Jump to content

Consum Superb 3 - benzină


kthor
 Share

Postare recomandată

@corbu33 eu am mai zis mai in urma ca e dubioasă treaba cu frunza. La mine frunza aia nu scade sub 75-80 oricum as merge cu mașina.

Partea cu resetatul since refuelling nu ma deranjează neaparat, doar ca trebuie sa fiu atent sa nu ma mai iau după el decat daca nu e resetat între timp.

De afisat afiseaza bine rezervorul, mereu intra la pompa cat ar trebui in functie de cat imi arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33 @RzzV @_ionut: deci am conchis ca la urcari/coborari mai serioase, se reseteaza "since refueling" dupa pornire motor.

In schimb litrometrul e corect, am facut mai multe teste de "plin de la rosu" si au dat aceeasi valoare

Problema asta o aveam si la motocicleta, la urcari arata mai putin combustibil, iar la coborari, parea ca se umple rezervorul :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e faza cu frunza aia? Ca va tot aud vorbind pe topicurile de cosumuri de frunza jos si frunza sus.-_-

La mine nu apare implicit in ecranul de "consumuri", trebuie sa accesez din "selection".

Aduce vre-un avantaj, vreo plus-valorea a informatiei, frunza asta? Ca io unu' nu m-am prins...

20170605_093453.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Habba: e doar cu valoare informativa asupra unui stil eco de condus. Valoarea 100 considerat e idealul "eco"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...marketing ieftin de tinut clientu' cu ochii ca pe butelie pe frunze si alte chestii, in loc sa se gandeasca cum trebuie exploatata optim o masina.

Intre timp, cu ochii la/pe frunza, masina merge sub-turat, SS activ cauzeaza probleme in timp, etc., da' e important ca' frunza e 100%. Important, ce sa mai zic.-_-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumurile mele:

Motor  1,4 TSI, 150cp (fenomenal motorasul :) ), 

Stil mers: regulamentar +10km/h, demarajele pana la atingerea vitezei destul de puternice, varfuri in depasiri de max 140km/h, clima pornita 95% din timp, datorita temperaturilor masina a avut si perioade de mers la relanti :banghead: 

Termen lung: exceptand ultimul consum "de la pornire" masina a fost incarcata 50% din cap. maxima

De la pornire: singur in masina, acelasi stil de condus, clima pornita

In urma discutiilor de pe forum am fost atent si la consumul "de la alimentare" care am vazut ca s-a resetat odata cu cel "de la pornire"..inca ii caut "scuze"...:)

Frunza pare a fi cel mai afectata in cazul in care nu se respecta indicatiile de schimbare a treptei de viteza si duce liniutele jos...dar daca e scoasa masina pe liber apare un ECO mare in mijlocul ei si se umple....se cam "contrazic" :) aici...

20170705_182758.jpg

20170705_182751_001.jpg

20170705_182804.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A identificat cineva pana la urma dupa ce logica se reseteaza "since refuelling" ? Si oare de ce frunza mea e un dezastru, should i worry ? :) sa ma duc sa ma caut ? Desi rezervorul in real life ca sa zic asa se consuma incetisor adica tine cam 1000 km.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Dupa cum se vede...automomie buna. ~100 de km prin maretul Bucuresti.

ink%20(1).png

 

 

Asta e pe un drum Bucuresti - Agapia si retur. La dus destul de plina masina iar la intoarcere am fost doar eu.

ink.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un consum prin București la ora 18 nu ne arati??? Ca la ora care ai tu afișat consumul ala nici semafoarele nu merg! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2017 at 9:37 AM, _ionut said:

Asta e buna? Consum de bucuresti cu noaptea in cap. De abia astept vremea buna si bicicleta....

20170214_082331_001.thumb.jpg.348640b74d950326a1c741298a9f3838.jpg

Uite-l aici. Extrema cealaltă.  

Consumul de 5.8 e facut cu plecare la 9:30 din Dr Taberei si iesit prin Afumati cu trafic din plin. E un consum relevant pr drumuri lungi nu pentr Bucuresti. Pt Bucuresti media e între 9 și 12 in functie de aglomerație. 17 e extremă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eee asa da! Oricum motoarele astea sunt bune! Nu mai rentează Diesel.

Modificat de mah2m2c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite acum observ frunza - la consum de 17 frunza e 76 iar la consum de 5.8 frunza e 67. Cum trebuie sa fie frunza - mare sau mica? (si sa nu imi spuneti cazuta, da? )

On 7/5/2017 at 0:12 PM, 75NOR said:

@Habba: e doar cu valoare informativa asupra unui stil eco de condus. Valoarea 100 considerat e idealul "eco"

Adica 17 e eco si 5.8 nu?

Modificat de _ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yeap...:biggrin:

Eu am frunza tot timpul pe la 2x., cu consum mediu de 6% la tractor in 45k km. N-am vazut veci pururi peste 30 sau sub 20 (frunza, desigur).

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa mi se intampla si mie, frunza scade ca scor, daca am afisat un avg din ce in ce mai redus ... foarte ciudat.

Pana la urma asta nu ar fi o problema, dar chestia cu resetul "since refuelling" ma intriga putintel...

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca pe aici suntem impartiti in doua cu frunzele: unii avem frunzele de la 80 in sus, altii de la 30 in jos :)) Ceva e dubios. sigur sunt erori de soft si calculeaza prost frunza aia. La mine si daca merg la consum, si daca merg ca nebunul, si daca stau in 5km 1h la semafoare, si daca nu, frunza tot spre 90 tinde.

Acum, treaba cu since refuelling, nu stiu ce sa zic. Am facut in ultima saptamana ~2000km si am urmarit foarte atent de la un plin la altul (am facut vreo 4, nu pt ca era gol rezervorul, ci pentru a evita sa alimentez din anumite zone unde combustibilul e cu 50% mai scump ca la noi), iar since refuelling nu mi s-a mai resetat niciodata aiurea, de fiecare data cand am alimentat, iar de data asta a iesit si consumul pe bord foarte apropiat de cel ce la pompa (cam cu 0,1-0,2% mai putin decat in realitate).

Consumul pe cei ~2000km calculat la pompa, a fost de 5,95%, deci o medie foarte buna zic eu avand in vedere conditiile - caldura peste 30 grade cam pe toata perioada km facuti, portbagajul ~75% plin, a/c permanent pe 19-23 grade, medie de viteza undeva in jur de 70km/h, cam 1800km facuti pe autostrazi + drumuri extraurbane, iar ceilalti ~200km facuti in conditii de oras aglomerat, cu consumuri pe distante scurte de ~11-12%. Stilul de condus a fost unul normal pentru zonele de oras, iar pentru extern/autostrazi, am tras cat am putut pe depasiri + viteza.

Urmaresc in continuare computerul de bord vs pompa, mai urmeaza cateva sute de km in urmatoarea saptamana :D

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca vin si eu, sa va stric mediile :) 

Asa arata la mine termen lung. Termen scurt nu ma intereseaza si am mai spus de ce. Consider relevant doar termen lung.

Mentionez ca a stat "blocata" primele 80h la 8.5% consum, apoi, dupa turele pe TF si TA, a ajuns unde se vede.

Chiar si asa - ma declar perfect multumit avand in vedere stilul de mers "all in", adica de toti cei 220 cai. :) 

IMAG4303.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inca ~900km facuti de weekend-ul trecut pana acum, revin si eu cu inca un consum de 6,6% calculat la pompa, iar consumul afisat de bord de la alimentare s-a pierdut din nou, de data asta cu rezervorul la vreo 3 linii deasupra zonei rosii si pe drum drept (DN1 Bucuresti-Ploiesti). Deci nu ramane in picioare nici treaba cu serpentinele, pantele mari...s-a resetat pe drum drept, fara cine stie ce manevre in care sa dau masina cu rotile in sus ca sa se reseteze. :) Tind sa cred ca e o problema software, dar nu-mi mai bat capul, oricum imi fac calculul la fiecare plin si aia e tot ce conteaza.

Per total, in cei 15600+ km de cand am ridicat masina de la dealer, am un consum calculat de 7,3%. Cu TDI-ul de pe cealalta am consum calculat de 6,1% pentru acelasi stil de mers, aceleasi drumuri, aceeasi utilizare. Deci, in ansamblu motorul asta merita toti banii. Trage bine, consuma putin, impozit mic, din interior nu il auzi absolut deloc.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Secondez opinia lui @RzzV si la mine a luat-o razna "consumul de la alimentare". S-a resetat dupa 2 opriri pe plat, fara sa fi trecut pe serpentine in prealabil, e clar un bug de sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Same here... doar problema cu frunza ar ramane la mine :).

Ma gandesc ca pot fi vaporii din rezervor mai ales acum vara, cand alimentez si dau drumul la buson ies vaporii cu presiune mare... ar putea fi asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la modul "don't care" la chestia cu "de la alimentare"

Atat timp cat "termen lung" este ok, nu cred ca are sens sa ne batem capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum per total media la pompa e mai mare decat ce zice bordul, chiar si cand nu se reseteaza. La cealalta masina rar aveam diferente, si atunci foarte mici la pompa fata de ce zicea bordul. La asta mereu am cel putin un 0,2% in plus la pompa, de vreo 2 ori a ajuns chiar la 0,5% diferenta. Nu stiu de ce, nu-mi bat capul, oricum consumul de 7,3% mediu pe toti cei 16k km calculat la pompa, nu pe bord, mi se pare foarte bun, asa ca nu mai conteaza ca bordul imi arata cu 0,3% mai putin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt multumit cu ce vad pe termen lung. Am verificat la pompa, scria 8.2% pe bord, 8.2% a iesit si pe pompa, la un drum de 1200km, in care am alimentat de 3 ori.

In schimb, am avut surpriza ca la o alimentare "mai pe fuga", dorind sa fac plinul, am asteptat pana a "sarit pistolul" si apoi am mai insistat rapid, dar nu am ajuns sa fac plin "ochi". La vreo 50km de la plecarea din pompa deja acul incepea sa coboare.

De asta zic ca metoda "plin ochi"' e cea mai buna, dar trebuie putina rabdare, mai ales cand e foarte cald afara, vaporii de benzina degajati te pot pacali ca ai facut plinul, cand de fapt mai e loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am patit asta la nicio alimentare. Chestia e ca la fiecare plin eu compar datele din Spritmonitor cu ce zice bordul, si nu am avut decat 2 sau 3 plinuri pana acum in care sa nu existe diferente. Daca era chestia ca bagam prea putin, iesea mai mare consumul pe bord decat in realitate, dar mereu iese consumul pe bord mai mic. Deci...clar nu calculeaza chiar corect consumul, in special la mers mai tare decat un mers normal. La mers normal sau la trafic foarte liber si mers constant 50km de ex. cu aceeasi viteza, consumul de pe bord bate cu cel de la pompa. Dar in general nu fac astfel de drumuri, ori o alerg, ori e aglomerat, si asa per total iese consumul la pompa mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa un concediu in care am facut ceva km, consumul de acasa pana acasa - zic eu, este unul foarte bun. Am mers atat pe autostrazi cu viteze f mari dar si ambuteiaje, pe europene, prin munti pana la 3000m, orase, etc. 3 adulti la bord, portbagaj plin ochi pe toata durata deplasarii,  clima on permanent.

Tot dupa aceasta distanta, am verificat nivelul uleiului si am vazut ca a ciupit si putin ulei, am completat 300 ml. Nu cred ca e o problema avand in vedere ca au fost zile in care am parcurs pe autostrazi chiar si 1500km cu viteze de peste de 140km/h si temperaturi exterioare de 30-35°C.

IMG_20170816_123321.jpg

Modificat de wonder_glf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce m-am dat prin concediu cu masina postez si eu niste consumuri:

Cel cu 7,5% este Bucuresti - Timisoara

Cel cu 7,7% este Timisoara - Graz

Cel cu 6,9% este Graz - Bologna

... si ignore la frunza am renuntat sa intleg despre ce e vorba adica e super ciudat ca se deterioreaza cand merg super calm abia apas acceleratia doar in D fara acceleratii bruste etc.

si overall nu am prins la 99h si dupa bineintles s-a resetat, este cel cu 8,3%... cum spuneam incredibil de multumit... si am tras de motor bine de tot aproape toate depasirile in a3a sau a4a se terminau in a avea intre 140-160 pe bord incredibil cat de usor poti ajunge la vitezele astea si ce rezerve de putere are motorul... pt cateva minute am mers si cu 200 - 210 km/h asa de test si consuma constant, desi oscila, intre 12,5 - 13,5... decent as putea spune

RenderedContent-182477A8-9A07-4927-8D31-EA39C3B9049F.JPG

RenderedContent-357DB272-71A4-4E27-827B-FB876FD271D2.JPG

RenderedContent-CD264122-3614-4626-B7CC-B8BC82C0EA1D.JPG

RenderedContent-3F44DF79-A552-4B7E-A830-47D228006678.JPG

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!