Jump to content

Probleme tehnice Specifice Superb 3


kthor
 Share

Postare recomandată

Eu zic sa faci o programare la service sa vada care e motivul erorii. Normal clar nu e, iar mizeria nu cred ca are vreo legatura, este un radar, nu o camera video care sa aiba nevoie de vizibilitate directa. Imi pare rau ca ai luat masina si ai inceput cu stangul, poate se rezolva fara mari batai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, RzzV said:

Cei care aveti motorizarea asta, ati simtit simptomele prezentate? A fost cineva in service pana acum sa reclame problema?

Eu am putut face diferenta dupa primele ore de mers cu masina. Cand intra eco maraie altfel, mai infundat un pic si putin enervant. Cred/sper ca nu e vreo problema. Se aude putin ca un motor subdimensionat care face fata la limita - ceva de genul cand ii accelerai un motor slab in treapta superioara unde nu prea are putere. Chestia asta am observat-o doar sub 2000 de dure. Peste 2000 oricum nu prea le mai aud din cauza cauciucurilor de iarna. Cand motorul e rece nu va trece in 2 cilindir..era pe undeva o temp minima unde face trecerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, RzzV said:

Cred ca am putea ridica problema cu functionarea motorului 1.4tsi ACT, in 2 cilindri, pe topicul asta cu probleme tehnice. In primii peste 1000-1500km nu am sesizat nicio schimbare a mersului motorului la turatii joase. Din ce am observat eu in ultimii ~1000km a inceput sa se auda/simta un/o sunet/vibratie cand motorul merge in modul 2cyl, in special sub 2000rpm. Cel mai mult se simte in jur de 1500rpm, daca incepi sa accelerezi usor sau mergi pe un drum cu rampa usoara in care trebuie sa mentii viteza cu acceleratie, dar nu destul de puternica incat sa mearga in 4cyl. Zgomotul a fost sesizat si de altii, si din ce vad a fost sesizat si aici http://www.briskoda.net/forums/topic/406794-14-150-hp-act-eco-noiseis-it-normal/ .

Cei care aveti motorizarea asta, ati simtit simptomele prezentate? A fost cineva in service pana acum sa reclame problema?

Peste 2000rpm zgomotul continua (nu-l auzi daca ai muzica pornita), dar trepidatia dispare aproape complet. Eu am analizat putin mersul in diverse situatii si am observat urmatoarele:

- cand motorul e rece, trece greu sau aproape deloc in 2cyl, iar atunci cand trece nu se simte trepidatia/zgomotul deloc.

- cand motorul se incalzeste putin, mai exact apa ajunge la 90 de grade, dar uleiul inca e sub 70-80 de grade, motorul trece in modul 2cyl dar cand incerc sa reproduc simptomele nu pot deoarece la o accelerare fina el comuta inapoi in 4.

- cand uleiul a trecut de 80-85 de grade, motorul nu mai comuta in 4 asa repede si la accelerare fina se poate sesiza zgomotul si trepidatia usoara.

@The_Ego tu ai sesizat asta? Stiu ca ai peste 10k km cu masina deja, deci banuiesc ca ar trebui sa simti ceva. Stiu ca la inceputuri spuneai si tu ca nu se simte nimic cand merge in 2.

Recunosc ca nu am sesizat acest lucru (posibil sa faca, nu zic nu). Eu am o usoara trepidatie la 1400rpm la mers constant pe care am sesizat-o cu precadere in treapta 5. Usor accelerat la 1600 si aceasta dispare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, despre acea trepidație e vorba. Și eu la început la fel am simțit pe la 1400rpm, apoi am fost atent la cum merge în 2 și se simte mai departe pana la 2000, dar nu tot timpul la fel de pregnant. Și da, mârâie ca un motor de 0,8l pe care vrei să-l accelerezi în a5a deși ai 1300rpm, dar pentru asta trebuie sa ai muzica oprita, altfel nu auzi. Problema nu mi se pare neapărat sunetul, cat faptul ca dacă vrei sa accelerezi ușor,  nu intra toți 4 cilindri și trepidația creste în intensitate pe perioada accelerării.  Dacă apeși mai tare accelerația trece în 4 și merge foarte frumos. E enervant când mergi în coloană și accelerezi ușor după cei din fata când nu are rost sa bagi piciorul în ea. Eu cred ca dacă ar intra mai repede pe toți 4 cilindri când începe sa trepiede, ar fi eliminata problema. Doar ca asta nu cred ca se poate seta undeva.

@_ionut intra și când e rece, după vreo 3-4 minute de mers, când apa e la 90, iar uleiul încă e sub 50 de grade. Dar comuta în 4 la orice accelerație cat de slaba și nu trepideaza deloc.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda - posibil. Am alt offf. Azi dimineata, ducand copiii la scoala, ma apuc eu sa dau la curatat geamul si i-am facut o ditamai zgarietura. Cu racleta din doatare testata si aprobata de skoda. Din ce aia ma-sii e facut geamul - din #a#a de bebelus pufos? Nu va imaginati ca am dat ca nesimititul - am dat finut, frumos..cu grija. La golf geamul a murit de moarte buna  dupa vreo 10 ani - aka - piatra la vreo 80 la ora - si dupa l-am schimbat cu altul care si ala ma tine de vreo 2 ani. Si nici unul nu a avut nici o zgarietura. Astea noi sunt mai sensibile - le schimbam ca pe lamele de stergatoare dupa fiecare iarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_ionut: Off, imi pare rau de asta cu parbrizul zgariat.

Serios, incearca un degivrant de la PROX. Nu fac reclama, eu asta folosesc si functioneaza - testat de mine - si la -25 grade. Scapi de racleta - nu am folosit niciodata asa ceva

Si da, parbrizele sunt foarte sensibile pe generatiile noi de masini...au devenit consumabile. Chiar daca nu il zgarii/spargi, cam la 2 - maxim 3 ani trebuie schimbat de la urmele de pietricele :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cred ca e o problema generala la modelele noi, de la toti producatorii. Parbrizele mi se par mai subtiri si mai sensibile. Inclusiv de sters, se sterg aiurea cu orice carpa fata de cele mai vechi. Pe Octavia dau de doua ori cu carpa si e impecabil, pe Superb sterg la ele mult si bine si tot raman cateva urme. Iar parbrizul in sine la cealalta se vede clar ca e mai gros si mai rezistent. De 7 ani, desi e plin de urme de la pietricele, nu are nicio fisura cat de mica si am luat multe pietre inclusiv mari si la viteze mari.

Din pacate trebuie avuta mai multa grija, si eu te-as sfatui sa nu mai folosesti racleta. Zilele astea, incalzirea stationara face toti banii. Ajung la masina si parbrizul e deja dezghetat, la fel si geamurile laterale fata. Iar luneta in ~1 min e dezghetata si ea deja. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa caut degrivant. Stiti daca se poate repara zgarietura - e destul de fina - dar lunga - suficient cat sa ma enerveze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minutes ago, _ionut said:

O sa caut degrivant. Stiti daca se poate repara zgarietura - e destul de fina - dar lunga - suficient cat sa ma enerveze...

Da, se poate.

Este un atelier in Bucuresti, de PDR si parbrize unde se face asa ceva - am vazut personal o operatiune din asta. Eu am apelat de 2 ori pentru PDR si am fost foarte multumit - am mers special din Brasov pentru asta.

Nu vreau sa fac reclama - e doar recomandare. Sunt pe Orhideelor, se numesc Turbocon. https://turbocon.ro/contact/ 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine de stiu. Mersi mult. Astept sa treaca iarna, imi cumpar degrivant intre timp :D si dupa ma duc la ei.

Apropo - luati-va duze incalzite. Eu nu mi-am luat si azi dimineata mai mergeau doar alea de la faruri. Restul bocna. Am lichid de iarna. Si tot golful compar - nu stiu cum facea ala dar dupa 2-3 fasuri jetul isi crea cale prin gheata zapada..asta mumu. Am zis ca nu sunt necesare..dar se pare ca sunt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_ionutNu stiu daca din cauza duzele nu iti mergea tie. Duzele nu au treaba cu lichidul din bidon sau de pe instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca au inghetat? La -7. Cand zic duze ma refer la stropitor..alea pe unde iese apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_ionut: din nou - ajungem la pulverizator cu degivrant. Dai 2 fasuri pe capatul diuzelor, la capota si gata, le ajuti suficient. Nu ingheata in profunzime, ar insemna sa crape plastocul diuzelor, ingheata doar nivelul de lichid de la contact cu aerul. 

Cu 10 Ron cat este un pulverizator, te scoti 1 iarna, atat la parbriz, cat si la duze :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@_ionutrepet: ma indoiesc ca au inghetat duzele. probabil lichidul a fost de calitate indoielnica si a inghetat usor chiar la contact cu exteriorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.12.2016 at 6:25 AM, RzzV said:

Bun, despre acea trepidație e vorba. Și eu la început la fel am simțit pe la 1400rpm, apoi am fost atent la cum merge în 2 și se simte mai departe pana la 2000, dar nu tot timpul la fel de pregnant. Și da, mârâie ca un motor de 0,8l pe care vrei să-l accelerezi în a5a deși ai 1300rpm, dar pentru asta trebuie sa ai muzica oprita, altfel nu auzi. Problema nu mi se pare neapărat sunetul, cat faptul ca dacă vrei sa accelerezi ușor,  nu intra toți 4 cilindri și trepidația creste în intensitate pe perioada accelerării.  Dacă apeși mai tare accelerația trece în 4 și merge foarte frumos. E enervant când mergi în coloană și accelerezi ușor după cei din fata când nu are rost sa bagi piciorul în ea. Eu cred ca dacă ar intra mai repede pe toți 4 cilindri când începe sa trepiede, ar fi eliminata problema. Doar ca asta nu cred ca se poate seta undeva.

@_ionut intra și când e rece, după vreo 3-4 minute de mers, când apa e la 90, iar uleiul încă e sub 50 de grade. Dar comuta în 4 la orice accelerație cat de slaba și nu trepideaza deloc.

@RzzV, @_ionut: se discuta si aici acelasi subiect:

http://www.briskoda.net/forums/topic/419675-14tsi-act-noise-or-vibration-problem/

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Tuesday, December 13, 2016 at 11:11 AM, VituZeu said:

Buna ziua,

Ieri mi-am ridicat Superbul din Bucuresti, in drum spre Timisoara mi-a aparut in bord "ACC indisponibil". De atunci nu-mi mai merge cruise control-ul.

A mai intalnit cineva aceasta problema? Poate sa fie cumva din setari, deoarece eu am tot butonat si scormonit prin toate setarile?

Ha ha ha.... dupa doar 250km a trebuit sa-mi fac programare la service

acc.jpg

Problema a fost rezolvata printr-o recalibrare a senzorilor .

Cost total 0 lei

Timp de rezolvare 8 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Dus masina la Avia pentru lucrari de caroserie si schimb ulei si filtre. Nu am putut lua masina pentru ca "au aparut erori de soft la calculatorul care comanda pompa de motorina din rezervor, si in mod aleator, masina se poate opri in mers sau sa nu mai porneasca".Mi s-a comunicat ca exista si o informare asupra acestei probleme. Piesa vine pe 27, se va schimba pe garantie. Dupa ceva parlamentari, mi-au pus la dispozitie o alta masina. Stie cineva ceva despre acest defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca mai era un coleg care a avut acest defect si chiar se plangea ca lui nu i au identificat de la ce a provenit oprirea in mers.

De curiozitate cand a fost fabricata masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oare asta numai la Superb 3 sau la orice masina cu aceasta motorizare? Da a fost prezentat detaliat cazul unui coleg de forum, la Cluj i s-a oprit motorul si nu a mai putut sa o porneasca - dar nici la Skoda Cluj , nici in Italia nu i-au gasit nimic( intre timp i-a pornit miraculos motorul) . Oare intre timp o fi scos fabrica un TPI ? Foarte curios daca depinde de marca sau motorizare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Oct 2015, tdi 150 cp dsg. O sa-i rog sa-mi dea detalii despre informare. Deocamdata, isi urau craciun fericit. Sunt multumit ca mi-au dat o masina si sunt mobil de craciun. Puteam sa o iau pe propria raspundere dar nu era safe... vedem dupa sarbatori....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog posteaza exact, despre ce e vorba, cand ai datele.

Sunt direct interesat, patit fiind deja, cu opritul motorului in mers, si imposibilitatea de a-l reporni.

Tot TDI, 150CP, DSG6. Livrare martie 2016.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta intrebam cand a fost fabricata masina pt ca defectul este acelasi se pare si aceiasi motorizare... succes sa rezolvi rapid si dupa fara alte incidente...

Craciun Linistit!

Modificat de corbu33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ridicată de @RzzV se pare ca nu e singulară. Si alte modele ale grupului vag suferă de aceleași simptome.

http://www.motor-talk.de/forum/rumble-and-vibrations-golf7-tsi-140-dsg-t4733542.html

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=422256

Si masina mea, SS3 1,4 Tsi, ACT manuală, prezintă aceleași simptome. Am fost la dealer, am mers cu mașina în diferite trepte de viteza si am reprodus sunetul si vibrația în cauză dar deocamdată nimic. Explicatia:  este "regimul de lucru al motorului cand sunt activi doar 2 cilindri; e clar pentru toata lumea ca un motor nu merge la fel in 2 cilindri ca in 4, cu toate ca acest motor are 3 arbori de echilibrare". In rest, masina nu prezintă erori si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Probleme tehnice Specifice Superb 3
  • vdragos a închis acest topic
  • 75NOR a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!