc sa fac peste 850km cu un plin, mers in proportie de 70% prin Bucuresti in aglomeratie si fara sa las sa ajunga pe rosu rezervorul.

In mai putin de o luna urmeaza un drum in Grecia, o sa revin cu consumurile obtinute atunci.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, 75NOR said:

Din punctul meu de vedere, consumul in Bucuresti este irelevant, pentru orice motorizare.

Media mea long time este acum 8.4%, pentru ca rodajul e in spate, iar acum sunt in faza in care imi caut prilejuri sa pun la treaba toti cei 220cai.  

Tii consumul pe ceva site de profil (www.spritmonitor.de)? Sau te bazezi pe cel afisat de BC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebip: doar BC. Nu am mai avut timp si de spritmonitor, desi mi-a trecut prin cap.

Oricum, la faza asta nu conteaza, doar m-a amuzat valoarea, putea sa fie la fel de bine si mai sus si mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prin Bucuresti scot cam 12 in medie dar sincer am vazut 15-17 pe bucati foarte scurte bara la bara...motor rece dar cred ca e normal... oh well atata timp cat am long term 8,4 si dieseleul de 190 l am dat la 8,7 si vad ce stiu sa faca cei 220 caluti mi se pare masina perfecta ... si da cu 220 sa te dai zilnic prin oras e cam aiurea mai ales cd orasul este Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum a inceput vacanta pentru copii, iar ei sunt cei care merg cel mai mult cu masinile, se vede si in traficul din Bucuresti, atat dimineata, cat si dupa amiaza. E o mica perioada din an cand si in Bucuresti poti scoate consumuri mai normale, ca si in alte orase ale tarii mai libere.

Acelasi drum, la aceleasi ore, cu consum mai mic cu 2-3 litri fata de restul anului.

20170619_080351_resized.jpg

20170619_172649_resized.jpg

20170620_075617_resized.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si pentru ca sambata am urcat cu @75NOR din Brasov spre Poiana, intr-o alergare continua, am zis sa pun si aici consumul pe urcare, mers in 3500-6000rpm, din pacate fara poza, nu am apucat sa fac - eram prea plin de adrenalina. :)

Consum - 17,5% - deci consumul lui de ~20% pe acelasi drum facut tare nu este prea mare privind diferenta de putere dintre cele 2 motoare :)

Apoi, duminica, Brasov - Cheia - Ploiesti facut in acelasi ritm, cu motorul peste 3500rpm tot timpul si multe depasiri + dat tare pe curbe - consum 6,9%.

Intre timp am descoperit si de ce nu prea bate uneori consumul din bord cu consumul care iese la pompa: aveam 400+ km facuti de la plin, iar pe bord se resetase din nou la un moment dat, deoarece de la alimentare imi arata 200+km. Deci el arata media doar pe cei 200+ km, nu 400+ cati erau de fapt de cand alimentasem.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica since refuelling se schimba la 200+ maxim nu ramane si afiseaza efectiv de cand este ultima alimentare... mie asa mi se intampla si mie se pare putin ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Since refuelling afectat de deschiderea usitei de benzină - ai deschis ai băgat benzina in opinia lui ...nu foarte desteapta.

Modificat de vdragos
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic, sa clarificam putin: @Ionut, nu are nicio legatura deschiderea usitei cu resetarea Since Refuelling. In primul rând nu are niciun senzor acea usita. In al doilea rând, ipotetic vorbind, chiar daca ar avea, daca deschizi usita fara sa alimentezi si o închizi la loc, calculatorul ar considera ca ai alimentat si ar trebui sa reseteze. Ceea ce e o eroare (luata in calcul de constructori).

Since Refuelling se reseteaza atunci cand calculatorul detectează (cu ajutorul senzorului din rezervor) o crestere a cantitatii de combustibil. Deoarece aceasta crestere poate fi o eroare atunci cand masina este in panta (senzorul va citi o alta valoare spre deosebire de situatia cand este pe drum drept), producătorii au setat senzorul sa reseteze since refuelling atunci cand valoarea cantitatii de combustibil creste la 5 citiri diferite, prima mai mica decât a doua, a 2-a valoare mai mica decât a 3-a, etc... End of OT ? Scuze Razvan ca am derapat de la topicul tau.

Modificat de Liviu_sbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33 Eu am urmarit de cateva ori si km care erau afisati acolo erau km facuti de la ultima alimentare +/-1km. Dar de data asta mi-a sarit in ochi pentru ca era diferenta de 200+ km intre ce zicea bordul si cat aveam eu in realitate de cand alimentasem.

@_ionut nu cred ca sta in picioare asta, ci mai degraba ce a zis Liviu, deoarece cu siguranta nu am deschis usita de la rezervor si nici nu cred ca a deschis-o cineva cu forta vreodata pentru ca e intacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Liviu_sbn said:

Off Topic, sa clarificam putin: @Ionut, nu are nicio legatura deschiderea usitei cu resetarea Since Refuelling. In primul rând nu are niciun senzor acea usita. In al doilea rând, ipotetic vorbind, chiar daca ar avea, daca deschizi usita fara sa alimentezi si o închizi la loc, calculatorul ar considera ca ai alimentat si ar trebui sa reseteze. Ceea ce e o eroare (luata in calcul de constructori).

Since Refuelling se reseteaza atunci cand calculatorul detectează (cu ajutorul senzorului din rezervor) o crestere a cantitatii de combustibil. Deoarece aceasta crestere poate fi o eroare atunci cand masina este in panta (senzorul va citi o alta valoare spre deosebire de situatia cand este pe drum drept), producătorii au setat senzorul sa reseteze since refuelling atunci cand valoarea cantitatii de combustibil creste la 5 citiri diferite, prima mai mica decât a doua, a 2-a valoare mai mica decât a 3-a, etc... End of OT ? Scuze Razvan ca am derapat de la topicul tau.

Da, da are dreptate Liviu, am patit-o chiar duminica. Am urcat pana in Pestera, urcare sustinuta pe o panta cu grad mare si s-a resetat since refueling exact cand am repornit motorul ca sa plec inapoi. E a 2-a oara cand o patesc fix in acelasi loc, cu un nivel carburant fix la 1/2.

Ce am mai observat: pe drumurile cu urcari sustinute, gen asta, Poiana, TF, nivelul de combustibil scade vertiginos, iar cand cobori acelasi drum iarasi creste mult peste cat ar trebui sa fie. Suspectez ca senzorul, ca sa nu zic "plutitorul" - sper sa nu existe asa ceva :lol: are o problema de conceptie si e influentat pe urcarile si coborarile abrupte si lungi, adica km in sir in acelasi stil. Evident la S2 nu am avut problema asta :( 

@corbu33: ai fost pe un drum unde ai urcat/coborat abrupt ? Daca da, ti s-a resestat cand ai repornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul asta era mai sigur sistemul pe Octavia, cu 2 computere de bord, iar pe al doilea il resetez eu la fiecare alimentare. In felul asta imi iese corect calculul intotdeauna :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul la cat timp este citit? Pt ca mie mi se resetează instant campul since refuelling atunci cand alimentez...adica pana sa plec de la pompa.

LE - colaborarea fructuoasă între  autocorrect si lipsa cafelei a facut praf postul.

 

 

Modificat de _ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_ionut: Se reseteaza in momentul in care repornesti motorul. 

Inca nu am testat ce se intampla cand alimentezi cu motorul pornit, dar probabil ca se va reseta si atunci dupa urmatoarea pornire a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR da drum cu serpentine urcare coborare... deci ori e senzorul extrem de prost ori e gandit in care eu nu il inteleg... si m-am prins imediat ca e ciudat pt ca since refuellling era la fel cu since start si nu are cum bineinteles.

In plus cred ca e si o problema de soft ... sau altceva mai grav ... desi sper sa nu ... mai tineti minte ca am scos super consum de 6% dar cu frunza la pamant :) in jurul scorului de 36... astfel am mai urmarit problema si chiar daca plec avand 90 sa zicem, totul bine si frumos, oscileaza daca ma dau la ea dar nu cade la 30 ... iar daca plec din nou dupa ce am oprit deodata am sub 40 sau chiar si in mers (desi mi a scapat in real time sa prind schimbarea) aveam 89 si la vreo 10 minute dupa ma uit si aveam 35 ca asa m-am prins sincer de faza cu since refuelling... si acum ma tot gandesc ca ar putea fi legate ... sper sa arate bine indicatorul de rezervor (desi pare in regula adica cand e pe rosu cam seaca buzunarul :) )... ciudata chestie e prima oara la o masina cand am acest "defect".

Daca o sa continui sa maltratezi limba romana, vei fi sanctionat! Citeste Regulamentul, posturile tale sunt foarte greu de urmarit.

Modificat de vdragos
LImba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!