Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

Asta e experienta MEA. Nu generalizez., n-am facut-o nici in posturile anterioare. Am nimerit probabil pe esantionul statistic de defecte. Ghinion. N-am spus ca firma SKODA e cea mai proasta, am spus ca nu le mai acord increderea mea. NICIODATA.

Am avut doua probleme, dintre care una extrem de grava in 6 luni de la achizitie. Si nu mi se pare normal sa mai beneficieze de increderea MEA. Atat.

In rest, fiecare e liber sa aleaga ce doreste, si sa-si asume ce riscuri vrea.

 

La subiectul evenimentului, oprirea a fost lina, nu s-a blocat instant masina, atat ca nu a mai pornit motorul ulterior. Si evident eram in plin trafic in mijlocul drumului. Noroc de un super om, care m-a ajutat sa o imping pe merginea drumului. Repet, oare ce s-ar fi intamplat la 140 km/h in coloana, pe autostrada, sau pe un sector de drum periculos, dupa o curba fara vizibilitate, etc.?

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tuturor ne pare rau pentru ce a patit colegul, miezul pentru forum este insa sursa defectului - EA 288 de 110kw e destul de raspindit pe aici (mai ales in aria de Octavia 3) si in afara de ceva probleme pe la pompa de apa, nimeni nu a semnalat nimic suspect desi masinile de acolo au atins kilometraje ridicate. Sunt si eu idem curios de sursa defectului si de rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit de cateva minute informatii de la service.

Au detectat erori la demaror (?) care explica de ce nu pornea (?), insa de ce s-a oprit nu au putut sa-mi comunice. Nici o piesa defecta. E foarte frustrant si riscant sa ai erori aleatoare de o asemenea gravitate. As fi preferat sa-mi comunice ca s-a stricat ceva piesa care necesita inlocuire si dureaza doua saptamani.

De asemenea, au facut proba de drum (40 de km), si n-a fost nici o problema. Ramane sub observatie pana maine (am solicitat expres sa fie convinsi ca masina e "circulabila"), si ma vor anunta dimineata, dupa un nou test, cand sa o ridic.

Revin cand voi fi in posesia tuturor datelor (momentan am avut doar o conversatie telefonica).

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa le solicit cand ridic masina un document complet cu diagnosticul si lista de operatiuni efectuate, plus garantia lucrarii, pentru a le putea arata si reprezentantei din tara de resedinta.

Pentru mine e vital, ca masina sa poata duce un drum de 1,000 de km duminica, fara probleme. Oricum ar fi, o trimit la re-verificare dupa ce ajung acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar neplacuta situatie, mai ales ca si eu am acelasi motor.

Acum nu vreau sa le iau apararea in service, chiar nu am de ce, dar acum fie vorba intre noi, daca masina acum functioneaza si codurile respective nu duc la o componenta anume, atunci chiar nu ai ce face decat sa stergi erorile. In cel mai rau caz, ca esti in mijlocul autastrtazii si nu vrei sa innoptezi pe acolo intreaba-i ce poti face in asemenea situatie. Eu ti-as recomanda sa ii iei borna si sa o pui la loc, posibil sa poti pleca mai departe.

Acum nu trebuie sa iti faci probleme ca se poate intampla la viteza pe undeva, vei putea opri in siguranta, mai ai vreo 3 pedale de frana, chiar daca vei lua ceva injuraturi, pana la urma nu e vina ta.

Din pacate cred ca nu ai alta solutie decat sa mergi mai cu ea si sa speri ca nu va mai face, repet, sunt total in asentimentul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e produsa in 2016, livrare Martie.

Am inlocuit in prima luna, dupa livrare, satelitul de comanda de pe volan, responsabil de sisteme active (ACC, blind spot, etc), partea dreapta.

Atat. Plus o vizita de service la 15.xxx km (doar ulei, si verificari de baza, confrom planului de service Skoda). Masina are 17.5xxx km momentan.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa aiba vreo legatura prima problema cu cea de a doua. Cand s-a inlocuit satelitul de comanda, era vorba de partea de contacte, sistemele puteau fi accesate independent si din meniul principal al HU. Au inlocuit doar blocul de contacte/butoane de pe volan. Nimic altceva, nu fire, nu alte trasee, nu imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subiectul este despre problemele tehnice la Superb 3 (raportare și soluționare). Tot ce nu se încadrează se va șterge. Deci nu vă mai obosiți cu off topic, va ajunge la coș.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am ridicat masina in dimineata asta. Se comporta momentan normal. Nu stiu insa cauza defectului, nu au stabilit ce a cauzat oprirea motorului in mers. Au gasit doar erori la partea de demaror (blocat), odata aceste erori eliminate, masina s-a comportat normal. E aiurea total. Oricum, cand ajung in tara de rezidenta, masina va intra in reprezenatanta Skoda de acolo, la o verificare din bara in bara.

Astept raportul tehnic pe e-mail, mi-au confirmat ca in istoricul masinii din baza de date centralizata (Europa), sunt toate detaliile operatiilor pe care le-au efectuat, si acestea vor fi verificate de Skoda din tara de rezidenta.

In alta ordine de idei, am avut parte zilele acestea de cea mai proasta experienta posibila. Pe scurt, masina a fost SECHESTRATA o zi jumatate (dupa reparatie) deoarece Skoda Romania / Compexit nu au dorit sa isi asume un cost de transport cu platforma (nota bene, in interiorul orasului, 5km - pentru cei din Cluj, din zona Hotel Napoca pana la Compexit pe Calea Turzii, maxim 50-70 de euro). Inacceptabil, fiind evident o problema de garantie, si evident Skoda din tara de rezidenta acoperind costurile in final. Nu pot sa inteleg insa neprofesionalismul celor de Compexit, care puteau foarte bine sa imi elibereze masina, urmand sa faca demersurile birocratice ulterior. Repet un cost MINOR raportat la valoarea bunului, si a prejudiciului de imagine pe care si le-au creat. Sfatul meu de acum incolo, pentru oricine are nevoie de consultanta/consiliere/reparatii Skoda, sa evite Compexit Cluj.

Mai mult de atat, am avut parte de un tratament agresiv verbal in timpul catorva convorbiri telefonice. Se comportau ca si cum mi-ar face o favoare.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate problema asta nu cred ca e singulara, in unele orase dealerii au impresia ca sunt un fel de zei pentru cei care au o masina cu care ajung la ei. Multumim pentru lamuriri, care nu prea au fost deloc lamuriri. Sa ne tii la curent cand ajungi cu ea in tara unde stai si de unde ai luat masina. Sunt curios cei de acolo ce au de spus. Desi daca defectul nu se mai repeta, nu stiu ce ar putea sa constate nici aceia. Sper totusi sa nu o mai patesti si sa fi fost doar o eroare software.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

O.T. Cand am cumparat S2, m-au facut membru vip avia club si am niste beneficii. Unul dintre ele este 1plimbare gratuita cu platforma/an ( in limita a niste km -am avut nevoie, am folosit si nu am platit nimic).

On T. Iaca filmare a la Scorsese: Build Quality Reloaded

 

50037363111__B9EBD8BA-E1A6-4BAA-A6C5-968E1EA0BD7E.MOV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gorillaz_Doktor Aia e la masina ta? Din senin asa a inceput sa se miste? Nu-mi vine sa cred, zici ca te joci cu o masinuta de jucarie pentru copii, nu cu una reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT. 

Evident ca nu am primit raportul tehnic solicitat, pe e-mail. In continuare Compexit Cluj isi pastreaza reputatia proasta. La faza cu platforma, si masina in cauza e super/ultra/mega asigurata la asistenta tehnica europeana, plus garantie internationala Skoda. Problema e ca trebuie sa se puna de acord toti cei implicati, mai ales cand apar probleme de garantie, si sunt relatii intre terti (internationale).

On T.

Vestea buna (pentru acum) e ca masina a dus cei 1,000 de km programati, si am ajuns fara incidente. Momentan sunt intr-o deplasare cu alte mijloace de transport, vineri cand revin in tara de rezidenta, masina e programata la un control bara-bara, la dealer-ul de unde s-a achizitionat. Sper sa aflu mai multe, si sa fie identificata cauza reala a defectului.

Va voi tine la curent cu evolutia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Noutati.

Skoda din tara de rezidenta (mai exact reprezenatanta de unde a fost achizitionata, si unde este facuta mentenanta) a examinat masina.

Nu s-a detectat nici o problema. Singura mentiune e ca masina are acum o versiune actualizata de software (care a fost realizata de cei de la Compexit, evident fara sa ma informeze si pe mine, la final, cand am ridicat masina). De prisos sa spun ca nici pana in ziua de azi nu am primit informatii de la Compexit referitor la ce au facut la masina.

 

Concluzie: Masina e in regula, nu s-a depistat nici o alta eroare sau problema. Ce ce inseamna, dpmdv evident, ca se poate intampla oricand din nou. Imi ramanane sa sper doar ca acest lucru se va intampla cu cat mai putine consecinte, sau daca am noroc, nu se va repeta pana voi renunta la masina.

Cei de aici au recunoscut ca, intr-adevar, e foarte neplacut, insa momentan nu se poate face nimic suplimentar. Doar sa speram ca nu se va mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. Eu am avut in continuare curent. Doar ca, motorul odata oprit (fara a fi descoperita cauza), nu a mai putut fi repornit (erori demaror).?

Curent exista, toate sistemele electrice functionau, doar motorul nu mai pornea.

Modificat de Habba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cred ca am putea ridica problema cu functionarea motorului 1.4tsi ACT, in 2 cilindri, pe topicul asta cu probleme tehnice. In primii peste 1000-1500km nu am sesizat nicio schimbare a mersului motorului la turatii joase. Din ce am observat eu in ultimii ~1000km a inceput sa se auda/simta un/o sunet/vibratie cand motorul merge in modul 2cyl, in special sub 2000rpm. Cel mai mult se simte in jur de 1500rpm, daca incepi sa accelerezi usor sau mergi pe un drum cu rampa usoara in care trebuie sa mentii viteza cu acceleratie, dar nu destul de puternica incat sa mearga in 4cyl. Zgomotul a fost sesizat si de altii, si din ce vad a fost sesizat si aici http://www.briskoda.net/forums/topic/406794-14-150-hp-act-eco-noiseis-it-normal/ .

Cei care aveti motorizarea asta, ati simtit simptomele prezentate? A fost cineva in service pana acum sa reclame problema?

Peste 2000rpm zgomotul continua (nu-l auzi daca ai muzica pornita), dar trepidatia dispare aproape complet. Eu am analizat putin mersul in diverse situatii si am observat urmatoarele:

- cand motorul e rece, trece greu sau aproape deloc in 2cyl, iar atunci cand trece nu se simte trepidatia/zgomotul deloc.

- cand motorul se incalzeste putin, mai exact apa ajunge la 90 de grade, dar uleiul inca e sub 70-80 de grade, motorul trece in modul 2cyl dar cand incerc sa reproduc simptomele nu pot deoarece la o accelerare fina el comuta inapoi in 4.

- cand uleiul a trecut de 80-85 de grade, motorul nu mai comuta in 4 asa repede si la accelerare fina se poate sesiza zgomotul si trepidatia usoara.

@The_Ego tu ai sesizat asta? Stiu ca ai peste 10k km cu masina deja, deci banuiesc ca ar trebui sa simti ceva. Stiu ca la inceputuri spuneai si tu ca nu se simte nimic cand merge in 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Ieri mi-am ridicat Superbul din Bucuresti, in drum spre Timisoara mi-a aparut in bord "ACC indisponibil". De atunci nu-mi mai merge cruise control-ul.

A mai intalnit cineva aceasta problema? Poate sa fie cumva din setari, deoarece eu am tot butonat si scormonit prin toate setarile?

Ha ha ha.... dupa doar 250km a trebuit sa-mi fac programare la service

acc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pățit și eu, du mașina la spălat prima dată. Poate ai zăpadă pe grila din față ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am patit niciodata, desi am mers la munte cu botul plin de zapada si mizerie, nu se mai vedea deloc grila, deci nu cred ca zapada e problema. Am mers si pe ploaie+jeg mult in asa hal incat nu se mai vedea nici numarul masinii in fata, dar ACC-ul a mers fara probleme.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36 minutes ago, VituZeu said:

Buna ziua,

Ieri mi-am ridicat Superbul din Bucuresti, in drum spre Timisoara mi-a aparut in bord "ACC indisponibil". De atunci nu-mi mai merge cruise control-ul.

A mai intalnit cineva aceasta problema? Poate sa fie cumva din setari, deoarece eu am tot butonat si scormonit prin toate setarile?

Ha ha ha.... dupa doar 250km a trebuit sa-mi fac programare la service

acc.jpg

Salut, ia legatura cu colegul @The_Ego, daca nu gresesc patise si el ceva asemanator. Sper sa imi amintesc bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ionelmc said:

Am pățit și eu, du mașina la spălat prima dată. Poate ai zăpadă pe grila din față ;)

Aseara am sters senzorii, acum am si spalat-o si.... degeaba

 

 

-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea mea a fost in primul rand legata de folosirea rezervei space saver care nu permite sa se mearga cu ACC, probabil din cauza diferentei de diametru. Am patit eroare de ACC si dupa un drum foarte lung si erau mai multe insecte pe senzor. Am sters sensorul si s-a rezolvat.

Oricum Superb 3 are altfel de senzor din cate stiu fata de g7, octavia 3, leon etc. Are integrat in grila de sus, nu separat jos.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Probleme tehnice Specifice Superb 3
  • vdragos a închis acest topic
  • 75NOR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!